Sari la conținut

Hai sa dam o tura !


ottoMan
 Share

Postări Recomandate

mai... femelele simt..

cum crezi ca s-a populat pamantul?

daca si eu imi verific incuietoarea la usa din cauza lui ianachim?

e prea statut.

daca nu vine primavara mai repede, imi iau bodyguard.

nici nu vreau sa-mi inchipui cum ar arata ianachim intr-o lume fara motociclete...

lu' asta daca nu-i dai doo roti... be afraid, be very afraid..

dupa ziua de ca.cat de ieri

 

sa stii ca aseara .......AM DAT BUZNA...... IN SHOWROOM.UL DE LA BAVARIA

 

am stat cam 1.30 ore si am mangaiat fiecare bestie in parte

am vorbit cu ele si ... spre ..chiar' surprinderea mea ...... A FUNCTIONAT

 

am plecat mai linistit si impacat sufleteste.......parca parca am vazut luminita de la capatul DN1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dupa ziua de ca.cat de ieri

 

sa stii ca aseara .......AM DAT BUZNA...... IN SHOWROOM.UL DE LA BAVARIA

 

am stat cam 1.30 ore si am mangaiat fiecare bestie in parte

am vorbit cu ele si ... spre ..chiar' surprinderea mea ...... A FUNCTIONAT

 

am plecat mai linistit si impacat sufleteste.......parca parca am vazut luminita de la capatul DN1

bolnav...

adica si io sunt bolnav, imi admir piesele noi pentru ursa, scari pivotante, noul parbriz de la wunderlich, inaltatoarele de ghidon, imi admir noul echipament de adv., tankbag-ul ortlieb, primusul, sacii impermeabili pentru cort si saltea.., da' ianachim asta ma intrece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista solutii de mers iarna. Conteaza mult pentru psihic chiar si o plimbare pe luna.

Pentru mers exclusiv pe strada exista echipament electric, parbrize mari, protectii textile anti-vant pentru manere si altele. Alaturi de o pereche de cauciucuri foarte aderente (M+S) se pot face plimbari fara probleme chiar si in sezonul rece. Unde mai pui ca iarna asta am avut zile chiar si cu 8-9 grade.

Sunt niste bani investiti in echipament dar chestiile astea te tin ani buni, mai ales ca le folosesti putin, doar iarna.

 

Ottoman, scuze pentru offtopic.

Iar legat de propunerea ta, sugestia mea e sa-ti vezi de drum si sa organizezi exact asa cum ai tu chef evenimentul pe care l-ai propus aici. Fa abstractie totala de toti "inteligentii" de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi motociclim, nu gandim !

 

11300000.gif



Un raliu poate avea propriile reguli !

Respectiv... cele mai bune idei agreate de majoritatea concurentilor de aici!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care intreaba de ce sa nu se denumeasca raliu, eu nu pot contra cu definitiile sportive pe care le da Dan Nastase, dar cu siguranta va pot spune ca din punct de vedere legal NU este raliu.

si nu cred ca organizatorii ar dori ca vreunul din participanti sa fie oprit de politie si sa fie intrebat:; da unde alergi matale asa bre? pai sunt la raliu nenea.

va imaginati continuarea.

sau si mai rau, accident. une mergeati domnul conducator moto? pai eu alerg la raliul kilometrilor in 32 de ore organizat de........

deci cred ca mai degraba este o plimbare cu tinta si scop si probabil ceva la sfarsit (nu diploma)...cu finalizare ca tot ziceati voi care o are mai lunga. :)

si alta data sa nu va mai manance, nu mai puneti pe forum, incepeti cu mic si avansati. buc - giurgiu 4-5 moto. ce s-a intamplat, ce am invatat, ce aplicam pe viitor?

voi v-ati si aventurat....32 de ore, toata tara, ne bagam in gura lupului....pardon a forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gaming.gif 11000000.gif ...

 

high%20five.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care intreaba de ce sa nu se denumeasca raliu, eu nu pot contra cu definitiile sportive pe care le da Dan Nastase, dar cu siguranta va pot spune ca din punct de vedere legal NU este raliu.

si nu cred ca organizatorii ar dori ca vreunul din participanti sa fie oprit de politie si sa fie intrebat:; da unde alergi matale asa bre? pai sunt la raliu nenea.

va imaginati continuarea.

sau si mai rau, accident. une mergeati domnul conducator moto? pai eu alerg la raliul kilometrilor in 32 de ore organizat de........

deci cred ca mai degraba este o plimbare cu tinta si scop si probabil ceva la sfarsit (nu diploma)...cu finalizare ca tot ziceati voi care o are mai lunga. :)

si alta data sa nu va mai manance, nu mai puneti pe forum, incepeti cu mic si avansati. buc - giurgiu 4-5 moto. ce s-a intamplat, ce am invatat, ce aplicam pe viitor?

voi v-ati si aventurat....32 de ore, toata tara, ne bagam in gura lupului....pardon a forumului.

