Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva unde as putea gasi o bucsa de cauciuc cu diametru de 18 mm care sa intre in ghidon pentru a prinde capetele de bara?

Vreau sa le mut de pe un ghidon pe altul si nu pot muta bucsa din ghidonul vechi.

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

imi poate spune cineva exact de ce acte am nevoie sa inmatriculez un mptpr adus de afara? si cat m-ar costa aproximativ. Sau de ce am nevoie sa scot numere rosii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~1000 lei ,atat ma costat pe mine .

De numere rosii ai nevoie sa duci motorul la RAR , poti sa-l duci si cu o duba dar tot atat costa .



La un moment dat erau cativa in cautarea locurilor unde isi pot croma diverse parti ale motocicletei. Niciun raspuns clar nu s-a dat pe-atunci daca imi amintesc bine.

Daca mai sunt utilizatori care cauta CROMARE IN CLUJ pot incerca accesand -> ACEST LINK <-.

Sper sa fie de folos.

O solutie ar fi nichelerea piesei +lustuire (de exemplu aici http://www.blando.ro/ro/nichelare-electrochimica ) in prealabil si cromare +lustruire . De fapt discuti cu cei de la nichelare si le spui pt ce faci nichelarea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-cartea vehiculului

-talonul

-contract de vanzare-cumparare

-document de transport(cu ce ai adus-o)

Proprietarul sa o radieze din Belgia iar noul prorpietar sa pregateasca 1000 lei pt inmatriculare .



PS. Auzisi ca daca e radiata poti da o declaratie pe propie raspundere ca ai adus-o in ... porbagaj/remorca/duba personala . Sau mai poti rezolva cu cei care aduc masini de dincolo o hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin eu minte, declaratia de transport trebuie sa o faci la notar. Eu am facuto la un birou notarial unde tipa mai facusera declaratii de genul. contractul de vanzare cumparare sper ca-l ai si in romaneste, daca nu, trebuie sa il traduci, aceeasi chestie ar trebui sa o faci si cu cartea de identitate a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 08.07.2013 a intrat in vigoare legea 218/2013 care stipuleaza ca sunt admise la vanzare, de noi, in cazul elementelor de caroserie ce vor fi schimbate pe masini, doar originale, ale producatorilor autoturismelor.
Sunt curios in ce sens aceasta lege va modifica preturile din piata dezmembrarilor si mai ales pe cea a asigurarilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 08.07.2013 a intrat in vigoare legea 218/2013 care stipuleaza ca sunt admise la vanzare, de noi, in cazul elementelor de caroserie ce vor fi schimbate pe masini, doar originale, ale producatorilor autoturismelor.

Sunt curios in ce sens aceasta lege va modifica preturile din piata dezmembrarilor si mai ales pe cea a asigurarilor.

 

Bullshit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 08.07.2013 a intrat in vigoare legea 218/2013 care stipuleaza ca sunt admise la vanzare, de noi, in cazul elementelor de caroserie ce vor fi schimbate pe masini, doar originale, ale producatorilor autoturismelor.

Sunt curios in ce sens aceasta lege va modifica preturile din piata dezmembrarilor si mai ales pe cea a asigurarilor.

 

Nu e chiar asa. Ati citit careva legea noua sau doar va luati dupa TV si ziare? Legea modifica si completeaza OG 80/2000 privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata si de comercializare a acestora.

 

Legea reformuleaza cateva aliniate ale unor articole, cel mai important fiind acela care se refera la interzicerea fabricării ori a introducerii pe piata si/sau a comercializarii de produse ori materiale de exploatare necertificate sau neomologate, a celor neinscriptionate ori nemarcate corespunzator, a celor neinsotite de certificate de garantie si declaratii de conformitate, a celor declarate in mod fals ca produse de origine, precum si a celor care se dovedesc neconforme, in conditiile ordonantei. Aceste interdictii existau si inainte.

In concluzie, nu inteleg de unde ati tras concluzia ca nu se pot comercializa decat elemente originale, ale producatorilor autoturismelor. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi imi mplace sa citesc cum scrii tu frumos, hai sa iti zic realitatea: nu mai gasesti nicaieri bare/spoilere noi de cumparat(in principiu, elemente de caroserie "la vedere"). Doi oameni care lucreaza direct in domeniu mi-au confirmat asta.

 

Dupa TV nu ma iau ca nu ma mai uit de ~ 9 ani si ziare iar nu citesc :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Ati citit careva legea noua sau doar va luati dupa TV si ziare? Legea modifica si completeaza OG 80/2000 privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata si de comercializare a acestora.

 

Legea reformuleaza cateva aliniate ale unor articole, cel mai important fiind acela care se refera la interzicerea fabricării ori a introducerii pe piata si/sau a comercializarii de produse ori materiale de exploatare necertificate sau neomologate, a celor neinscriptionate ori nemarcate corespunzator, a celor neinsotite de certificate de garantie si declaratii de conformitate, a celor declarate in mod fals ca produse de origine, precum si a celor care se dovedesc neconforme, in conditiile ordonantei. Aceste interdictii existau si inainte.

