Jump to content

Remediu pentru vitezanii de Decebal : Serbia


dj.marten
 Share

Recommended Posts

Am un apartament pe Decebal, exact in zona teraselor de fite. vara obisnuiesc sa stau acolo cateva nopti.

Ajutati-ma sa inteleg un lucru : cam pe la 20 30 incep sa faca ture in sus si in jos niste baieti ( 90% numai cu supersport) cat mai turat si cat mai zgomotos posibil( se aude clar ca nu schimba treapta doar ca sa urle mai tare) pana pe la 12 00 - chiar 01 30 baietii astia dau ture in sus si in jos cu motoarele urland in forta. cei care au tobe modificate si urla mai tare, am vazut ca sunt patati sus la blugi in dreptul slitului, cred ca au orgasme multiple.

Bai fratilor, ma bucur ca fac parte dintr-o alta specie de motociclisti. imi plac plimbarile lungi, de regula afara din tara-merg 100 de km si ies in Serbia, unde nu vezi caini, vaci, boi ( pe 4 sau 2 picioare) , gunoaie aruncate, gropi in asfalt, smecheri cu masini " tari" te dea jos de pe motor... samd... Abia trece la 5 min cate o Lada sau o Zastava obosita cu maxim 60 km/h. de peisaje ce sa mai vorbesc... promit ca o sa revin cu poze !

 

Poate ca nu ar fi o idee rea ca baietii astia care sa dau pe Decebal sa faca o excursie pana acolo.

 

asta in cazul in care pot sa isi ia ceva bagaje cu ei ( am vazut o singura data o sportiva full de bagaje si cu tuciu" de mamaliga balanganind pe la codita ), sa faca cateva sute de km/zi ( mai mult de 300) si sa fie constienti ca nu ii mai admira nimeni ( exceptand tractoristii care ara campurile).

 

fara suparare dar nu pot sa inteleg fenomenul Decebal ! oricum nu va vede nimeni ( aveti castile in cap) iar pentru marea majoritate de acolo de la terase , nemaivorbind de locatarii care va iubesc sincer, ce faceti voi e poluare fonica.

 

poate imi explicati si mie care-i faza, de preferinta fara sa ma injurati, ca eu unul nu pot sa inteleg fenomenu" asta.

AM O FROPUNERE PT. VOI: FACETI UN EXERCITIU - DATI O TURA PRIN SERBIA! POATE O SA VA AJUTE !

Tu asa ai face? Iesi la 6 de la scarbici, ajungi acasa obosit si zici sa scoti nitel mobra....si direct 300 de km bagi...pe vitezana...in Serbia. In primul rand de pe bd Decebal pana in Serbia, e cam mult de mers. In al doilea rand, 300 de km legati pe vitezana nu intra pentru nimeni la categoria placere, nici macar atunci cand esti odihnit, dar dupa o zi la job. Motoarele sport cu tobe sport fac zgomot mare si in ture mici...a mea porneste alarme si daca merg constant cu 5000 rmp, si e printre cele mai silentioase tobe aftermarket pe care le-am auzit. Fenomenul pe care il mentionezi tu nu necesita chiar doctorat ca sa il poti intelege...iese lumea cu motorul din dotare si se plimba aiurea pe strazi, seara ca-i mai liber si mai racoare decat peste zi ....cum bulevardele sunt mai bine asfaltate si mai bine iluminate sunt alese preponderent ca destinatie. Povestea ta cu Decebalul e SF, pt ca ce zici tu se intampla in orice seara, in sezonul cald pe toate bulevardele din Bucuresti.

Bai Kosh..vad ca esti critic dar pe bune acum ...n-ai trecut niciodata seara cu ninja ala pe Decebal sa-l trezesti pe dj marten din somn?

@Silencer: Ti se pare o mare vitejie sau placere sa te plimbi cu motorul pe ploaie? Daca sa zicem ca trebuie sa ajungi undeva unde ai merge in mod normal cu motorul si stii ca se pune de-o ploaie, de ce ai alege motorul daca ai si alte posibilitati mai viabile?

 

@rob_debruce: Ne adunam mai multi, prindem unul dintre astia care deranjeaza si-l rupem cu bataia ca sa inteleaga si restul mesajul :crack: . Pe bune de unde scoti tampeniile astea cu borcanul de zacusca. Pe bd Decebal distanta de la blocuri pana la carosabil e suficent de mare incat sa nu nimeresti, in cazul in care dai pana acolo, cu un borcan un motor nici din 10 incercari. Daca dai pe langa, promiti ca iesi tu cu farasul si matura si strangi cioburile si zacusca de pe carosabil sau de unde ai nimerit? Ce-mi place mie cum e comunitatea asta plina de oameni cu idei :crack:

Ps: DJ Marten: Eu inteleg ca tu te plimbi prin Serbia ca sa nu iti deranjezi conationalii la orele de somn dar ai grija cu sarbii astia ca nu e de gluma cu ei....poate pornesti naibilor vreun razboi....mai bine mergi tot pe Decebal, ca in afara de tine lumea e calita de ani de zile cu asa ceva. In Bucuresti liniste la bulevard nu exista niciodata...daca vrei liniste iti faci casa pe camp in Pipera si ai rezolvat cazul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tu asa ai face? Iesi la 6 de la scarbici, ajungi acasa obosit si zici sa scoti nitel mobra....si direct 300 de km bagi...pe vitezana...in Serbia. In primul rand de pe bd Decebal pana in Serbia, e cam mult de mers. In al doilea rand, 300 de km legati pe vitezana nu intra pentru nimeni la categoria placere, nici macar atunci cand esti odihnit, dar dupa o zi la job. Motoarele sport cu tobe sport fac zgomot mare si in ture mici...a mea porneste alarme si daca merg constant cu 5000 rmp, si e printre cele mai silentioase tobe aftermarket pe care le-am auzit. Fenomenul pe care il mentionezi tu nu necesita chiar doctorat ca sa il poti intelege...iese lumea cu motorul din dotare si se plimba aiurea pe strazi, seara ca-i mai liber si mai racoare decat peste zi ....cum bulevardele sunt mai bine asfaltate si mai bine iluminate sunt alese preponderent ca destinatie. Povestea ta cu Decebalul e SF, pt ca ce zici tu se intampla in orice seara, in sezonul cald pe toate bulevardele din Bucuresti.

Bai Kosh..vad ca esti critic dar pe bune acum ...n-ai trecut niciodata seara cu ninja ala pe Decebal sa-l trezesti pe dj marten din somn?

@Silencer: Ti se pare o mare vitejie sau placere sa te plimbi cu motorul pe ploaie? Daca sa zicem ca trebuie sa ajungi undeva unde ai merge in mod normal cu motorul si stii ca se pune de-o ploaie, de ce ai alege motorul daca ai si alte posibilitati mai viabile?