OAMENII NU S AU BAGAT IN gura nimanui....

 

o gramada de picpalaci si au BAGAT GURA...pardon degetele

 

daca ai o idee de ce sa nu ti o exprimi.........

 

cum o FINALIZEZI..trebuie sa ai grija......

 

restul e poveste....si fiind iarna ...la gura aragazului.....povestile merg de minune cu vin fiert

 

sa nu uit ....... bucuresti ....giurgiu....cu ROLELE sau ce?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS- voi adauga in regulament o pauza obligatorie pe timpul noptii de minim 4 ore. Vom concepe o modalitate de verificare. In acest fel reducem riscurile si mai mult.

 

 

Ar mai exista varianta de a face raid-ul asta intr-o singura zi.

Mai exact, se pleaca sambata dimineata pe la un 8,00, si seara pe la 20,00 sa zicem se considera finalul "intrecerii". Acest final musai sa fie la o pensiune de prin tara unde participantii isi fac din timp rezervari.

Seara se sta la beute si se numara punctele adunate pe traseul ales de fiecare in parte. In felul asta se evita fortarea notei de catre

participanti cu mersul noaptea. Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere.

Duminica se face poza de grup cu invingatorul pus la loc de cinste si fiecare o ia spre casa catinel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai exista varianta de a face raid-ul asta intr-o singura zi.

Mai exact, se pleaca sambata dimineata pe la un 8,00, si seara pe la 20,00 sa zicem se considera finalul "intrecerii". Acest final musai sa fie la o pensiune de prin tara unde participantii isi fac din timp rezervari.

Seara se sta la beute si se numara punctele adunate pe traseul ales de fiecare in parte. In felul asta se evita fortarea notei de catre

participanti cu mersul noaptea. Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere.

Duminica se face poza de grup cu invingatorul pus la loc de cinste si fiecare o ia spre casa catinel.

Varianta asta e ceamai buna :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere.

 

Nu cred ca ai vrea sa fii cu familia intr-o masina in care se infige un viteaz

care "ii da in goarna prea tare"... si "o face pe propria raspundere"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai vrea sa fii cu familia intr-o masina in care se infige un viteaz

care "ii da in goarna prea tare"... si "o face pe propria raspundere"...

nu cred ca ai vrea sa fii tatal unui motociclist care mergea REGULAMENTAR si vaca cu JEEP l.a omorat ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...PROPUNEREA TA ESTE...??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...PROPUNEREA TA ESTE...??

 

 

da' a ta care este?

ai vreo propunere clara prin care organizatorul poate determina participantii sa respecte viteza legala sau vorbim si noi asa?

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau obedienta nimanui, nu exista raport de subordonare intre motociclisti...

dar daca erai corect si mult mai atent pentru ce militeaza cei cativa "inteligenti" pe acest topic...

si nu urmareai sa-ti autoproliferezi in continuare imaginea celui care ai fost fata de mine

(din marturisirea ta proprie si personala -vrei Quote?! - )...

ai reusi sa detasezi ideile simple si corecte:

 

1 Raliul poate fi o simpla adunare civila (vezi raliere).

2.Un raliu poate fi de concentrare, asa cum a fost Monte Carlo castigat de Petre Cristea

sau raliul moto international din 1976 din Neptun...

unde echipajele vin din diverse orase si directii si se aduna la finish.

3. Sau raliul mai obisnuit in gandirea romanilor... unde se alearga pe un traseu

cu plecare din X cu destinatie Y sau du-s intors, X-Y-X.

 

Am militat intotdeauna pentru corectitudine pe form,

inclusiv pe acest topic cand am sustinut, apropo de "hai sa facem o tura"...

ca... in afara de retinerile multora, ideea este buna si poate fi imbunatatita si mai mult

prin discutiile libere dar pertinente de aici.

 

Atat!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' a ta care este?

ai vreo propunere clara prin care organizatorul poate determina participantii sa respecte viteza legala sau vorbim si noi asa?

este si varianta asta gandita ......stai calm

dar imi place cum se agita fara de folos

 

aveam un sef batran care .......NU MAI AVEA NEVOIE DECAT DE ..SANATATE

intorcea banii cu lopata prin conturi afara

 

dar tot timpul venea punctual la job...chiar daca afacerea nu o mai tinea el in haturi

 

a fost intrebat de ce se mai agita atat.......CE A RASPUNS...... CA.L MENTINE IN FORMA TREZITUL DIMINEATA SI VENITUL PANA LA JOB

 

ASA SI D.N. ......INTRATUL PE FORUM ...IL MENTINE IN FORMA....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema ta, iana...

a ajuns Dan Nastase sa "sa se infiltreze" pe un forum moto!...

 

Cel mai bun comentariu... ever!!!

