Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen :crack:

Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina?

Multumesc.

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen :crack:

Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina?

Multumesc.

 

 

Cel mai ieftin mod...mananci bine la micu dejun sa ai energie si impingi, faci si gambe, iesi si iefitin situatie de win win. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen :alcy:

Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina?

Multumesc.

 

 

cum cobori taietura turcului inspre baci , inainte de bariera faci stanga si imediat pe stanga e fierul vechi, dar e de preferat sa mergi sa vorbesti acolo cu oamenii si sa iti faci alt traseu , eventual pe langa stadionul cfr, daca masina trebuie tractata , ca sa nu cobori taietura cu ea la stanga pentru ca e periculos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen :alcy:

Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina?

Multumesc.

 

 

 

vezi ca pe strada lombului la desmembrari ofera cel mai bun pret pe masina si pt programul remat pe o dacie am luat 150 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatii.. E f putin cat se ofera. Acu' masina mea e binisor mai grea ca o dacie (1260 kg vs cca 900) si blocul motor e din aluminiu; ar trebui sa primesc mai mult pe ea... dar oricum e cam aiurea. Ar mai fi o problema.. n-am baterie si fiind masina cu garda reglabila la sol (hidraulic) n-am cum sa o urc pe nici o platforma fara sa o pornesc. Aia as rezolva eu cumva..ar mai ramane transportul... stiti ceva tarife?

Merci.

 

Off.. ce-am ajuns.. sa renunt la masina asta care-mi place asa de mult :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun pariu ca daca pui un anunt in piata numa pe sferele de la suspensie iei mai mult decat la remat pe toata masina

da probabil ca nu mai ai unde sa o tii, ca altfel nu vad de ce ai duce-o la casat

misto masini bx-urile alea :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatii.. E f putin cat se ofera. Acu' masina mea e binisor mai grea ca o dacie (1260 kg vs cca 900) si blocul motor e din aluminiu; ar trebui sa primesc mai mult pe ea... dar oricum e cam aiurea. Ar mai fi o problema.. n-am baterie si fiind masina cu garda reglabila la sol (hidraulic) n-am cum sa o urc pe nici o platforma fara sa o pornesc. Aia as rezolva eu cumva..ar mai ramane transportul... stiti ceva tarife?

Merci.

 

Off.. ce-am ajuns.. sa renunt la masina asta care-mi place asa de mult :alcy:

 

 

 

Ioi...ai cumva Citroen BX?

Am avut si eu de ala, din 1986 toamna...m-a imbatranit masina aia...Fa cumva sa o pornesti sa se ridice, altfel va fi dificil sa o manevrezi chiar si pe platforma.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto masini bx-urile alea :alcy:

 

E CX... limuzina (motor de 2200 cmc pe carburatie.. geamuri electrice, trapa electrica, suspensii superbe, etc.) daca era BX imi permiteam sa platesc taxele.

Am o remorca de piese.. Numai pe inlocuirea tevilor de la instalatia hidraulica am dat peste 5 mil.. As duce-o undeva pe post de "cabana".. dar n-am unde :bow: . Tata are ceva teren dar nu e la drum si categoric nu e masina de teren sa urce pe dealuri.

Si imi cer astia ca impozit pe an mai mult decat as lua la Remat.. kko de tara..

Pretul era oricum binisor negociabil: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...986-217621.html

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E CX... limuzina (motor de 2200 cmc pe carburatie.. geamuri electrice, trapa electrica, suspensii superbe, etc.) daca era BX imi permiteam sa platesc taxele.

Am o remorca de piese.. Numai pe inlocuirea tevilor de la instalatia hidraulica am dat peste 5 mil.. As duce-o undeva pe post de "cabana".. dar n-am unde :alcy: . Tata are ceva teren dar nu e la drum si categoric nu e masina de teren sa urce pe dealuri.

Si imi cer astia ca impozit pe an mai mult decat as lua la Remat.. kko de tara..

Pretul era oricum binisor negociabil: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...986-217621.html

 

 

Aham ,stiu modelul ,CX Pallace, era tare la vremea lui , mare cat o garsoniera si totul la buton.Cand se lasa pe burta parca e un crocodil...Am incercat odata o ora jumate sa pornesc unul de-ala diesel cu 2 baterii...m-am lasat pagubash...Alea cand merg is ok, cand se strica, parca s-a bagat dracu' in ele.Dao-ncolo, oricum e prea mare te descurci greu cu ea prin orash...

