Sari la conținut

ITP moto in Iasi


Madras Service
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

evident ca da, eu asa am facut cu fiecare agregat, fie moto fie auto. sincer la moto ultima data am facut cu 4 luni inainte de ma intrebau aia daca-s nebun...si era si in week-end-ul cu Pastele...

nu cred ca exista o limita de timp, dar nu am pretentia ca am dreptate 100%.

motivatia pt care nu am astaptat niciodata sa expire si am mers macar cu o luna inainte este ca nu am vrut sa fiu la mana lor, fiind in "ilegalitate".



@Madras: felicitari!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut deja 4 ITP-uri - primul bineinteles a fost al lui Chuki; .

Ca sa fie 100% clar legat de ce acte sunt necesare ca sa pot face ITP-ul la o motocicleta:

1. Carte de identitate - in original

2. Certificat de inmatriculare - in original

3. RCA valabil - poate fi doar copie

Normal ca imi trebuie si o carte de identitate a celui care aduce motocicleta - legal este obligatoriu sa o ai la tine - dar asta nu inseamna daca ti-ai lasat CI-ul acasa eu nu iti fac ITP-ul - imi dai datele , semnezi ca sunt alea si motocicleta trece la ITP...

 

Fara aroganta -pentru cei care sunt din exteriorul 'bransei' - pe langa actele oficiale pe care le gasesti pe site la RAR - la statiile de ITP mai ajung si adrese in care se specifica diverse obligativitati si cerinte iar una dintre acestea este referitoare la RCA - care trebuie sa fie VALABIL in momentul efectuarii ITP-ului. Asta ca sa va asigur ca nu am interes major in efectuarea de RCA-uri - scopul nostru e de a oferi servicii cat mai complete; castigul de pe RCA sa face la volume mari ceea ce nu este un scop pt noi. Oricum daca aveti vreun dubiu legat de asta - veniti cu el gata facut si va multumesc pentru cele 20 de minute pe care mi le-ati dat sa nu va fac RCA-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o porcarie cu itp asta

daca motocicleta iarna nu merge de ce nu e valabil 4 ani? bani dati aiurea jmecherilor

Te-ai trezit, somn usor; ce vina au cei care fac itp ca se face la 2 ani si nu la 4 cum vrei tu? De unde ar trebui sa stie Madras-ul sau oricare altcineva de pe forum de ce "daca motocicleta iarna nu merge de ce nu e valabil 4 ani?"

 

Una peste alta ... vorba aia, oricum jumatate din ce e pe sosea sunt geoarse intretinute cu bani putini, de ce sa faci itp-ul mai rar, macar pentru itp sa te pregatesti cumva daca in rest te doare undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghostriderbaiat: comentezi aiurea, ca oricum ajungi sa-ti faci itp-ul, iar daca circuli fara, sa fii sanatos si nu mai spama thread-ul. Asta decat daca ai niste interese.

 

Consider ca tine de bunul simt a oricarui motociclist sa aiba grija ca motocicleta sa fie in stare cat mai buna cel putin din punct de vedere tehnic.

 

Nu fi malitios. Daca nu-ti convine ca poti face itp la madras, du-te la rar.

 

Mai umbla vreun moderator pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghostriderbaiat: comentezi aiurea, ca oricum ajungi sa-ti faci itp-ul, iar daca circuli fara, sa fii sanatos si nu mai spama thread-ul. Asta decat daca ai niste interese.

 

Consider ca tine de bunul simt a oricarui motociclist sa aiba grija ca motocicleta sa fie in stare cat mai buna cel putin din punct de vedere tehnic.

 

Nu fi malitios. Daca nu-ti convine ca poti face itp la madras, du-te la rar.

 

Mai umbla vreun moderator pe aici?

sunt eu. totusi trebuie lasati oamenii sa-si exprime parerea sau nedumerire. daca sare calul sau considerati ca depaseste limita bunului simt, da-ti report cu incredere si in functie de "situatie" se iau masuri.

 

Madras, ce zici te bagi sa-mi repari ceva la motor si sa o tii la tine pana la sfarsitul lunii. vreau sa-i fac si ITP-ul in acelasi timp. in primcipiu nu am multe de facut la ea, chestia e ca nu are cine iar eu cand vin vreau sa fie gata. pt ca eu as pierde timp cu reparatul apoi cu dusul la ITP.... asa ca prefer sa o trimit, iar cand vin sa ma urc pe ea si sa plec.

vreau schimbul de consumabile, schimbat axul pe spate, cablul de kilometraj, posibil de vopsit lateralele, si daca ai cu ce sau unde, sa-mi faci 2 crashpad-uri pt furca si roata spate.

 

lasa un numar de telefon, sau pune-l in semnatura si te sun sa clarificam mai bine la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah si sa-i verificati lantul lui crazy devil, stie el de ce...

bine-ai reaparut in zona! :cheers:

Nebunuleee, nu am tocmai o stare atat de buna, dar m-ai facut sa rad :lol: . offf, lantul ala blestemat..... dar tot respectul pt ca ai oprit :hug:

 

acum este bun, a fost facut (sper) ca la carte si nu s-a mai rupt de atunci. atunci am rupt lantul, iar anu trecut in Italia, am pierdut carenele pffff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nebunuleee, nu am tocmai o stare atat de buna, dar m-ai facut sa rad :lol: . offf, lantul ala blestemat..... dar tot respectul pt ca ai oprit :hug:

 

acum este bun, a fost facut (sper) ca la carte si nu s-a mai rupt de atunci. atunci am rupt lantul, iar anu trecut in Italia, am pierdut carenele pffff

Ce sa ii faci Ducati ...

