Sari la conținut

Filmulete & materiale educative


arunescu
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 825
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Topicul este foarte bun, poate asa lumea o sa acorde mai mare importanta echipamentului.

Eu anul trecut am cazut de 3 ori, de fiecare data la viteza de peste 70-80 km/h, de fiecare data am avut casca, manusi, geaca textila si blugi.

Ma pot considera norocos deoarece desi nu am fost foarte bine echipat si am avut incident la viteza destul de mare am scapat foarte usor cu doar cateva vanatai pe picioare si putina piele jupuita :>.

Acum am echipament full asa cum este recomandat dar, din cauza sigurantei pe care mi-o da echipamentul am inceput sa merg si mult mai tare. Asta e partea proasta a echipamentului, iti da o mai mare siguranta si ai impresia ca esti superman iar cizmele ma incomodeaza mult la schimbatul vitezelor si la frana.

 

Si totusi, purtati echipamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie ce se poate face pentru a face un ambreiaj mai moale ??? simt ca nu mai pot conduce ... oricum vreo 2-3 zile clar nu mai conduc ca ma doare mana de mor ... nici sa strang pumnu gol nu mai pot... si conduc motoru de 3 zile doar . azi am crezut ca nu mai ajung pana acasa de pe centura ma gandeam ca daca ii umpic mai rau bag a 2-a si vin asa pana acasa.

 

aa ... da si inca o problema ... genunchiu drept nici ala parca nu-i uns bine deja nu mai pot indoi sa pun in scarita bine :angry:) ... pozitia prea ........

 

 

Am patit-o si eu la inceput. 3 saptamani a durat la mine, nu imi puteam folosi mana la nimic cand ma dadeam jos de pe mobra. ca sa scap de dureri ma ungeam cu geluri si creme cu efect antiinflamator (apireven, reviken, fastum etc etc).

Va trece, considera ca e o calire in stil spartan pt mana stanga :angryfire:

Numai bine! BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a fost lovit de o masina ... da cu motoru era avea tot echipamentul dar casca era pe rezervor si manusile in casca ... de vreo cateva luni si-a revenit dar tot mai mult fara casca e .. si ieri l-am vazut ... deci nu sa invatzat minte :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal All. Sunt nou venit deci incep prin a saluta pe toata lumea.

 

Da , pozele spun multe...echipamentu este necesar...cand vad oameni pe moto si pe scuter fara echipament sau fara casca inebunesc , eventual mai iau si un pasager sa fie tacamu complet , pot spune...doar atat...Inconstientzi..

 

Cineva mi-a spus un lucru mare... citez " Tre` sa itzi placa atat de mult sa mergi pe motor incat sa itzi doresti sa mergi si maine " fiecare o intelege in felu lui...iar eu la randu meu am inteles`o in felu meu ...deci ... Te urci pe moto ii dai o data ...te-ai fakut zdrentze..iar a 2`a zi nu mai apuci..Noii Motociclisti ar trebui sa aiba capu foarte bine pus pe umeri caci Masina e Masina Motoru e Motor...la 100km ora in masina se stramba tabla te **** pe ea de tabla si scapi...dar la moto totul se schimba rapid intr`o tragedie. Deci in concluzie... Poarta Echipament Nu te da baiat k nu se merita...

Sincer inca nu am permis de A , dabia acum incep..am doar de B si pot spune k sofer...k Multzi dintre cei k mine nu sunt pregatizi ptr cei pe 2 rotzi...nu se asigura deschid portierele cum le vine etc. Ca`m atat am de spus in primul comment poate..pe unii o sa ii atinga si o sa isi revina cu picioarele pe pamant.

 

Ps : Nu va cunosc , dar imi doresc ca totzi cei care au vazut post-ul meu , il comenteaza sau pur si simplu il citesc sa fie bine fara evenimente..si nu numai celor care au cont aici , ci tuturor care merg pe 2 rotzi.

 

Multumesc ptr timpu acordat.

Stima.

DeViS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI DOMNILOR

 

AM O EXPERIENTA DE PESTE 30 ANI SI AM CONDUS SUTE DE MII DE KM.

SI CA ORICE BIKER CARE SE RESPECTA AM AVUT SI O GROAZA DE MICI INCIDENTE SOLDATE CU SIMPLE CAZATURI DAR SI CATEVA ACCIDENTE GRAVE SOLDATE CU OASE RUPTE SI LUNI DE ZILE DE SPITALIZARE.SFATUL MEU CARE DACA IMI PERMITETI SA VI-L OFER ESTE URMATORUL......

