Sari la conținut

Problema frana spate!


Postări Recomandate

Am socs lichidul de frana din instralatia franei spate si am bagat altul nou.

Problema este ca fac pedale la infinit degaba ca nu se face deloc presiune.

Pe la surubul de aerisire daca tin pedala apasata si il desfac picura rar cateva picaturi...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune un furtun transparent pe aerisire si dai pedala pana vezi ca iese doar lichid fara bule de aer. eventual cauta un tutorial despre cum se aerisesc circuitele de lichid ai sa vezi aceiasi metoda.

Editat de Unguru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care doresti sa fie efectuata aerisirea instalatiei si etrierul este montat in partea de jos a discului, el trebuie desfacut din locas si tinut intr-o pozitie cat mai orizontala cu putinta, altfel patesti ceea ce ai descris mai sus. Lichidul trebuie sa fie cel putin Dot4



Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in care faci pedale sau antrenezi maneta de frana repetat (sa-i zicem tot pedale :)) ) etrierul tinde sa si traga lichid, nu numai sa faca presiune (adica sa dea afara) deci e o solutie care da rezultate sa pui un furtunas vertical in surubul de aerisire si sa umpli furtunasul cu lichid. in felul acesta lichidul intra mult mai repede pe jos (decat pe sus - prin butoiasul de lichid)

azi am schimbat lichidul de la frana de pe fata si cea de pe spate in 15 minute cu aceasta metoda. cum am spus mai devreme, acum trei zile eram "frant" :))



si era sa uit! sa ai grija sa ai tot timpul lichid in butoias

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am socs lichidul de frana din instralatia franei spate si am bagat altul nou.

Problema este ca fac pedale la infinit degaba ca nu se face deloc presiune.

Pe la surubul de aerisire daca tin pedala apasata si il desfac picura rar cateva picaturi... :(

Eu am facut asa: am scos tot lichidul vechi, am pus noul lichid, am umplut paharul, cu o pompa ordinara de vacuum (adica doua furtunase, transparente cum a zis @Unguru'-unul conectat la etrier-aerisitor altul la degetul meu- avand la mijloc o pompita) am tras asa vreo 1, 1 si 1/2 din cantitatea din pahar(rezervorul cu lichid de frana) pana am observat ca iese lichid fara bule. Dupa care, pt. a fi eu sigur (nush daca e necesar) am facut si operatiunea ce se facea la vechea Dacie (pedala, pedala, pedala apasata->desfacut aerisitor, scos "aerul"). Si tine beton frana spate. Am facut aceasta operatiune cu ea pe stander sau pe cricul lateral, nu mai tin minte.

Daca nu ai alte probleme la circuitul spate, in general, nu ar trebui sa fie probleme.

P.S. Acea pompa vacuum "ordinara" am luat-o dintr-un supermarket.

P.P.S. SV-ul meu este din 2000.

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti avea gaura din aeristor infundata.

Demonteaza surubul aerisitor si desfunda gaura de aerisire (de sus in jus axial pe surub si jos in lateral) cu o sarmulita.

 

Eu la etrierele din fata exact asta am patit, ambele suruburi pe care se face aerisirea erau infundata si nu stiam dece nu se aerisesti pana am desurubat de tot acel surub sa vad care e cauza si tot atunci am observat cata mizerie avea in el. Dupa curatare nu am mai avut probleme cu aerisirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla solutie sa reumpli instalatia este sa faci vacuum cu orice poti, chiar si cu gura, numai sa ai grija sa nu tragi lichid de frana in gura.

Eu am o seringa de 150 ml (cred ca e de uz veterinar) si gatul unde vine acul este mult mai mare decat la seringile obisnuite, astfel ca pot pune un furtunas acolo.

Desfaci aerisitorul de la etrier si te asiguri ca e desfundat, apoi il pui la loc, insa fara sa strangi, doar sa-l insurubezi cateva ture. Bagi un furtunas in capatul aerisitorului (furtunasul poate fi de la acvariu sau iti cumperi de la un magazin de bricolaj furtun cu diametrul interior de 5-6 mm) si faci vacuum cu ajutorul lui.

In felul asta, lichidul trece foarte usor de pistonul pompei, dupa care poti sa faci aerisirea oldschool (pedala,pedala, aerisire, pedala .. etc)

 

Pe viitor, cand vrei sa schimbi lichidul de frana din instalatie, nu o mai goli, ci procedeaza astfel:

1. desfaci rezervorul de lichid, tragi cu o seringa tot lichidul vechi de acolo, fara sa tragi si din gaurica de umplere a pistonului.

2. completezi cu lichid nou pana la semnul de maxim

3. faci procedura de aerisire si astfel scotil ichidul vechi. Nu uita sa mai bagi cate un ochi la rezervorul de lichid sa nu se termine.

4. te opresti cand vezi diferenta de culoare. Lichidul vechi este de obicei negricios. Cand pe aerisitor incepe sa curga lichid transparent galbui, atunci poti sa te opresti.

