Sari la conținut

Am nevoie de multeee sfaturi !


Postări Recomandate

Sa incep cu inceputul.

 

Astazi am facut o iesire cu ktm'ul de 520. Prima mea iesire cu el de cand ii al meu, am fost cu Ovidiu Man, cei care il cunoasteti stiti ce poate,si ce om de nota 20 ii.

 

Aici am nevoie de sfaturile dumneavoastra: cum zice Ova,m'a batut rau :))

 

- pornirea la el ma termina, am cizme alpinestar tech 3 aproape noi, TOATA talpa imi este invinetita de la cat am dat la pedalaaa :|

- puterea de asemenea..aici nu ar fi chiar o problema

- ii foarte inalt

- ii greu.

 

Deci in concluzie vreau sa il schimb sau sa il vand.

 

mocicleta cu care m';am invatat ii o yz 250 2001 care gaseam piese foarte greu la ea si m'am hotarat sa o schimb pe ktm + niste banuti..ktm'ul asta nu o sa il tin clar, pentru ca eu cand merg cu motoreta vreau sa ma relaxez, mi'a zis si Ova inainte sa il iau, ca o sa fie un chin pornirea si sa nu il iau, nu l'am ascultat si am dat de belea acuma :))

 

Va rog foarte frumos sa imi dati niste sfaturi,ce motoreta mi s'ar potrivi, tin sa mentionez ca nu fac HARD enduro, doar plibari cu prieteni si de relaxare, dar cu ktm'ul asta nu ma relaxez deloc,doar imi fac la pacate degeaba.

 

Ajutati'ma cu cat mai multe sfaturi va rog frumos. Multumesc.

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Au o mica smecherie pt pornire,un prieten mi-o aratat si explicat cum isi porneste yzf-ul de patru jumate.Si el tot asa,2-3 pedele maxim si pornea pe cand eu....Acum intereseaza-te si tu de la vreun cunoscator al acestor modele,roaga-l sa te invete/arate si tie,sau cand iesi mai ia un prieten cu tine sa faceti cu schimbu cand o porniti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg pe un KTM 520 EXC (2002) de aproape un an. Am 16 ani, 70 kg, 1,85. Am inceput cu o Honda de 150 cmc la 12 ani.
Sfaturi... da, e grea şi în primele zile era să mă omoare, dar de atunci colaborăm bine. :)). Trebe' mers mult cu ea într-a întâia şi maxim a doua până te obişnuieşti cu „monstrul". La mine a fost total diferit de vechea capră, de la frâne, la ambreiaj, viteze până la puterea de tanc nemţesc pe care o are şi care dă cu tine de planetă de câte ori are ocazia:))
Înaltă... nu mă deranjează cu „picioroangele" mele.

Cu pornirea nu am probleme, pentru că am electric start (easy as hell). Cred că am reuşit o singură dată să o pornesc prin kick-starter care te distruge dacă tre' să-l folosesti de fiecare dată pentru simplul motiv că are compresie mare şi îi trebe' un şoc destul de mare ca să pornească, la „fundul" cursei pedalei am realizat că tre' să o "ameţeşti" bine. Dacă, cumva moare bateria sau ceva stau şi o admir :))

Cred că ai varianta 520 SX care nu are electromotor and so on....
Cu înnecatu'... se întâmplă. destul de des. încerc să o pornesc un pic accelerată, mai mult, depinde, şi îşi scuipă „resturile"...

Merg în weekend-uri şi vara, mai ales, cu tata şi încă câţiva pe la ţară (Buceş, Hunedoara) pentru relaxare, cum ziceai. Păduri, coame de deal, drum de ţară, cam ce presupune enduro, nu hard enduro, deşi de când am monstrul ăsta mi-e mai greu să ţin pasul cu restul turmei. Facem trasee destul de lungi, zic eu, trecem şi în jud. Alba, fiind aproape, Roşia Montană, Vf. Găina, Poiana Narciselor am ajuns şi la lacul Iezer şi altele, de multe ori habar n-am unde mă aflu :))

Deşi sunt mai „slăbuţ”, cu îmi spun unii, nu am mari probleme cu ea. Uneori mai scap monstrul din lesă, o simt cam grea uneori şi nu am control total...

