Sari la conținut

Standere moto , fata si spate .


Postări Recomandate

Un stander moto spate si unul fata le consider indinspensabile oricarui motociclist caruia ii place sa mestereasca . Cele din foto de mai jos , construite de mine , sunt foarte practice iar datorita faptului ca le-am facut reglabile le pot folosi la majoritatea moto intalnite . Vreau sa mai constuiesc un stander spate pentru moto cu monobrat , inca ma gandesc la cum va arata , vreau sa fie in primul rand eficient si sigur . Las pozele sa vorbeasca in locul meu .

post-38816-0-74835000-1364942136_thumb.jpg

post-38816-0-05139000-1364942273_thumb.jpg

post-38816-0-92795000-1364942284_thumb.jpg

post-38816-0-07015400-1364942305_thumb.jpg

post-38816-0-05178900-1364942386_thumb.jpg

post-38816-0-12517700-1364942396_thumb.jpg

post-38816-0-15880300-1364942408_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un stander moto spate si unul fata le consider indinspensabile oricarui motociclist caruia ii place sa mestereasca . Cele din foto de mai jos , construite de mine , sunt foarte practice iar datorita faptului ca le-am facut reglabile le pot folosi la majoritatea moto intalnite . Vreau sa mai constuiesc un stander spate pentru moto cu monobrat , inca ma gandesc la cum va arata , vreau sa fie in primul rand eficient si sigur . Las pozele sa vorbeasca in locul meu .

si eu vreau o pereche...dar intai spune-ne cat face perechea ca sa stim daca ne permitem sa ne gandim la ele...cat e bucata si cat e perechea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am gandit inca la un pret le-am construit pentu mine , ma saturasem sa repar moto sprijinite pe capre si bare de otel. Standerele sunt foarte stabile si sigure ( cu conditia montarii corecte si pe o suprafata rigida si plana ) . Dupa ce urc motorul pe stadere pot demonta rotile fara probleme, motorul impreuna cu restul compnentelor ramanand suspendat. Standerul spate poate fi restrans , neocupand mult spatiu si poate fi chiar si transportat printre bagaje in calatoriile mai lungi. In prima faza as spune spate ~ 150 lei , fata ~ 450 lei buc , ambele ~ 550 lei . Preturile astea se pot negocia daca primesc mai multe comenzi . Trebuie mentionat ca pentru standerul fata trebuiesc bolturi de dimensiuni diferite. Majoritatea motoarelor au gaura de sub jug de 23 mm ( eu nu am vazut moto cu alta dimensiune acolo ) dar din teorie stiu ca pot varia de la 13 la 27 mm . E important d masurat diametrul gaurii pentru doritori sau sa stiu modelul de motor. Construiesc pe comanda si crash bar-uri sau alte " ornamente " din otel sau inox pentru moto . O sa revin cu poze , eventual si un filmulet . Personal sunt foarte incantat de ele .

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi ce model vrei si functie de complexitatea construirii lor fac si pretul . In general pentru crash bar-uri din otel am cerut intre 80 si 250 lei .



Cat te-au costat materialele ... ?



Faci si la comanda ?

NU mai stiu suma exacta ,dar m-au costat ceva . BOltul si paharul in care il montez le-am facut la strung care costa ceva . Pentru inceput am " tocat " ceva materiale deoarece dupa ce mi-am facut o schita aproximativa am construit din aproape in aproape , pierzand mult material mai ales ca am mers pe considerentul ca aceste standere sa fie universale si utilizabile la 99 % dn motociclete . Acum pentru a construi altele identice as consuma mai putin material din moment ce stiu exact ce am de facut .



Foarte frumos, poti face si pt mine o pereche? daca da, astpt pm, daca nu, imi poti da te rog cotele, desene, ceva dupa care ma pot lua sa le copiez si eu? Multumesc mult!

Greu tare nu ar fi de construit, exceptand faptul ca probabil nu ai cu ce indoi teava, in schimb dureaza ceva .



Cateva foto :

 

 



post-38816-0-84523600-1365002430_thumb.jpg

post-38816-0-27634200-1365002606_thumb.jpg

post-38816-0-83678800-1365002632_thumb.jpg

post-38816-0-32757000-1365002719_thumb.jpg

post-38816-0-22062000-1365002842_thumb.jpg

post-38816-0-67220600-1365002859_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit comanda 2 perechi de standere. Am convenit sa le fac cu 90 lei cel de spate si 350 lei cel de pe fata , doar ca le voi face fara reglaje. Pentru alti eventuali clienti asta va fi pretul .

Multumesc !

