Sari la conținut

SHOEI - Discutii Generale


zîmbesc
 Share

Postări Recomandate

dau o fuga acum pana la motorteam si va anunt ce am facut 

am revenit si vreau sa laud pe cei de la Motor Team, n-am mai fost la ei pana acum

desi nu am cumparat casca de la ei, au fost super de treaba si m-au ajutat !

se pare ca da, din reglaje se rezolva pb la acest model de Shoei, au pus viziera de test (cea cu cate 2 gauri pe fiecare parte ca sa poata umbla la reglaje cu viziera montata pe casca) si dupa 3-4 incercari si reglaje am reusit sa o aducem la stadiul in care se inchide si clipseaza doar cu degetele de la mana stanga + un mic ajutor cu degetul mare sub casca

multumesc tuturor pentru reactiile rapide si sper sa fie de folos si altora aceasta rezolvare ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cat a costat povestea cu reglajul, ca ar ttebui sa ajung si eu daca primesc si posesori care nu au cimparat de la ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Neotec este singura casca de la Shoei care se inchide aproape la fel de lejer ca un AGV, restul merg in trepte zici ca au Parkinson,am trecut azi pe la Motorteam , a pus  viziera de reglaj, se inchide parca mai bine , dar si iar dar.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a stat reglajul cat a stat dar iarasi nu se mai inchide perfect cu o singura mana ... daca urmeaza o portiune de drum mai lunga unde nu o sa ridic casca atunci o voi inchide presand in partea de sus a vizierei cu mana stanga si ... asta e

nu vreau sa mai merg la un nou reglaj pt ca baiatul de acolo mi-a spus ca acele suruburi sunt fabricate dintr-un aliaj destul de moale care se va deforma foarte usor

in rest, casca este superba, la cat a costat nici nu ma asteptam la altceva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am GT-Air2 si se inchide cu o singura mana, cu acel click.

Problema mea e alta, dupa vreo ora de mers trebuie sa o dau jos pt ca ma doare capul pe zona de deasupra urechilor. Am pus asta pe faptul ca e noua, probabil folosita de mai putin de 10 ori pana acum. Pe de alta parte, cu Schuberth ul nu am avut probleme absolut deloc, la modul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, peter99_ro a spus:

o varianta ar fi poate marimea nepotrivita .... sau faptul ca nu e purtata de mult timp

a mea vine perfect si tot de vreo 15 ori am purtat o

Dimensiunea e conform chart ului Shoei, vine bine, sta f ok pe cap, problema apare dupa ceva timp, cum ziceam 1h-1.5h.

Cu Schuberth ul pot sa stau pe cap o zi intreaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, MrD a spus:

Eu am GT-Air2 si se inchide cu o singura mana, cu acel click.

Problema mea e alta, dupa vreo ora de mers trebuie sa o dau jos pt ca ma doare capul pe zona de deasupra urechilor. Am pus asta pe faptul ca e noua, probabil folosita de mai putin de 10 ori pana acum. Pe de alta parte, cu Schuberth ul nu am avut probleme absolut deloc, la modul asta

Înseamnă că nu e ce trebuie. Și eu sunt in achiziție de căști acum și e munca grea. Schubert C4 Pro e mare orice marine as proba, Neotec 2 sub nici o forma, mă apasă la îmbinarea mandibulei. GT Air 2 in schimb vine turnata. Acum sunt in dubii pentru că aș fi vrut flip up, la drum lung e mai utila....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, lacroyx a spus:

in achiziție de căști acum și e munca grea

Identic ca tine am avut lista (mai era flip c3pro, hjc rpha 90 si aia carbon de la AGV), toate problate cu rabdare si unele luate si la testdrive; am luat GTair2 pana la urma.. asta ca Araiul comandat in magazin venise pe marimi de JP nu EU..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, hora09 a spus:

Identic ca tine am avut lista (mai era flip c3pro, hjc rpha 90 si aia carbon de la AGV), toate problate cu rabdare si unele luate si la testdrive; am luat GTair2 pana la urma.. asta ca Araiul comandat in magazin venise pe marimi de JP nu EU..

