Sari la conținut

Kawasaki ZX10R 2005


Cristinel Dan
 Share

Postări Recomandate

170 kg la plin si 185 de cai...ambreiaj mai elastic decat R1, nu blocheaza neaparat roata, functioneaza chiar si 4-2...trage greu, parca primele 3 trepte ajung daca vrei sa te joci, scurta intra in viraje ca la ea acasa, insa nu te iarta daca n u te porti cum trebuie.

Ce sa zic, sunt foarte multumit de ea, astept sa treaca iarna, poate prindem macar o luna de vara...:))

post-73979-0-91227800-1364313266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos motorasu , acelasi model in am si eu :) parerea mea e ca arata mai bine modelul asta decat 2006-2007 cu tobele sub scaun si la bascula la forma e mai frumos si tot per ansambul

 

 

eu l`am luat in toamna , am facut abea 4000 km cu el . daca ai nevoie de sfaturi sau nelamuriri apeleaza si te ajut cu drag daca pot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovideu e chestie de gust la design dar la performante as tine sa te contrazic , pe langa asta motorul e in proportie de 99,9% la fel , cadrul identic furci , etriere etc . Au adus ca si imbunatatiri o pompa frana radiala fata de fabrica si 1 cal in plus , tobele amplasate sub sea ceea ce mie mi se pare ca nu sunt tocmai potrivite , e prea impopotonata de spate

 

Priza aer fata la 2006 mi se pare cam supradimensionata fata de farurile alea mici .

 

 

E o motocicleta super usoara si sta foarte bine pe curbe , marea problema la ea e ca nu vine din fabrica cu telescop de voblaj , ceea ce duce la multe accidente din aceasta cauza . Nu stiu ce era in capul celor de la Kawa cand au lansat modelul .... de asta modelul 2006 vine din fabrica cu Ohlins antivoblaj la pachet si respectiv si urmatoarele modele .

 

 

 

De ce susti ca e mult deasupra practic ? Argumenteaza te rog ca sunt curios :peace: .... La chestia de estetica e vorba de gust pana la urma .

 

 

 

- Motocicleta are 128 kw respectiv 172 cp , dar la turatii peste 10k daca nu ma insel intra in actiune ram-air care ii mai ofera inca 8 cp dupa cum sustine kawasaki , de aceea se zice ca are 180 cp acest model dar nu 185

Editat de a3x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Motocicleta are 128 kw respectiv 172 cp , dar la turatii peste 10k daca nu ma insel intra in actiune ram-air care ii mai ofera inca 8 cp dupa cum sustine kawasaki , de aceea se zice ca are 180 cp acest model dar nu 185

 

5 cai in plus ?? Pai cum de unde ?

 

Are toba si filtru aer sport. :crack:

 

Daca mai avea Power Comander sau full esapament sport ... bujii Irridium ... avea peste 200. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ram air lucreaza in functie de viteza, nu turatii. Si da, constructorul declara destul de multi cai in plus cu ram air. Daca vrei sa crezi asta bine. Daca nu, asta e, nu te obliga nimeni sa crezi nici faptul ca un R6 are 108 cp din fabrica asa cum e declarat.

 

2004-05 e mai nervoasa ca faceliftul si cu 5 kg mai usoara datorita lipsei undertailului. 2006le deja avea amortizor de voblaj din fabrica si alte maruntisuri sa o calmeze putin. C-ul este cel mai frumos si dupa parerea mea cu o singura exceptie. Burlanul de fabrica e cel mai urat lucru posibil montat pe un motor. Cred ca doar 2011-le e mai atractiv.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...