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, pretul pentru standerul spate e cam mic pt munca depusa (+ material). Parerea mea.

Pt fata e cam mare avand in vedere ca se gasesc noi noute vopsite la 50-60 de euro.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de spate se face destul de usor, pe cand cel de fata necesita niste piese facute pe strung, mai mult material si mai mult timp ... una peste alta la 100 de euro un set nu e deloc scump.

Unde ai vazut cu 50-60 de euro modelul ala? poate doar model cu talpici pentru furca nu cu brat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am postat pentru a-mi vinde " marfa " ci ca replica la necesitatea unui elevator in lipsa unor standere utile si adecvate, faptul ca exista amatori de asa ceva si ca au cerut un pret este un efect secundar . Gandindu-ma la efortul initial am apreciat un pret ( mentionez ca rotile si adaptorul + paharul din capat m-au costat peste 100 lei ) in cazul in care as construi doar o pereche, cu cat adun mai multe comenzi pretul pentru fiecare bucata va scadea, e acelasi efect de care "sufera" fabricantii in serie . Pretul e putin exagerat , pentru unii, dar mentionez ca standerele le-am construit pentru a oferi acces la orice componenta a motorului in timp ce acesta se afla suspendat pe standere. Cel din fata l-am prelungit cat mai mult in exterior pentru a avea libertate de lucru la roata , etrier sau telescoape , sa nu fiu nevoit sa suspend moto pe chituci pentru a avea acces la partea din fata . Daca studiati atent ce exista pe piata in ofertele on line veti observa diferentele care le fac mai utile pe cele construite de mine , lucru care poate fi apreciat cu mai multa usurinta de cei ce au experienta in depanari moto . Asa sa ai stander de dragul de a-i face poze cocotat si sa iti fie greu si/sau frica sa nu pice cand demontezi roata gasiti pe net. Eu le pot construi si cu 80 lei spate si 250 lei fata , din teava subtire, fara ranforsari si oamenii vor fi multumiti, in schimb desi va fi util va fi nesigur mai putin fiabil + atentie mai mare in utilizare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile afisate de marius sunt OK ! , a apreciat corect valoarea profilelor si elementele componente..iar la manopera nu a exagerat. Din foto se vede ca sunt confectionate rezistent si adaptabile pentru diferite dimensiuni ale motocicletelor.. la 80 lei ce vreti sa cumparati?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, pretul pentru standerul spate e cam mic pt munca depusa (+ material). Parerea mea.

Pt fata e cam mare avand in vedere ca se gasesc noi noute vopsite la 50-60 de euro.

 

Bafta!

 

 

Inca nu ai raspuns concret unde ai gasit stander pentru fata, cu bolt, reglabil pe inaltime cu 60 euro, ma scutesti de efort, imi cumpar 3 si nu mai muncesc ca sclavu sa le fac . NU mai pun bolturile care pe toate siturile se vand separat . ( exista si situri de care sa nu stiu , e posibil ) . Daca gaseam cu 60 euro nu mai munceam atata, timpul e pretios si nu imi place sa il pierd aiurea ! De vopsit le vopsesc si eu , nimeni nu vinde standere nevopsite.

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Un stander mi-a dat si mie si este fain. Tine motoreta ferma pe pozitie, este usor de ridicat si coborat. Atentie trebuie avuta in momentul agatarii in jugul furcii sa nu zgarie aripa fata - dupa o prima atingere, acu folosesc o carpa mai groasa cand montez stander-ul - si, pt unele motoare, functie de inclinarea furcii, nu poate fi dus ghidonul full in lateral pt ca loveste, iar, aripa in stander.

Marius, cum merge cu un stander spate monobrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

inca nu am model ( motor cu monobrat la dispozitie ) dupa care sa iau ceva dimensiuni .

Aripa sau roata, atinge la viraj maxim ? Daca standerul e pus fix pe centru , la motocicletele la care am probat , roata nu atingea la viraj maxim.

Chiar azi am folosit standerele pentru demontat / montat motorul la un FZ . Chiar mi-a folosit reglajul pe inaltime, pentru ca am cocotat mai sus motocicleta si am avut loc pentru a cobora motorul de pe cadru .

In partea de jos a standerului, acolo unde ar atinge de aripa la montare / demontare, am lipit o bucata de burete autoaveziv ( dupa ce am lasat cateva urme , care s-au curatat usor , din vopseaua stander-ului pe aripa de la motor ) . Merge lipit burete sau guma autoadeziva pentru etansat usi etc . Eu o lipesc si pe sasiul difuzoarelor audio tot pentru etansare . La urmatorele standere pe care le fac le voi lipi asa ceva de la inceput .

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...