Sari la conținut

cum schimb filtrul de motorina la un iveco


Postări Recomandate

mi-am luat in urma cu ceva timp un iveco daily, i-am schimbat placutele si uleiul si as vrea sa ii schimb si fitrul de motorina. e complicat, necesita cunostinte sau scule speciale? nu sunt vreun pui de mecanic, cred ca v-ati dat seama. trebuie umplut cu motorina filtrul, ca sa nu ia aer pe instalatie? asta ar fi prima mea intrebare.



asta e masina

post-22020-0-83149500-1358610065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este masina din imagine atunci ai un Iveco Daily S2000. Filtrul de motorina are codul 2992300 si este un filtru infiletabil. Desurubezi filtrul vechi si i-l infilitazi pe cel nou. Simplu



Pentru orice piesa sau problema legata de Iveco nu ezita sa ma contactezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este fix masina din imagine, iveco daily 35 s12. ai dreptate in privinta filtrului, este infiletabil, dar are un mustiuc alb din plastic la capatul opus celui in care se infileteaza. nu stiu la ce foloseste ala, ma gandeam ca e ceva de aerisire, sau te ajuta sa amorsezi instalatia. nu vrea sa fac vreo prostie.



http://image.made-in-china.com/4f0j00dvstIgOUZlcu/Filter-1902138-2992300-.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit si eu, dar partea pe unde se umple cu motorina este cea de jos, pe unde se infileteaza :-)). iar sus, chestia alba din plastic tocmai am aflat ca are cu totul alt scop...deci.. probabil ca baga pompa motorina si se amorseaza singura, sper. altceva nu stiu ce sa zic. masina e din 2004 dar mi-au trecut-o 2003 la rar. m-am bucurat, ca mai scade taxa de inmatriculare cu vreo 80 de euro, fiind mai veche cu un an. e euro 3.

Editat de riderontornadoes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da intradevar este euro 3. iveco daily s2000 cu pompa de inalta si pompa alimentare electrica. iti trebuie un filtru cu putere mare de separare. codul exact este 2992300. cel postat de tine este filtru pt motoarele de 2.5 si 2.8 cu pompa de injectie clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat de la un magazin specializat, dupa ce i-am dat seria de sasiu. sper ca mi l-o fi dat bine, o sa ma uit pe el exact sa vad ce cod are. ma interesa mai mult ca si procedura de montaj, daca e ceva ce trebuie sa stiu legat de amorsare. dar se pare ca trebuie doar infiletat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te chinui deloc



ai incredere dureaza 5 min



are o chestie de cauciuc care apesi pe ea de cateva ori si se umple filtru

nu are decat la pompele clasice de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...