Sari la conținut

Motocicleta Mea Suzuki SV650 S


Shuriken
 Share

Postări Recomandate

@SyDemon Pe mine m-a ajuns cam 1200 euro motocicleta , desi am vazut pe net ca pretul lor porneste de la 1600 euro in sus, pentru unele cu alte caracteristici decat cea pe care am achizitionat-o. Din ce-am discutat cu niste amici mitociclisti mi-au zis ca am luat-o la un pret bun , ca mototocicleta face banii astia, acum ca voi ati achizitionat asaceva ..iti puteti spune daca merita sau nu ( apropos nu e inmatriculata si mai am un numar rosu de luat )

 

Eu teoretic am de facut in jur de 150 Km din Piatra Neamt pana la Iasi la prietena mea , deci sper sa nu am probleme cu incheieturile . Abia astept sa treaca vremea asta de doi bani ( ca iar ninge ) si sa vad cum se comporta la un drum...

Editat de Shuriken
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inmatricularea nu este o problema, am sa o rezolv si pe asta cat se poate de repede, oricum imi scot si celalalt numar rosu..ca sa pot duce motocicleta la RAR pe roti, nu sa o duc pe platforma.. in 2 luni de zile o rezolv cu siguranta :)

 

Ma bate gandul sa-i motez xenon pe farul de faza scurta, ca am vazut ca are lupa, oare merita efortul ? ( Am 2 becuri H7 de instalatie Xenon, teoretic, daca se potrivesc imi trebuie doar balastii )..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv-ul meu are pe ambele faze h11...sa te asiguri ca ai h7 inainte sa desfaci tot

Am cautat pe net si unii au Xenon H4 in faruri, altii au h3... nu pricep. Trebuie sa desfac si sa vad ce si cum.

 

Frumoasa...sa te bucuri de ea :)

Iti multumesc Aline. Sper sa nu am evenimente majore cu ea :D Apropos , frumos TDM-ul tau , mi-a facut cu ochiul la un moment dat acest model.

Editat de Shuriken
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt nou pe acest forum si am decis sa-mi prezint si eu jucaria. Am achizitionat recent un Suzuky Sv650 S din 2002 luna a IX -a, cu aproximativ 15000 km in bord ( cine stie cati o fi avand reali - desi in Italia avea 12800 km acum 3 ani de zile cand a fost achizitionata de un pustan din Roman ). Motocicleta a stat 2 ani pe tusa, pentru ca individul a fost plecat inafara si nu si-a mai luat inapoi motorul cu el, asa ca, speriat de hotii si alte acte de vandalism s-a gandit sa-l vanda. La prima vedere avea carena de pe partea dreapta putin zgariata, maneta de frana cu varful rupt si pedala de frana rupta si-o baterie care nu tine curent sub nici o forma, in rest toate consumabilele schimbate ( placute frana, lant nou, pinion nou, discuri de frana foarte bune, cauciucuri ca noi 98% profil ) + o toba Leo Vince SBK de carbon, care suna "delicios" . Am achizitionat pedala de frana, mi-am cumparat o baterie noua, i-am cumparat ulei Motul( pe care-l astept sa soseasca zilele astea ), am inteles ca are filtru de aer tip K&N care doar se spala.

 

Am citit si am ascultat multe review-uri despre aceasta motocicleta si am inteles ca ar fi ok chiar si pentru incepatori, chiar daca are motorul cu un cuplu mai mare decat cele in 4 cilindrii.

 

Orice sfat din partea voastra este binevenit si chiar astept cat mai multe.

 

Asfalt uscat tuturor, las pozele sa vorbeasca de la sine . :)

SALUTARI eu mi-am luat un suzuki sv 650s din 2000. ce-i drept e ca a mea e mai batrana si are 50 de mii de km.dar merge superb.am luat-o in decembrie si de atunci am pornit-o cred ca de vreo 20 de ori :D

ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI eu mi-am luat un suzuki sv 650s din 2000. ce-i drept e ca a mea e mai batrana si are 50 de mii de km.dar merge superb.am luat-o in decembrie si de atunci am pornit-o cred ca de vreo 20 de ori :D

ASFALT USCAT

 

 

Hehehe. Sa o porti si tu sanatos. Eu pe am mea am pornit-o de multe ori numai sa-i aud "contrabasul lui Nea' Vince" si sincer mi se pare demential sunetul. Abia astept sa o scot la o tura, numai sa se incalzeasca putin afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe net si unii au Xenon H4 in faruri, altii au h3... nu pricep. Trebuie sa desfac si sa vad ce si cum.

