Sari la conținut

Motociclisti de Interventii


Constantin
 Share

Postări Recomandate

Am inteles, sa traiti!

 

Eu inteleg asta:

 

1) Numar participanti?

Unul.

 

2) Prezenta?

Constantin.

 

3) Concluzii?

Nu se poate E absurd, sunt suficiente cererile de ajutor pe forum.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu cred ca acest serviciu este folositor doar oamenilor antisociali, profitorilor si jmecherilor.

 

Pentru depanari de urgenta eu recomand mersul pe la intrunirile din tara. Te distrezi, iti faci prieteni si uite asa scapi de grija penelor in camp.

 

Eu daca am probleme la Moeciu sun un prieten din Brasov. Daca el nu ma poate ajuta suna la un prieten care suna la alt prieten care vine si ma ajuta. Daca accepta si plata pentru ajtorul dat e foarte bine. Daca nu accepta ii raman dator. Ii raman dator oricum chiar daca accepta plata. Astfel daca imi suna telefonul si mi se comunica faptul ca este prieten cu omul care m-a ajutat la Moeciu eu sar in bocanci si ma duc sa il ajut ori daca nu pot sun la cineva care poate.

 

Pana acum sistemul prieteni intre prieteni a functionat perfect.

 

Oricum eu am telefonul pe forum. Daca suna cineva pe care nu il cunosc tot fac pe dracu in patru sa il rezolv. Daca nu pot eu sun mai departe si tot gasesc pe cineva sa il ajute.

 

Uneori mai e nevoie si de putin tupeu ca sa ceri ajutor.

 

O alta problema in Romania este lipsa banilor.

Oamenii nu inteleg ca motociclismul nu este un sport ieftin. Ar vrea sa faca motociclism dar fara cheltuieli prea mari.

Nu e o problema sa nu ai bani daca poti sa oferi altceva in schimb.

Nici eu nu ma scald in bani. Dar multi oameni stiu ca sunt un tip saritor si sensibil la problemele altora. Dar am muncit mult ca sa ma fac remarcat in acest fel.

Unii ar vrea sa se pise pe toti cei din jurul lor. Sa nu depuna nici un efort. Dar sa fie reparati cat mai ieftin si propt in caz de probleme.

 

Eu cred ca un proiect in care motociclistii sa fie ajutati moca va atrage si incuraja toate loazele sa profite la maxim.

Am prieteni care daca pleaca cu mine la drum nu isi mai iau scule la ei. Chiar sunt putin inconstienti. Daca eu ma hotarasc sa plec pe alt traseu ori sa ma intorc?

Proiectul asta ii va incuraja multi motociclisti sa plece fara sa isi verifice motoarele, cu cauciucuri tocite...

Vor pleca cu tot felul de nereguli bazandu-se pe faptul ca va veni cineva dupa ei gratis ori foarte ieftin.

 

Iar fetele care se apuca de motociclism ar trebui sa isi ia masuri de precautie inainte sa plece la drum. Sa se agite sa caute sercice-uri, sa ia numere de telefon. Sa isi asigure cat de cat spatele pe traseul stabilit. Si nu ma refer doar la problemele mecanice.

 

Dar asta e doar o parere. Poate ma insel. Poate din acest proiect va deriva ceva cu adevarat folositor.

Daca exista timp si dedicatie merge o incercare.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iar fetele care se apuca de motociclism ar trebui sa isi ia masuri de precautie inainte sa plece la drum. Sa se agite sa caute sercice-uri, sa ia numere de telefon. Sa isi asigure cat de cat spatele pe traseul stabilit. Si nu ma refer doar la problemele mecanice.

 

 

Si multe prezervative!!! :crack: Sa rasplateasca omul care a ajutat-o.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnirea din 6. 12. 2012 a MI

 

S-au stabilit urmatoarele legat de organizarea MI:

1. Denumirea: Grupul Motociclistilor de Interventii, GMI

2. Echipă: S-au nominalizat 5 motociclisti sufletisti care au fost de acord sa-si puna la dispozitie motocicletele si timpul, motociclisti care sa faca parte initial din grup , urmand a se completa echipa pe masura aparitiei altor candidati.

MI 1 : expert mecanica, electrice, 30 ani in Categoria A, Zona preferata Sud Est-ul Romaniei.