 

@rob_debruce: Ne adunam mai multi, prindem unul dintre astia care deranjeaza si-l rupem cu bataia ca sa inteleaga si restul mesajul :crack: . Pe bune de unde scoti tampeniile astea cu borcanul de zacusca. Pe bd Decebal distanta de la blocuri pana la carosabil e suficent de mare incat sa nu nimeresti, in cazul in care dai pana acolo, cu un borcan un motor nici din 10 incercari. Daca dai pe langa, promiti ca iesi tu cu farasul si matura si strangi cioburile si zacusca de pe carosabil sau de unde ai nimerit? Ce-mi place mie cum e comunitatea asta plina de oameni cu idei :crack:

Ps: DJ Marten: Eu inteleg ca tu te plimbi prin Serbia ca sa nu iti deranjezi conationalii la orele de somn dar ai grija cu sarbii astia ca nu e de gluma cu ei....poate pornesti naibilor vreun razboi....mai bine mergi tot pe Decebal, ca in afara de tine lumea e calita de ani de zile cu asa ceva. In Bucuresti liniste la bulevard nu exista niciodata...daca vrei liniste iti faci casa pe camp in Pipera si ai rezolvat cazul.

 

Deci nu poti spune ca e ok sa-i dai forja cu a 2-a in sus si in jos noaptea la 2 si sa te astepti ca cei care locuiesc pe acolo sa te aplaude.Oricum ai da-o,oricat ai inveli calcatul in ciocolata,tot miroase.

Bine,corect,sunt de acord cu tine,300 km pe vitezana intr-o zi sunt cam naspa.Dar foarte putini care stau in Buc,au vitezane si o ard metodic noaptea pe blvd s-au gandit macar sa iasa din oras.Sunt f multe moto sport in Buc si totusi in weekend nu poti spune ca vezi grupuri-grupuri de motociclisti pe sportive iesind la plimbare afara din oras.Sanchi,tot pe bulevarde o ard.

Corect si pe partea ailalta : vrei sa dai seara o tura scurta,iesi pe noapte ca e mai liber si o mai incorzi putin,ca doar e motor de viteza.Da,nici o problema aici.Dar sunt multe locuri in Buc unde poti sa o incorzi grav si sa nu deranjezi lumea,si totusi majoritatea forjatorilor de noapte prefera s-o incoarde pe langa terase.

Repet,inteleg ideea motociclistului "obisnuit" cu vitezana : iese seara cand apuca si se mai relaxeaza,ii mai da o forja,etc,ca nu poa sa iasa pe Cheia de la 6 seara din Buc.

Dar sunt baietii aia care sunt forjatori de profesie pe blvd,le-a zis bine cineva pe-aci Magheru Reising Team,care o ard numa in felul asta de la 11-12 pana la 4 dim.Sa fim seriosi,aia pt asta si-au luat motor.Si sunt ff multi din astia,sunt foarte multi baieti cu sporturi care daca te uiti la gumele lor.le vezi tocite varza pe mijloc si pe laterale sunt noi-tzipla,ce s-o mai dam pe dupa visin,sunt f multi marlani care au impresia ca daca o ard asa noaptea le cresc cwoaiele mai mari/au ce fwte/le cere lumea autografe,etc.

Asta cu forjaiala noaptea pe bulevarde "ca n-ai cum altcumva" e ca faza aia : "te cred,te cred,da nici tu sa nu mai faci altadata". :P

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Frustrati ca sta omu pe Decebal uuuuu.. ce atitudine de mahala sa te uiti la om nu la fapte. Omu v-a vorbit ca unor motociclisti si voi raspundeti ca niste fetiscane care s-au uitat prea mult la reviste si nu se simt frumoase ca na .. nu stati pe Decebal.

 

Dezgust.

Dubludezgust si multiplu ,na ca te-am barat.

Vine unu' de la tara , isi ia casa pe Decebal , DECEBAL , intra pe forum si tipa ca unii nu au tobe. Al enspelea topic , nu mai revolta pe nimeni , doar facem caterinca de un tip care sta pe Decebal si vrea sa doarma linistit , ca in Serbia. De parca aia care nu au tobe o sa plinga ca nu poate omu' sa doarma , ce sa zic ?

Si nu sint personal invidios , m-am mutat la tara , sint cel mai jmeker.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu poti spune ca e ok sa-i dai forja cu a 2-a in sus si in jos noaptea la 2 si sa te astepti ca cei care locuiesc pe acolo sa te aplaude.Oricum ai da-o,oricat ai inveli calcatul in ciocolata,tot miroase.

Bine,corect,sunt de acord cu tine,300 km pe vitezana intr-o zi sunt cam naspa.Dar foarte putini care stau in Buc,au vitezane si o ard metodic noaptea pe blvd s-au gandit macar sa iasa din oras.Sunt f multe moto sport in Buc si totusi in weekend nu poti spune ca vezi grupuri-grupuri de motociclisti pe sportive iesind la plimbare afara din oras.Sanchi,tot pe bulevarde o ard.

Corect si pe partea ailalta : vrei sa dai seara o tura scurta,iesi pe noapte ca e mai liber si o mai incorzi putin,ca doar e motor de viteza.Da,nici o problema aici.Dar sunt multe locuri in Buc unde poti sa o incorzi grav si sa nu deranjezi lumea,si totusi majoritatea forjatorilor de noapte prefera s-o incoarde pe langa terase.

Repet,inteleg ideea motociclistului "obisnuit" cu vitezana : iese seara cand apuca si se mai relaxeaza,ii mai da o forja,etc,ca nu poa sa iasa pe Cheia de la 6 seara din Buc.

Dar sunt baietii aia care sunt forjatori de profesie pe blvd,le-a zis bine cineva pe-aci Magheru Reising Team,care o ard numa in felul asta de la 11-12 pana la 4 dim.Sa fim seriosi,aia pt asta si-au luat motor.Si sunt ff multi din astia,sunt foarte multi baieti cu sporturi care daca te uiti la gumele lor.le vezi tocite varza pe mijloc si pe laterale sunt noi-tzipla,ce s-o mai dam pe dupa visin,sunt f multi marlani care au impresia ca daca o ard asa noaptea le cresc cwoaiele mai mari/au ce fwte/le cere lumea autografe,etc.

