Sari la conținut

Accident Buzau R.I.P.


aladin1
 Share

Postări Recomandate

Sa nu uitam totusi ca in lume exista si alte clase de motoare. A auzit cineva de ENDURO-TOURING sau de POWERCRUISER? Astept un sfat de la maestrul cauciucar Jagi...Unde gasim cauciucuri moi, de pista pentru categoriile mai sus mentionate? Sa nu uitam totusi ca vorbim de motoare de 110+ cai.

 

Sa nu uitam nici clasa touring, cu mamutii de 270+ kg...

 

Viata isi urmeaza cursul. Daca esti genul care o arde de 2 ori pe an pe cheia, iar in rest oras + poate amkart, merge sa dai in fanatismul asta al gumelor. In felul asta te minti singur ca esti in siguranta. Dar ce te faci daca esti genul de om caruia ii plac voiajele, ii place sa se plimbe? Simplu, nimic,discursul lui Jagi nu se intinde atat de departe, deoarece lui, de niste ani, ii este frica sa mai iasa in trafic si prefera sa dea cateva ture pe an in cadru organizat... :crack:

Cum mai zicea deadcow pe aici, sunt atatea tipuri de motorete pe strada, ciopare, vitezane, enduroaice, supermoto, partaitoare, comuniste. Dar cum naiba se face ca numai sportivele si naked-urile sunt cele mai implicate in accidente. Alea care au acces la gumele, suspensiile si franele cele mai performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu zic ca bati campii.grav.Ce te F**E grija ce el mergea in 3?putea sa mearga si intr-un piston ,ca doar era motocicleta lui.Putea sa aiba cauciucuri vechi de 10 ani sau de ieri,ca la cum i-a intors vaca aia in fata era acelasi rezultat.Si iti mai si permiti sa te iei de mort,culmea,el nu poate raspunde la acuzatiile tale.Se simte de la o posta ca esti un din ala perfect ca om,cu o motocicleta perfecta,cu o viata perfecta.

Ia mai du-te tu pe forumuri perfecte create special pentru perfecti ca tine si lase-ne pe noi astia "terci" sa ne vedem de ale noastre.

 

 

Colegule, fiecare metru de frinare in minus iti mai poate da o sansa sa scapi doar cu fracturi. Rezultatul e ca nu ai avut in viata ta niste gume aderente pe fatza ca sa vezi cit de mult poti reduce distanta de frinare. In cazul de fata , din reportajul filmat, se vede clar ca masina nu i-a intors in 10m in fata, era rupta bucati, bucatele motoreta, riderul a avut timp de reactie, sa frineze. Asa cum eu pot sa ma insel, la fel de bine si tu poti sa gresesti("rezultatul era acelasi").

 

Aladin are dreptate. Cind iti ingrijesti motocicleta , in afara look-ului, asta inseamna ca iti pasa si de sanatatea ta, ca esti mereu constient ca motoreta e o jucarie care te poate ucide, mai ales una supersport. De ce se moare cel mai mult pe supersport? Simplu, Sint facute sa mearga mai repede. Senzatie pe care ti-o da un naked la 120-150km/h poate fi atinsa pe un SS undeva la 200+km/h, deja distanta de frinare de dubleaza.

 

poate asa ceva ar trebui postat pe forumurile unde-si fac veacul asemenea specimene de femei.. poate le mai intra ceva in capul lor de soferite.. sau poate ar trebui sa le puna la examen sa intoarca capul de vreo 20000 de ori in spate ca poate le intra in reflex.. orice spunem acum nu mai este de folos bietului motociclist.. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!!

 

 

Poate sa ti se spuna de 1000ori acelasi lucru, pina nu ti se intimpla tie personal, nu crezi ca ai putea avea sansa sa intre din lateral in tine o motocicleta (sau un tren la trecerea de cale ferata). Pomenesc de tren deoarece e cel mai bun exemplu de accident cu idioti la volan. Trecera de cale ferata e semnalizata, trenul e mare. Si cu toate astea, masinile lovite de tren sint foarte multe. Daca soferii nu au fost in stare sa vada ditamai trenul , de ce crezi ca te-ar vedea mai bine pe tine? Crezi ca i-ar fi mai mare frica de inchisoare decit de moarte ?(cind te loveste trenul nu prea scapi). Nu frica soferitelor rezolva problema, doar frica ta ca vei putea muri te va salva. Restul e can can.