Și eu am pe lista și HJC RPHA 90S și RPHA 70. Am văzut niște băieți pe YT din Europa (Champion Helmets) care fac review-uri foarte bune și imparțiale plus comparativ intre căști. La flip-up sunt pe podium C4 Pro, Neotec 2 și RPHA 90s. La integrale Touring sunt GT Air 2 și RPHA 70 iar restul nici nu contează. O sa incerc azi sa mă duc să probez HJC iar daca nu vine, mă duc pe GT Air 2 și aia e renunț la flip-up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut RPHA 10+, nevasta inca il are ca merge cateve ore pe an.. deci casca sta mai mult la conservare.
M-am uitat foarte de-aproape la RPHA 11 si 70, am mers pe Shoei doar pentru ca sa fiu flexibil si sa mai schimb (evident ca zero regrete).

Desi suntem pe topic de Japonezi, vreau sa zic ca cele Coorene (doar RPHA!) sunt cam spaima la toti producatorii cu staif de casti premium. Sunt cot la cot si unele cazuri peste competite, si asta tot timpul la un pret mai mic.. practic alegi sa nu o cumperi ca vrei sa ai alt logo pe casca (ca la masini, hehe). 
Plus ca grafica de pe castile RPHA...! man! sunt o gramada de grafici atat de diferite si exceltional executate, Shoei.. Arai.. sunt zero barat, mai bine zis o rusine, da na asa sunt jaopnejii.. uite si la masini si motoare cum arata comparat cu altii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, hora09 a spus:

.....Shoei.. Arai.. sunt zero barat, mai bine zis o rusine, da na asa sunt jaopnejii.. uite si la masini si motoare cum arata comparat cu altii :)

Aleeeiiii...in cateva cuvinte ai reusit sa deschizi cutia Pandorei 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, hora09 a spus:

Am avut RPHA 10+, nevasta inca il are ca merge cateve ore pe an.. deci casca sta mai mult la conservare.
M-am uitat foarte de-aproape la RPHA 11 si 70, am mers pe Shoei doar pentru ca sa fiu flexibil si sa mai schimb (evident ca zero regrete).

Desi suntem pe topic de Japonezi, vreau sa zic ca cele Coorene (doar RPHA!) sunt cam spaima la toti producatorii cu staif de casti premium. Sunt cot la cot si unele cazuri peste competite, si asta tot timpul la un pret mai mic.. practic alegi sa nu o cumperi ca vrei sa ai alt logo pe casca (ca la masini, hehe). 
Plus ca grafica de pe castile RPHA...! man! sunt o gramada de grafici atat de diferite si exceltional executate, Shoei.. Arai.. sunt zero barat, mai bine zis o rusine, da na asa sunt jaopnejii.. uite si la masini si motoare cum arata comparat cu altii :)

Ehh GT Air 2 mi se pare top, si materiale si imbinari si au si grafici frumoase. Nu ma incanta pe mine Neotec 2 pentru ca nu mi s-a potrivit si mi s-a parut cam la nivel cu restul nimic special sau deosebit (desi pasagera e foarte incantata si de abia asteapta sa intre in posesia ei). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am GT Air 1 de 6 ani. Mecanismul de inchidere viziera e varza pentru asa o casca, nu mai pot inchide viziera complet cu o singura mana. Am incercat sa ajustez din surubul ala de care zicea cineva mai sus, dar normal ca nu am anticipat ca era atat de moale si l-am facut ferfenita. Cam aia e de acum.. In schimb casca imi vine ca o manusa, mi-e super comoda, as purta-o toata ziua. Mi se pare o idee cam galagioasa si airflow-ul nu-i chiar stralucit.

Am RHPA 70 de 2 ani. Mi se pare o idee mai inchegata la constructie, dar nu la fel de comoda. Aceeasi marime mi se pare ca sta putin mai strans pe cap mai ales in zona obrajilor. Ventilatie mai buna fata de gt air, adica se simte aerul in crestetul capului mai bine, DAR surprinzator in GT Air imi simt fata si capul mai rece, per total. Ochelarii RPHA nu sunt corecti din punct de vedere optic.

