Sari la conținut

Ajutor modificare furca Honda Hornet 2001 PC34


Postări Recomandate

Salut,

As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am.

Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru.

 

De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare?

La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta?

Astept propunerile voastre. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un pic mai complicat decat atat, intai cauta o furca USD cu lungime apropiata, in general sunt mai scurte

 

ca sa folosesti furca usd trebuie sa schimbi axul de pe jugul inferior cu ala original de pe hornet.. sau sa faci unul la aceleasi dimensiuni, eventual sa modifici jugul superior nou sa-ti accepte ghidonul vechi.

 

sunt sigur ca sunt multe forumuri specializate in hornet pe .com , cel mai bine cauti pe acolo si vezi ce au facut altii si cu ce probleme s-au confruntat...

 

nu-i o treaba de facut fara habar in ce te bagi si nici ieftin nu-i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am.

Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru.

 

De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare?

La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta?

Astept propunerile voastre. Multumesc!

 

As vrea sa te ajut dar mai intai trebuie sa-ti clarifici ceva:

Din ce motiv ai ajuns la concluzia ca ai nevoie de o furca upside pe hornet?

Singurul upgrade la suspensia motoretutei ar fi niste arcuri liniare pe greutatea ta. Daca ai intre 80-90 de kile arcuri de max 0.9 sunt suficiente. Si arcul spate se poate schimba cu unul mai tare desi are preload care se poate incarca pana spre maxim.

Cu arcuri schimbate la furca, hornetul devine o motocicleta decenta si castiga consistent la comportamentul pe franari serioase.

 

Marea problema a motocicletei este sasiul. Este foarte elastic si biata motocicleta se comporta slab la mersul tare pe curbe. Astfel, un upgrade la furca fata ar fi o cheltuiala destul de mare iar castigul real nu ar fi spectaculos.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa iei legatura cu userii kristy si george05, ei si-au pus USD-uri pe motoare.

din cat am "sapat" pe forumuri cand cautam informatii despre hornet, nu prea merita efortul (si financiar si de alt fel), decat daca gasesti o furca USD la un pret foarte bun (adica mic raportat la cat valoreaza per total un hornet) si te pricepi sau ai ceva cunostinta care se pricepe la facut adaptarile de rigoare. ca idee, sa dai 250-300 de euro (poate chiar mai mult) pe o "fata" de pe un alt motor + manopera si adaptarile de rigoare .. nu cred ca merita.

daca vrei ceva "performante" mai bune, mai bine mergi pe varianta cu niste arcuri after-market.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate!

 

vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721

 

ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate!

 

vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721

post-45735-0-56187000-1354538005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,e adevarat...pentru ciclistica / franele / suspensia de pe PC 34 nu se renteaza investitia.Nu e nici SS, nici SM. Un upgrade de frane/suspensie te-ar ajuta mai mult, daca te gandesti la performante si cornering agresiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul ala se poate rigidiza cu un crash-cage mai destept dar sa nu te astepti la minuni in nici un caz...

 

Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca!

Multumesc anticipat.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca!

Multumesc anticipat.

 

nici nu m-am lansat pe piata inca si vrei sa-mi furi meseria! glumesc, desigur! in special la incovoiere, la torsiune e mai greu din cauza spatiului, de asta am spus sa nu se astepte la minuni. e destul de simplu de fapt. calcule nu am facut inca i nici nu (cred) ca o sa fac pentru ca nu e vreo motoreta din care cineva o sa scoata performante sustinute cel putin pe circuit. poate doar ceva pilot bun si nebun care sa arate ca poate sa mearga si tare. pentru un hornet cel putin. ideea e sa se foloseasca profil rectangular, patrat sau cum vrea lumea sa-i spuna, sa se uneasca prinderile din fata ale motorului cu cele din spate, cate un triunghi practic pe fiecare parte. rezistenta la incovoiere un pic crescuta. pentru rezistenta un pic crescuta la torsiune "triunghiurile" sa fie prinse intre ele cu alte doua profile, unul in fata prin fata sau spatele galeriilor (nu stiu exact, nu am studiat problema la hornet in felul asta, e doar idee ce mi-a venit pe moment) si inca unul cel mai probabil printre baia de ulei si colectorul galeriilor in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa fur meseria nu cred ca se poate, pentru ca eu asta fac, calcule de rezistenta :D

 

Am inteles ce vrei sa zici dar am niste obiectiuni.

Sasiul flexeaza putin ca sa fie nasol. Nu mult, nu cativa cm. Deplasarile sunt de ordinul milimetrilor, pana in 5. Problema nu asta este, e alta - frecventele induse de lipsa de rigiditate.

Sa zicem ca se construieste crash cage, dupa niste calcule. Bun. Cum montezi dispozitivul? Ce faci cu sasiul? Ramane asa sau trebuie tensionat?

Daca se adauga deplasarile induse de masa motorului si a maselor rezervorului, accesoriilor, etc, la tolerantele de montaj, deja nu s-a rezolvat nimic. (Frecarea in organele de asamblare nu e suficienta) Iata inca o problema. Asta numai la incovoiere fata de axa YY'

La torsiune e o alta poveste.

Sa zicem ca se incearca construirea unui cheson de torsiune (torsion box) semi-deschis care sa coboare de la sasiul backbone pana sub motor. Trebuie modificat rezervorul, pt ca fara prindere pe sasiul de sus, nu se obtine torsion box. Trebuiesc prinderi pe cadrul backbone.. Iarasi revine problema montajului.

Cam atat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cel mai ieftin tuning l motoretele de strada, pt cine doreste performantze pe curbe si frine: vindeti motoretele detinute in prezent, si treceti la sportive mai noi. Iesiti mai ieftin. Dupaia, sa vad unul care revine la Hornet cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...