 

Nu are Romania bani sa bage juma de populatie la inchisoare(nici macar pt o zi de detentie).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule, fiecare metru de frinare in minus iti mai poate da o sansa sa scapi doar cu fracturi. Rezultatul e ca nu ai avut in viata ta niste gume aderente pe fatza ca sa vezi cit de mult poti reduce distanta de frinare. In cazul de fata , din reportajul filmat, se vede clar ca masina nu i-a intors in 10m in fata, era rupta bucati, bucatele motoreta, riderul a avut timp de reactie, sa frineze. Asa cum eu pot sa ma insel, la fel de bine si tu poti sa gresesti("rezultatul era acelasi").

 

Aladin are dreptate. Cind iti ingrijesti motocicleta , in afara look-ului, asta inseamna ca iti pasa si de sanatatea ta, ca esti mereu constient ca motoreta e o jucarie care te poate ucide, mai ales una supersport. De ce se moare cel mai mult pe supersport? Simplu, Sint facute sa mearga mai repede. Senzatie pe care ti-o da un naked la 120-150km/h poate fi atinsa pe un SS undeva la 200+km/h, deja distanta de frinare de dubleaza.

 

 

 

Poate sa ti se spuna de 1000ori acelasi lucru, pina nu ti se intimpla tie personal, nu crezi ca ai putea avea sansa sa intre din lateral in tine o motocicleta (sau un tren la trecerea de cale ferata). Pomenesc de tren deoarece e cel mai bun exemplu de accident cu idioti la volan. Trecera de cale ferata e semnalizata, trenul e mare. Si cu toate astea, masinile lovite de tren sint foarte multe. Daca soferii nu au fost in stare sa vada ditamai trenul , de ce crezi ca te-ar vedea mai bine pe tine? Crezi ca i-ar fi mai mare frica de inchisoare decit de moarte ?(cind te loveste trenul nu prea scapi). Nu frica soferitelor rezolva problema, doar frica ta ca vei putea muri te va salva. Restul e can can.

 

Nu are Romania bani sa bage juma de populatie la inchisoare(nici macar pt o zi de detentie).

Asta nici nu inseamna ca doar cand au avut fiecare cate un accident "din care sa invete" abia atunci nu mai avem parte de accidente! Bineinteles ca si motociclistul daca o cauta, pana la urma o gaseste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca urmele impactului sunt compatibile cu o viteza normala de mers pt respectivele conditii. motorul nu s-a spulberat asa cum comenteaza idioata din reportaj, si nici nu s-a oprit la 20 de metri. nu stiti ce fel de om a fost si nici ce fel de cauciucuri a avut. iar faptul ca a mers in 3 pistoane nu spune totul despre el asa cum au unii pretentia.

mi se pare de bun simt, sa nu arunce cu noroi in amintirea lui decat cei care stiu ceva concret. iarasi, din clip nu reiese distanta la care i-a intors in fata: puteau fi 30 m sau 100.

oricui i se poate intampla sa ii intoarca cineva in fata, impotriva oricarei logici. si tare ma tem ca rezultatul tine doar de norocul fiecaruia, indiferent de motor, pregatire sau cauciuri.

Cred ca multi dintre noi inca se mai mint ca daca au cauciucuri bune si sunt atenti la drum lor nu li se poate intampla nimic rau. dar va inselati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate accidente am vazut si chestii pe care le-am vazut in trafic mi se pare cat se poate de logic ca unii sa-ti intoarca in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nationalistule.. ori nu intelegi Romaneste ori vrei sa intelegi gresit, ori ai uitat userul activ si a scris un pustan de 12 ani. Vorbim frumos nu ne provocam.. ne prezentam ideile FRUMOS. Nu ma intereseaza cum ai tras tu concluzia ca sunt perfect si nici nu ma intereseaza sa vorbesc prea mult despre tine.