MI 2: orientare si trasee enduriste, mecanica, 21 ani in Categoria A, Zona preferata Carpatii Meridionali

MI 3: expert mecanica , 13 ani in Categoria A, Zona preferata Muntenia

MI 4: mecanica, electrice, off road, 7 ani in Categoria A, Zona preferata Muntenia, Dobrogea

MI 5: mecanica, cercetare si procedura in materie de legislatie rutiera si penala, 12 ani in Categoria A, Zona de intervetie DN 1, de preferinta intre Ploiesti si Busteni

3. Cei care doresc sa beneficieze, in mod gratuit, de prestaţiile GMI se pot înscrie în Grupul Simpatizantilor Motociclistilor de Interventii.

4. Admiterea in Grupul Simpatizantilor GMI se face fara nici un fel de costuri pe baza angajamentului de respectare a Codului Deontologic al Motociclistului. Acesta va fi intocmit de catre MI si alti motociclisti, vizand un comportament civilizat si evitand alertarea falsa a GMI. Cei interesati vor putea solicita la acest topic formularul de admitere pe care il pot returna semnat si scanat.

5. Cheltuielile cu combustibilul si indemnizatia de deplasare pentru MI se suporta de sponsor, numai pentru actiuni desfaşurate pentru cei înscrişi ca Simpatizanti GMI.

6. Se sponsorizeaza numai interventiile GMI realizate folosind motociclete.

La folosirea autodubei si remorcii Grupului, cheltuielile privesc persoanele interesate sau eventuali alti sponsori sustinatori ai procedurii de interventie pe 4 roti.Pentru interventii cu mijloace pe 4 roti exista de asemenea alte organizatii guvernamentale si private.

7. GMI se doreste a fi functional la inceperea sezonului moto, estimat la data de 1 mai 2013, data pana la care se vor comunica telefoanele de contact si alte amanunte procedurale.

8. Se doreste instiintarea, sub semnatura mea, a unor organizatii si cluburi moto din strainatate privind infiintarea Grupului Motociclistilor de Interventii si posibilitatea insotirii grupurilor de excursionisti moto straini de catre GMI, .

9. In luna ianuarie 2013 este planificata o actiune de insotire a unui grup de motociclisti la o excursie in conditii de iarna in Delta.

Va vom tine la curent pe masura ce progresam in organizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuia sa te deconspiri . Pentru ca voi veti actiona ca lucratori operativi sub acoperire . Veti capata identitati si legende noi .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa.... Serios, multumesc ptr sfat, de un real folos. Iar Daca TOT esti atat de priceput in cele ale legendelor Si muncii sub acoperire, te rig sa îmi dai idei despre o legenda plauzibilă, sa nu deconspirat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well , sa zicem ca ai fost persoana in cautarea unui loc de munca de 6 luni , anterior ai lucrat la o intreprindere de motoare si subansamble de unde ai fost disponibilizat prin intelegerea partilor si ca acest post ti-a facilitat desfasurarea unei activitati generatoare de venituri . E o legenda buna , greu de deconspirat . Daca mai ai nevoie de consultanta informativa nu te mai pot ajuta . Cursurile de pregatire a unui lucrator MI (minister de interne sau/ori motociclist de interventii dupa caz ) iti sunt deocamdata suficiente . Sa auzim de bine !

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asigurca ultimul lucru pe care l.as fi avut de facut, in special, in ultimele 12 luni, ar fi fost cautarea un job. Sunt f multumit atat profesional cat si material de jobul avut in prezent, iar dobandirea unui venit din MI, e doar o pura speculatie pe care Ai tinut mortis sa o insinuezi. Nu dau explicatii nimanui, mai ales unu strain cu idei preconcepute insa ptr linistea ta sufleteasca, privind veniturile realizate lunar de mine, am sa spun ca, am imbratisat idea ptr ca imi place, ptr ca e ceva nou si consider ca poate deveni extrem de util si nu in ultimul rand ptr ca mi.ar face placere sa fiu de ajutor persoanelor care au nevoie. Lucru pe care pana acum nu il pot deduce din atitudinea si caterinca etalata. Iti doresc toate cele bune si daca mai Ai ceva de comentat privind alegerile din viaţa mea te rog sa o tco pe Pm ptr a nu alterat cu astfel de discutii tipicul si converatiile pertinente. Ms de intelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la intentie la practic si in cele din urma la rezultat..totul este laudabil..dar tinand cont de caracterul ''motociclistului' mioritic...am foarte mari dubii inceace priveste intelegerea lui fata de ce inseamna un MOTO DE INTERV..VB din propria experienta...daia sunt sceptic nu cu privire la denumire.serv oferite sau sau..doar la ce va urma si unora le va lasa ungust amar asta,unora din cadr-ul; M.I..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Te asigurca ultimul lucru pe care l.as fi avut de facut, in special, in ultimele 12 luni, ar fi fost cautarea un job. Sunt f multumit atat profesional cat si material de jobul avut in prezent, iar dobandirea unui venit din MI, e doar o pura speculatie pe care Ai tinut mortis sa o insinuezi. "