Asta cu forjaiala noaptea pe bulevarde "ca n-ai cum altcumva" e ca faza aia : "te cred,te cred,da nici tu sa nu mai faci altadata". :P

Fiecare is ia motorul din motivele lui si face ce vrea cu el. Personal mi-e greu sa cred ca unu care sta in Bucuresti si nu merge frecvent pe circuit o sa aibe cauciucurile roase pana pe margine. Din Bucuresti pana la cel mai apropiat drum cu serpentine sunt 100 de km.... e deci usor de inteles ca si daca mergi frecvent pe cheia motorul tau o sa meaga tot 70% in linie drepata, 20% in curbe pe care din diverse motive nu le poti lua la limita si doar 10% pe serpentine in viteza. Fiecare isi ia portia de adrenalina in felul lui...unora le plac senzatiile tari la slalom prin trafic altora le place sa mearga cu 300 pe autostrada si altora sa puna genunchiul jos pe serpentine. La cate surse de zgomot sunt in orasul asta, consider ca problema motoarelor sport noapte e inexistenta...pe Decebal daca nu trec motoare sport, trec Ferrari in forja sau ursuleti cu toba sparta sau salvari cu girofarele pornite...asa ca ....Oricum trebuie sa recunosc deschis ca nu ma intereseaza absolut deloc confortul acustic al celorlati cand merg pe motor.

Edited by Luke_highwalker
Link to comment
Share on other sites

buei, treaba e asa

 

can a ajuns el, pandurul, la bucuresti/decebal, numa treceau aia "magheru reicing team" cu tobe de carbon si rizoame. buba e ca in momentul ala tot pasaretul era fleasca. omul nost' o trecut si el pe acolo dar cum motorul lui nu stie sa gongane decat in sarbeste a trecut neobservat. cam ca un trabant intre alte masini, auzi ceva dar nu mai intorci capul sa vezi ce e .

ceva minute mai tatziu, omul nostru se dadea jos de pe motorul mandru , moment in care din nou simti ca se cutremura totul in jurul lui. trecea cavaleria , de data asta cu puicute fragede pe locul pasagerului.

o fi incercat el sa dea o tura poate poate o gasi si el ceva insa in afara de un claxon prelung nu a luat nimic.

 

plangand in sinea lui, mai rau decat posterul cu fuego, dar nelasand sa se vada lacrimi in ochi ( el e motociclist adevarat , nu ca aia ) isi zice plin de naduf: no zaiet, no pogodi.

 

 

 

 

dupa ani si ani ( compact ) omul nostru isi aduce aminte intr-o noapte zbuciumata, de sunetul motoarelor de la bucuresti, si cu gandul la razbunare posteaza pe forumul de motociclete.

 

 

 

 

zicand in sinea lui : la faza cu serbia or sa planga in lacrimi, iar lovitura de gratie o sa o dau zicand:

 

 

 

zeule :)

:10:

Link to comment
Share on other sites

doar 10% pe serpentine in viteza. Fiecare isi ia portia de adrenalina in felul lui...unora le plac senzatiile tari la slalom prin trafic altora le place sa mearga cu 300 pe autostrada si altora sa puna genunchiul jos pe serpentine.

 

Eu vad altfel lucrurile. Eu vad oameni care doar au impresia ca piloteaza sportiv. Cam cum sunt microbistii. Ei imbraca tricoul echipei de fotbal pe care o prefera deschid TV-ul, se uita la un meci cu o bere in mana si se simt sportivi. Cand pleaca de acasa se incalta cu pantofii sport si se simt sportivi. Ei traiesc o iluzie si se complac in ea.

Cam asa si cu racerii nostrii. Isi cumpara o motocicleta sport, ii monteaza o evacuare sport, seteaza suspensia cat se poate de dur si se simt sprotivi.

Nu conteaza ca ei nu stiu sa vireze, nu conteaza ca nu stiu sa franeze si nu conteaza ca li se zdruncina creierul minuscul in cap cand trec peste sinele de tramvai. Nu conteaza nimic. Importanta este senzatia lor de sportivitate cand ii urla in urechi toba goala.

 

Asa iasi iau ei doza de adrenalina. Se mint singuri ca traiesc palpitant si ca au o viata plina de sport.

Niste ratati vai mama lor.

Link to comment
Share on other sites

sustine cele spuse mai sus...daca nu iesi din oras cu motoru...iti bati joc de el

eu unu nu prea vad farmecu doar mersului printre masini

 

eu unu incerc sa le combin cat mai mult cu putinta

Link to comment
Share on other sites

1) Majoriritatea oamenilor care carcotesc impotriva motoarelor sport o fac din frustrarea ca scula lor nu poate la fel de mult. Hai sa fim serios ca sunt motoare cel putin la fel de zgomotoase ca un supersport care se plimba la fel de aiurea si la aceleasi ore prin Bucuresti si nu mai streseaza pe nimeni. Ieri se dadea unu cu ceva chopper pe strada mea de tremura mobila prin casa (mentionez ca nu m-a deranjat cu nimic, ba chiar din contra, mi-a placut cum se auzea)...eu n-am vazut motor sport sa scoata mai mult zgomot....nu mai zic de KTM-uri cu toba sport care la fel....fac un zgomot infernal...alea nu streseaza pe nimeni...sunt doar unii care se simt pussy cu alegerea de motor facuta si incearca sa-si jutifice decizia, desi nimeni nu le-a cerut-o.

2) Exista suficienta adrenalina si nevoie de suficeint skill ca sa te poti da tare prin trafic. Nu e recomandat dar hai sa nu mancam ..... cu abureli deastea ca e lame si ca oricine poate. Atasez un clip misto....cu exceptia faptului ca ala de pe MV nu are nici macar casca, baietii au ceva skill...da e periculos dar la fel de periculos e si sa manaci la KFC...si sunt pline restaurantele alea.

@ last: De exemplu tu cu ce te diferentiezi de cei pe care i-ai caracterizat in afara de tipul de motor pe care te dai si faptul ca inteleg ca nu ai tobe care fac zgomot? Majoritatea motociclistilor din Bucuresti, incarca sa arate ca pot "sa te faca" daca te asezi langa ei la semafor cu un motor nitel mai puternic ca al lor. Anul trecut prin toamna veneam pe bd Regina Maria printre masini si l-am ajuns din urma pe un tip cu un Hornet care mergea linistit...cum m-a simtit a inceput omu sa fuga de parca a spart banca si fugea de politie...mi-a convenit ca facea loc printre masini dar la un moment dat mergeam amandoi prin spatiul dintre un tramvai si masinile care se deplasau pe banda 1 si cand s-a terminat tramvaiul omul a taiat-o stanga prin spatiul dintre botul tramvaiului si masina din fata, ca sa depaseasca pe axul drumului/contrasens. Ideea e ca a trecut atat de aproape de tramvai si atat de smucit incat i-a fugit roata spate pe sina si cu greu a reusit sa o stabilizeze....era la mustata sa-si ia o tranta si sa ajunga direct sub tramvai.

