Sari la conținut

Postări Recomandate

Vin eu cu soluția dată de vecinul meu (mecanic auto): un M (adică spline, nici eu nu făceam legătura) bătut în gaură și apoi încercată manevra de desfacere. Eu umblam cu torx, că nu-mi găseam setul de spline (șurubul de jos la o jamba, frecat de cel care a umblat înainte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. 

+1

Am avut aceeasi problema acuma 2 saptamani la duba.

Mai intai am incercat cu extractor. S-a rupt extractorul 🤣 (german quality 🤦‍♂️)

Apoi am aplicat varianta Dremel: facut un slit si am desfacut cu surubelnita. A mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. 

Zimții de la spline intră ușor în manerialul din care e făcut șurubul. Se poate folosi metoda sau, vorba lui Silver, se taie șurubul cu un dremel. Sau se găurește cu un burghiu mai mare până la plastic, filetul se scoate cu un mox. Metode sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc frecvent metoda cu torx bătut când am inbusuri decalibrate, mai ales că bătaia le ajută să se desprindă din înțepeneală. Doar că, repet, în carene bați degeaba că șurubul nu "trage". M-am chinuit și eu la un RT, am avut tot setul de șuruburi noi, dar pe alea vechi le-am scos cu extractor și câteva cu crestătură. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am schimbat toba cu un a mai sport și se simte diferența la accelerație, dar parca a crescut un pic consumul de benzina. 

Oare ar trebui sa schimb și filtrul de aer? sa pun un filtru k&n?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot o toba sport am si io, MIVV, iar de acceleratie nu ma pot plange, consumul in jurul a 6l/100km...mers sportiv. Am silencerul montat si nu deranjeaza deloc, rar da cate un rateu pe deccelerare. Ma bate gandul sa trec iarasi pe toba originala, fiindca la drum lung "linistea" ei ma face sa ma simt mai bine...chiar daca pierd din zvac! La filtru nu am umblat inca...dar am timp. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 36 minute, kenedmoto a spus:

dar parca a crescut un pic consumul de benzina. 

Este normal să crească, admisia este mai permisivă.

Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.05.2022 la 20:34, vlady_80 a spus:

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Odată scoase, fă "ceva" pe ele, și pune imbusuri pt cheie de 4mm.

Diferența in bine, va fi IMENSĂ! 

Cât despre aspect... mai mult valorează sănătatea (nervii) și timpul. 

Le-am schimbat toate si de 10ani, niciunul nu a îndrăznit să mă mai supere 😀IMG_20220509_125635.thumb.jpg.94a9fb6d1dde7683a50b6464fee490f4.jpg

Noroc dacă ai acces pt taiere! 

Cu dremel disc fin si udat cu rece, salvezi carena. 

Apoi, schimbate fără remușcări, acel 1mm diferență pt cheie, este incomparabil. 

IMG_20220509_131002_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Este normal să crească, admisia este mai permisivă.

Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare.

 

 

 

Mersi L.u.v, 

Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

se pare ca e boala grea cu mobrele BMW.

dupa 1 an cu R1150R-ul, am decis ca doresc un alt BMW, de touring de data asta... aproape ma hotarasem la un r1100rt, apoi am decis ca e prea vechi, ca as mai putea sa pun oleaca si sa-mi iau un r1200rt si... apoi am decis sa-mi iau un K75RT din 1991 😁😁

 

provine din germania, mi l-a adus Marcel, cica ar fi ceva "government vehicle", are niste extensii la carenele laterale (care 'imbraca' oglinzile) aftermarket, parbriz electric, radio, ABS 😁


e deeeeeeeeestul de mult de munca la el, dar porneste si se opreste. ma rog, se opreste doar din frana fata, cea spate nu face nimic, e gripat cilindru de frana, deja am comandat rebuild kit.

 

carenele par sa stea bine, nu pare sa fie nimic crapat sau improvizat. motoru' are niste transpiratii pe el, probabil trebuie minim inlocuita garnitura capacului de culbutori.

care e planul? habar n-am, momentan vreau sa-l aduc in stare perfecta de functionare, sa-i fac o revizie majora si voi face toate lucrarile cu manutele mele.

apoi, dupa ce il si inmatriculez, il scot la drum lung si plictisitor (ma duc la mare pe autostrada 🤣) sa vad cum e

 

 

 

 

279927809_5370361496341813_6220592430537853633_n.thumb.jpg.1ecd28a407d694b1c9f140285b65b180.jpg279922796_5370361499675146_8382344597048502148_n.thumb.jpg.198d7858d9b9827cb962877f89d98a14.jpg279124907_5370361493008480_9107714590275419288_n.thumb.jpg.fa054723783b11d8ceed18005c8754c7.jpg

 

Editat de drujbex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, kenedmoto a spus:

Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. 

Oricum vei avea un consum mărit și după remapare.

Doar că se ajustează asperitățile în funcționare.

BMW urile mai vechi merg în general cu un consum destul de sărac, astfel încât orice modificare în plus se va simți și ca performante și la consum.

