Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 7 ore, Ribo a spus:

@PzKpfW esti serif stelar intergalactic :P

 

Sa nu pierdem cu firea, compatibilitatile se pot verifica foarte usor pe www.realoem.com.

 

23007726370

6-gear transmission, black

From:

02/01/2010

To:

-

Weight:

12.900 kg

Price:

Part 23007726370 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 09/2015)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 07/2015)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 10/2010)

A15   ( — )

 

 

 

23007720793

6-gear transmission, black

From:

10/01/2008

To:

09/10/2010 (ENDED)

Weight:

12.900 kg

Price:

$3901.34

Supersedes:

23007705077

(07/06/2006 — 01/07/2009), Exchangeable retrospectively

23007693803

(03/01/2006 — 10/26/2006), Exchangeable retrospect. in connect. w

23007683424

(09/01/2004 — 08/18/2006)

Part 23007720793 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 08/2008)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 08/2008)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 09/2008)

 

 

Editat de Kristian K
...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun, problema e la pinioanele treptele 1-2-3 si o furca. Norocul meu e ca un prieten tocmai a donat o cutie care avea probleme la treptele 5-6. A mai ramas sa cumpar furca, pentru ca nu era recuperabila din cealata cutie. Acum am o alta întrebare: a folosit cineva ulei eneos 15w-50 max performance ? Ma bate un gand, avand in general experiente bune cu uleiul eneos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, după cum spun cârcotașii, BMW cel mai bun prieten al mecanicilor, vin și eu cu o întrebare pentru cei care poate au pățit la fel, au auzit sau cunosc tehnic problema. 

 Este vorba de un BMW K1200R 2005, care a pornit bine merci, am mers 100km, am oprit, am alimentat, a pornit fără probleme, am  ai mers 50 km, am oprit, pentru o pauza scurtă, iar după 15 minute.....0 baterie. Am încercat sa dau curent de la o mașină,  pornește, dar nu încarcă. Am  ai încercat odată....a stat un pic la ralanti dar când am turat puțin a murit. Bateria este buna, după 20 minute de stat, când pun contactul ceva tensiune apare. Ceva idei. Sunt în drum prin tară, motocicleta am lăsat-o în benzinărie și va veni pe platforma direct la un service, dar pana atunci.....poate știe cineva.

p.s. releul este în alternator?

 

Merci pentru orice informație utilă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, paw said:

Salutare

 

Releul este prins în șuruburi de alternator, ca la anumite automobile japoneze. Se poate da jos și înlocui, dar BMW nu-l vinde separat. Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso. Cam așa arată:

 

image.thumb.png.5b88bad498fbd403e77f0718d842026c.png image.thumb.png.a204641525498fedbd046ed1ced14e40.png

 

În același timp, până nu desfaci acolo nu tii dacă a cedat alternatorul în sine, releul, sau ambele.

 

3 hours ago, patrick1 said:

Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo :(

 

Nu știu dacă e relevant, e un K1200RS acolo (total altă motocicletă). Dar prea ușor probabil nu e nici pe K12R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.08.2022 la 17:01, popicadi a spus:

Salutare ! Se pare ca la al meu k1200r o sa am problema cu cutia de viteze. Mai exact intra/iasa greu din treapta a 2-a. In acceleratile puternice pe la 5500-6000 de ture face ca si cum as fi in limitare si nu mai trece de aceasta turatie. Daca accelerez normal , de cele mai multe ori trece de aceasta turatie fara nici un simptom. Acum intrebarea mea e cat de conpatibila e cutia de pe k1300s pe k1200r? Nu prea as cauta sa schimb piese in cutia mea.

Problema s-a rezolvat astfel : luat de pe alta cutie ,,treptele,,1-2-3,, si inlocuit o furca cu una noua. Momentan totul e ok. Costul: nepretuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 42 minute, paw a spus:

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror.
Pare a fi treabă de contact imperfect.

Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.09.2022 la 18:07, l.u.v a spus:

Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror.
Pare a fi treabă de contact imperfect.

Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.

După cum am spus, cu sursa suplimentară, pornește și merge bine, cum se ia sursa rămâne fără curent total. Nu am avut timp sa o verific și să fac măsurători, dar posibil ceva de cablaraie. Revin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 18 minute, Barca Lascar a spus:

Soluții, idei? 

 

In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri.

Am gasit:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Nguyen said:

 

In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri.

Am gasit:

 

 

Snap-ul este în partea libera. Aici nu are. Am reușit să-l deplasez 5mm și tot se tine tare. Facem un levier furcă,la 90grade, și continuam lupta. 

Mare porcărie au făcut nemții cu shaftul asta. Crucile nu se greseza și nici nu le poți schimba. 1000eu un cardan nou. În Italia se fac ceva cruci cu șurub de gresat. 90eu/buc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Barca Lascar said:

Bună ziua! 

Bmw r1200gs model 2016. 30000km.

IMG_20221116_094841.thumb.jpg.b78672b8f111b55320902d549b529c55.jpg

Nu reușesc sa scot cardanul, e blocat. Dacă tai burduful de cauciuc ca să-l incalzesc costa 400 unul nou... 

Soluții, idei? 

Multumesc

 

Degripant de la Berner sau Kent, dai cu rabdare la caneluri, il lasi 30 de minute si incerci iar, repeti figura panaa iese. Cu rabdare il scoti in vreo ora.

4 hours ago, Barca Lascar said:

 Mare porcărie au făcut nemții cu shaftul asta. Crucile nu se greseza și nici nu le poți schimba. 

 

4 hours ago, Barca Lascar said:

 

Nu e nevoie sa le gresezi daca poate culisa liber pe canelurile de priza. Daca se blocheaza pe caneluri se fac praf crucile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, DKW said:

Degripant de la Berner sau Kent, dai cu rabdare la caneluri, il lasi 30 de minute si incerci iar, repeti figura panaa iese. Cu rabdare il scoti in vreo ora.

Mâine primim un extractor "șmecher" care ar termina jobul. Dacă nu, sacrific burduful de protecție și încălzim joke-ul. 

Trei zile cu degripant și ciocane mi-au ajuns. Ceva nu-i in regula acolo. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pupa, a mea este amplasata pe stanga, sens de mers...asta e pe dreapta!

Si deja mi-am luat alta, cu 300 lei, impecabila...si-am si montat-o!🤗

Multumesc!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ce părere aveți de servo frana abs pt R1200GS 2004?

Deocamdată bugetul ar permite doar un model 2004-2006.

Daca motocicleta ar fi fost bine intretinuta, schimburi la timp etc. ar trebui sa imi fac griji? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, RaduAria a spus:

Salut!

Ce părere aveți de servo frana abs pt R1200GS 2004?

Deocamdată bugetul ar permite doar un model 2004-2006.

Daca motocicleta ar fi fost bine intretinuta, schimburi la timp etc. ar trebui sa imi fac griji? 

 

K1200r ca scos din cutie, picat abs si cutie in scurt timp. Cum a zis l.u.v oricand se poate strica ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, RaduAria said:

Salut!

Ce părere aveți de servo frana abs pt R1200GS 2004?

Daca este intretinuta corect, schimbul de lichid de frana facut conform manualului, este foarte ok. Daca folosesti motocicleta si in oras, pentru deplasarea zilnica, schimbat lichidul anual si nu ai probleme.

99% din probleme la servo ABS apar de la lichidul de frana neschimbat, sau schimbat partial, eventual si foarte rar.

Sunt patit, am 2 GS-uri din 2004, unul fiind cumparat cu pompa de servo demontata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o sa inalta (cod produs 52539480744) in stare impecabilă pentru F900R 2019-2022.

Daca e cineva interesat s-o cumpere, astept oferta pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...