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o dai acuma sau daca o duci la remat o sa-ti para foarte rau dupa ea peste vreo 10-15 ani. Radiaz-o si las-o asa undeva, cand o sa ai timp si bani te poti ocupa de ea sa o aduci intr-o stare mai buna, si no offence....dar un citroen de asta in stare buna arata mondial...seamana cu DS-ul, da ala deja ii alta mancare de peste

 

Pai mi-ar parea rau si acum :alcy: Nu stiu daca mai traiesc 10-15 ani... imi place f mult dar e cam scumpa intretinerea (=taxe) bibeloului. As radia-o dar n-am teren unde sa o tin dupa cum am mai spus... Se doarme f bine in ea, e destul de ok si pt diverse activitati recreative cu domnisoare, etc :bow:

Ca sa-ti permiti peste 15 ani sa bagi benzina in ea trebuie sa fii f bogat (in urmatorii ani va creste enorm pretul petrolului). Si oricum neavand nici un fel de Euro nu cred ca m-ar mai lasa astia sa o folosesc nici peste 2-3 ani.. in Anglia am vazut frecvent masinute de epoca.. dar de.. noi suntem mai destepti ca altii.. Ah.. si ca faza SI mai misto... tarifele RCA pt motor intre 2000 si 2500 is cele mai mari la Groupama; peste 2500 e mai ieftin... de ce sa plateasca unul cu Ferrari sau cu "tractoare" (=jeep-uri) asa mult ca mine.. ca nu-si permit saracii'...

Oh.. si cu mici exceptii masina e complet functionala.. problema ar fi de emisii... nu cred ca s-ar incadra in barem.

Planul era sa o duc pe roti acasa in Ab pe ceva teren (din nefericire nu e unde).. si sa o radiez. Parintii ma bat constant la cap sa scap de ea mai ales ca multe din piese sunt in garajul tatalui meu si e enervanta pt mine bataia asta la cap...

Cum am spus si lui Raduprint... as fi vrut sa o fac electrica.. dar nici daca imi vand diverse organe nu strang suficienti bani pt asta :D Incerc cu moto electrica... da de se gasesc printre voi cativa sa ma sprijine putin material..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer si eu ajutorul vostru prieteni...Acum am aflat ca maine la prima ora ma duc la cluj si daca tot merg, m-as uita de un cauciuc de fata pt mobra mea...Daca ii dispus careva dintre voi sa imi lase un PM cu niste adrese de unde as putea achizitiona un cauciuc second:) din cluj ... bag adresa in gps si ma duce acolo....Multumesc anticipat si sa aveti parte de asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Anglia am vazut frecvent masinute de epoca.. dar de.. noi suntem mai destepti ca altii..

Cum am spus si lui Raduprint... as fi vrut sa o fac electrica..

 

 

Pai te-ai gandit la varianta sa o dezmembrezi?Pui anuntul pe ceva site Citroen CX (trebuie sa fie), sunt destui posesori cu bani prin tarile mai civilizate (Anglia,Franta,...) iar niste piese bune oricand sunt de ajutor... :D Mai trebuie sa treci doar de folclorul binecunoscut ca romanii sunt tepari.

Cat despre partea cu auto electric , poti sa uiti .De ce?In primiul rand e prea mare... :bow: .Pt EV se preteaza cel mai bine masinile mici, pana in 1000kg.Apoi cea mai mare problema e birocratia de la noi :

1.La RAR nu stie nimeni ce si cum despre EV.

2.Ai nevoie de acordul producatorului sa faci asta, si nu ti-l va da (e proprietatea lor intelectuala).

3.Gandestete ce cosmar ar fi procesul de omologare (daca vrei sa fii street legal),sa te plimbi prin curte cu ea poti s-o faci electrica dar merita munca?

4.Costurile transformarii :Motorul A/C,invertorul,bateriile,...etc.Ce autonomie crezi ca ai putea avea cu un asa tanc mergand doar pe baterii?Regula la EV este 1V la baterie echivalent cu 1kmh viteza maxima (ex: vrei viteza maxima de 100kmh, atunci iti trebe un sistem de baterii pe 100-100V),nu e ieftin crede-ma... :D

 

Sanatate si numai bine.

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai te-ai gandit la varianta sa o dezmembrezi?Pui anuntul pe ceva site Citroen CX (trebuie sa fie), sunt destui posesori cu bani prin tarile mai civilizate (Anglia,Franta,...) iar niste piese bune oricand sunt de ajutor... :D Mai trebuie sa treci doar de folclorul binecunoscut ca romanii sunt tepari.