Edited by Luke_highwalker
Link to comment
Share on other sites

Bai io carcotesc impotriva motoarelor sport si chiar pot sa zic ca [sunt niste] ligheane colorate din prisma faptului ca ce ma frustreaza pe mine e ca in mare parte si le iau [persoane neavizate] si deci nu din cine stie ce pricina "ca nu am io motor cu performante mai mari". Bwa ha ha. Am avut doo sportive si mda, au partea lor frumoasa dar greu sau aproape deloc utilizabila la potential asa ca mai da-le [incolo], din punctul meu de vedere. Sa fac ce cu o suta treij' de cai? Sa mi-i bag in fund cu tot cu iepele de rigoare [pe mizeriile de drumuri ale noastre]. Deci pana mea... utilitate practica -> Da, da' mai mult pe circuit, sau io stiu pe ce drumuri fromoase bine asfaltate si iluminate pe unde or fi alea ca la noi nu-s.

Asta asa ca o paranteza pentru domnu' Luke ca sa-i arat ca "nu-i chiar asa". Multora [li se falfaie de performantele] iaurturilor frumos colorate, recte spiduri.

 

Asa... si ca sa fiu si ontopic - <gluma alt="sarcasm">benzina e scumpa asa ca a devenit ceva foarte raspandit motociclismul asta "de bulevard" sau "de terasa". </gluma>

 

Treaba cu zgomotul insa nu se leaga numai de "reiserii de bulevard" ci si de celelalte utilaje (din punctul meu de vedere mai numeroase), diverse cazane pe 4 roti cu tobe goale si "tunate" care mai cu ce a avut prin debara.

Si poate fi rezolvata prin izolatie fonica corespunzatoare, sunarea "organelor" (destul de ineficient) sau si mai bine mutarea undeva la iarba verde, departe de agitatia si aglomeratia urbana datatoare de insomnii.

:cheers:

Edited by Lupu
Limbaj neadecvat
Link to comment
Share on other sites

@ Lupu: Si crezi ca daca nu si le-ar lua sau ar alege alte tipuri de motoare ar fi mai putin prosti copii aia sau mai putin putzo-palmisti? Eu am comentat in spirit de saga mai sus si vad ca lumea deja face deductii logice din ce-am scris. Ce ma deranjeaza pe mine e modul unora de a impartii soceitatea in diferite grupuri si grupulete, generalizand niste experiente, personale izolate....in cazul asta..gen daca are motor sport si ii da forja pe sub geamul meu => n-are sange in el sa se dea tare pe Cheia, sau => ca nu e in stare sa se dea cum ma dau eu pe nu stiu ce drum si de aia o arde aiurea pe aici, sau => ca sunt niste ratati vai de mama lor....prea multe deductii bazate pe nimic, care in mare se rezuma la o idee care a incoltit in mintea majoritatii motociclistilor de pe forumul asta care se vad asa ca niste piese centrale in jurul carora penduleaza tot felul de epigoni care nu se ridica sub nici o forma la nivelul lor. Motociclistul de rand de pe forum are urmatoarea mentalitate...isi ia un motor, oarecare, cum o fi, care devine ce-a mai inspirata alegere din lume pentru oricine....Toti cei care au deviat cumva de la logica ce a stat in spatele alegerii omului si si-au luat altceva dintr-un motiv sau altul nu sunt buni: fac prea mult zgomot, sunt impresari, sunt debutanti, sunt cocalari etc. Ca moderator cred ca stii mai bine ca mine ca statistica genului asta de topic impotriva zgomotului cauzat doar de motoarele sport arata ca initiatorii si aia care sunt cei mai inversunati au alte tipuri de motoare si ca se merge intodeauna dupa acelasi tipar in care incepe fiecare sa depene amintirea cate unui eveniment izolat pe care la trait, din care toti incearca sa contureze ideea ca cei vizati sunt demni de tot dispretul....se ajunge plecand de la deranjul pe care l-au resimtit unii sa se ajunga la o discutie in care diversi oameni se delimiteaza de de anumite categorii...sunt foarte multe tipuri de motoare foarte zgomotoase (in afara de cele sport), sau surse de zgomot, dar toti detinatorii de motoare non-sport au o singura problema...motoarele ss..Ce se sustine aici e ca toti aia cu motoare ss sunt ratati, frustrati, cocalari, saraci ca nu au bani sa-si ia banzina sa faca 500 de km pe zi....si se dau si solutii ca aruncarea cu diverse obiecte de la etaj dupa ei, sau alte idei crete de genul. Mie treaba asta imi miroase a frustrare.

Link to comment
Share on other sites

Ca moderator cred ca stii mai bine ca mine ca statistica genului asta de topic impotriva zgomotului cauzat doar de motoarele sport arata ca initiatorii si aia care sunt cei mai inversunati au alte tipuri de motoare si ca se merge intodeauna dupa acelasi tipar in care incepe fiecare sa depene amintirea cate unui eveniment izolat pe care la trait, din care toti incearca sa contureze ideea ca cei vizati sunt demni de tot dispretul....se ajunge plecand de la deranjul pe care l-au resimtit unii sa se ajunga la o discutie in care diversi oameni se delimiteaza de de anumite categorii...sunt foarte multe tipuri de motoare foarte zgomotoase (in afara de cele sport), sau surse de zgomot, dar toti detinatorii de motoare non-sport au o singura problema...motoarele ss..Ce se sustine aici e ca toti aia cu motoare ss sunt ratati, frustrati, cocalari, saraci ca nu au bani sa-si ia banzina sa faca 500 de km pe zi....si se dau si solutii ca aruncarea cu diverse obiecte de la etaj dupa ei, sau alte idei crete de genul. Mie treaba asta imi miroase a frustrare.

Pai sunt de acord cu tine, eu ce am scris - problema zgomotului nu e numai "aia" pe care o vad unii ochi / respectiv o aud unele urechi si gata. E mult mai complexa. Si inteleg si ce ai vrut tu sa spui despre unii care au postat pe-acilea mizerii si generalizari.

Eu nu am generalizat. Am spus, intr-un mod destul de gretos, recunosc, ca o mare parte din posesorii de utilaje "puternice" (si e valabil si pentru autoturisme treaba asta) si le iau doar din motive ca "arata bine" sau "fuge tare". Si de-aici se provoaca generalizari si toata lumea baga pe toata lumea in aceeasi oala. Iar cand e vorba de zgomot ii doare nici in funduletz ca e spid, ca e ciopler sau altceva. Sunt vazuti doar "motociclistii aia rai dom'le".

