Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva un atelier sau un mester care poate sa imi faca legatura intre o finala custom si prima bucata din galerie la tdm?

dupa cum se vede in poza, sub motor se imbina cele 2 bucati din evacuare, de acolo imi trebuie un cot pana la o singura finala.

 

http://www.motorcycl...2096%20%202.jpg

 

Mergi la Sturimex, pe Bulgarilor. Se ocupa numai cu esapamente. Eu mi-am mesterit si masina si un motor la ei.

 

0264-415-670

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie. Am un logan si vreau sa-i schimb cauciucurile.In talon am 185.65.15 si primesc niste cauciucuri 195.65.15. Se poate pune fara sa se lege politia de mine, sau trebuie sa le scriu in talon si dimensiunea asta. Si cat mar costa daca trebuie sa fac asta. Drumuri bune si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie. Am un logan si vreau sa-i schimb cauciucurile.In talon am 185.65.15 si primesc niste cauciucuri 195.65.15. Se poate pune fara sa se lege politia de mine, sau trebuie sa le scriu in talon si dimensiunea asta. Si cat mar costa daca trebuie sa fac asta. Drumuri bune si asfalt uscat

 

O sa ai probleme daca o sa te opreasca si o sa se uite la dimensiunea pneurilor, mai ales daca e control si cu ARR-ul.

Amenda nu stiu cat e! Problema e ca in caz de accident, o sa pici de fraier pt. ca asigurarile (inclusiv CASCO) o sa se lege de faptul ca ai alte dimensiuni de "gume" pe masina si o sa fii bun de plata.

 

Trebuie mers la RAR si modificat in talon dimensiunile. In principiu ai nevoie de o hartie de la producatorul "utilajului", prin care acesta atesta faptul ca dimensiunile respective sunt omologate pt. modelul de masina pe care il ai.

Eu incerc de 5 saptamani sa-mi modific la KTM dimensiunile pe spate. In specificatiile producatorului am gasit ca mai pot trece in talon inca doua dimensiuni care sunt omologate, dar din pacate dupa multe mailuri si telefoane la importatorul pe tara, se pare ca e mai simplu si mai sigur sa gasesc petrol in Parcul Mare, decat sa obtin hartia aia oficiala.

 

Asa ca daca metoda ortodoxa nu merge, nu am ce face si o sa aplic metoda romaneasca de rezolvare a lucrurilor si o sa dau bani unde trebe si o sa rezolv totul fara foaia aia, si uite asa ma mai enervez inca o data pe tara asta.

 

Poate ca la Logan e mai usor sa faci asta pt. ca e foarte raspandit si nu cred ca te costa mai mult de 100 lei. Macar o sa ai mai multe optiuni, data viitoare cand iti schimbi cauciucurile. Si daca tot ajungi la RAR, incearca sa-ti treci cat mai multe dimensiuni pe talon, sa fie acolo, poate o sa ai nevoie.

E alegerea ta! Eu am ales sa nu ma risc, sa nu pic de prost in caz de ceva.

Asa ca spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Unde as putea sa gasesc Carcasa interioara (cea alba) pt ceasuri la un Hornet 600 2002?

Arata cam ca in poza.

http://www.freeimagehosting.net/zjnv1

 

Ar mai fi nevoie si de partea electronica a turometrului din cate vad....

Ceva firme de piese prin Romania oare?

 

Daca nu gasesc la un pret rezonabil componentele astea ce ziceti de varinta de bord de la KOSO: http://www.kosoeurop...hite-back-light (RX1) sau varianta mai noua http://www.kosoeurope.com/rx2-gp-style (RX2). Este nevoie de ceva adaptoare suplimentare sau se poate monta doar cu ceea ce este in cutie ? :)

Daca aveti alte varianate va ascult.

Merci.

Editat de Marv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Unde as putea sa gasesc Carcasa interioara (cea alba) pt ceasuri la un Hornet 600 2002?

Arata cam ca in poza.

http://www.freeimagehosting.net/zjnv1

 

Ar mai fi nevoie si de partea electronica a turometrului din cate vad....

Ceva firme de piese prin Romania oare?

 

Daca nu gasesc la un pret rezonabil componentele astea ce ziceti de varinta de bord de la KOSO: http://www.kosoeurop...hite-back-light (RX1) sau varianta mai noua http://www.kosoeurope.com/rx2-gp-style (RX2). Este nevoie de ceva adaptoare suplimentare sau se poate monta doar cu ceea ce este in cutie ? :)

Daca aveti alte varianate va ascult.

Merci.