 

Nu te teme, lichidele nu se vor amesteca datorita dimatrului mic al conductelor.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul n-are nicio treaba cu presiunea pompei. E pus doar ca sa nu curga lichidul, iar rolul garniturii ca un pistonas este ca atunci cand lichidul "se pierde" in cantitati mici pe undeva, sa joace rol de "antivacuum" sa egalizeze presiunea in rezervorul de lichid, sa nu fie cu "minus".

Capacul are un orificiu foarte mic pe una din laturi si lasa membrana aia sa se destinda in rezervorul de lichid.

p.s. sunt si rezervoare fara membrana ... :P

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu are scoate.l pe al tau si dute fara. pana la urma scopul era sa il ajuti pe om ca de aia a postat aici. am vazut destui care care incercau sa amorseze frana fara sa fi pus capacul. eu personal am patit asa,si poti sa faci pompe pana te saturi ca nu se intareste maneta, daca nu e strans capacul si cauciucul respectiv in pozitia care trebuie. "rol de "antivacuum" sa egalizeze presiunea in rezervorul de lichid"si totusi chiar tu spui ca are "treaba" cu presiunea.

ps. nu cred ca e cazul sa inceapa o discutie cu injuraturi si alte chestii urate , cum am vazut ca se poarta pe site.am spus ce am avut de spus si atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uimesti ... ce injuraturi? de ce esti asa certaret?

Ok .. sa puna omu capacu ... eu n-am nimic in potriva ... si n-am nimic in potriva nici ca tu nu intelegi nimic din explicatia mea.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul nu are nici un rol in aerisire.

Sunt pompe care se armeaza cu vacuum dar in cazul de fata nu e nevoie.

mentionez ca nu am zis cum ca capacul are rol in aerisire, omu a spus clar ca face pompe la infinit si nu are presiune,si una dintre chestii ar putea fi membrana de la capac sau capacul. era doar o opinie. nu trebuie neaparat sa fie asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut destui care care incercau sa amorseze frana fara sa fi pus capacul. eu personal am patit asa,si poti sa faci pompe pana te saturi ca nu se intareste maneta, daca nu e strans capacul si cauciucul respectiv in pozitia care trebuie. "rol de "antivacuum" sa egalizeze presiunea in rezervorul de lichid"si totusi chiar tu spui ca are "treaba" cu presiunea.

Asta e parerea ta care n-are nicio legtura cu realitatea. Aerisirea se poate face si fara capacul pus, pana la urma aerul din instalatie se afla in lichidul pe care-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene nustiu de ce trebuie sa fiti voi tot timpu mai destepti. are legatura cu realitatea pentru ca singurul mod in care mergea frana aia era asa, ca nu ai patit tu sau nu ai vazut nu inseamna ca nu e asa , si nu am sa stau sa tot fac munca de convingere si 15 mii de teorii pe traba asta,

si inca ceva macar cititi toate posturile inainte sa postati, nu o zis nimeni ca are legatura cu aerisirea, ci cu amorsarea pompei , armarea cum vrei sa ii zici.io unu nu mai postez aiurea pe tema asta doar pentru a da n^ explicatii.

ps. sa zica si initiatorul topicului cum a rezolvat problema, sa putem sta linistiti.

Editat de rider111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca tu nu stii un lucru si altii iti spun realitatea nu inseamna ca ei sunt mai destepti, ci ca tu nu cunosti problema:))

Aerisirea poti s-o faci fara capac, nu are nicio legatura cu vacuumul creat acolo, intelege odata..

 

PS:/index.php?/topic/691174-nu-face-presiune-pe-instalatia-de-frana/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene nustiu de ce trebuie sa fiti voi tot timpu mai destepti. are legatura cu realitatea pentru ca singurul mod in care mergea frana aia era asa, ca nu ai patit tu sau nu ai vazut nu inseamna ca nu e asa , si nu am sa stau sa tot fac munca de convingere si 15 mii de teorii pe traba asta,

si inca ceva macar cititi toate posturile inainte sa postati, nu o zis nimeni ca are legatura cu aerisirea, ci cu amorsarea pompei , armarea cum vrei sa ii zici.io unu nu mai postez aiurea pe tema asta doar pentru a da n^ explicatii.

ps. sa zica si initiatorul topicului cum a rezolvat problema, sa putem sta linistiti.

Imi pare rau pentru tine daca nu accepti sa fi corectat cand gresesti si consider ca in felul acesta se comporta doar persoanele frustrate, ce cred ca le cunosc pe toate si nu suporta critica. Aici suntem sa invatam cu totii si nimeni in afara unor mecanici priceputi care au rewieuuri bune nu e in masura sa faca pe doctorul. Ideea e ca in viata vei invata lucruri bune si de la un bebelus, nu numai de la unii care vorbesc din experienta. :peace:

 

Amorsarea corecta a pompei se face numai dupa ce se efectueaza corect aerisirea instalatiei, pana atunci poti sa te joci la ea pana iti cad mainile sau picioarele.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...