Cat despre partea cu auto electric , poti sa uiti .De ce?In primiul rand e prea mare... :bow: .Pt EV se preteaza cel mai bine masinile mici, pana in 1000kg.Apoi cea mai mare problema e birocratia de la noi :

1.La RAR nu stie nimeni ce si cum despre EV.

2.Ai nevoie de acordul producatorului sa faci asta, si nu ti-l va da (e proprietatea lor intelectuala).

3.Gandestete ce cosmar ar fi procesul de omologare (daca vrei sa fii street legal),sa te plimbi prin curte cu ea poti s-o faci electrica dar merita munca?

4.Costurile transformarii :Motorul A/C,invertorul,bateriile,...etc.Ce autonomie crezi ca ai putea avea cu un asa tanc mergand doar pe baterii?Regula la EV este 1V la baterie echivalent cu 1kmh viteza maxima (ex: vrei viteza maxima de 100kmh, atunci iti trebe un sistem de baterii pe 100-100V),nu e ieftin crede-ma... :D

 

Sanatate si numai bine.

:alcy:

 

Cam mici sanse sa dezmembrezi o masina apartinand unui model existent in sub 500 de exemplare in tara (cred ca-s super-optimist). Ma gandesc la automobil/motocicleta electrice de ani buni.. si sunt inginer electro (motoare electrice).. m-am documentat f serios pt asa ceva de multa vreme. Nu vreau sa par increzut dar cred ca stiu mai multe decat tine pe tema asta. Am si date suplimentare si discutii cu producatori de motoare/baterii, etc.

Greutatea masinii e destul de mare.. de aceea m-ar costa si f mult. Chestia cu acordul producatorului nu stiu de unde ai scos-o.. am vazut f multe masini si n-am vazut nicaieri pe nimeni zicand asa ceva. Te poti referi eventual la drepturi de folosire in cazul in care s-ar face productie de serie.. sau ceva de genul.. altfel nici vorba. Cati din cei care fac tuning obtin aprobari de la producatori pt a le modifica masinile de serie? Ma refer la tuninguri la modul serios nu schimbat niste genti, pus un spoiler, vopsire mai deosebita.

Procesul de omologare ar fi un cosmar.. dar cineva trebuie sa faca si asta.. dupa ce se creeaza un precedent urmatorilor le va fi mai usor. Dar hai sa-ti mai zic o chestie. Sistemul hidraulic la Citroenul meu are ca sarcina nu doar suspensiile/garda la sol ci si franele si directia; daca as pastra sistemul hidraulic (ceea ce ar fi logic sa fac.. asta e principalul ei avantaj) procesul omologarii ar fi MULT simplificat, intrucat n-as interveni asupra DIRECTIEI si FRANELOR.. respectiv chestiile esentiale la o masina din p de v al RAR/sigurantei rutiere.

Masina e destul de usoara pt dimensiunile ei, dar sunt de acord ca n-ar fi varianta optima; pe de alta parte este loc suficient unde sa pui stiva de baterii (numai bani sa ai).

Cer scuze tuturor cititorilor pt off-topic-ul prelungit.

Numai bine!

 

P.S. Exista amatori care sa ma sprijine financiar pt realizarea unei moto electrice pe un "schelet" de moto pre-existent? Dupa ce-mi termin doctoratul (curand) chiar am de gand sa fac una. Problema ar fi bateriile electrice care depasesc capacitatile mele financiare (cel putin daca vreau ceva autonomie mai serioasa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mici sanse sa dezmembrezi o masina apartinand unui model existent in sub 500 de exemplare in tara (cred ca-s super-optimist). Ma gandesc la automobil/motocicleta electrice de ani buni...

 

Pai gasesti pe net suficiente exemple si informatie.

Am luat legatura cu cineva care vinde masini electrice si el mi-a zis faza de acordul producatorului.

Gandeste-te ca la un tunning tu nu-i schimbi principiul de functionare, sistemul de propulsie.Doar il modifici pe ce existent (rescriere mapa ECU,modificare timpi, etc).Dar daca faci o masina electrica pe sasiul uneia pe combustibil fosil (diesel,otto) deja ii modifici principiul de functionare si asta e alta mancare de peste.Plus ca , ca sa poti circula cu ea pe strazi trebuie sa treci de multe teste si normative.Daca era asa usor, faceau firmele chestia asta, nu?De ce sa fac eu Renault Twingo electric, cand mai usor il face firma Renault...Nu-i chiar asa simpla treaba... :bow: Tu ca si persoana particulara nu vei putea concura cu o firma la realizarea chiar si a prototipului, repet street legal.Sa faci o masina electrica sa mearga doar,sa te dai cu ea prin curte, nu-i mare branza.