Motoru-i motor, tratează-l ca pe un om. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invata sa pornesti, eu imi porneam 525 ul cu mana, de caterinca. de asemeni, in 5 ani cat am avut mobra in cauza, nu am inecat-o NICIODATA.

 

deci calu nu porneste greu vrei sa zici ? am tot incercat 3 pedale cu decompresoru,pistonu sus si pedala,dar nu imi da rezultate.. probabil o fi motoru dus cap .. dar am zis si mai sus,Ovidiu il porneste la prima,dupa ce da 3 cu decopresoru ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai buton de pornire?

2. Cand se ineaca, tragi decompresorul, gazul inchis si ii dai la automat sau la pedala pana scuipa benzina afara.

 

Asta ii buba,nu am instalatia electrica...daca aveam pornire la buton nu aveam stres...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.dai 2 - 3 pedale cu decompresorul tras.

2 aduci pistonul putin dupa TDC.

3 dai pedala ca si cum ai vrea sa rupi scarita :)

 

 

a mea (525 exc) avea decompresor automat, insa am avut si mobra cu el pe cablu (wr 400f), tot asa, fara probleme cu pornirea daca faceam pasii corecti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai buton de pornire inseamna ca n-ai EXC, ci SX. Total nepotrivit pentru enduro-ul peisagistic pe care vrei sa-l practici. Ti-ai luat "cross"in loc sa-ti iei enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai buton de pornire inseamna ca n-ai EXC, ci SX. Total nepotrivit pentru enduro-ul peisagistic pe care vrei sa-l practici. Ti-ai luat "cross"in loc sa-ti iei enduro.

ii exc,doar ca are instalatia data jos,electromotor,fire,butoane,relee,baterie..tot.

 

Si ce motoreta mi'ati indica sa imi iau,nu am avut o experienta foarte mare in ale motoarelor si am crezut ca il pot stapani cat de cat,dar am ajuns la o concluzie ca ii mult prea puternic pentru puterile mele. Am mai avut un yz 250 2t care il stapaneam mult mai usor,si eu eram sefu lui, cu 520 asta ii invers..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maistre dureaza 10 minute sa inveti s-o pornesti, tre doar sa iti arate cineva ce si cum.

apesi pe pedala pana se intareste, actionezi decompresorul manual si paesi in continuare pedala cativa centimetri, apas-o incet incet pana vei simti ca o ia singura la vale. dupa ce identifici aceasta pozitie revi la ea dar lasi pedala sa revina sus. CU CIZMA IN PICIOR apesi energic pe pedala! miscarea piciorului trebuie sa sie circulara, urmand cursa pedalei pana cand aceasta se opreste in scarita. sper ca m-am facut inteles. daca nu reusesti iti arat cand ajung la cursa la deva. daca reusesti sa ma cauti cu doua beri :))



ps: incearca cu mobra sprijinita de ceva si stand in picioare pe scaritze, e mai usor pt ca iti folosesti greutatea ;)

 

pedala e perpendiculara pe axa motoretei sau e indreptata usor spre spate???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii exc,doar ca are instalatia data jos,electromotor,fire,butoane,relee,baterie..tot.

Este dat jos electromotorul? Si cum ai astupat locul sa nu intre mizerie

in motor? Tu le-ai dat jos sau asa ai luat-o si vanzatorul ti-a spus ca

sunt date jos?

La orice motoreta nou achizitionata ai probleme cu pornitul la pedala pana ii prinzi spiel-ul. Mai ales daca n-ai experienta cu mai multe modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul tot cere pareri cu ce sa-si ia, iar voi ii dati inainte cu pornirea.....dar e si grea, si prea puternica motoreta, din spusele lui.

Ovidiu, cel mai bine, in astfel de situatii, te uiti la ce au tovarasii cu care iesi, eventual incaleci un motor de la unul, un motor de la altul, si-ti formezi o parere.