Mai aud povești și în lumea "tunerilor" auto cum că după resoftare motoarele consumă mai puțin, niște minciuni penibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, RaduAria a spus:

Salut! Un surub pentru aerisire frana spate unde pot gasi? Pentru un BMW R1100RT. Cf realeom cod produs: 34212314017 dar nu gasesc pe niciunde. 

 

Nu gasesti aerisitor original BMW sau nu gasesti deloc? O varianta ar fi: https://www.bardiauto.ro/webshop/termeklap/meret-szerint/fekcso-szerelekek/-QB-0033 , cauti un magazin Bardi in Constanta si iti aduce daca nu-l au in stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Stie cineva daca este inscris codul culorii undeva la BMW 1150 RT ? Sau poate o lista cu coduri de culori ? Al meu e albastru sidefat, anul 2002. As vrea sa vopsesc cutiile laterale si nu vreau sa merg pe ghicite. Apreciez orice sugestie si va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Găsești informația pe google.

Sau mergi cu o piesă din carenă la oricare atelier de preparat vopseluri.

BMW apare în cataloagele lor.

 

http://www.bmbikes.co.uk/schemepages/schemer1150rt.htm

 

https://www.colorrite.com/wizardresults.cfm

 

PS: în 2002 apare doar argintiu ca schemă de culori. Posibil să fie model 2003, că anul ăla apar trei culori, printre care și Biarritz Blue Metalic 847.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, relufarcas a spus:

Salutare colegi. Stie cineva daca este inscris codul culorii undeva la BMW 1150 RT ? Sau poate o lista cu coduri de culori ? Al meu e albastru sidefat, anul 2002. As vrea sa vopsesc cutiile laterale si nu vreau sa merg pe ghicite. Apreciez orice sugestie si va multumesc anticipat!

Salut! La mine este trecut pe capacul de la cutia de siguranțe de sub scaun. La mine la R1100RT albastrul sidefat are codul 745.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, bogdanhood a spus:

Salut! La mine este trecut pe capacul de la cutia de siguranțe de sub scaun. La mine la R1100RT albastrul sidefat are codul 745.

Multumesc frumos domnule Bogdan. Verific si la mine si revin. Asfalt uscat !

 

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Găsești informația pe google.

Sau mergi cu o piesă din carenă la oricare atelier de preparat vopseluri.

BMW apare în cataloagele lor.

 

http://www.bmbikes.co.uk/schemepages/schemer1150rt.htm

 

https://www.colorrite.com/wizardresults.cfm

 

PS: în 2002 apare doar argintiu ca schemă de culori. Posibil să fie model 2003, că anul ăla apar trei culori, printre care și Biarritz Blue Metalic 847.

 

Multumesc frumos. As vrea sa evit stabilirea culorii dupa piesele vopsite... Informatia este de ajutor . Multumesc inca o data si urari de bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 10 ore, relufarcas a spus:

As vrea sa evit stabilirea culorii dupa piesele vopsite...

Ideea e alta.

În catalog pot apărea și două/trei nuanțe asemănătoare dar cu coduri diferite.

Atunci când mergi cu o piesă, cel care prepară vopseaua știe să o deosebească pe cea corectă după xiralic (perlele metalizate din vopsea), după irizațiille din lumina, după celelalte nuanțe din amestecul vopselei respective. Și o face la o anumită lumină, pentru că în bătaia soarelui culorile sunt altele.

Am avut K1200LT vreo 9 ani și m-am lovit de aceeași problemă, știu ce vorbesc.

Dacă vrei să ții cont de ce-ți spun bine, dacă nu, faci cum crezi de cuviință.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, l.u.v a spus:

Ideea e alta.

În catalog pot apărea și două/trei nuanțe asemănătoare dar cu coduri diferite.

Atunci când mergi cu o piesă, cel care prepară vopseaua știe să o deosebească pe cea corectă după xiralic (perlele metalizate din vopsea), după irizațiille din lumina, după celelalte nuanțe din amestecul vopselei respective. Și o face la o anumită lumină, pentru că în bătaia soarelui culorile sunt altele.

Am avut KK1200LT vreo 9 ani și m-am lovit de aceeași problemă, știu ce vorbesc.

Dacă vrei să ții cont de ce-ți spun bine, dacă nu, faci cum crezi de cuviință.

 

Am inteles... Multumesc pentru sfat. Asa voi face . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Plus faptul că după 20 ani culoarea lacului și a vopselei nu mai are aceeași nuanță.

Un preparator de vopsea bun ți-o aduce la culoarea respectivă din adaosuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.04.2022 la 17:32, proffroad a spus:

Hristos a înviat!

 

Ce tip de ulei si ce cantitate se pune în grupul de la BMW R1200RT 2008?

Nu am gasit aceste informații în manualul motocicletei, busonul de umplere nu pare să fie si de nivel, asa ca am mare nevoie sa ma lămurească cineva, sa nu fac vreo greseala cu urmări grave.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...