Sari la conținut

Harley Technical Corner


Ancalagon
 Share

Postări Recomandate

la transmisia primara si ambreiaj ar trebui sa fie ulei, nu. iar daca vrei sa faci treaba buna cu lantzul normal era o retzeta pt ungerea lui unde se feirbea sau (sau=unsoare) cu grafit si cu inca ceva. daca intrebi pe ceva batrani care sa ocupau cu racing-ul in tineretze pot sa itzi spuna exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salut

am luat shi eu un flathead din 42 refacut tot motorul ..am cumparat cutie shi roti ...cu tabmburi hidraulici pt al face cum vreau ....

mai e cineva cu flathead prin ro???

 

apropo black a aparut un shovel ca cele de la exile in brasov ..o sai fac poza este crima ....

 

basty

sal

eu am w&w ul shi acolo vad ca nu difera carburatoarele intreunul shi altul .....vezi ca gaseshti in w&w carburi f faine .....

 

cred ca din ianuarie o sa deschid filiala W&W la mine la garaj shi o sa puteti lua piese la pretzul de catalog fara shipping ..decit de la mine la voi

basty

Sal, noi suntem dealeri W&W de doi ani ,daca te intereseaza ceva pot sa te servesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Care este treaba cu curelele de transmisie finala? Cat ar trebui sa tina una? Trebuiesc intretinute cumva? Al meu are 20.000 Km si cred ca este cureaua originala. Ar trebui sa o schimb? Dati un raspuns ca momentan nu am chef sa caut pe net. Multam. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca.

 

Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta.

Vre-o idee?

Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca.

 

Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta.

Vre-o idee?

Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot.

Bafta

 

 

Mihai,eu as inclina sa cred ca pe undeva trage aer fals instalatia.....

 

 

pornirea la kick la al meu merge relativ usor....porneste apasat cu un singur picior.

am masurat compresia la shovelul meu,ma incadrez in limitele impuse de producator....

 

la shovelul unui preten de al meu,trebuie sa ma las cu toata greutatea mea pe pedala ca sa-l dau peste cap....hmmm

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca.

 

Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta.

Vre-o idee?

Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot.

Bafta

 

Eu zic sa iti cumperi un spray de curatat franele si sa cureti pistonul,fara sa il demontezi.Apesi maneta pana iasa si dai putin cu spray si tot asa.Eu cred ca este de la mizerie.Am avut si eu o faza similara cand nu revenea pistonul complet si mergeam cu fata franata. Cu un spray am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...