Sari la conținut

intrebare pt cunoscatori


karate-kid
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor . sunt posesorul unui maxi scuter Malaguti Spidermax GT500 si am o mica mare problema cu el . Daca ma puteti ajuta cu un sfaf v as fi recunoscator , problema am descoperit o cand am vrut sa schimb filtrul de aer , am obs ca in carcasa filtrului s a scurs un lichid ( inca nu am descifrat ce este ulei\ benzina dar era destul de mult incat sa ma puna pe ganduri .... daca aveti idee ce ar putea fi si din ce cauza a ajuns acolo va rog lamuriti ma si pe mine sa nu mor prost ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am un honda jazz de 250. Lichidul despre care vorbesti e mai mult ca sigur ulei din baia de ulei. Din carcasa filtrului de aer are un furtun care ajunge in carterul superior unde se afla uleiul. Vaporii de ulei ajung prin acest furtun in carcasa filtrului si sunt recirculati pe admisie.

Toata treaba asta este ca sa scoata emisii mai putin poluantesi sa nu ai probleme atunci cand ai compresie scazuta. Este echivalentul EGR-ului de la diesel.

Din carcasa filtrului de aer ar trebui sa ai si un mini rezervor pentru strangerea uleiului. Trebuie sa te uiti daca nu s-a umplut. Daca da sa il golesti.

Editat de liviu_m2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am un honda jazz de 250. Lichidul despre care vorbesti e mai mult ca sigur ulei din baia de ulei. Din carcasa filtrului de aer are un furtun care ajunge in carterul superior unde se afla uleiul. Vaporii de ulei ajung prin acest furtun in carcasa filtrului si sunt recirculati pe admisie.

Toata treaba asta este ca sa scoata emisii mai putin poluantesi sa nu ai probleme atunci cand ai compresie scazuta. Este echivalentul EGR-ului de la diesel.

Din carcasa filtrului de aer ar trebui sa ai si un mini rezervor pentru strangerea uleiului. Trebuie sa te uiti daca nu s-a umplut. Daca da sa il golesti.

ai dreptate. curata-l si pune-l la loc si verifical dupa 500 km. Daca ai din nou lichid inseamna ca segmentii sunt putin uzati si de aceea iti baga in filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca s-a mers mult in conditii de start/stop (oras pe distante scurte) si motorul a functionat fara sa ajunga la temperatura de regim este posibil sa fie condens amestecat cu vapori de ulei ,iar cantitatea este mai mare cu cat este mai umed si mai rece aerul de afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si este un motiv de ingrijorare ? trebuie sa ajung la service sau este suficient sa curat filtrul si este ok?

 

 

Verifică întâi natura lichidului, poate fi doar apă intrată în carcasa filtrului ( locuri pe unde să intre, are ).

 

in niciun caz nu este apa pare a fi ulei ..... 90% ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ulei provenit din gazele de carter,( vapori de ulei) care sunt recirculate prin admisie , respectiv, carburator, iar daca e cantitate mica , gen pata de 2-3 centimetri diametrul in zona furtunului respectiv, care nu se acumuleaza in scurt timp ( trebuie reverificat , normal consumul de ulei e raportat /1000km), atunci nu trebuie sa te ingrijorezi, fiind un fenomen normal. Insa pentru linistea ta , poti merge la un atelier ca sa-ti masoare compresia motorului, care arata dealtfel gradul de uzura al acestuia. :peace:

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Este ulei provenit din gazele de carter,( vapori de ulei) care sunt recirculate prin admisie , respectiv, carburator, iar daca e cantitate mica , gen pata de 2-3 centimetri diametrul in zona furtunului respectiv, care nu se acumuleaza in scurt timp ( trebuie reverificat , normal consumul de ulei e raportat /1000km), atunci nu trebuie sa te ingrijorezi, fiind un fenomen normal. Insa pentru linistea ta , poti merge la un atelier ca sa-ti masoare compresia motorului, care arata dealtfel gradul de uzura al acestuia. :peace:

 

multumesc, probabil am sa l duc si la service pt linistea mea ... mom nu circul cu el , deci poa' sa mai astepte:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa apara apa, acolo este un amestec de ulei si vapori de apa , ca sa te convingi daca este sau nu ulei pune o picatura de ulei din carter pe o bucate de sugativa sau de filtru si o picatura din amestecul din filtrul de aer si dupa o perioada e timp masoara pata rezultata pe hirtia folosita .daca este aceeasi dimensiune ai ulei in filtru daca nu este amestecul mai sus mentionat. spor la lucru, nu te speria asa usor ca s-a defectat ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...