 

Ca sa bag si eu o stramba, ce faci daca esti solicitat in timp ce esti la servici? Ca banuiesc ca nu dai vrabia din mana pe colibri-ul de pe gard si demisionezi din slujba actuala.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi iubesc serviciul, cred ca ma numar printre putinele persoane care isi iubesc locul de munca si zilnic merge cu placere la job. Plus ca, munca mea zilnica, se desfasoare pe acel intinerariu unde am fost repartizat. Iar daca nu voi putea, lasa.ma pe mine sa ma stresez si justific. Am prieteni destui. Multumesc ptr intelegere si haideti sa încercăm sa privim si optimist, orice inceput trebuie sa plece de la un punct si pe parcurs se va vedea daca a fost sau nu, o idee buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnirea din 6. 12. 2012 a MI

 

S-au stabilit urmatoarele legat de organizarea MI:

...

 

3. Cei care doresc sa beneficieze, in mod gratuit, de prestaţiile GMI se pot înscrie în Grupul Simpatizantilor Motociclistilor de Interventii.

4. Admiterea in Grupul Simpatizantilor GMI se face fara nici un fel de costuri pe baza angajamentului de respectare a Codului Deontologic al Motociclistului. Acesta va fi intocmit de catre MI si alti motociclisti, vizand un comportament civilizat si evitand alertarea falsa a GMI. Cei interesati vor putea solicita la acest topic formularul de admitere pe care il pot returna semnat si scanat.

5. Cheltuielile cu combustibilul si indemnizatia de deplasare pentru MI se suporta de sponsor, numai pentru actiuni desfaşurate pentru cei înscrişi ca Simpatizanti GMI.

6. Se sponsorizeaza numai interventiile GMI realizate folosind motociclete.

La folosirea autodubei si remorcii Grupului, cheltuielile privesc persoanele interesate sau eventuali alti sponsori sustinatori ai procedurii de interventie pe 4 roti.Pentru interventii cu mijloace pe 4 roti exista de asemenea alte organizatii guvernamentale si private.

7. GMI se doreste a fi functional la inceperea sezonului moto, estimat la data de 1 mai 2013, data pana la care se vor comunica telefoanele de contact si alte amanunte procedurale.

8. Se doreste instiintarea, sub semnatura mea, a unor organizatii si cluburi moto din strainatate privind infiintarea Grupului Motociclistilor de Interventii si posibilitatea insotirii grupurilor de excursionisti moto straini de catre GMI, .

9. In luna ianuarie 2013 este planificata o actiune de insotire a unui grup de motociclisti la o excursie in conditii de iarna in Delta.

Va vom tine la curent pe masura ce progresam in organizare.

 

Referitor la punctele de mai sus (3-9)

 

  • Grupul simpatizantilor MI, vor fi un fel de Support ? sau Hang-around?
  • Nu e clar cum e cu duba MI si cu remorca: vor fi numai cate una din fiecare? si, pentru a putea fi operative, acestea trebuie sa faca obiectul altei sponsorizari sau eventual sa se faca plata din buzunarul propriu (ceea ce e de bun simt), indiferent daca esti support MI? Si inca un aspect, ar trebui precizat tipul remorcii folosite, daca este cu doua sau cu 4 roti.
  • si o ultima observatie, ar fi legata de operativitatea MI in acord cu sezonul moto: intelegem ca acesta incepe oficial la 1 mai, dar nu se specifica cand se termina. Avand in vedere ca in luna ianuarie este planificata o insotire a unui grup de motociclisti straini, se deduce de aici ca ianuarie este in plin sezon moto. Sau ca este vorba de un caz exceptional. :peace:
Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lancelot , aplici pt MI fiind experimentat si in putere sau doresti sa beneficiezi numai de sprijin la nevoie, caz in care aplici pt Grupul Simpatizantilor Motociclistilor de Interventii ?