 

AICI ESTE VORBA DE CUM TRATEAZA SI CATE IMPORTANTA DA UN OM UNEI CHESTII CARE-L POATE UCIDE DIN SUTE DE PROBLEME TEHNICE..( daca sti ca ai o problema la "volan" la sistemul de directie al masinii o legi cu sarma ca merge ?motocicleta toata este o "directie" ) Am scris ce cred eu despre aia care isi bat joc de motociclete, merg cu suspensia varza, anvelopele din plastic, etc. NU am jignit pe nimeni, nu am ras de morti, DOAR ca nu dau doua parale pe aia cu motocicletele terci (este parerea mea), orice posibilitate financiara ai avea o poti intretine perfect...doar ca exista dezinteres total ( sunt baicari cu pretentii care baga aer in roata cand este pe janta, adica primavara) o vopsea 200 euro, niste gume sh dot nou 100 euro.. nu putem spune ca nu se poate, doar ca baicarii de sezon nu sunt preocupati de frane, gume etc ei stiu una si buna COCALAREALA.. eeeee pa aia nu dau doua parale..

 

La ex. cu trenul nu m-am gandit niciodata :)



.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nationalistule.. ori nu intelegi Romaneste ori vrei sa intelegi gresit, ori ai uitat userul activ si a scris un pustan de 12 ani. Vorbim frumos nu ne provocam.. ne prezentam ideile FRUMOS. Nu ma intereseaza cum ai tras tu concluzia ca sunt perfect si nici nu ma intereseaza sa vorbesc prea mult despre tine.

 

AICI ESTE VORBA DE CUM TRATEAZA SI CATE IMPORTANTA DA UN OM UNEI CHESTII CARE-L POATE UCIDE DIN SUTE DE PROBLEME TEHNICE..( daca sti ca ai o problema la "volan" la sistemul de directie al masinii o legi cu sarma ca merge ?motocicleta toata este o "directie" ) Am scris ce cred eu despre aia care isi bat joc de motociclete, merg cu suspensia varza, anvelopele din plastic, etc. NU am jignit pe nimeni, nu am ras de morti, DOAR ca nu dau doua parale pe aia cu motocicletele terci (este parerea mea), orice posibilitate financiara ai avea o poti intretine perfect...doar ca exista dezinteres total ( sunt baicari cu pretentii care baga aer in roata cand este pe janta, adica primavara) o vopsea 200 euro, niste gume sh dot nou 100 euro.. nu putem spune ca nu se poate, doar ca baicarii de sezon nu sunt preocupati de frane, gume etc ei stiu una si buna COCALAREALA.. eeeee pa aia nu dau doua parale..

 

La ex. cu trenul nu m-am gandit niciodata :)

 

.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Bai fratilor... castile, spre exemplu... MT Revenge 2, am eu... sunt testate si mega testate...

Are dot, ece, alte 2 omologari, si 5 stele sharp... ma indoiesc ca un shoei de 2-300 lei mai mult, este mai buna... toate testele sunt niste simulari de situatii reale, in conditii de limite legale...

Daca ei pun stanta dot si ece, la 70km/h, daca ai 200km/h, nu iti garanteaza nici mama lu' shoei, arai, ca scapi... ma indoiesc ca la un accident la 70km/h, ar fi murit asa... de ce sa nu fim si realisti?.. nimeni nu ofera omologarile si certificarile daca nu sunt ok... in alta ordine de idei, am avut o casca MTR, cand mergeam pe scooter... dupa o perioada, am aruncat-o de pe bloc... in afara faptului ca a zburat o bucatica din ea, de 3x3 cm, casca, inclusiv viziera, au ramas intregi...

Si era un mtr de 260 lei, cu omologare doar ece... am inteles ca standardele ece, sunt putin invechite si testate la niste limite mai jos, dar DOT-ul, chiar sunt teste....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...