Sari la conținut

Yamaha TW125 2003


RaveGun
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am verificat compresia la motocicleta de mai sus mentionata. A avut pe la 6 bari, cu putin ulei bagat pe la bujie, a crescut pe la 8 bari. In manual scrie ca ar trebui sa scoata cam 12.

 

Acum am desfacut motorul si pistonul arata ca in poza.

E normal sa fie maroniu in spatele segmentilor?

 

Vreau sa masor acum cilidrul sa vad la ce cote este, sa stiu ce piston sa cumpar. Dar vizual si la mana nu pare uzat.

Sper sa nu trebuiasca rectificat ca nu mai merita investitia.

 

Va multumesc.

 

post-20545-0-54942200-1354865241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face sa crezi ca trebuie inlocuit pistonul? In primul rand verifica segmentii, baga`i pe cilindru si vezi ce fanta au, oricum ii vei inlocui cu altii noi daca tot ai desfacut.. Verifici cu segmentii noi canalele pistonului vechi si asa observi daca canalul segmentului este largit..de obicei segmentii la uzuri mai mari joaca pe piston "sus-jos".. un alt test pe care il poti face sa vezi daca pistonul mai e in cote, acum depinde ce cilindru ai? presupun ca e unul singur intrucat vad doar un piston. Pune`i bujia, inotarce cilindrul cu susul in jos si introdu pistonul fara segmenti, cand ii vei da drumul va trebui sa pluteasca lin spre interior fiind tinut de presiunea aerului, nu sa cada ca un bolovan. La fel poti incerca si invers, cand intorci cilindrul, pistonul sa cada greu... Un piston se inlocuieste doar cand este in stare avansata de gripare, (rizuri ce nu pot fi slefuite), spart sau cand "latra" in cilindru adica e sub cote.. Sper sa`ti fi fost de folos:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multumesc mult de idei.

 

Chiar nu stiu de ce nu m-am gandit doar la resegmentare. Probabil cum am tot cautat piese pentru modelul asta si am tot gasit kit-uri de piston cu segmenti si nu doar segmentii. Adica am gasit la 100 euro piston + segementi + kit de garnituri "top end" fara transport, de undeva din franta de la Tecnium.

 

Acum ca am cautat mai intens doar dupa segmenti am descoperit o chestie interesanta. Codul de la segmenti se potriveste cu codul de la segmentii de la motorul de pe Yamaha XT 125 din 1983. De fapt dupa cateva click-uri se pare ca tot motorul e identic cu cel de la XT-ul de 125 din '83.

 

Am gasit ceva englez care aduce in 5 zile cam orice piesa pentru TW la pret rezonabil. Toate oring-urile si garniturile la 50 lire fara transport.

 

Am sa incerc sa fac maine mai multe poze din mai multe unghiuri si la calitate mai buna, poate ma ajutati cu o parere?

 

Momentan nu pot sa fac nici un test ca am dat cilidrul la un prieten care ar avea acces la ceva scula desteapta de masurare 3D (laser frate :D cred), sa ii masoare interiorul. Am sa il primesc candva pe saptamana viioare inapoi (probabil cu un model 3D). Eu i-am cerut doar un micrometru de interior :D.

 

Multumesc si duminica faina.



Salut,

 

Cum am zis, am facut in graba mai multe poze.

Se pare ca nu e foarte zgariat pe laterale dar are o lovitura lateral-sus si una deasupra.

 

In cilindru nu am remarcat sa fi ramas urma de la lovitura laterala, dar nici foarte atent nu m-am uitat e drept.

 

Credeti ca trebuie slefuit?

Trebuie sa ii fac ceva?

 

Va multumesc.

post-20545-0-20648600-1355079874_thumb.jpg

post-20545-0-38227800-1355079879_thumb.jpg

post-20545-0-68977700-1355079889_thumb.jpg

post-20545-0-56802500-1355079898_thumb.jpg

post-20545-0-18622500-1355079910_thumb.jpg

post-20545-0-61593800-1355079915_thumb.jpg

post-20545-0-52436200-1355079925_thumb.jpg

post-20545-0-05196200-1355079935_thumb.jpg

post-20545-0-49481200-1355079941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. ce a fost acolo? supapa sparta? bujie?

 

iei usor la pila bucatica aia de pe marginea pistonului si ar trebui sa mearga

 

micrometru> masori dimensiunile si ovalitatea pistonuluipeste segmenti si la fusta ar trebui sa gasesti ceva dimensiuni in manualul de reparatie

 

cu un set de lere masori in mai multe puncte fanta segmentilor.

 

boltu cum sta?

 

din ce se vede in poze sigur ai ceva uzura si pe cilindru, e asa scump un set nou cilindru+piston?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu istoria ei.

Dar clar au lucrat la ea, ca lipsea prinderea motorului de cadru in partea de sus de sub rezervor. E un triunghi metalic prins in 2+1 suruburi.

Tot acolo a fost si fisurat cadrul de ca si cum ar fi sarit cu ea fara motorul care sa inchida perimetrul cadrului.

 

Dar mai mult, nu stiu despre motocicleta.

 

Asa este, trebuie sa imi iau un micrometru de exterior :)

Boltul se simte la mana ca are uzura in zona de contact cu bieleta.

Am si manualul de service cu toate cotele. Trebuie doar se le verific.

 

Oricum numai cilindru nou este 300 euro iar d-soara buget de asa ceva. :(

 

Sa vad ce raspuns primesc dupa masurarea cilndrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...