 

Iti multumesc Aline. Sper sa nu am evenimente majore cu ea :D Apropos , frumos TDM-ul tau , mi-a facut cu ochiul la un moment dat acest model.

Ti a facut cu ochiul dar se pare ca nu ti a facut indeajuns :) Motorul chiar merita toata atentia, eu sunt f multumit.

 

Asfalt uscat si hai cu primavara !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti a facut cu ochiul dar se pare ca nu ti a facut indeajuns :) Motorul chiar merita toata atentia, eu sunt f multumit.

 

Asfalt uscat si hai cu primavara !!! :)

 

Mi-a facut din ochi mai mult decat suficient, dar cred ca nu mi-am permis sa o achizitionez. Doream ceva mai ieftinut si am gasit ceva pentru bugetul meu.

 

Asfalt uscat si sa vina primavara !!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI eu mi-am luat un suzuki sv 650s din 2000. ce-i drept e ca a mea e mai batrana si are 50 de mii de km.dar merge superb.am luat-o in decembrie si de atunci am pornit-o cred ca de vreo 20 de ori :D

ASFALT USCAT

 

 

 

Sa stii ca pornirile la sec nu ii fac decat rau.

Daca tot ai pornit o fa macar cativa km cu ea. Altfel,mai bine pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa, ia-o incet, dar incet, si cit mai pe + afara (de preferat 10 minim) la drumul indicat de tine 150km, oricum ai sa stringi ghidonul de'l ia naiba si pe el si incheieturile tale, macar sa nu-l stringi de frig. Daca arde tare, si de obicei arde, cind este uscat dar pe + , drumuri scurte pe linga casa - te si obisnuiesti cu ea.

Cum mi-a spus un amic, daca te aduce acasa cu zimbetul pe fata - face toti banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa, ia-o incet, dar incet, si cit mai pe + afara (de preferat 10 minim) la drumul indicat de tine 150km, oricum ai sa stringi ghidonul de'l ia naiba si pe el si incheieturile tale, macar sa nu-l stringi de frig. Daca arde tare, si de obicei arde, cind este uscat dar pe + , drumuri scurte pe linga casa - te si obisnuiesti cu ea.

Cum mi-a spus un amic, daca te aduce acasa cu zimbetul pe fata - face toti banii!

 

Multumesc de sfat. Oricum in prima faza nu ma aventurez la drumuri de 150 km, ca trebuie sa ma obisnuiesc incet incet cu ea..am in oras un poligon in care ma pot duce sa o simt cat de cat, apoi am mici trasee pe care sa o invat din ce in ce mai bine. Mi s-a mai spus ca trebuie sa merg cu ea pe vreme mai calduta, sa fie ceva grade pozitive afara, ca altfel nu au aderenta anvelopele si cad. Oricum mai dureaza putin scosul ei la plimbare, ca vreau sa-mi pun crashpad-uri la ea, altfel nu o scot. Chiar vreau sa am grija de ea.

 

Sa stii ca pornirile la sec nu ii fac decat rau.

Daca tot ai pornit o fa macar cativa km cu ea. Altfel,mai bine pas.

 

Eu o porneam si o lasam vreo 5-10 minute sa apuce sa se incalzeasca usor.. o mai turam de cateva ori.. apoi o opream. Nu suportam sa stau langa ea sa nu faca putin zgomot :D Toba asta face toti banutii :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SyDemon Pe mine m-a ajuns cam 1200 euro motocicleta , desi am vazut pe net ca pretul lor porneste de la 1600 euro in sus, pentru unele cu alte caracteristici decat cea pe care am achizitionat-o. Din ce-am discutat cu niste amici mitociclisti mi-au zis ca am luat-o la un pret bun , ca mototocicleta face banii astia, acum ca voi ati achizitionat asaceva ..iti puteti spune daca merita sau nu ( apropos nu e inmatriculata si mai am un numar rosu de luat )

 

Eu teoretic am de facut in jur de 150 Km din Piatra Neamt pana la Iasi la prietena mea , deci sper sa nu am probleme cu incheieturile . Abia astept sa treaca vremea asta de doi bani ( ca iar ninge ) si sa vad cum se comporta la un drum...

