Sari la conținut

Probleme dupa ce am scapat motocicleta


nutreț
 Share

Postări Recomandate

Probleme, probleme si iarasi probleme cu ce-be-re-ul meu. Daca cunoasteti vechiile mele topic-uri, acelea s-au rezolvat. Am readus-o la viata, releul de incarcare l-am schimbat, bacteria schimbata, bujii si ulei schimbate, mobra merge(a) bine... pana joi, cand vroiam sa ies la o plimbare, o scap in curte din maini. A aterizat pe pamant, pe partea dreapta, destul de usor, carenele nu au patit nimic(noroc cu crash pad-urile), dar oglinda dreapta s-a dus. Dupa aceea vine problema:

Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul.

Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) Am incercat de doua-trei ori in ziua aceea, dar acelasi rezultat. N-am mai incercat de atunci, cu revenirea iernii am bagat-o inapoi in sopru si am lasat-o acolo.

Ce p**a mea poate fi? Am investit timp, bani si nervi in motocicleta asta de-mi vine sa dau cu capul in coltul mesei...

Cica se tot spune ca Honda sunt extrem de fiabile, rock-solid etc. My ass, a mea e mai fragila decat rabla chinezeasca pe care am facut scoala, care a luat o gramada de trante pe ciment la viata ei si n-avea nici pe dracu'. La asta, doar daca ma uit la ea se strica ceva.

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa se fi intamplat ceva la swich-ul de neutral, sau cu cel de la cricul lateral! Simpomele cam astea ar fi, ce le spui tu! Bafta in rezolvarea problemei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa se fi intamplat ceva la swich-ul de neutral, sau cu cel de la cricul lateral! Simpomele cam astea ar fi, ce le spui tu! Bafta in rezolvarea problemei!

Mersi.

Cel de la neutral e deja f***t. Am uitat sa mentionez.(dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aprinde becul de la Neutral cand e pe liber). Dar asta se va rezolva curand.

Cand m-am suit pe ea, nici n-am apucat sa duc piciorul pana la cric ca s-a si oprit motorul.

Alte pareri?

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa desfaci la butonul de killswitch posibil sa fie deranjat ceva

si mie mi-a cazut pe partea dreapta dar am avut noroc cu oglinda sa rotit din suport in rest nu sa intimplat nimic, cite o data opresc motorul de la butonul de killswitck

mai face figuri adica il dau pe on si nu porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' e ca n-am mai auzit asa ceva...

Clar e ceva de electrica, un senzor, ceva.

Omu' zicea sa-i anulezi senzoru' de cric si sa vezi daca mai face la fel. Dar nu cred sa fie de acolo, ala e pe stanga.

 

PS Cred ca-ti vine sa te sinucizi dupa ce patesti o d-asta... Adica...plm..."s-a stricat senzoru' giroscopic la intrarea in atmosfera sau ce plm...!!!???" Tre' sa fie nasol rau. Nu uita sa ne zici cum s-a rezolvat, sunt tare curios. Chiar, fa si tu un filmulet, te mai destinzi, iti mai vin idei, poate si noua...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica putin bornele bateriei

a.... si verifica toate mufele si releele de la instalatia electrica .. sa fie bine "apasate" sigur ai un contact slab undeva

_______

ps. grija ... condactele imperfecte se incalzesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme, probleme si iarasi probleme cu ce-be-re-ul meu. Daca cunoasteti vechiile mele topic-uri, acelea s-au rezolvat. Am readus-o la viata, releul de incarcare l-am schimbat, bacteria schimbata, bujii si ulei schimbate, mobra merge(a) bine... pana joi, cand vroiam sa ies la o plimbare, o scap in curte din maini. A aterizat pe pamant, pe partea dreapta, destul de usor, carenele nu au patit nimic(noroc cu crash pad-urile), dar oglinda dreapta s-a dus. Dupa aceea vine problema:

Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul.

Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) Am incercat de doua-trei ori in ziua aceea, dar acelasi rezultat. N-am mai incercat de atunci, cu revenirea iernii am bagat-o inapoi in sopru si am lasat-o acolo.

Ce p**a mea poate fi? Am investit timp, bani si nervi in motocicleta asta de-mi vine sa dau cu capul in coltul mesei...

Cica se tot spune ca Honda sunt extrem de fiabile, rock-solid etc. My ass, a mea e mai fragila decat rabla chinezeasca pe care am facut scoala, care a luat o gramada de trante pe ciment la viata ei si n-avea nici pe dracu'. La asta, doar daca ma uit la ea se strica ceva.

se aprinde becul verde de neutral in bord? daca da verifica intreruptorul de sub cric, foarte posibil sa se fii defectat, dar de la neutral .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motociclete mai ales alea de circuit au 1 dispozitiv care conditioneaza functionarea motorului doar daca sunt in pozitie verticala (un fel de Killswitch) de obicei se gaseste lipit pe sub sa sau chiar in interiorul seii. Probabil este sa nu aiba astfel de gaget dar totusi verifica. Arata ca o cutiuta neagra si de obicei scrie pe o latura "up" sau ceva de genul asta. Dupa ce rezolvi posteaza si tu ca sunt tare curios ce este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motociclete mai ales alea de circuit au 1 dispozitiv care conditioneaza functionarea motorului doar daca sunt in pozitie verticala (un fel de Killswitch) de obicei se gaseste lipit pe sub sa sau chiar in interiorul seii. Probabil este sa nu aiba astfel de gaget dar totusi verifica. Arata ca o cutiuta neagra si de obicei scrie pe o latura "up" sau ceva de genul asta. Dupa ce rezolvi posteaza si tu ca sunt tare curios ce este.



Da .Si dupa parerea mea asta este problema dar releul respectiv se afla in carena fata sub kilometraj.Eu as verifica nu cumva a miscat de pe loc din cauza cazaturi motorului si nu sta in pozitia respectiva .

Bafta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul.

Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) .

desfaci carenajul, dai jos rezervorul si mergi pe fire de la senzor cric+neutral pana la butonul de pe semighidonnul dreapta. verifici toate mufele de pe traseu

 

eu as paria pe senzorul de neutru. respectiv in momentul in care o ridici la verticala senzorul isi iese din parametri ( e un senzor magnetic cu trei fire si doua contacte ,respectiv poarta logica sau) si inchide un circuit. intamplator e circuitul care iti taie curentul atunci cand bagi in viteza cu cricul pus.

 

pun la bataie o bere . eu zic ca e senzorul de neutru busit

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...