Duba pt 3 moto este la dispozitia MI pt interventii. Se deconteaza de sponsor combustibilul pt deplasarile la interventii.

Remorca pt 2 moto, este cu 2 roti, pt 750 kg sarcina, la dispozitia MI pt interventii, se deconteaza combustibilul pt vehiculul tractor.

Orice lucru inainte de a fi cat de cat finalizat are multe fatele criticabile. Pana la 1 mai speram sa se mai cristalizeze activitatile, neavand repere de referinta cunoscute. De asemenea, sa apara doritori pt GMI ca si sufletisti, pt MI.

Daca apar propuneri intre timp pt interventii, insotiri, antrenamente, etc, MI vor decide implicarea.

Activitatea MI este benevola, decontandu-se numai combustibilul si indemnizatia de deplasare. Atat sponsorul cat si MI nu o fac pt avantaje materiale sau laude, de aceea nu s-au dat nume. Cei care vor dintre MI sa le comunice au toata libertatea sa o faca. Incercam o activitate dezinteresata, motorul acesteia fiind numai pasiunea moto si dorinta de promovare a motociclismului in societate, neputand acum sa estimez daca se va reusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca ar fi mai bine daca s-ar face o organizare la nivel national, ca un fel de ACR pt motoare si atunci, membri acestui Club sau Asociatii ar putea beneficia de asistenta gratuita. Asta ar fi intr-adevar ceva serios si realizabil, cu atat mai mult cu cat inteleg ca initiativa a fost deja lansata si e pe teava si este implicat si un sponsor. Plus ca odata constituita, aceasta forma de organizare ar capata amploare si s-ar dezvolta de la sine atragand eventual si alte sponsorizari sau colaborari cu cluburi sau asociatii similare din afara. De asemenea s-ar putea atrage in aceasta forma de colaborare cluburile moto care deja au o structura bine definita. Daca va ramane doar la stadiul unui grup mic si entuziast, sunt toate sansele sa se fasaie. Singurul impediment al organizarii la nivel national ar fi numai orgoliile care vor incepe sa apara.

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua filmulete educative:

 

 

 

 

 

 

 

Cred ca datorita nerespectarii principiilor prezentate in filmulete nu s-a reusit si nu se va reusi nimic.

 

 

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi oameni cu tarate in loc de creier..

 

Cu 2 mii de euro/luna faceti un mini CALL CENTER , motociclistul in pan(ic)a da telefon la numarul cu 09000 unde-i raspunde o domnisoara cu 11 clase , asta-i spune problema si locatia si dansa suna la cea mai apropiata firma de tractari auto, paradoxal un camion poate cara si motociclete... very fucking simple !!!!!!

 

In timp se poate pune la punct o retea de tractorasi agreati care au eventual cateva scule/suporti speciali moto

 

Cu o parte din sponsorizarea aia de 2k E se pot face cativa fluturasi si ceva reclama pe internet.

 

Folositi resursele deja existente, nu mai incercati sa reinventati roata, pareti penibili(la orice varsta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este nimic penibil sa imbunatatesti roata. sau cauciucul. repet, mie nu mi-ar conveni sa vina ditamai duba de 3 tone sa-mi care mobra pt ca s-a fisurat un furtun sau s-a ars un releu. costa milioane si nu vad de ce sa platesasca nenea sponsorul bani astia pt un drum inutil. asa, un MI in 10 minute o pune pe roti si suntem gata de drum. Bine,daca e dauna totala atunci da, sun la o firma de tractare sa o ia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cluburilii nu se vor amesteca aici pt ca nu e resurse de impartit...daca esti in drum si te vad ca stai degeaba poate vor opri sa te intrebe de vorba ,in genere rumani nu fac asta,.. demult odata si eu ma ridicam din pat sa car benzina,sa-l remorchez pina unde trea sa ajunga,,ca ploua sau era la 50 km ,ca aveam sau nu benzina de ars plecam ca era 3 noaptea ca era 5 dimineata,,ca veneam de la schimb de noapte nu conta ploaie vant..nici macar o bere nu beam cand ajungeam acasa seara ca de poate suna tel si tre sa plec sa-l scot.plecam si din timpul programului ca de era un motorist la ananghie...siiiiiiiiiiii????mare greseala asa ca atentie la neatentie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...