Sari la conținut

Turbo?


Vizitator TazzY
 Share

Postări Recomandate

Vizitator TazzY

Catutza nu sunt vitezan... Parca mai mult ma excita un ATV sau un Supermoto cu turbo decat o Busa sau o vitezana.... Pasiunea mea este sa fac din (cuvant urat) ciocolata.. :friends: Adik din motoare micute, avioane.. :drink: Dar cu turbo chiar nu imi explica numeni care a lucrat daca ii pot modifica prinderile sa il pun pe mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce se intampla ?

 

ce face turbosuflanta.... baga un surplus de aer in cilindru.

la un motor cu carburator nu ai nici o sansa sa faci lucrul asta din cauza ca nu potzi sa sufli aer in carburator. el lucreaza numai daca aerul este absorbit prin el. singurul loc unde ai putea sa-l montezi(carburatorul) este pe aspitatzia compresorului. dar nu ar mai porni un astfel de motor deoarece turbina nu se invarte cand motorul nu merge. asa ca tre sa itzi cam iei gandu daca ai motor cu carburator.

probabil ar merge in un fel... cu 2 carburatoare. cu unul pornesti..

potzi totusi sa folosesti (dar nu garantez ca merge) o electrosuflanta (electroventilator) montat pe racordul carburator-motor

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AICI arata BMW K100RS cu turbo. Este cel mai complet site din cate am vazut de pe net in domeniul asta, iti explica detaliat fiecare pas. E drept ca se aplica pe K100 si/sau BMW in general, dar cred ca poti sa particularizezi pe ce ai tu nevoie.

Boxerele de la BMW sunt ideale pentru turbo, parca au un loc facut special pentru compresor. ATENTIE! Un Ural ar fi un candidat ieftin comparativ cu BMW pentru aceeasi solutie de turbo si ar duce la un rezultat spectaculos.

 

Un exemplu de motocicleta turbo produsa de BMW in 1939: TYPE 255

 

AICI mai multe detalii despre BMW boxer turbo si tata boxerelor turbo: Luftmeister.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca mai este o alternativa... Compresorul.. Asta ce mai e ? Tot injectie trebuie...

Supraalimentarea motoarelor se poate face prin doua tipuri de agregate:

-turbosuflanta - partea de turbina este antrenata (invartita) de gazele de evacuare si prin intermediul unui arbore antreneza suflanta care comprima aerul introdus in admisie - energia utilizata este cea a gazelor de esapament.

-compresorul - este antrenat mecanic de catre motor si face ecelasi lucru ca si suflanta - sursa de energie o reprezinta o parte din puterea motorului.

Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje unul fata de celalalt insa o pondere mai mare in productia de motoare o au cele cu turbosuflanta.

Pentru mai multe detalii despre oportunitatea si posibilitatea realizarii din punct de vedere tehnic (iti trebuie injectie cu siguranta) da un search pe google si ai sa te convingi singur ca n-are absolut nici un rost sa te complici decat daca vreo firma specializata a dezvoltat un astfel de kit pentru motocicleta ta sau una foarte asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Look and be amazed, all ye lesser mortals:

 

post-6741-1163717539_thumb.jpg post-6741-1163717546_thumb.jpg

 

Mai multe poze si cateva bucati audio aici (click pe "nächstes Bild", pentru nevorbitorii de germana).

 

Nu doar merge bine, ci si arata bine. Nu ca ocluzia aia intestinala acuta de turbosuflanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator TazzY

Da.. Tare de tot...

 

Un prieten mi'a zis ca in loc de injector, pot incerca un carburator de pe Renaut 5 GTT.

Suna bine ideea... Carbul il pot cumpara din dezmembrari cu 10€. Tot acel prieten are si o turbina micutza si mi'o da in caz ca ma hotarasc sa pun turbo pe mobra... Acum urmeaza partea cea mai grea... Tzevile de prindere... Din ce marerial sunt facute si cu ce se sudeaza?

 

O sa fie ceva de munca la ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supraalimentarea motoarelor se poate face prin doua tipuri de agregate:

-turbosuflanta - partea de turbina este antrenata (invartita) de gazele de evacuare si prin intermediul unui arbore antreneza suflanta care comprima aerul introdus in admisie - energia utilizata este cea a gazelor de esapament.

-compresorul - este antrenat mecanic de catre motor si face ecelasi lucru ca si suflanta - sursa de energie o reprezinta o parte din puterea motorului.

Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje unul fata de celalalt insa o pondere mai mare in productia de motoare o au cele cu turbosuflanta.

Pentru mai multe detalii despre oportunitatea si posibilitatea realizarii din punct de vedere tehnic (iti trebuie injectie cu siguranta) da un search pe google si ai sa te convingi singur ca n-are absolut nici un rost sa te complici decat daca vreo firma specializata a dezvoltat un astfel de kit pentru motocicleta ta sau una foarte asemanatoare.

 

 

ai uitat sa zici de:

- electrosuflanta , compresorul este actzionat de un motor electric. (cel mai fiabil sistem dar ai un cosumator in plus... motorul electric)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine 1i pui o toba sport , si obtii din prima 20 -30 % putere mai multa, cu turbina nu cred ca o sa obtii mai mult...

xt 125 are motor in 4T deci nu o sa obtina 20-30 % mai multa putere :lol:

Si sincer nu cred ca o toba poate aduce unui motor in 4T cu 20-30% mai multa putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ARROW Special Parts pe ea... Acum turbo ma excita rau tare.. :lol:

 

nenea, nenea, pe Mobra nu merge? Ha? Daca imi faci din Mobra, TurboMobra, ti-o dau tie cadou. Sa mergi cu turbo60 la ora! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt 125 are motor in 4T deci nu o sa obtina 20-30 % mai multa putere ;)

Si sincer nu cred ca o toba poate aduce unui motor in 4T cu 20-30% mai multa putere.

 

 

 

dap asha e la 4t ai 5-10% dar eu chiar am crezut ca e mobra ca omu asha zicea... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce crezi ca n-am visat si eu azi noapte sa pun turbo la motoreta de 125 cc si gata, sa mai dea acolo vreo 3-4 cai?problema cu turbo suflantele e ca au nevoie de un volum minim de gaz rezultat din ardere pt a putea ajunge la o turatie acceptabila a turbinei care sa poate genera suficienta presiune pt a putea fi apoi introdusa in carburator sau injectoare....un motor de 125 cc nu poate fizic sa invarta suflanta aia nici la 8000 de ture...si sa nu crezi ca nu am incercat sa fac nush cate calcule matematice....cel mai mic motor pe care s-a pus turbo e de 600cc....si chiar daca ar merge intr-un fel,tb sa ai deja o turbina facuta special in miniatura sa mearga la un volum mic de gaze rezultate din motor...deci...nush de ce renault vb tu dar ala sigur nu-i motor nici macar de 600cc...e ca si cum ai incerca tu sa pui un demaror de masina pe motor,cu bateria de 5 amperi de la motor no sa reusesti in veci sa-l invarti,asa si la turbo...plus ca mai e si 4 T....ideal ar fi compresorul mecanic care....marea buba...tot la motor e conectat...si cu toate ca castigi 3 cai prin el...ca pierzi 3 cai pt actionarea lui....si atunci ce branza ai facut?...oricum..astept nish rezultate concrete,ma aunti si pe mine cum decurge proiectul ca totusi ma intereseza si pe mine ideea dar sunt ceva mai realist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...