 

 

 

:welcome: Bun venit printre SV-isti! Ai zis 1200 euro??! :dropsmilie: De unde le-ati luat ca m-ati facut curios... Eu am dat pe ea un pic mai mult, era varianta N, neinmatriculata si cu turometrul spart. :rusinica:

Apropo, ca si confort...... eu am 1,70 si 67 kg. Cel mai mult am facut 450 de km intr-o zi si eram relativ ok(mici dureri la gat si maini) dar a doua zi, dupa vreo 970 de km simteam cum ma arde saua, spatele si mai ales genunchii...... :-(

post-54713-0-64722400-1362000736_thumb.jpg

Editat de marutza06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa mobra ...punctul meu de vedere a ca chiar daca e suzuki sunt moto reusite avand in vedere ca e facuta de cei cu ochii mici ai grija cu cuplul motocicletei ,aceste motociclete pun la bataie calutii de la turatii mici incepe sa traga de jos lucrul care mie imi place nu ai explozii de putere ca la alte moto adika sa te surprinda pe la 7000 de ture este o motocicleta care te avertizeaza de prima oara ce calaresti nu e o motocicleta "mincinoasa" care ti se pare blanda si docila iar pe la 7000 sa iti arate altceva ...verde in fata...

asfalt uscat si sa o stapanesti sanatos si hai primavara sa iesim la zbor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit printre SV-isti! Ai zis 1200 euro??! De unde le-ati luat ca m-ati facut curios... Eu am dat pe ea un pic mai mult, era varianta N, neinmatriculata si cu turometrul spart.

Apropo, ca si confort...... eu am 1,70 si 67 kg. Cel mai mult am facut 450 de km intr-o zi si eram relativ ok(mici dureri la gat si maini) dar a doua zi, dupa vreo 970 de km simteam cum ma arde saua, spatele si mai ales genunchii...... :-(

 

Am gasit-o din intamplare pe net la pretul de 1600 euro, undeva in zona Roman (relativ aproape de mine) dar am negociat-o la pretul asta :D M-a ajutat si un amic motociclist la aceasta licitatie .

 

frumoasa mobra ...punctul meu de vedere a ca chiar daca e suzuki sunt moto reusite avand in vedere ca e facuta de cei cu ochii mici ai grija cu cuplul motocicletei ,aceste motociclete pun la bataie calutii de la turatii mici incepe sa traga de jos lucrul care mie imi place nu ai explozii de putere ca la alte moto adika sa te surprinda pe la 7000 de ture este o motocicleta care te avertizeaza de prima oara ce calaresti nu e o motocicleta "mincinoasa" care ti se pare blanda si docila iar pe la 7000 sa iti arate altceva ...verde in fata...

asfalt uscat si sa o stapanesti sanatos si hai primavara sa iesim la zbor

Multumesc de sfat. Am mai auzit acest lucru, ca este naravasa datorita cuplului si mi-am cam pus intrebari si mi s-au trezit niste frici. Inca n-am avut ocazia sa merg pe ea, ca a fost numai zapada prin zona. Hai cu primavara sa ne bucuram de motociclete :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu asa ceva,dar cu varianta naked (care personal mi se pare mult mai frumoasa decat semi-carenata).Sunt fan SV,mi se par niste moto extraordinare,care iti dau o senzatie foarte tare.V2-ul face toti banii.Ca si styling,Monster-ul e mult superior,insa ca performante si comportament al motorului...

Are un prieten si l-am calarit pe indelete de cateva ori si tot ce pot spune e ca mai vreau :D.Am avut un Hornet 2 ani si ceva,Hornet-ul e mult mai slab la capitolul senzatii.

