Sari la conținut

noua infatisare a 900 RR-ului meu


deleted
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

 

in urma unei mici prostioare, si dat fiind faptul varstei si multor kilometrii in care m-a servit cu pasiune, m-am hotarat sa ii dau o noua infatisare bicicletei mele. Am demontat-o bucati si m-am apucat de ea:

 

-cadrul, semicadrul, bascula, jante si cam majoritatea pieselor din aluminiu sablate si vopsite electrostatic

 

 

 

 

 

-evacuarea sablata si vopsita cu vopsea termorezistenta (credeam ca nu va tine dar vad ca e ok :)) )

 

 

 

-curatat/gresat restul pieselor, inlocuit rulmenti/garnituri si remontat ... partea funny a fost la remontarea motorului, normal ca de iesit a iesit usor dar nu a fost prost sa intre la fel de usor =)) deh nu a vrut el dar l-am convins intr-un final, si cam asa arata in asteptarea carenelor de la vopsit:

 

 

 

 

-si intr-un final remontata si gata de drum:

 

 

 

 

Ar mai fi de montat niste rimmstripes si lucrez la o idee de retrovizoare cu camera in codita, dar e in faza de proiect.

 

Pareri...sugestii :)) pro/contra sunt toate binevenite ;)

 

Sanatate si multi kilometrii fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice one! Weekendul asta am 'dezgolit' si eu o honda, doar ca ceva mai veche, '85 :) unde ai dus cadrul si restul la vopsit?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice one! Weekendul asta am 'dezgolit' si eu o honda, doar ca ceva mai veche, '85 :) unde ai dus cadrul si restul la vopsit?

 

Nici a mea nu e chiar noua are deja 14 anisori :). Electrosaticul l-am facut la o vopsitorie de jante langa stadionul olimpia, foarte prompti oamenii si cu foarte mult bun simt, daca te intereseaza lasa-mi un pm si iti dau numarul lor de telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca noua !!!! Bine lucrat !

Cati ani are ?

 

multumesc! tocmai si-a luat buletinul :D

 

poate as fi incercat o alta culoare pentru bascula sau roata spate,ceva constrast de culori

Hac,parerea mea

 

am vrut sa fie cat de cat replica la rcv-ul pramac-pons a lui ukawa din superbike. va arata putin mai colorat cand voi pune rimmstripes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici a mea nu e chiar noua are deja 14 anisori :).

Stiu modelul, am cochetat si eu cu ideea de a avea unul, insa am ajuns la un TDM. Legat de vopsitorie, poti sa imi lasi un nr. de tel, e bine de stiut (sau sunt cei de la elspa?pe ei ii stiu si ma gandesc sa apelez, insa mai intai vreau sa intaresc 1 sudura, care e data de un cap cam...sec :) Deh, la o mobra de vreo 27 de ani, era inevitabila si o situatie de genul, rare sunt alea care scapa de proprietari batuti in cap)

 

Oricum, imi place la nebunie cum a iesit galbenul ala cu negrul. Desi nu prea ma incantau mobrele galbene, mi-ai schimbat parerea! Nota 10.

 

In alta ordine de idei, la motor ai avut ceva de facut? Sau modificarile au fost strict dpdv estetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam ce mai face cici balerina. Desi mie imi placea mai mult pe culoare veche non-replica, e foarte frumos sa vezi pe cineva cum ingrijeste asa de mult un motor. Arata foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu modelul, am cochetat si eu cu ideea de a avea unul, insa am ajuns la un TDM. Legat de vopsitorie, poti sa imi lasi un nr. de tel, e bine de stiut (sau sunt cei de la elspa?pe ei ii stiu si ma gandesc sa apelez, insa mai intai vreau sa intaresc 1 sudura, care e data de un cap cam...sec :) Deh, la o mobra de vreo 27 de ani, era inevitabila si o situatie de genul, rare sunt alea care scapa de proprietari batuti in cap)

 

Oricum, imi place la nebunie cum a iesit galbenul ala cu negrul. Desi nu prea ma incantau mobrele galbene, mi-ai schimbat parerea! Nota 10.

 

In alta ordine de idei, la motor ai avut ceva de facut? Sau modificarile au fost strict dpdv estetic?

 

 

estetic am facut ce se vede inlocuire de codita , vopsitorie, leviere etc.... la motor am umblat si la el dar inainte... dynojet stage 1, supape curatate, semeringuri supape noi, inlocuit arcurile de supape cu altele heavyduty, distributie noua, ambreiaj din kevlar cu arcuri heavyduty si un filtru k&n, kit lant EK trecut la 520, pinion spate +3 si fata dimensiune stock pbr aluminiu.

 

Chiar ma intrebam ce mai face cici balerina. Desi mie imi placea mai mult pe culoare veche non-replica, e foarte frumos sa vezi pe cineva cum ingrijeste asa de mult un motor. Arata foarte bine.