Nu poti sa zici ca nu e asa. Cate persoane posesoare de viteziste - motociclisti experimentati totusi, care fac plimbari, care merg de placere (cat or merge 2 - 3 luni pe an) - crezi ca stau sa forjeze intre 2 statii de tramvai de 3-4 ori prin acelasi loc, in miez de noapte? Eu zic ca nici unul.

Mie mi-a sarit oarecum mustarul din cauza exprimarii tale (daca era la oha pentru "atmosfera" aia e, nu mi-am dat seama) vis-a-vis de "aia care critica vitezistii" ca vezi Doamne ei n-au cu ce. Si treburile nu-s chiar asa.

Nu, nu-s niste ratati si niste cocalari toti care au sportive cum nu-s satanisti si burtosi toti ciopleristii si cum nu toti motocilistii fac zgomot prin oras deranjand somnul dulce al clasei muncitoare. Dar astea-s lucruri stiute nu?

Link to comment
Share on other sites

Probabil citesti cu ochelarii de distanta, nu este nicio frustrare pe aici, toate raspunsurile au o tenta de umor, asta-i romanu' :)

Oricum, mai sunt topicuri deschise pe tema asta..

 

Nu l-a mutat nimeni, dar ai dreptate, il mut eu acum la motociclisti in fiecare zi..

I'M BACK, MERSI DE SUSPENDARE !. Parerea mea e ca nu trebuia sa muti acest topic pentru ca eu am vazut acest fenomen ca pe unul social, specific unui segment al populatiei dambovitene. asa ca domnu' l.u.v. acum ca ne-ai aratat ca poti sa -l muti unde vrei ca moderator, te rog, poate ca o sa il si muti acolo unde cred ca ii e locul. Unii au inteles din toate astea ca ma dau mare ca am un apartament pe Decebal sau ca ma deranjeaza vitezanii noaptea. nu asta am vrut sa spun aici, ci cu totul altceva.dar ce sa stie un "provincial frustrat care vine la Bucuresti" Am colindat aproape toata Europa dar nu am vazut fenomenul asta in nici o tara sau capitala civilizate. pentru cei care nu au inteles ca nu pot sa aprob saltimbancii care exacerbeaza si se maimutaresc poluand fonic si optic - am o propunere : MERGETI IN SERBIA !!! Acolo nu o sa va aplaude nimeni cand dati tunuri, nu o sa se uite nimeni dupa voi, nu o sa intalniti cocalari cu masini tunate care sa se ia dupa voi la intercere sa va dea jos de pe motor. O sa intalniti in schimb foarte multa liniste si dezaprobare pentru ceea ce faceti voi si poate o sa va dati seama ca sunteti doar penibili si poate dupa o introspectie lucida o sa va reveniti. nu dau doi bani pe racing team de dorobanti sau de unde dreaq or fi. cred ca si in aceasta lume a motoarelor, Romania se imparte in doua si sper ca partea mea de Romanie - cea civilizata si cea care nu exacerbeaza si polueaza pe altii sa o anihileze cat mai curand pe a voastra pentru ca nu inteleg gram din ceea ce faceti si sunt fericit ca nu gandesc asa ca voi. poate o sa va ajute sa puteti intelege mai mult ! Bafta ! si poate muti si topicul acolo unde cred ca ii e locul !

 

Link to comment
Share on other sites

I'M BACK, MERSI DE SUSPENDARE !. Parerea mea e ca nu trebuia sa muti acest topic pentru ca eu am vazut acest fenomen ca pe unul social, specific unui segment al populatiei dambovitene. asa ca domnu' l.u.v. acum ca ne-ai aratat ca poti sa -l muti unde vrei ca moderator, te rog, poate ca o sa il si muti acolo unde cred ca ii e locul. Unii au inteles din toate astea ca ma dau mare ca am un apartament pe Decebal sau ca ma deranjeaza vitezanii noaptea. nu asta am vrut sa spun aici, ci cu totul altceva.dar ce sa stie un "provincial frustrat care vine la Bucuresti" Am colindat aproape toata Europa dar nu am vazut fenomenul asta in nici o tara sau capitala civilizate. pentru cei care nu au inteles ca nu pot sa aprob saltimbancii care exacerbeaza si se maimutaresc poluand fonic si optic - am o propunere : MERGETI IN SERBIA !!! Acolo nu o sa va aplaude nimeni cand dati tunuri, nu o sa se uite nimeni dupa voi, nu o sa intalniti cocalari cu masini tunate care sa se ia dupa voi la intercere sa va dea jos de pe motor. O sa intalniti in schimb foarte multa liniste si dezaprobare pentru ceea ce faceti voi si poate o sa va dati seama ca sunteti doar penibili si poate dupa o introspectie lucida o sa va reveniti. nu dau doi bani pe racing team de dorobanti sau de unde dreaq or fi. cred ca si in aceasta lume a motoarelor, Romania se imparte in doua si sper ca partea mea de Romanie - cea civilizata si cea care nu exacerbeaza si polueaza pe altii sa o anihileze cat mai curand pe a voastra pentru ca nu inteleg gram din ceea ce faceti si sunt fericit ca nu gandesc asa ca voi. poate o sa va ajute sa puteti intelege mai mult ! Bafta ! si poate muti si topicul acolo unde cred ca ii e locul !

 

Domnu'

 

ezista in lumea asta mau multe specii de oameni, mai multe popoare, mai multe nationalitati mult mai multe decat iti poti inchipui.

 

dar cheia succesului consta in convietuire. adica sa reusesti sa te impaci cu ideia ca langa tine ezista si alt fel de oameni. fiecare cu limitarile lui.

 

faptul ca tu nu accepti si nu intelegi modul altora de viata/motocicleala te face la fel de limitat ca ei. poate chiar mai limitat.

 

motociclistul de magheru are lumea lui acolo in bucuresti, dar intelege faptul ca exista o alta lume mult mai mare si mai extinsa, intelege si accepta asta.

 

tu, care vii din lumea mare nu reusesti sa intelegi si sa accepti lumea lui.

 

pentru tine, zeu al motociclismului, care ai mers prin toata ioropa, acei care se dau decat pe bulevard is niste inferiori care te polueaza fonic si optic.