 

41000000.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema ta, iana...

a ajuns Dan Nastase sa "sa se infiltreze" pe un forum moto!...

 

Cel mai bun comentariu... ever!!!

 

41000000.gif

NCI CUM NU AM GANDIT,,,,,,,,infiltrarea,,,,,,

 

mult prea departe de gandurile mele

dar as putea sa l aduc pe taicamiu sa va povestiti din "tinerete" de pe scarile vile 23

 

sa incercam sa pastram totusi ideea topicului

 

pe langa prostiile pe care le debitam gratuit

 

hai ca la fiecare postare sa gandim cum sa facem lucrurile mai mai bine pentru topicul de fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Raliul poate fi o simpla adunare civila (vezi raliere).


2.Un raliu poate fi de concentrare, asa cum a fost Monte Carlo castigat de Petre Cristea

sau raliul moto international din 1976 din Neptun...

unde echipajele vin din diverse orase si directii si se aduna la finish.

 

3. Sau raliul mai obisnuit in gandirea romanilor... unde se alearga pe un traseu

cu plecare din X cu destinatie Y sau du-s intors, X-Y-X.

 

Am militat intotdeauna pentru corectitudine pe form,

inclusiv pe acest topic cand am sustinut, apropo de "hai sa facem o tura"...

ca... in afara de retinerile multora, ideea este buna si poate fi imbunatatita si mai mult

prin discutiile libere dar pertinente de aici.

 

Atat!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult imi place ca interesul a fost starnit.

 

Suntem flexibili si regulamentul nu e batut in cuie (inca). Am stabilit deja ca acest eveniment nu este un raliu. De fapt, am revizuit regulamentul azi si am observat ca in regulament nici nu am folosit termenul de raliu. Asadar, ramane batut in cuie (ca sa trecem hopul asta si sa miscam gandurile mai departe) NU ESTE UN RALIU. Nu-mi pot edita primul post din topic, dar am acceptat deja ca folosirea acestui termen a fost nefericita.

 

Ce se va intampla ? Evenimentul se va petrece. Obiectivul este parcurgerea unei distante cat mai mari intr-o perioada limitata de timp. Perioada de 32 de ore nu ramane batuta in cuie, poate fi eventual prelungita (cu o ora, doua), dar nu scurtata, pentru ca va exista o perioada minima de pauza obligatorie.

 

In varianta initiala a regulamentului respectarea legilor de circulatie si a limitelor de viteza erau la nivel de recomandare. In varianta de acum a regulamentului depasirea limitelor de viteza (pe sectorul respectiv de drum) cu peste 30 km/h va atrage descalificarea automata. Nu intrati in discutii de genul "ce te faci daca un participant trece cu 65 km/h pe la o trecere de pietoni, unde e limita de viteza e de 30 km/h (sunt multe astfel de treceri pe DN- uri) ?".

Ma refer in mod evident la limitele de viteza generale - 50 km/h in localitate (stiu, in unele localitati de pe europene limita este de 70 Km/h, dar tot nu e recomandat sa mergi mai tare de 80, corect ?), 90 pe DN, 100 pe europene si 130 pe multiplele autostrazi (unde oricum nu prea are nimeni interes sa intre).

 

Cum putem monitoriza fiecare participant pentru a ne asigura ca este respectat regulamentul ? O posibilitate (aparent simpla, dar posibil costisitoare) este ca fiecare participant sa aiba montat pe motocicleta un tracker GPS pe parcursul desfasurarii evenimentului. Un astfel de device ofera posibilitatea de a contoriza direct traseul fiecarui participant, ne putem asigura de respectarea pauzei obligatorii, de respectarea limitelor de viteza, etc.

 

Raman deschis la ideea unei taxe de participare din care se asigura un fond de premiere. Cel mai lung traseu primeste un procent din taxa de participare X numarul de participanti. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 59CP primeste un procent (acelasi sau diferit) din taxa de participare X numarul de participanti. Eventual alte categorii de premiere. Procentele de premiere ar totaliza 100% din taxa de participare X numarul de participanti.

 

Nu as merge pe premierea dupa tipul de motocicleta (sport, turing, chopper, enduro, etc) sau dupa sex, rasa, religie, etc. La variante de putere m-am gandit pentru cei cu motoare mai mici ca forta (gen F650, Transalp, GS500, CB500) care s-ar putea simti descurajati in fata unor participanti cu motoare mai apte de turing prin definitie si ar putea socoti de la inceput ca nu au nicio sansa.

 

Singura parte pe care personal o vad ca un dezavantaj in situatia cu premiile materiale este ca atunci chiar creste riscul ca unii participanti sa-si piarda mintile ca sa zic asa, si sa traga prea tare, peste limitele proprii, provocand situatii neplacute. De aceea este foarte important ca in aceasta situatie sa existe posibilitatea de monitorizare stricta a fiecarui participant pe parcursul intregului eveniment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...