 

Au aici ceva:

 

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f_w_x_hornet_pc34/98-99/picture/speedo_and_tacho_cover_-_lower_case/

 

pentru partea superioara cauta pe acelasi site in sectiunea carenaj

 

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f_w_x_hornet_pc34/98-99/

 

Sper sa nu se considere reclama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Suntem un mic grup de motoristi din Cluj si vrem sa mergem in Croatia, la sfarsitul lui iulie. Nu am stabilit traseul exact, de ajuns vrem sa ajungem in (cuvant urat).

Ce dorim sa stim: cam care ar fi cel mai grozav drum, cazarile ar trebui sa le stabilim din tara sau gasim pe traseu, cam unde recomandati sa cautam cazari, care sunt conditiile pentru cort?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ai citit dar te poti uita si aici : /index.php?/topic/663648-serbia-bosnia-hertegovina-muntenegru-albania-croatia/

Sper sa te ajute cu ceva sau macar sa poti lua legatura cu cei care au fost acolo si sa te indrume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Unde as putea sa gasesc Carcasa interioara (cea alba) pt ceasuri la un Hornet 600 2002?

Arata cam ca in poza.

http://www.freeimagehosting.net/zjnv1

 

Ar mai fi nevoie si de partea electronica a turometrului din cate vad....

Ceva firme de piese prin Romania oare?

 

Daca nu gasesc la un pret rezonabil componentele astea ce ziceti de varinta de bord de la KOSO: http://www.kosoeurop...hite-back-light (RX1) sau varianta mai noua http://www.kosoeurope.com/rx2-gp-style (RX2). Este nevoie de ceva adaptoare suplimentare sau se poate monta doar cu ceea ce este in cutie ? :)

Daca aveti alte varianate va ascult.

Merci.

 

Salut,

 

daca este cea din fig. atasata, te-ar ajunge la 57 euro originala, dar trebuie identificat modelul de hornet din cele 6 care imi apar mie.

http://webshop.doublertrading.nl/tech_images/Honda/1018418.jpg

nr 12

 

Stima,

MyMoto Cluj

Manastur 33

734-285-805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu+companioana ma duc in 24-28 mai la o tura scurta prin Croatia, planul inca nu e facut, mergem asa mai mult in explorare, poze, relaxare, etc. Cand revin o sa pun aici informatii despre cum a fost :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Suntem un mic grup de motoristi din Cluj si vrem sa mergem in Croatia, la sfarsitul lui iulie. Nu am stabilit traseul exact, de ajuns vrem sa ajungem in (cuvant urat).

Ce dorim sa stim: cam care ar fi cel mai grozav drum, cazarile ar trebui sa le stabilim din tara sau gasim pe traseu, cam unde recomandati sa cautam cazari, care sunt conditiile pentru cort?

 

 

Pai, Edi, o sa ai ocazia la intrunirea TDM sa vorbesti cu cativa oameni care au fost acolo! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

August e de evitat din cauza caldurii, aglomeratiei din statiuni/obiective turistice si traficului de pe drumurile ce urmeaza coasta.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu:perioada optima- sfarsitul lui august>inceput de septembrie.

Am fost de 2 ori in peninsula Istria linga orasul P ;)la,in zona Punta Verudela iar acum 2 ani,in sudul Croatiei,zona Makarska(intre Split si Dubrovnic).

Nu stiu ce sfaturi sa va dau din punct de vedere moto pentru ca am fost doar cu masina :wink:..

In alta ordine de idei,mie unul imi place ft. mult Croatia...are un peisaj extraordinar,autostrazi foarte bune si destul de putin circulate(localnicii le evita datorita txelor destul de mari)

Orasul P#LA,in ciuda numelui :laugh: e un oras frumos cu o pietonala foarte animata serile si cu un amfiteatru roman foarte bine conservat.

Sant foarte multe de povestit si nu stiu exact ce v-ar interesa....Daca aveti timp de colindat,va recomand neaparat parcul national Plitvice si nu foarte departe de el,cascada Krka.Doar ca ambele se afla pe continent(spre Split) dar merita sa va abateti,chiar daca mai apoi trebuie sa va intoarceti spre peninsula Istria si implicit spre orasul cu nume de penis :lol:.

Daca pot fi de folos cu alte detalii,spuneti.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Suntem un mic grup de motoristi din Cluj si vrem sa mergem in Croatia, la sfarsitul lui iulie. Nu am stabilit traseul exact, de ajuns vrem sa ajungem in (cuvant urat).

Ce dorim sa stim: cam care ar fi cel mai grozav drum, cazarile ar trebui sa le stabilim din tara sau gasim pe traseu, cam unde recomandati sa cautam cazari, care sunt conditiile pentru cort?