 

 

 

dupa cum am spus si pe alt topic. esti la fel cu cei care aruncau cu bani in tine, ai valoare si nimeni nu e ca tine. imparti lumea dupa cum iti dicteaza tie intelectul,

 

 

zeule

Link to comment
Share on other sites

@Lupu: Pai cam astea sunt toate calitatile motoarelor ss...arata bine, fug tare si sunt mai manevrabile ca alte tipuri de motoare cand se merge sportiv....nu prea vad alte criterii pentru care ai alege un motor ss.... nu sunt bune pe gropi, noroi, manevre in poligon, nu ofera posibilitatea de a transporta prea mult bagaje sau pasageri in conditii cat de cat umane, nu consuma putin si nu sunt prea confortabile la drum lung...sunt niste motoare facute doar pentru a stinge setea de adrenalina. Eu prefer sa merg mai mult singur si atunci cand ies in grup, merg cu alti prieteni care au motoare dar pe care i-am cunoscut si de care m-am apropiat din cu totul alte motive decat pasiunea pentru 2 roti...nu rezonez cu modul majoritatii motociclistilor din Romania de a generaliza, critica si de a se crede buricul pamantului. Merg asa cum am chef, uneori repede alteori incet si personal, chiar, nu ma intereseaza daca ce fac eu ii deranjeaza pe altii. Locuiesc in zona vizata de acest topic si sincer nu am observat mega forje pe bd Decebal din cauza abundentei de mertane venite la terase, care parcheaza, pleaca si intorc scmechereste...forjele alea serioase de care vorbeste initiatorul se dau de la rondul Alba Iulia pana la Piata Unirii si retur.

@ dj. marten: Am inteles acum...sunt doua categorii de motociclisti...aia smechera al carei exponent de seama esti tu si din care mai fac parte aia care sunt de accord cu tine si gruparea fraierilor si cocalarilor adica a alora care nu dau 3 lei pe parerile tale, pe orele tale de odihna si pe locurile unde te plimbi tu. Oricum e bine ca ne-ai oferit sursa de inspiratie...modelul pe care trebuie sa-l urmam toti, ca sa ne indreptam....de 1 mai o sa ma duc in Serbia :crack:

Edited by Luke_highwalker
Link to comment
Share on other sites

.Exista suficienta adrenalina si nevoie de suficeint skill ca sa te poti da tare prin trafic. Nu e recomandat dar hai sa nu mancam ..... cu abureli deastea ca e lame si ca oricine poate. Atasez un clip misto....cu exceptia faptului ca ala de pe MV nu are nici macar casca, baietii au ceva skill...da e periculos dar la fel de periculos e si sa manaci la KFC...si sunt pline restaurantele alea.

Asta se numeste tupeu si n-are nicio legatura cu skilul, de obicei cariera acestor motociclisti se termima subit printr-un spital ca donator de organe (asta in cel mai fericit caz).

 

Daca ar fi avut vreun skil, s-ar fi vazut in curbe.

 

 

@ last:Anul trecut prin toamna veneam pe bd Regina Maria printre masini si l-am ajuns din urma pe un tip cu un Hornet care mergea linistit...cum m-a simtit a inceput omu sa fuga de parca a spart banca si fugea de politie...mi-a convenit ca facea loc printre masini dar la un moment dat mergeam amandoi prin spatiul dintre un tramvai si masinile care se deplasau pe banda 1 si cand s-a terminat tramvaiul omul a taiat-o stanga prin spatiul dintre botul tramvaiului si masina din fata, ca sa depaseasca pe axul drumului/contrasens. Ideea e ca a trecut atat de aproape de tramvai si atat de smucit incat i-a fugit roata spate pe sina si cu greu a reusit sa o stabilizeze....era la mustata sa-si ia o tranta si sa ajunga direct sub tramvai.

asta se numeste "entuziasm tineresc prost dirijat"

 

 

Unii au inteles din toate astea ca ma dau mare ca am un apartament pe Decebal sau ca ma deranjeaza vitezanii noaptea. nu asta am vrut sa spun aici, ci cu totul altceva.dar ce sa stie un "provincial frustrat care vine la Bucuresti" Am colindat aproape toata Europa dar nu am vazut fenomenul asta in nici o tara sau capitala civilizate. pentru cei care nu au inteles ca nu pot sa aprob saltimbancii care exacerbeaza si se maimutaresc poluand fonic si optic - am o propunere : MERGETI IN SERBIA !!! Acolo nu o sa va aplaude nimeni cand dati tunuri, nu o sa se uite nimeni dupa voi, nu o sa intalniti cocalari cu masini tunate care sa se ia dupa voi la intercere sa va dea jos de pe motor. O sa intalniti in schimb foarte multa liniste si dezaprobare pentru ceea ce faceti voi si poate o sa va dati seama ca sunteti doar penibili si poate dupa o introspectie lucida o sa va reveniti. nu dau doi bani pe racing team de dorobanti sau de unde dreaq or fi. cred ca si in aceasta lume a motoarelor, Romania se imparte in doua si sper ca partea mea de Romanie - cea civilizata si cea care nu exacerbeaza si polueaza pe altii sa o anihileze cat mai curand pe a voastra pentru ca nu inteleg gram din ceea ce faceti si sunt fericit ca nu gandesc asa ca voi. .

 

 

 

Aprob ceea ce ai scris si iti dau dreptate, dar din pacate trebuie sa intelegi ca la noi prioritatea este de a iesi in evidenta si in niciun caz de faptul ca esti o persoana care detine un hobby. Motociclismul predominant in romania are mentalitatea iesirilor in cartier sau cel al pozelor cu motorul facute in mijlocul parcului, si care poate ulterior la participarea in fata unor concursuri pe feisbuc vor castiga 2 sprayuri de lant si unul pentru butuc. N-avem noi vreo mentalitate care tinde sa se apropie de cea care va tranzmite o pasiune sportiva si pentru ceilalti participanti la trafic. Mai mult decat senzatia ca esti cool la semafor.. n-o vor avea multi in urmatorii 20 de ani.

 

 

 

Edited by ZaiR
Link to comment
Share on other sites

Merg asa cum am chef, uneori repede alteori incet si personal, chiar, nu ma intereseaza daca ce fac eu ii deranjeaza pe altii.

That's just lame. Daca asta e pe bune opinia ta si nu doar o bravada, e trixt pentru un om care militeaza pentru libertati de tot felul.

 

 

Motociclismul predominant in romania are mentalitatea iesirilor in cartier sau cel al pozelor cu motorul facute in mijlocul parcului, si care poate ulterior la participarea in fata unor concursuri pe feisbuc vor castiga 2 sprayuri de lant si unul pentru butuc.

ma-nclin!

