Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, PzKpfW said:

Informația contează mai mult.

Da, însă și acuratețea acesteia!

Mno ... când mă gândesc că parcă doar jumătate de literă (B, P) face distincție între .ule și .ule (pe la unii dintre noi) :crack:

 

Chestiune de (an)alfabetizare ... globală.

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, PzKpfW said:

Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R.

 

Oricum mi se pare nasol și ciudat că BMW nu vinde componentele cutiei separat; așa ai fi putut să compari codurile pieselor individuale. Dar sunt destul de convins că upgrade-ul merge oricum.

 

EDIT: acum văd că ai întrebat inițial de cutie de K13S pe K12R. Problema ar fi (probabil) cu rapoartele. S-ul sigur are cutie mai lungă.

da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc.

Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh.

 

Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple

defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R.

 

 

Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile. Faza e ca cel care vindea cutia de 1300 s-a razgandit si a montat pe motorul lui k1200s acea cutie. Deci 100% merge chiar daca sunt coduri diferite

Acum 3 ore, Ribo a spus:

da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc.

Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh.

 

Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple

defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :))

O sa vad dupa ce desfac cutia si revin cu amanunte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, popicadi said:

Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile.

 

Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific.

daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor. Doau cutii de k1200r are mecanicul date jos doar in astea 2-3 saptmani. poate am noroc si e doar pinionul de a 2-a ....tinand cont ca se manifesta doar cand ,,ma dau,, la ea si doar intre 5-6000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod diferit poate însemna că au rapoarte diferite, fizic ar putea să se potrivească una în locul celeilalte. 

Dacă scapă dantura frontală ("craboții") e musai să înlocuiești pinion + manșon de cuplare, trebuie văzut și dacă furca e uzată sau îndoită. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile între K12 și K13 nu sunt în întregime identice pe interior. Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri, motiv pentru care (cel mai probabil) codurile sunt diferite. Pe exterior par să fie intercompatibile însă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, PzKpfW a spus:

Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri

Mda, probabil nu se mai strică doar a 2-a... Și n-or mai livra componente de cutie, doar ansamblul complet, ca pe la (unele modele de) mașini bavareze. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 4 ore, popicadi a spus:

Daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor.

Nu avem noi mecanici care să repare cutii.

Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni.

Caută o cutie SH și o schimbi pe toată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@popicadi - mister rezolvat.

 

Anunțurile de pe ebay listează aceeași cutie ca fiind compatibilă cu toate K-urile din gama asta (K1200R/S/GT și K1300R/S/GT). Seria este aceeași pentru toate K12x și K13x. Pe Max BMW motorcycles, ambele serii sunt listate pentru K1200R; după 06/2008 s-a pus cutia cu seria 23007726370 (în loc de 23007720793) atât de pe K1200 cât și pe K1300 care au urmat.

image.thumb.png.16c20c1a2c5a1152e5d9fc9f54750f2c.png

image.thumb.png.5fe14e2d9cf18ceae5733d3e352083f7.png

 

Sunt destul de convins că piesa 23007726370 a înlocuit 23007720793 (seria inițială). Teorie susținută și de către Bike Parts BMW.

 

image.thumb.png.e2061c26eec0cb8f53659b5eb2caf868.png

 

Poți lua deci orice transmisie de K1300, se va potrivi.

 

Uite una de pe un K1300S la Boonstraparts (NL), una de K1300GT pe ebay (PL) și una de K1200R (update) de pe MotoParts22 (GR). Toate se învârt pe la 900€ fără transport.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Ribo a spus:

@PzKpfW esti serif stelar intergalactic :P

 

Sa nu pierdem cu firea, compatibilitatile se pot verifica foarte usor pe www.realoem.com.

 

23007726370

6-gear transmission, black

From:

02/01/2010

To:

-

Weight:

12.900 kg

Price:

Part 23007726370 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 09/2015)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 07/2015)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 10/2010)

A15   ( — )

 

 

 

23007720793

6-gear transmission, black

From:

10/01/2008

To:

09/10/2010 (ENDED)

Weight:

12.900 kg

Price:

$3901.34

Supersedes:

23007705077

(07/06/2006 — 01/07/2009), Exchangeable retrospectively

23007693803

(03/01/2006 — 10/26/2006), Exchangeable retrospect. in connect. w

23007683424

(09/01/2004 — 08/18/2006)

Part 23007720793 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 08/2008)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 08/2008)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 09/2008)

 

 

Editat de Kristian K
...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, problema e la pinioanele treptele 1-2-3 si o furca. Norocul meu e ca un prieten tocmai a donat o cutie care avea probleme la treptele 5-6. A mai ramas sa cumpar furca, pentru ca nu era recuperabila din cealata cutie. Acum am o alta întrebare: a folosit cineva ulei eneos 15w-50 max performance ? Ma bate un gand, avand in general experiente bune cu uleiul eneos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, după cum spun cârcotașii, BMW cel mai bun prieten al mecanicilor, vin și eu cu o întrebare pentru cei care poate au pățit la fel, au auzit sau cunosc tehnic problema. 