Sal, dati un search pe topicul de poze din excursii moto folosind cuvintul cheie Croatia. Au povestit acolo mai multi. Dc va plac romanele :) si aveti rabdare : /index.php?/topic/571772-ungaria-croatia-bosnia-muntenegru-serbia/page__hl__%2Bungaria+%2Bcroatia+%2Bmuntenegru+%2Bserbia

 

Oricum pozele sint multe si imi plac pina si mie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vreti...oricum sant foarte multi particulari cu preturi bune la apartamente in vile,chiar pe malul marii si cu parcare pt. masina/motor in curte.

Eu unul am fost doar la hotel prin agentie din Ro. inclusiv cu cazare de 1 noapte(intermediara) in Zagreb....asta pentru ca m-am dus cu familia,inclusiv copil mic...nu-mi permit aventuri in concediu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazarile? Sa ne stresam sa le cautam din tara sau gasim cazari la preturi bune...pe marginea drumului :)

 

In esenta dupa ce vezi Zagrebul si Plitvice nu prea mai ai ce cauta in interiorul tarii, e cam sterp si pietros. In schimb zona litorala e de vis! si merita sa o strabati ca si mine de la Rijeka pina la Dubrovnik, daca te intorci prin Muntenegru Serbia. In peninsula cu "organul" in virf gurile rele zic ca nu merita ca e scump si de fitze, decit daca esti in drum catre Venetia, sau te intorci din Venetia.Sa zicem ca e o zona prea "civilizata".

 

Cazarea libera e interzisa in principiu in Croatia. Dar exista citeva locuri unde se admite tacit. Cu conditia ca vehicolul sa ramina pe drumul oficial de acces. Personal am campat doar de doua ori in autocampuri in Croatia, in insula Raab unde nu era alta cale (superb insa si a meritat) si dupa o tentativa nereusita de a ma "infiltra " in Bosnia pe ceva forestiere cind nu am am mai avut timp sa-mi gasesc free camp.

 

In rest doua nopti la Slunj (intre Zagreb si Plitvice)dupa prima cascada "stil Vinetou" si inainte de localitate, este un elesteu intr-o vale sub un pod zvelt tipic croat. Acolo ai si baia asigurata si poti totodata sa si bei in timp ce te scalzi atit e de curata apa.in plus incredibil, aveam si o priza pentru incarcat telefoanele pe un stilp de iluminat.

 

Apoi am campat liber inainte de localitatea Biograd Na Moru la malul marii separat de sosea printr-o padurice deasa, am vazut de pe sosea acolo masini si8 corturi si asa am descoperit. Si in fine o noapte am campat tot la malul marii insa sub un viaduct. Sint zeci si zeci de viaducte pe riviera croata, ai sa vezi la capatul lor parcate masini, ideea e ca tre sa-ti lasi motorul sus si sa cobori sub viaduct unde intotdeuna gasesti o mica padurice, unde ai si umbra si baie.

 

Atentie insa la un aspect: nu vei gasi aproape nicaieri in Croatia fintini publice, asa ca trebuie sa ai la tine o rezerva de apa (recomand 4-5 litri). Apa o ceri de la benzinarii. Fara apa nu are farmec free camp-ul, e foarte cald in Croatia si poti linistit sa bei 4-5 litri de lichide pe zi.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazarile? Sa ne stresam sa le cautam din tara sau gasim cazari la preturi bune...pe marginea drumului :)

am fost acum 2 ani in Croatia cu moto. am pornit fara nici o rezervare , fara nici o destinatie fixa....pe scurt am mers la plesneala,la o tura cu motoru. am ajuns in orasul Rijeka in statiunea Opatja sau cum se scrie... am pornit dimineata devreme din Cluj si pe la 5-6 dupa-masa am fost acolo. toate bune si frumoase pana sa gasim cazare. am cautat pana noaptea pe la 11-12 cazare!!!!!! tot a fost ocupat sau rezervat!!! foarte greu am gasit.pana la urma am gasit o pensiune frumoasa cu 40Euro/noapte/2pers/cu mic dejun inclus. am avut si cort la mine, dar nu am avut nici un chef de cort, era prea cald afara. macar rezervare undeva sa aveti, sa stiti ca ajungeti la cazare sigura. in rest, merita TOTI banii Croatia!!! o apa curata ,limpede si frumoasa, nu mai gasesti nicaieri!!!oameni civilizati,drumuri beton, toti vorbesc engleza.... foarte frumoasa Croatia!!! :banana: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...