Link to comment
Share on other sites

@Lupu: Pai cam astea sunt toate calitatile motoarelor ss...arata bine, fug tare si sunt mai manevrabile ca alte tipuri de motoare cand se merge sportiv....nu prea vad alte criterii pentru care ai alege un motor ss.... nu sunt bune pe gropi, noroi, manevre in poligon, nu ofera posibilitatea de a transporta prea mult bagaje sau pasageri in conditii cat de cat umane, nu consuma putin si nu sunt prea confortabile la drum lung...sunt niste motoare facute doar pentru a stinge setea de adrenalina. Eu prefer sa merg mai mult singur si atunci cand ies in grup, merg cu alti prieteni care au motoare dar pe care i-am cunoscut si de care m-am apropiat din cu totul alte motive decat pasiunea pentru 2 roti...nu rezonez cu modul majoritatii motociclistilor din Romania de a generaliza, critica si de a se crede buricul pamantului. Merg asa cum am chef, uneori repede alteori incet si personal, chiar, nu ma intereseaza daca ce fac eu ii deranjeaza pe altii. Locuiesc in zona vizata de acest topic si sincer nu am observat mega forje pe bd Decebal din cauza abundentei de mertane venite la terase, care parcheaza, pleaca si intorc scmechereste...forjele alea serioase de care vorbeste initiatorul se dau de la rondul Alba Iulia pana la Piata Unirii si retur.

@ dj. marten: Am inteles acum...sunt doua categorii de motociclisti...aia smechera al carei exponent de seama esti tu si din care mai fac parte aia care sunt de accord cu tine si gruparea fraierilor si cocalarilor adica a alora care nu dau 3 lei pe parerile tale, pe orele tale de odihna si pe locurile unde te plimbi tu. Oricum e bine ca ne-ai oferit sursa de inspiratie...modelul pe care trebuie sa-l urmam toti, ca sa ne indreptam....de 1 mai o sa ma duc in Serbia :crack:

uite ca totusi a folosit la ceva ! astept sa ne spui cand te intorci parerile tale ! in rest cred ca ar da foarte bine sa te mai limitezi cu latratul dea-'m poolea. nu stiu ce ce complicat sa intelegeti ca nu are nici un fele de treaba fenomenul pe care il critic aici cu trezitul noaptea, la care nu am facut niciodata referire si de care nu am fost deranjat. e chiar asa de greu de inteles?

 

Domnu'

 

ezista in lumea asta mau multe specii de oameni, mai multe popoare, mai multe nationalitati mult mai multe decat iti poti inchipui.

 

dar cheia succesului consta in convietuire. adica sa reusesti sa te impaci cu ideia ca langa tine ezista si alt fel de oameni. fiecare cu limitarile lui.

 

faptul ca tu nu accepti si nu intelegi modul altora de viata/motocicleala te face la fel de limitat ca ei. poate chiar mai limitat.

 

motociclistul de magheru are lumea lui acolo in bucuresti, dar intelege faptul ca exista o alta lume mult mai mare si mai extinsa, intelege si accepta asta.

 

tu, care vii din lumea mare nu reusesti sa intelegi si sa accepti lumea lui.

 

pentru tine, zeu al motociclismului, care ai mers prin toata ioropa, acei care se dau decat pe bulevard is niste inferiori care te polueaza fonic si optic.

 

 

 

dupa cum am spus si pe alt topic. esti la fel cu cei care aruncau cu bani in tine, ai valoare si nimeni nu e ca tine. imparti lumea dupa cum iti dicteaza tie intelectul,

 

 

zeule

intr-un fel ai dreptate in ceea ce spui. nu stiu daca neaparat in totalitate.

motociclistul de magheru are lumea lui acolo in bucuresti, dar intelege faptul ca exista o alta lume mult mai mare si mai extinsa, intelege si accepta asta. aici nu cred ca pot sa fiu de acord. daca nu ai iesit in viata ta din Bucuresti nu cred ca poti sa intelegi ca mai exista si o alta alternativa. eu de fapt asta am vrut sa arat in acest topic, ca mai exista si altceva, dar nu asa pasional cum o faci tu ( a se citi latrat...)

 

nu, pentru a iesi in evidenta prin intoarcerea scafarliei pentru a tzinti catre gradientul de zgomot.

 

bun, acu ia-l si d-aici si muta-l la "motociclisti in fiecare noapte", plimba-l asa de capastru peste tot forumu', :lol:

bun, acu ia-l si d-aici si muta-l la "motociclisti in fiecare noapte", plimba-l asa de capastru peste tot forumu', PREA TARE!!! mi-ai salvat ziua !!!

 

Domnu'

 

ezista in lumea asta mau multe specii de oameni, mai multe popoare, mai multe nationalitati mult mai multe decat iti poti inchipui.

 

dar cheia succesului consta in convietuire. adica sa reusesti sa te impaci cu ideia ca langa tine ezista si alt fel de oameni. fiecare cu limitarile lui.

 

faptul ca tu nu accepti si nu intelegi modul altora de viata/motocicleala te face la fel de limitat ca ei. poate chiar mai limitat.

 

motociclistul de magheru are lumea lui acolo in bucuresti, dar intelege faptul ca exista o alta lume mult mai mare si mai extinsa, intelege si accepta asta.

 

tu, care vii din lumea mare nu reusesti sa intelegi si sa accepti lumea lui.

 

pentru tine, zeu al motociclismului, care ai mers prin toata ioropa, acei care se dau decat pe bulevard is niste inferiori care te polueaza fonic si optic.

 

 

 

dupa cum am spus si pe alt topic. esti la fel cu cei care aruncau cu bani in tine, ai valoare si nimeni nu e ca tine. imparti lumea dupa cum iti dicteaza tie intelectul,

 

 

zeule

In afara de faptul ca eu cred ca aberezi grav ( nu am spus nicaieri ca as fi venit cu motoru' in Buc. asa cum "povestesti") as dori sa te felicit pentru nick-ul "tiranspider" pe care il consider ca fiind unul perfect ales. cred ca vrei sa ne spui ca ai cam facut panze de paianjen pe la motor de cand nu l-ai mai scos, preferand sa freci tastatura.

P.S. daca te doare gatul, ia faringosept ! zeule !