 

Eu iti doresc multa bafta, daca te pot ajuta,in limita timpului disponibil ,mi-ar face placere

Sunt inginer electronist si printre altele am lucart la firmele: Caterpillar,Continental Automotive si curent la National Instruments.

 

 

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gasesti pe net suficiente exemple si informatie.

Am luat legatura cu cineva care vinde masini electrice si el mi-a zis faza de acordul producatorului.

Gandeste-te ca la un tunning tu nu-i schimbi principiul de functionare, sistemul de propulsie.Doar il modifici pe ce existent (rescriere mapa ECU,modificare timpi, etc).Dar daca faci o masina electrica pe sasiul uneia pe combustibil fosil (diesel,otto) deja ii modifici principiul de functionare si asta e alta mancare de peste.Plus ca , ca sa poti circula cu ea pe strazi trebuie sa treci de multe teste si normative.Daca era asa usor, faceau firmele chestia asta, nu?De ce sa fac eu Renault Twingo electric, cand mai usor il face firma Renault...Nu-i chiar asa simpla treaba... :bow: Tu ca si persoana particulara nu vei putea concura cu o firma la realizarea chiar si a prototipului, repet street legal.Sa faci o masina electrica sa mearga doar,sa te dai cu ea prin curte, nu-i mare branza.

 

:alcy:

 

Ultimul post pe tema asta.. daca mai doresti continuam pe PM. Sa lamuresc faza cu "tuning-ul". Cetateanul X ia o caroserie de Mazda (sau ce vrei tu) pe benzina si ii pune un motor de BMW pe motorina; pune genti de alte dimensiuni, inlocuieste complet interiorul cu ceva custom-made. E obligat sa o omologheze la RAR, n-are nevoie de permisiunea nici a celor de la Mazda si nici a celor de la BMW in a face ce-l taie capul daca el asa doreste si-si permite sa plateasca omologarea. Daca eu pun un motor electric singurul lucru care se schimba e motorizarea, care da.. are la baza alt principiu decat arderea unui combustibil. Din p de v al functionarii masinii nu se schimba nimic (decat viteza max si autonomia). Va fi un motor electric cumparat si omologat pt functionare (nu neaparat pe o masina); mi-ar place sa construiesc eu motorul dar m-ar costa prea mult si as avea nevoie de o gramada de omologari.

Si probabil ca nu m-am facut bine inteles.. am spus ca as fi vrut nu ca POT (as fi vrut cu sens de mi-ar fi placut).. omul mai poate inca visa... macar atat. Si 2 la mana n-am intentia sa concurez cu firme... am zis eu asa ceva? Dar ca veni vorba de firme, in general o moto electrica e in jur de 10000 USD (scuterele nu sunt motociclete); eu as iesi sub jumatate pretul, fireste cu mult mai multa bataie de cap; dar ar fi ceva facut cum vreau eu nu cum vor altii.

Deci sanse sa fac o moto electrica exista; doar finante suficiente lipsesc.

Numa' bine!

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RCA-mai scump.

 

http://www.jurnalul.ro/stire-economic/rca-...nti-527741.html

 

soferii care au fost disciplinati in trafic ,si au stat cu manutzele la spate ,si au fost cuminti in anul 2009 vor primi o ciocolatzica de la firma de asigurare.pe numele lor va fi trimisa si o scrisoare la mos craciun sa le puna sub brad cate o portocala. :alcy:

Editat de lakopeter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am la garaj, dupamasa ma uit.

cinste!

 

 

Salut, ti-am luat nr de tel de pe anuntul cu Big-u.

Acum incerc sa incarc bateria asa cum este, dar a pierdut electrolit... :)

Te sun eu zilele astea sa imi dai putin electrolit daca se poate

 

Merci.

;)

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ti-am luat nr de tel de pe anuntul cu Big-u.

Acum incerc sa incarc bateria asa cum este, dar a pierdut electrolit... :)

Te sun eu zilele astea sa imi dai putin electrolit daca se poate

 

Merci.

;)

nu-i de ce.

daca stai in manastur gasesti electrolit ieftin si aproape pe taberei colt cu calea floresti, este un magazin de piese auto non-stop.

eu pe la 4 voi fi pe la garaj, suna oricand dupa.

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...