In concluzie, nu inteleg de unde ati tras concluzia ca nu se pot comercializa decat elemente originale, ale producatorilor autoturismelor. :blink:

Pai din ceea ce ai spus tu in prima fraza a alineatului 2 reiese exact "de unde ati tras concluzia ca nu se pot comercializa decat elemente originale, ale producatorilor autoturismelor. :blink:"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Ati citit careva legea noua sau doar va luati dupa TV si ziare? Legea modifica si completeaza OG 80/2000 privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata si de comercializare a acestora.

 

Legea reformuleaza cateva aliniate ale unor articole, cel mai important fiind acela care se refera la interzicerea fabricării ori a introducerii pe piata si/sau a comercializarii de produse ori materiale de exploatare necertificate sau neomologate, a celor neinscriptionate ori nemarcate corespunzator, a celor neinsotite de certificate de garantie si declaratii de conformitate, a celor declarate in mod fals ca produse de origine, precum si a celor care se dovedesc neconforme, in conditiile ordonantei. Aceste interdictii existau si inainte.

In concluzie, nu inteleg de unde ati tras concluzia ca nu se pot comercializa decat elemente originale, ale producatorilor autoturismelor. :blink:

Esti total pe langa realitate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat una de la agm de la fortec.ro ( mersi Dan Cata) si ei mi-au explicat ca electorzii se lichefiaza cand pui acidul, deci, logic, daca pui alt acid, nu cred ca mai are cu ce sa interactioneze. Poti suna eventual sa ii intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce baterie ai ?

Cu gel e una iar AGM e alt tip. Din descriere rezulta ca ai una AGM care popular mai e denumita si cu gel dar incorect . http://en.wikipedia.org/wiki/Absorbent_glass_mat#Absorbent_glass_mat_.28AGM.29

Bateriile AGM fac parte din aceasi categorie cu cele pe gel dar au o sugativa din fibra de sticla ,dealtfel de acolo le vine si denumirea - AGM ( Absorbed Glass Mat) .Categoria din care fac parte e VRLA .

Cam lunga introducerea dar acum ce te intereseaza :

-completarea lichidului la AGM e inutila ,dar asta numai in viziunea producatorilor si numai cand bateria nu mai poate fi adusa la viata prin alte metode

-se constata vizual daca bateria bateria are lichid ,acesta trebuie sa musteasca numai pe placi,in nici un caz sa formeze o patura de lichid !

-complectarea se face numai cu apa distilata daca se constata prezenta lichidului in baterie iar daca placile au aspect mat se umidifica cu 1...2 ml de apa pt acumulatoare (apa distilata) -apa de la robinet contine tot felul de minerale care distrug acumultatorul

-daca e uscata,uscata se poate complecta cu electrolit cu concentratie mica (1,18) prelevat dintr-o baterie de masina cu ajutorul unei siringi (0,5 lei la cam orice farmacie) - atentie la manevratul electrolitului ca gaureste tot ! Pt a avea densitatea corecta ,bateria donatoare trebuie sa fie descarcata .

Pt o baterie noua ,este in Cluj reprezentant Varta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bine măi, nu știam ca voi aștia ancorați în realitate sunteți genii juridice. Multă sănătate sa aveți! :cheers:

Imi pare rau ca ai perceput remarca mea ca o "zeflemea" ! Poate nici eu nu am folosit "tonul" corect. Ma refeream la urmatorul fapt: pot sa-ti aduc n nr de piese cu certificare RAR , TUV, ISO, etc, care de fapt sunt niste copii ordinare ale originalelor, adica piese de rahat comercializate absolut legal. Si asta dupa trecerea prin "ciurul asigurat de legiuitor" , deci cu toate legile lu' peste, treaba nu functioneaza si va fi si mai complicat de identificat produsele de calitate . In dulcele stil clasic caracteristic noua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai perceput remarca mea ca o "zeflemea" ! Poate nici eu nu am folosit "tonul" corect. Ma refeream la urmatorul fapt: pot sa-ti aduc n nr de piese cu certificare RAR , TUV, ISO, etc, care de fapt sunt niste copii ordinare ale originalelor, adica piese de rahat comercializate absolut legal. Si asta dupa trecerea prin "ciurul asigurat de legiuitor" , deci cu toate legile lu' peste, treaba nu functioneaza si va fi si mai complicat de identificat produsele de calitate . In dulcele stil clasic caracteristic noua !

 

Eu doar am vrut sa spun exact ceea ce ai evidențiat și tu acum. Că se pot comercializa în continuare produse care nu sunt fabricate de producatorii autoturismelor. Dacă e bine sau rău nu mă pronunț, dar reglementarea exista și înainte într-o formulare aproape identică. Acum doar a fost ușor cosmetizată, modificarea neaducând nicio schimbare de esență. Dacă se dorea cu adevărat stârpirea mânărelilor, se putea face și pe reglementarea de până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum si produsele OEM sunt de calitatea a doua (cel putin) ; orice producator care se respecta clasifica produsele si dupa calitate .

Asa ca pot sa dea 101 legi daca nu sunt aplicate corespunzator ... .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am spus baietii de la vulcanizarea auto din Marasti nu mai au masinaria care prindea jante moto de 17. Tocmai imi pregateam butucul si barosul pentru 'depresare" :kick: cand am aflat ca Sany de pe Albinii (Sany motors) are masinaria de anvelope moto necesara. Foarte prompt, corect si profesionist baiatul. Inlocuit spaimoasa anvelopa Heidenau de 17X140 cu doar 20 lei. Are si masinarie pentru schimbat anvelope cross. Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...