Am probat GT Air 2 recent . Ochelarii sunt geniali; coboara mai mult fata de gt air 1 si sunt corecti dpdv optic. Sincer cred ca se putea mai bine totusi. Tot RPHA mi se pare mai inchegata si daca n-ar fi ochelarii aia putin aiurea, ar fi o casca extraordinara. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, eu ziceam de acel surub ca e moale, pentru ca mi-au spus baietii de la service, altfel habar n-aveam ... iar daca se duce, tre schimbat tot angrenajul ala de plastic

concluzia mea despre GT Air 2, desi nu mi-a cerut o nimeni 🙂 este ca are multe imbunatatiri multe de la izolare fonica, ochelari soare si este extrem de comoda pe cap, dar ca totusi la cat costa trebuie sa poata face ceva cu acea viziera care efectiv nu se poate inchide cu o mana

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, hora09 said:

Shoei.. Arai.. sunt zero barat, mai bine zis o rusine, da na asa sunt jaopnejii.. uite si la masini si motoare cum arata comparat cu altii

Am citit asta mai de dimineata, dar mi-a trebuit ceva mai mult timp sa asimilez informatiile.

Deci Shoei si Arai nu sunt bine de nimic, iar masinile si motocicletele japoneze sunt praf (sau poate doar arata urat?).

Si cand ma gandesc ca ti-am citit pe ici-colo alte posturi unde pareai ca dai dovada de inteligenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, hora09 a spus:

ca grafica de pe castile RPHA...! man! sunt o gramada de grafici atat de diferite si exceltional executate, Shoei.. Arai.. sunt zero barat, mai bine zis o rusine, da na asa sunt jaopnejii.. uite si la masini si motoare cum arata comparat cu altii :)

fixed!

 

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

unde pareai ca dai dovada de inteligenta...

eu am zis de multe ori ca aparentele inseala 😉

Acum 3 minute, The Flying Dutchman a spus:

doar arata urat -> referitor la graficele (desene) oferite

fixed x2 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, megamotoreta a spus:

Orice casca noua e stransa si trebuie sa se lase dupa un timp,dar trebuie purtata mai mult,sa se muleze polistirenul si buretele pe forma capului.

Ideea e ca RPHA 70 sunt recunosute ca fiind putin mai stranse fata de marimile normale. In general daca porti M, trebuie sa-ti iei L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, hora09 said:

 

Acu' mai vii pe acasă.

 

Totuși, partea estetică este un subiect foarte... subiectiv. Ceea ce ție ți se pare urât, altuia i se pare state of the art. Exemplul cel mai potrivit se numește Fiat Multipla.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, The Flying Dutchman a spus:

Am citit asta mai de dimineata, dar mi-a trebuit ceva mai mult timp sa asimilez informatiile.

Deci Shoei si Arai nu sunt bine de nimic, iar masinile si motocicletele japoneze sunt praf (sau poate doar arata urat?).

Si cand ma gandesc ca ti-am citit pe ici-colo alte posturi unde pareai ca dai dovada de inteligenta...

@hora09told ya 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, MrD a spus:

told ya

greseala din partea mea la cum am structurat textul, se intampla in viata si mai "interesante" --> vezi premier Viorica Dancila

 

 

Acum 13 ore, The Flying Dutchman a spus:

Fiat Multipla

Aicea a fost o lectie de aur a lui Roberto Giolito care a desenat Multipla, urmarind 100% functionalitatea, forma doarpe locul doi si trei.. nu a placut, a dat kix.
Cu lectia invatat, nenea asta si prietenii sai au facut Fiat 500 (noul fiat 500), si lumea a innebunit, inclusiv eu (conduse doar la inchiriere, pozitia si scaunele m-au facut sa nu pot cumpara; vorbim de Abarth ca sa nu ne incurcam 😏).

Revenind la Shoei, mda, cum ziceam, grafica e slaba rau si nu vreau sa cred ca tine de gusturi.
Dar asta sa ne fie problema, ceea ce doare un pic la ei este viziera (cum mai ziceau si altii), sistem greoi de actionat si montant/demontat; pe cand hjc, scorpio, altii, e o nimica toata si un mare plus la cum se simte si aude.
Nu bag Arai in discutie, desi a mai chizda viziera cu aerisirile incorporate, cand am avut RX-7 Corsair, evident ca am reusit sa rup urechile alea de stau peste sistemul de prindere pe lateral.. horror show desinul pentru a interactiona cu el.

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distribuitorul din UK tocmai mi-a dat mail spunandu-mi sa trimit casca inapoi la reseller ca sa-i schimbe padding ul. Nu prea vad sensul, schimbi paddingul cu un padding identic, presupun, deci care-i faza? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...