 

NU VA URCATI NICIODATA PE MOTOR SUB INFLUENTA BAUTURILOR ALCOOLICE SI CONDUCETI CU

GRIJA IN STIL PREVENTIV SI FERITI-VA DE CONSERVARI. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate s-a mai spus poate nu s-a mai spus. Imi fac datoria de a posta aici fiindca am vazut multi inconstienti care merg pe motor fara echipament sau chiar si fara casca. Le spun inconstienti fiindca nu pot considera un om constient care isi risca sanatatea sau viata in halul asta. Doar inconstienta duce la asa ceva. In marea majoritate pusti de bani gata (dar nu neaparat) ca sa impresioneze fetele, prietenii sau pur si simplu sa fie "smecheri". Ar putea sa se intrebe cu ce sunt eu, cel fara echipament, mai smecher decat unul cu echipament? Faptul ca tipului respectiv i se julesc manusile iar mie degetele? Faptul ca lui i se sparge genunchiera iar mie rotula? Faptul ca lui motocicleta ii cade pe cizma iar mie imi face piciorul terci? Poate din cauza faptului ca el cade cu protectia coloanei pe o bordura sau un ciot de lemn iar mie mi se frange sub greutatea propriului corp sau lui ii crapa casca la o cazatura iar mie cel mai "smecher" imi crapa capul?

Sunt doar cateva dintre relele ce se pot intampla. Pozele ce sunt puse aici sut doar o mica parte din ce se poate intampla in cazul caderii cu motorul.

Tot din categoria inconstient este si acel "motociclist" care desi are protectiile conduce pe sosea cu sute de kilometri pe ora. Dute dom'le si plateste pe circuite special amenajate. Macar acolo iti rupi gatul doar tie si nu mai tragi dupa tine si alti nevinovati.

Ca o concluzie:

 

1. purtati tot timpul echipament de protectie (chiar daca vara iti este cald cu el, chiar daca fetele nu vad ce "smecher" e sub casca, chiar daca "prietenii" spun... "uite la asta... poarta casca si ma are si hamul ala pentru coloana". Acela crede-ma, NU ITI ESTE PRIETEN!

 

2. fiti prudenti in a conduce motocicleta. Protectiile nu iti salveaza neaparat viata daca tu te duci de-a dura la peste 200 km/h. Poate doar un miracol. Si nici daca la aceasi viteza nu mai poti frana si intri sub conserva care intra in depasire fara sa semnalizeze.

 

3. alcoolul dauneaza grav sanatatii si oricarei activitati ce o intreprindeti inclusiv urcatul pe motocicleta.

 

4. daca tot nu respecti sfaturile de mai sus macar urca-te singur pe mobra si dute sa te sinucizi singur. Nu mai lua si nevinovati dupa tine.

 

Toate cele bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! Eu sunt Radu, toata lumea imi zice insa TzuTzu(de la numele de familie-Tutulan). Din fericire nu am avut nici un incident moto pana in prezent, dar sunt jurnalist...Am vazut creieri imprastiati pe soasea, maini si picioare smulse, iar in cele mai bune cazuri, coloana fracturata, picioare zdrobite si traume faciale deosebit de grave. De ce? 1.Viteza, 2. Neatentia, Lipsa echipamentelor de protectie. Am adaugat cateva poze de la un accident "dragutz", in care nu a murit nimeni...Pe A1, la 130-150km/h, din cauza denivelarilor, tipul a sarit de pe motor si a fost lovit de vreo 3 masini...Avea casca, manusi si geaca cu carapace...a scapat cu viata...Sfatul meu(daca-mi este permis), mai bine sa-ti iei echipament scump si motor mai ieftin...

post-48237-1242675812_thumb.jpg

post-48237-1242675914_thumb.jpg

post-48237-1242675950_thumb.jpg

post-48237-1242675978_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am decis sa imi iau si eu motor, abia la anul si m-am gandit sa incep sa ma informez de acuma despre probleme, riscuri etc. :P

 

Am fost "placut" surprins ca acest thread a fost facut in sectiunea incepatori.

nota 10 pt thread starter! Niciodata nu am ignorat riscurile dar nici nu le-am luat in serios pana acum :)

 

As vrea sa va spun ca forumul este un gold chest pentru viitorii incepatori ca mine, tineti-o tot asa!

Editat de Victor_I
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

foarte bun topicul.Poate asa o sa mai ajunga si lumea sa inteleaga importanta echipamentului de protectie si nu o sa mai rada de mine ca am : casca,combinizon,manusi si ghete desii merg pe un maxiscuter.Toti ma intreaba de ce port atatea pe mine ca doar nu am motor am scuter.Ma cam satur sa tot explic de ce si cum.