Link to comment
Share on other sites

@ Zair: La fel se termina si cariera alora care fac sarituri freestyle cu motorul...dar dintre toti doar unul e Travis Pastrana. Daca as incerca eu sau tu sa facem ce fac aia mai mult ca sigur nu legam 16 minute de film fara accident. La cum se dau oamenii presupun ca fac treaba asta de ceva vreme. Acolo unde se dau ei nu sunt curbe, si nu ai cum sa abordezi virajele in oras cu genunchiul jos, daca vrei sa mergi foarte repede in trafic. Daca pe circuit diferenta de timpi e scoasa din modul in care pilotul e in stare sa abordeze virajele cat mai aproape de limita, in traffic timpii buni ii scoti daca reusesti sa te strecori cat mai repede printre multitudinea de obstacole si asta presupune ca trebuie sa ai in permaneta o rezerva suficenta de aderanta/inclinare pentru a putea evita obstacolele care iti apar brusc in fata...lucru imposibil daca obstacolul iti apare intr-un viraj pe care tu l-ai abordat la limita. Pe circuit vezi succesiunea de viraje si obstacole din fata ta...pe strada trebuie sa lasi un loc considerabil pentru neprevazut. Oricum...priveste cu atentie modul in care vireza brusc printre masini, fara sa se incline (din lipsa de spatiu), printr-un drift usor al rotii spate...eu zic ca ala e skill...nu stiu ce stii tu sa faci dar eu nu sunt in stare de asa ceva....asa ca hatts off. Urmareste si cat de frumos alterneaza in balans frana si acceleratia pentru a se putea infige prin niste spatii infime. Cum unii sunt buni la freestyle, altii la viteza pe serpentine astia sunt foarte buni in ceea ce fac....multi incearcasa copieze si urmarile intradevar le vedem la rubrica accidente, dar hai sa fim seriosi ca daca vrei sa vezi niste clipuri misto cu motoare te uiti, la aia care stiu sa faca foarte bine lucruri la care altii doar viseaza sau pe care le incearca, de cele mai multe ori sfarsind tragic.

@ dragos: Ai innegrit doar ce-ai priceput tu din propozitia aia....citeste-o pe toata de la un cap la altul, chiar de mai multe ori si poate te prinzi... ma refeream la modul cum merg pe motor...ma lasa rece problemele imaginare ale unor neimpliniti. Tocmai pentru ca sunt constient ca majoritatea conationalilor nostrii cand isi iau un motor devin deodata ultra interesati de lungimea, grosimea, forma si utilitatea sculei lor in comparatie cu a altora prefer sa ma plimb singur. Asta e un topic in care isi refuleaza frustrarile toti aia care din motivele lor (unele din ele le-am relevat chiar eu mai sus) au o problema cu faptul ca in trafic exista si motoare super sport. Asa cum pe majoritatea userilor care critica violent aici si nu detin motociclete supersport ai sa-i vezi primii si pe topicurile de sfatuit incepatorii sa nu isi ia motoare de genul asta la inceput (in mintea lor inceputul dureaza pana isi iau ei ceva mai smcher, ceva care sa le dea impresia ca iti pot vorbi in continuare de sus), poti deduce ca aceasta categorie de cetateni considera ca sa detii/mergi pe un astfel de motor e un privilegiu destinat unui cerc elitist de motocicliti super experimentati, din care ei singuri se exclud simtindu-se nedemni din punct de vedere al exeprientei acumulate, sa meraga pe asa ceva. Bineinteles ca dupa mintea majoritatii acestor bikeri sa mergi pe un motor ss e o mare smecherie si stiu ca lumea intoarce mai mult capul dupa ala cu motor colorat si zgomotos decat dupa motorul lor silentios , economic si user friendly (adica...plm tu daca vezi la un semafor un Lamborghini cu lamaie in geam ambalat langa un duster ambalat de Titi Aur, dupa care te uiti sa vezi cum pleaca ?)=> incep sa acumuleze frustrari cand ii vad pe altii care scurteaza "drumul spre succesul" la care ravnesc si pentru care se consuma, incepand direct pe tipul de motor care cred ei ca atrage in mod nefondat atentia care le era cuvenita lor. Au reactia omului care sta la coada si vede ca cineva i se baga in fata....acum hai sa fim cinstiti...majoritatea alora care gandesc asa, in primul rand ca nu merita nici un fel de admiratie, mai mult sa achiesezi la problemele lor false pe care le folosesc ca pe un paravan din spatele caruia sa isi exprime impotenta. Cum am mentionat mai sus locuiesc in zona si stiu exact cum stau lucrurile. Foarte rar mai trec cate unii cu 14000 de ture pe bd Decebal din cauza aglomeratiei de masini parcate aiurea de la terase si a distantei mici intre semafoare si trecerile de pietoni...adevaratele curse se dau pe bd Unirii, unul din putinele bulevarde cu 3 benzi neblocate de masini, bine iluminate, cu distante mari intre semafoare si cel mai important, pe care nu prea exista sansa sa iti intoarca cineva in fata...daca nu e politie e cel mai bun bulevard pentru liniute. In alta ordine de idei, initiatorul a mutat un pic problema aflata in discutie pentru ca intre altele vroia ca noi sa stim ca el are un apartament acolo, lucru pe care nu l-am sesizat numai eu...ca inginer constructor vreau sa ii aduc la cunostinta, ca daca tot si-a permis apartament pe Decebal, poate isi mai rupe de la gura cativa lei si isi ia si niste geamuri cu spargerea fonica suficenta, pentru a putea imbina traiul "la bulevard" cu linistea din Serbia.



@dj. marten: Stiu! Despre faptul ca problema, ta (si a celor care dau cu mozoale pe aici in posesorii de ss) nu are nici o legatura cu zgomotul am vorbit si eu.

Edited by Luke_highwalker
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca tu promovezi turismul sarbesc...daca vreau sa ma dau, ma duc pe cheia si mananc bine la refugiu si prelungesc cu siriu...si`mi iau si toba cu mine

 

nu stiu cum nu ai vazut tu prin europa motoare ca la noi avand in vedere ca majoritatea vin cu tobele schimbate direct din afara...eu pe unde am umblat, am dat de aceleasi sunete

Edited by Hardcore23
Link to comment
Share on other sites

@Luke:

OFF: scapa de tonul didactic! Nu ne cunoastem, ai grija cum mi te adresezi ca nu ne-am jucat impreuna in fata blocului. Pastreaza-ti puseurile de smart-ass pentru cine vrei tu, eu nu ti le permit. Exprima-ti opinia civilizat si concis, lasa romanele. Ai face un serviciu majoritatii si ai pastra pagina curata.

ON: 14k rev deranjeaza, orice ai zice tu. Zgomotul se loveste de blocurile din zona si se amplifica. Pe tine nu te deranjeaza, pe omul ala da. Ce nu poti intelege? De unde si pana unde vorbim de frustrari aici? Si eu stau la bulevard, doar ca la mine sunt linii de tramvai si reisarii o ard mai slow, ca deh...

Omul ala zicea doar ca nu intelege de ce s-ar da cineva noaptea prin oras cu tobe sport, cand ar putea iesi la plimbarica x sute de km. Eu pot trece peste usoara emfaza cu care a scris, incerc sa urmaresc firul logic si sa nu iau ad literam exemplul cu Serbia. Tu o iei personal, ca si cum topicul ti-ar fi adresat.

Iar ce am subliniat in postul anterior (ca vad ca ti-a sarit tandara) este atitudinea pe care am vazut-o la tine in diverse comentarii: "ma doare la bascheti de ceilalti, e gelosi, sa moara Gina".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...