Sari la conținut

probleme suzuki sv 650 (2001)


Sch
 Share

Postări Recomandate

Salutare

recent am schimbat toba originala cu una aftermarket la mobra mea (suzuki sv 650 din 2001). Imediat dupa montare am intampinat probleme la pornire asa ca am schimbat bateria si am curatat bujiile. Am reusit sa o pornesc, dar dupa 3 zile de nefunctionare motocicleta refuza sa mai porneasca. Am incercat cu o alta bateria, curent de la masina si am am curatat iar bujiile, dar degeaba. Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor, asa ca in seara asta am demontat carcasa filtrului de aer ca sa ajung la ele, dar acum???

Stie cineva ce e de facut? Aprecie orice fel de ajutor. Mobra este in Constanta, daca poate cineva sa arunce un ochi..fac cinste :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu la motoarele pe carburator cand se schimba toba trebuie umblat si la centralina

 

:funny:

 

Pornea ok si dupa ce i-ai pus toba nu mai vrea sa porneasca?E simpla verificarea,pune-i toba stock la loc (dar pune-o stas ca sa nu scape gaze la imbinare)

In mod normal nu are ce legatura sa aiba la motoarele in 4 timpi.La 2 timpi e altceva.

Nu sunt deloc un mecanic bun,dar ma gandesc logic cum ca daca porneste ok cu toba stock si cu toba aftermarket nu mai mere,pe mine ma duce cu gandul la compresie.Aceeiasi faza ca la 2t.Nu mai ai compresie cum trebuie,dar toba stock fiind mult mai restrictiva,te ajuta ca iti mai pastra compresia.

Acuma de ce nu mai ai compresie e alta problema : e pe gata motorul (iti consuma ulei?) sau supapele,mai multe probleme...

Bine,de compresie poti sa te stresezi numai daca iti porneste boboc cu toba stock.Daca nu mere nici cu toba stock,ai alte probleme.

Repet,nu sunt mecanic,urmaresc un rationament,s-ar putea sa gresesc,dar e usor sa verifici.

Fara toba deloc cum se comporta?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny:

 

Pornea ok si dupa ce i-ai pus toba nu mai vrea sa porneasca?E simpla verificarea,pune-i toba stock la loc (dar pune-o stas ca sa nu scape gaze la imbinare)

In mod normal nu are ce legatura sa aiba la motoarele in 4 timpi.La 2 timpi e altceva.

Nu sunt deloc un mecanic bun,dar ma gandesc logic cum ca daca porneste ok cu toba stock si cu toba aftermarket nu mai mere,pe mine ma duce cu gandul la compresie.Aceeiasi faza ca la 2t.Nu mai ai compresie cum trebuie,dar toba stock fiind mult mai restrictiva,te ajuta ca iti mai pastra compresia.

Acuma de ce nu mai ai compresie e alta problema : e pe gata motorul (iti consuma ulei?) sau supapele,mai multe probleme...

Bine,de compresie poti sa te stresezi numai daca iti porneste boboc cu toba stock.Daca nu mere nici cu toba stock,ai alte probleme.

Repet,nu sunt mecanic,urmaresc un rationament,s-ar putea sa gresesc,dar e usor sa verifici.

Fara toba deloc cum se comporta?

si-nca unu'! =)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca problema consta in reglajul carburatoarelor. Daca stie cineva care e solutia si daca problema se poate remedia cu maini si unelte nespecializate, inca astept...recompensa tot in bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mi-a pornit sv-ul si fara toba, deci ...

A pornit si a mea fara toba, doar ca asa cum am precizat mai sus, dupa 3 zile de stat in garaj cu noua evacuare, nu mai vrea sa porneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respiratie gura la gura sau manevra heimlich...

 

in primul post ziceai "Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor"

ti-a mai explicat cineva.. pune toba stock daca asta e singura modificare si vezi daca porneste.

Faptul ca pui o toba mai putin restrictiva nu trebuie sa influenteze mersul motorului in rau.

O toba "sport" doar da posibilitatea sa poti merge cu un reglaj diferit in carburator (nu intru in detalii) dar nu inseamna ca daca pastrezi reglajul standard nu o sa-ti mai mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respiratie gura la gura sau manevra heimlich...

 

in primul post ziceai "Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor"

ti-a mai explicat cineva.. pune toba stock daca asta e singura modificare si vezi daca porneste.

Faptul ca pui o toba mai putin restrictiva nu trebuie sa influenteze mersul motorului in rau.

O toba "sport" doar da posibilitatea sa poti merge cu un reglaj diferit in carburator (nu intru in detalii) dar nu inseamna ca daca pastrezi reglajul standard nu o sa-ti mai mearga.

faptul ca eram sigur de cauza problemei se baza tot pe sfaturi primite din diferite directii..

mai intreb, mai studiez, mai incerc :diggin:

 

multumesc pentru informatii/ sfaturi si sunt deschis si la altele

 

Problema rezolvata: schimbat bujiile si pornire dupa o reteta gasita pe forum (fara soc cu acceleratia trasa la maxim)

Multumesc

Editat de Sch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...