 Este vorba de un BMW K1200R 2005, care a pornit bine merci, am mers 100km, am oprit, am alimentat, a pornit fără probleme, am  ai mers 50 km, am oprit, pentru o pauza scurtă, iar după 15 minute.....0 baterie. Am încercat sa dau curent de la o mașină,  pornește, dar nu încarcă. Am  ai încercat odată....a stat un pic la ralanti dar când am turat puțin a murit. Bateria este buna, după 20 minute de stat, când pun contactul ceva tensiune apare. Ceva idei. Sunt în drum prin tară, motocicleta am lăsat-o în benzinărie și va veni pe platforma direct la un service, dar pana atunci.....poate știe cineva.

p.s. releul este în alternator?

 

Merci pentru orice informație utilă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, paw said:

Merci pentru orice informație utilă 

”The regulator is an integral part of the alternator.  It's not like some bikes where the regulator is separate from the alternator and one can substitute an aftermarket box.  If your question is asking how easy is it to replace the regulator, then the answer is "easy".  It's a bolt-in swap of a part with easy access for disassembly and reassembly.”

http://www.motobrick.com/index.php?topic=13914.0

 

Însă este și posibil să ai o diodă redresoare străpunsă /întreruptă (în puntea trifazată) sau alt defect ...

image.thumb.png.552a0d4bbe26d607a645d3b41c52240a.png

 

Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo :(

 

Altfel ...

Nu găsesc schema (ta) electrică (decât / K100) însă la acest model, dacă e ars becul de control pe D+ (fir albastru în schemă) sau cu defect de contact - nu vei avea excitație de pornire iar alternatorul nu va ajunge în regim de auto-excitație (din semi-puntea auxiliară internă). 

http://www.kbikeparts.com/classickbikes.com/ckb.tech/0.ckb.tech.files/kwiring/Early K75 K100/K100.Wiring.85.Early(Color).jpg

 

Respectiv becul D (direct field) din bord.

On 9/3/2022 at 10:24 PM, varugica said:

Am reusit sa rup axul pe care vine oala de ambreiaj.

:(

Și când le ziceam altora (@raducod) de oarece ”milă” pe la cupluri de strângere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, paw said:

Salutare

 

Releul este prins în șuruburi de alternator, ca la anumite automobile japoneze. Se poate da jos și înlocui, dar BMW nu-l vinde separat. Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso. Cam așa arată:

 

image.thumb.png.5b88bad498fbd403e77f0718d842026c.png image.thumb.png.a204641525498fedbd046ed1ced14e40.png

 

În același timp, până nu desfaci acolo nu tii dacă a cedat alternatorul în sine, releul, sau ambele.

 

3 hours ago, patrick1 said:

Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo :(

 

Nu știu dacă e relevant, e un K1200RS acolo (total altă motocicletă). Dar prea ușor probabil nu e nici pe K12R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso

Ciudat 🤔

Asta e totuși motocicletă BMW sau furgonetă Honda Acty?

image.png.39094552cc9f985a8974026c6aae8291.png

Sub codul DE-1209A (126000-2931) apare în catalog

http://www.fd-japan.com/catalog/VOLTAGE_REGULATOR_DENSO_TYPE.pdf

 

 

Adică ... China :D

https://www.ffautoelectric.com/product/voltage-regulator-high-quality-alternator-spare-part.html

On 8/23/2022 at 6:50 PM, l.u.v said:

Nu avem noi mecanici care să repare cutii.

Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni.

...

Mno ... se poate da vina și pe mecanici.

Ba chiar și pe electricieni când ”pușcă” becurile chinezești :)

Poate nu le-au înșurubat bine ...

 

https://www.autoatu.ro/bec-incandescent/bmw/ntd63217160790/

image.thumb.png.41d8e54859556a8294e21bd6c9c320fb.png(Distribuitor: BMW :D)

”Nota: Imaginea este cu titlu informativ”, prețul nu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.08.2022 la 17:01, popicadi a spus:

Salutare ! Se pare ca la al meu k1200r o sa am problema cu cutia de viteze. Mai exact intra/iasa greu din treapta a 2-a. In acceleratile puternice pe la 5500-6000 de ture face ca si cum as fi in limitare si nu mai trece de aceasta turatie. Daca accelerez normal , de cele mai multe ori trece de aceasta turatie fara nici un simptom. Acum intrebarea mea e cat de conpatibila e cutia de pe k1300s pe k1200r? Nu prea as cauta sa schimb piese in cutia mea.

Problema s-a rezolvat astfel : luat de pe alta cutie ,,treptele,,1-2-3,, si inlocuit o furca cu una noua. Momentan totul e ok. Costul: nepretuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 42 minute, paw a spus:

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror.
Pare a fi treabă de contact imperfect.

Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...