Ce vad eu :

puncte tari : motorul V2,sasiul,feeling-ul,predispozitia la orice (curbe,oras,touring,etc),consumul

puncte slabe : franele fata,furcile fata (multi baieti destepti ii pun furcile de gsx-r cu frane cu tot,obtinand astfel o moto extraordinara - daca vrei sa investesti bani in ea la asta ar trebui sa te gandesti,nu la xenoane :

)

S-o stapanesti sanatos.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu asa ceva,dar cu varianta naked (care personal mi se pare mult mai frumoasa decat semi-carenata).Sunt fan SV,mi se par niste moto extraordinare,care iti dau o senzatie foarte tare.V2-ul face toti banii.Ca si styling,Monster-ul e mult superior,insa ca performante si comportament al motorului...

Are un prieten si l-am calarit pe indelete de cateva ori si tot ce pot spune e ca mai vreau :D.Am avut un Hornet 2 ani si ceva,Hornet-ul e mult mai slab la capitolul senzatii.

Ce vad eu :

puncte tari : motorul V2,sasiul,feeling-ul,predispozitia la orice (curbe,oras,touring,etc),consumul

puncte slabe : franele fata,furcile fata (multi baieti destepti ii pun furcile de gsx-r cu frane cu tot,obtinand astfel o moto extraordinara - daca vrei sa investesti bani in ea la asta ar trebui sa te gandesti,nu la xenoane :

)

S-o stapanesti sanatos.

 

Hmm, suna interesanta aceasta optiune, doar ca pentru moment nu schimb nimic la ea, ca m-am saturat sa tot bag bani ( 8000 euro bagati in masina mi-au ajuns ) vreau sa ma bucur de ea asa cum e iar daca nu o sa-mi satisfaca nevoile si o sa simt ca ii trebuie ceva, am sa-i pun alta furca. Oricum multumesc de sfat. La mine furca e putin mai tare decat cea prezentata in filmulet.

 

daca vrei musai telescoape upside down adika alta furca te poot ajuta cu o furca de tl 1000 sv e aceiasi ca la gxr ...

De curiozitate, la ce pret ajunge furca !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu asa ceva,dar cu varianta naked (care personal mi se pare mult mai frumoasa decat semi-carenata).Sunt fan SV,mi se par niste moto extraordinare,care iti dau o senzatie foarte tare.V2-ul face toti banii.Ca si styling,Monster-ul e mult superior,insa ca performante si comportament al motorului...

Are un prieten si l-am calarit pe indelete de cateva ori si tot ce pot spune e ca mai vreau :D.Am avut un Hornet 2 ani si ceva,Hornet-ul e mult mai slab la capitolul senzatii.

Ce vad eu :

puncte tari : motorul V2,sasiul,feeling-ul,predispozitia la orice (curbe,oras,touring,etc),consumul

puncte slabe : franele fata,furcile fata (multi baieti destepti ii pun furcile de gsx-r cu frane cu tot,obtinand astfel o moto extraordinara - daca vrei sa investesti bani in ea la asta ar trebui sa te gandesti,nu la xenoane

S-o stapanesti sanatos.

:agree: Furca intradevar ar imbunatati performantele mobrei si din cate am vazut, un mecanic priceput le-ar adapta cu usurinta. Tot baiatul din video a schimbat si arcul spate, tot cu unul de GSxr. Nu stiu cat costa, da stiu ca mie cel putin imi depaseste bugetul de student. Eu iti recomand sa te obisnuiesti prima oara cu motorul asa, si dupa aceea sa te gandesti ce imbunatatiri sa-i pui. O sa vezi mai bine diferenta cu 'produsul finit' :oilleak:

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,ca incepator nu vei prea simti tu ce si cum,va fi ok.Problema e cand o sa incepi sa ai pretentii de la ea,adica pretentii de comportament pe curbe.Dupa ce te vei da cu un ss cu suspensii bune,vei simti diferenta (iarasi ma refer la curbe,nu mers in linie dreapta).

Problema naspa (pe care o aveam si eu pe Hornet) sunt franele.Astea nu trebuie sa fii avansat ca sa iti dai seama ca sunt slabe.

In opinia mea un sv de gen. a 2-a cu furci de gixxer si frane radiale ar fi allrounder-ul suprem.

Oricum,per total o moto f reusita,s-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...