Gandirea mea, cand am trecut de la un monstru ca al tau la 2T, a fost: Ce au cei cu care iesisem? Jumatate aveau 2T, jumatate aveau 250-400 4T . Apoi, cati din cei care isi luasera 2T renuntasera la el pentru un 4T, si cati din cei cu 4T renuntasera pentru un 2T?

Si asa mi-am luat 250 2T, dar EXC, pentru enduro.

 

P.S. SX-urile nu au doar 4 viteze? Daca si tu ai 4, ai SX, si trebuie sa scapi rapid de el. Daca ai 5, ai EXC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este dat jos electromotorul? Si cum ai astupat locul sa nu intre mizerie

in motor? Tu le-ai dat jos sau asa ai luat-o si vanzatorul ti-a spus ca

sunt date jos?

La orice motoreta nou achizitionata ai probleme cu pornitul la pedala pana ii prinzi spiel-ul. Mai ales daca n-ai experienta cu mai multe modele.

asa am cumparat'o,fara electromotor si fara nimic ce tine de instalatie electrica, doar nu eram eu nebun sa o dau jos ..

 

Omul tot cere pareri cu ce sa-si ia, iar voi ii dati inainte cu pornirea.....dar e si grea, si prea puternica motoreta, din spusele lui.

Ovidiu, cel mai bine, in astfel de situatii, te uiti la ce au tovarasii cu care iesi, eventual incaleci un motor de la unul, un motor de la altul, si-ti formezi o parere.

Gandirea mea, cand am trecut de la un monstru ca al tau la 2T, a fost: Ce au cei cu care iesisem? Jumatate aveau 2T, jumatate aveau 250-400 4T . Apoi, cati din cei care isi luasera 2T renuntasera la el pentru un 4T, si cati din cei cu 4T renuntasera pentru un 2T?

Si asa mi-am luat 250 2T, dar EXC, pentru enduro.

 

P.S. SX-urile nu au doar 4 viteze? Daca si tu ai 4, ai SX, si trebuie sa scapi rapid de el. Daca ai 5, ai EXC

 

Un post care ma ajuta. da are 4 viteze,deci este sx

 

Tin sa mentionez ca cu 250 2t yamaha ma simteam foarte bine, aproapte ca il duceam la capatul puteri si nu ma oboseam deloc si ma gandesc serios sa revin iarasi la 2t dar stau foarte prost cu bani si nu credca reusesc sa imi iau 250 exc... alta motoreta care ar mai merge la enduro ? inafara de exc ca sa stiu in care parte sa ma orientez ...

 

Multumesc frumos de reply.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de curios ce spui tu. Vad ca esti obisnuit sa iti iei tepe, odata ce ai inghitit pastila ca are electromotorul dat jos, si toata instalatia electrica. Cat despre partea cu mersul in blana cu Yamaha YZ250 2T, ori ne minti, ori motocicleta isi dadea ultima suflare, ori nu era Yamaha YZ250, ci vreo lesinatura chinezeasca albastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de curios ce spui tu. Vad ca esti obisnuit sa iti iei tepe, odata ce ai inghitit pastila ca are electromotorul dat jos, si toata instalatia electrica. Cat despre partea cu mersul in blana cu Yamaha YZ250 2T, ori ne minti, ori motocicleta isi dadea ultima suflare, ori nu era Yamaha YZ250, ci vreo lesinatura chinezeasca albastra.

 

Da,cand am desfacut motoru avea ceva uzura si am zis ca " aproape il duceam".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, daca n-ai rabdare sa uzezi 520-le ca sa poti sa-l stapanesti, poate te gandesti sa renunti la "cross-uri" (daca n-ai ganduri de campionate de motocross, pe piste de motocross) si sa te orientezi spre enduro: EXC, WR, etc sau gama dual sport: DR, XT, XR, etc. Enduro-ul peisagistic va fi mult mai placut cu astfel de modele, chiar si cu motoare de 650cc.

 

PS: Lumea ti-a zis ca ai SX in loc de EXC. Dar tu Batman, Batman...

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...