Mai bine "caraghios" dar sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe forum cam de 5 luni si merg pe motor aproape de 4 ani.

 

Acum am vazut acest topic si chiar este foarte bun ! FELICITARI.

 

Daca vroiam sa imi schimb motorul, acum parca vreau alt echipament. ECHIPAMENT FULL ca nu merita sa mergi nici un centimetru altfel. AVIZ celor cu bermude, tricou si papuci...pe sportive .... :P

 

Am inceput cu 2 motociclete de 125 cc, apoi una de 500 si acum am una de 650cc. Mai incet dar mai sigur. Pana acum nu am avut decat un accident minor fara nici un fel de urmari. S-a intamplat pentru ca ma uitam pe camp in loc sa ma uit pe sosea.

 

ATENTIE mare si multa bafta ! aaaaaaa si musai echipament integral :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bun topicul.Poate asa o sa mai ajunga si lumea sa inteleaga importanta echipamentului de protectie si nu o sa mai rada de mine ca am : casca,combinizon,manusi si ghete desii merg pe un maxiscuter.Toti ma intreaba de ce port atatea pe mine ca doar nu am motor am scuter.Ma cam satur sa tot explic de ce si cum.

Mai bine "caraghios" dar sanatos.

si de mine rade lumea k dc port echipament pe scuter dar uite [chiar am cauzt acum un an cu poket bike si am si acum o mare cicatrice pe genunchi ]...Se iau toti de mn uitel si pe asta parca ar cn stie ce motor citez:"mai bine "caraghios" dar sanatos"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor .. sunt nou posesor de motor si tin sa va spun ca un accident(minor si fara urmari grave ce`i drept) se poate intampla si la 5km/ h din cauza NEATENTIEI (cauza nr1 in producerea accidentelor pe 2 roti din pct meu de vedere) . Mi s`a intamplat chiar la R.A.R. cand sa intru cu motorul la inmatriculat. Casca era pe jug, si manusile in casca. Am fost chemat inauntru si dintr`o lene "de echipare" :rolleyes: le`am lasat acolo si am accelerat incet, moment in care casca se pravaleste catre stanga mea, eu dau sa o apuc, motorul se duce catre dreapta , il redresez , si apoi revine sa cada pe partea stanga. Norocul meu ca in momentele acelea langa mine mai erau cativa barbati zdraveni care m`au ajutat sa o tin "sus" :drink: . Acele cateva momente in care m`am chinuit sa nu o scap pe partea stanga mi`au "atribuit" o rupere a muschiului de la bicepsul stang (nu e caterinca , era greu in draci ).

Asadar , nu trebuie sa cazi ca sa fi motociclist "true" , e de ajuns sa fi un prost la inceput de drum si sa nu dai atentie la micile detalii. Detaliile carora nu le dam importanta ne baga in pamant .

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

felicitari pentru topic.multi sigur nu o sa bage nimic la cap,dar daca este unul care a inteles exact rostul acestui este excelent,inseamna ca are un mesaj de transmis.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor .. sunt nou posesor de motor si tin sa va spun ca un accident(minor si fara urmari grave ce`i drept) se poate intampla si la 5km/ h din cauza NEATENTIEI (cauza nr1 in producerea accidentelor pe 2 roti din pct meu de vedere) . Mi s`a intamplat chiar la R.A.R. cand sa intru cu motorul la inmatriculat. Casca era pe jug, si manusile in casca. Am fost chemat inauntru si dintr`o lene "de echipare" :lol: le`am lasat acolo si am accelerat incet, moment in care casca se pravaleste catre stanga mea, eu dau sa o apuc, motorul se duce catre dreapta , il redresez , si apoi revine sa cada pe partea stanga. Norocul meu ca in momentele acelea langa mine mai erau cativa barbati zdraveni care m`au ajutat sa o tin "sus" :) . Acele cateva momente in care m`am chinuit sa nu o scap pe partea stanga mi`au "atribuit" o rupere a muschiului de la bicepsul stang (nu e caterinca , era greu in draci ).

Asadar , nu trebuie sa cazi ca sa fi motociclist "true" , e de ajuns sa fi un prost la inceput de drum si sa nu dai atentie la micile detalii. Detaliile carora nu le dam importanta ne baga in pamant .

 

Asfalt uscat

 

Ca in filmele cu prosti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

e ca in viata...daca o bicicleta are 7kg si te dezechilibrezi,e ca in filmele cu prosti,daca motorul are 150(si peste) e ca in viata, putea sa cada sa-ti prinda picioarele si sa-ti intre scarita intr-un picior...bbrrrr.....cazuri reale!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...