 

bine-ai reaparut in zona! :cheers:

In zona tot o sa fiu ... prin preajma nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un itp la masina costa 80lei

ca sa faci un itp la masina chiar ai de treaba

Nu inteleg de ce te plangi atata? de ce naiba ti-ai luat masina, mobra si alte vehicole daca le ai? Umbla cu bicicleta si cu tramvaiul. ori si acolo biletu-i scump. Mai frate asa un plangacios nu am mai intalnit de cand ma stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un itp la masina costa 80lei

ca sa faci un itp la masina chiar ai de treaba

Sunt curios in ce stare e motorul tau, la un ITP facut normal, adica nici dupa toane cum se face la RAR Iasi dar nici dupa spaga cum se face in general la statiile particulare, sunt curios daca ar trece. Multe persoane nemultumite am cunoscut cu motoare care deabia se mai tarau si totusi erau foarte nedumeriti de ce nu au trecut ITP-ul, de ce le-a luat politia talonul pe copou, etc. Pentru multi dintre motociclisti ITP-ul e "proba" care ii face sa isi puna cat de cat motorul in legalitate, in rest nema semnalizari, nema oglinzi, cauciucuri care cum apuca, ba mai mult cand e vorba de galagie sunt primii care fac burnout-uri si asa mai departe.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia, teoretic s-a rezolvat.. am primit un raspuns pe mail din partea conducerii si am decis sa sterg discutiile anterioare incat sa nu creez confuzii sau o imagine negativa pe viitor.

 

se pare ca a fost o greseala in calcule.

Thank's si scuze de situatia creata. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia, teoretic s-a rezolvat.. am primit un raspuns pe mail din partea conducerii si am decis sa sterg discutiile anterioare incat sa nu creez confuzii sau o imagine negativa pe viitor.

 

se pare ca a fost o greseala in calcule.

Thank's si scuze de situatia creata. ;)

Cum mai stergi tu posturi asa dupa bunul plac ... vorba aia esti moderator ... poti sa il stergi dupa ce il citesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai stergi tu posturi asa dupa bunul plac ... vorba aia esti moderator ... poti sa il stergi dupa ce il citesti.

am sters din dorinta de a nu le afecta imaginea, tinand cont ca intamplarea a fost doar o greseala/confuzie in calculele lor. si da, sunt moderator, am acest drept si sunt pus in functia asta avand dreptul de a decide. nu este primul topic unde intervin prin a edita sau a sterge, fie ca e postarea mea sau a altora. am rugamintea la tine de a nu starni polemici aici.

o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o porcarie cu itp asta

daca motocicleta iarna nu merge de ce nu e valabil 4 ani? bani dati aiurea jmecherilor

Daca ai fi studiat putin manualul de intretinere sau de reparatii al unei motociclete/masini, ai fi vazut ca ai anumite intervale de timp la care se schimba lichide, se fac gresari ale unor anumite angrenaje si se fac niste reglaje la diferite parti componente ale motocicletei. Plus durata de viata a altor "consumabile" (bucsaraie, pivoti, capete bara, bielete, etc. etc. etc.).Cam de asta e pus si intervalul de 2 ani pentru efectuarea ITP-ului.

 

mi-am inmatriculat motocicleta si la rar am dat 4milioane ca sa se uite la niste serii si sa faca 2 frane !!!!!

sa mai zic ca am asteptat actele 5 ore ???

la itp ce iti face de 1milion??? imi sterge seria de praf si baga banu in buzunar???

Banii care ii dai la RAR se duc in buzunarele statului. Mai ai si asteptari???

O parte din banii care ii versi la statiile ITP se duc si ei la RAR, adica tot la stat.

La ITP iti poate face de 1 milion un ITP ca la carte, adica sa-ti dea o revenire de vreo 2-3 ori, pana corespunde motocicleta cap-coada, sau iti poate sterge praful de pe serii o data si te lasa slobod...

 

un itp la masina costa 80lei

ca sa faci un itp la masina chiar ai de treaba

Sunt sute de mii de masini pe drumurile patriei la care trebuie facut ITP. Iti scotii banii pe care i-ai bagat in "scule" mult mai repede decat pe cei pe care i-ai bagat in "scule" pentru ITP la moto. S-a discutat de n+1 ori problema pretului pentru ITP la motociclete.

Si nu vad cum "chiar" ai de treaba la un ITP la masina... Singura diferenta e ca nu-ti verifica noxele...

 

Sunt curios in ce stare e motorul tau, la un ITP facut normal, adica nici dupa toane cum se face la RAR Iasi dar nici dupa spaga cum se face in general la statiile particulare, sunt curios daca ar trece. Multe persoane nemultumite am cunoscut cu motoare care deabia se mai tarau si totusi erau foarte nedumeriti de ce nu au trecut ITP-ul, de ce le-a luat politia talonul pe copou, etc. Pentru multi dintre motociclisti ITP-ul e "proba" care ii face sa isi puna cat de cat motorul in legalitate, in rest nema semnalizari, nema oglinzi, cauciucuri care cum apuca, ba mai mult cand e vorba de galagie sunt primii care fac burnout-uri si asa mai departe.

Politia nu e pregatita 100% pentru depistarea si sanctionarea problemelor tehnice la autovehiculele aflate din trafic. Daca verificarile, chiar si cele mai "superficiale", ar fi facute toate de inspectori de la ARR, sa vezi atunci distractie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarat ca cei care circula cu defecte la motocicleta sa fie taxati

dar parca e scump

daca e scump lumea nu o sa se duca la reparat /index.php?/topic/693458-probleme-honda-vfr800-vtec-2003/

cel la care faci referinta nu se plange de preturi ci de capacitatile mecanicilor ieseni....asta faca ca macar sa-i cunoasca

Editat de manutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...