 

salutare ... face bine, si nu te contrazic imi placea si culoarea originala dar am vrut sa fac ceva mai unicat pe la noi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu modelul, am cochetat si eu cu ideea de a avea unul, insa am ajuns la un TDM. Legat de vopsitorie, poti sa imi lasi un nr. de tel, e bine de stiut (sau sunt cei de la elspa?pe ei ii stiu si ma gandesc sa apelez, insa mai intai vreau sa intaresc 1 sudura, care e data de un cap cam...sec :) Deh, la o mobra de vreo 27 de ani, era inevitabila si o situatie de genul, rare sunt alea care scapa de proprietari batuti in cap)

 

Oricum, imi place la nebunie cum a iesit galbenul ala cu negrul. Desi nu prea ma incantau mobrele galbene, mi-ai schimbat parerea! Nota 10.

 

In alta ordine de idei, la motor ai avut ceva de facut? Sau modificarile au fost strict dpdv estetic?

 

ai inbox-ul full ;)

 

da,intradevar ceva frumos..,,Sanatate si multi kilometrii fara incidente!''

 

multumim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri...sugestii :)) pro/contra sunt toate binevenite ;)

 

Schimba scaritele stoc, care sunt destul de urate si nu se potrivesc cu restul ansamblului vopsit negru.

Renunta la scaritele spate daca ai pus monopost si cumpara suport de toba sau fa-ti unul. Iti atasez o imagine cu unul facut de mine. Se poate vopsi.

Schimba suruburile cu saiba de la oglinzi.

post-14189-0-75035900-1354004100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba scaritele stoc, care sunt destul de urate si nu se potrivesc cu restul ansamblului vopsit negru.

Renunta la scaritele spate daca ai pus monopost si cumpara suport de toba sau fa-ti unul. Iti atasez o imagine cu unul facut de mine. Se poate vopsi.

Schimba suruburile cu saiba de la oglinzi.

 

Pe lista de cumparaturi erau trecute niste scarite galbene ( doar partea pe care sta piciorul) si mirror blockoffs si apropo de scaritele spate nu le scot pentru ca am adaptat si saua pasager de gsxr. nu e monopost tot timpul. ;)

Editat de Ducati_RIder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat cu inboxul :)

 

Pai in cazul in care ai facut si la motor ce ai zis...chiar ca e cum a zis colegul de mai sus: ai o mobra langa care sa imbatranesti!

 

Numai stima si acum drumetii lungi si frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A... inca ceva. Se vede ca e codita de Suzuki :D

Cam atat

 

mirror blockoffs

 

Capace facute tot de mine, din fibra de carbon (nu plastic foliat). Pe spate am tras o folie adeziva ca sa nu distruga vopseaua de pe carena.

post-14189-0-35274800-1354004598_thumb.jpg

post-14189-0-24068500-1354004616_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A... inca ceva. Se vede ca e codita de Suzuki :D

Cam atat

 

sincer 900 rr-ul din 98 nu are codita asa, era evident :crack: si da , inca nu e finalizata complet, micile detalii pe care le-ai observat sunt pe drum. ai ochiul format :10:

Editat de Ducati_RIder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumoasa motocicleta!! bravo tie!! si te rog lasa si mie un nr de tel de la baietii de la olimpia ca as vres sa trec si io pe la ei! si vroiam sa te intreb daca baietii repara si carene si cat te-a costat vopsitu'.. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o lista cu restul modificarilor:

 

 

kit ambreiaj Surflex High Torque Performance

arcuri ambreiaj heavy duty EBC

arcuri supape heavy duty

dynojet stage 1

toba termignoni carbon

filtru aer hi-flow k&n

tot ansamblul suspensie fata inafara de jambe ohlins

furtune frana fata/spate silicon imbracate in metal

discuri de frana fata/spate Brakeing

protectii calcai carbon

butoiase frana rizoma fata/spate

capac ambreiaj carbon

leviere titax

indicator treapta

reglaje furca lsl

aparatoare jug carbon

parbriz mra smoked double bouble

kit bi-xenon

amotizor race-tech

capac pinion fata carbon

conversie kit lant 520

pinioane pbr light weight +3 spate

codita gsxr 2004

stop integrat led smoked

undertail cu semnalizari integrate

 

foarte frumoasa motocicleta!! bravo tie!! si te rog lasa si mie un nr de tel de la baietii de la olimpia ca as vres sa trec si io pe la ei! si vroiam sa te intreb daca baietii repara si carene si cat te-a costat vopsitu'.. mersi

 

carenele nu le-am facut acolo ci la motosoft ( ii gasesti pe net) , la olimpia am facut doar electrostatica. ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cre-ca te-a costat inca o data pretu' mobrei, dar ca si rezultat sunt sigur ca merita din plin, cand ai satifactia sa vezi un asa motor (atat estetic, dar si tehnic)... multi ar fi carcotasi si ar zice ca decat sa bagi atatia bani,mai bine luai o mobra ceva mai noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...