Jump to content

Accident Otopeni


Recommended Posts

 

Nu ma pot abtine,scuze,spune-mi te rog cum se asigura o femeie care conduce un turism si doreste sa iasa de pe o strada fara prioritate dar privind in stanga nu vede decat o mare duba parcata pe colt.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E

 

Acum ma gandesc unde ai mers tu cu aproape 300km/h... Cumva tourist trophy ? :)

Putina gramatica mamica, invata sa te exprimi corect...

Off-topic , nu m-am putut abtine :P

Link to post
Share on other sites

Poate s-a mai postat, poate nu...ca ma pierd in parerile fiecaruia despre cum s-a petrecut accidentul.

 

Pt cine este curios si se intreaba:

 

Gabriela (pasagera): https://www.facebook.com/gabriella.lst?fref=ts

Ionut (pilotul): https://www.facebook.com/ionut.alx (cineva apucase sa posteze ca el conducea, deci nu stiu sigur daca el este, pt ca pe pagina lui nu apare nimic).

 

Commentul era asa:

 

Roxana Stefanescu D-zeu sa ii ierte pe amn2 ... stiu ca intreba cineva de fb luihttp://www.facebook.com/ionut.alx
Edited by Atharia
Link to post
Share on other sites

nu sunt impresionat absolut deloc.

nu stiu sa inot dar ma arunc intr-un rau care curge cu viteza...

 

inca 2 accidente d-astea pe dn1 si viteza limita va scadea la 50km/h, singurul lucru care ma deranjeaza. in rest, asta n-a fost ghinion, a fost prostie

 

n-are nici o legatura cu varsta, cu motorul, cu faptul ca erau 2 pe motor, cu legile din trafic, de perioada din zi, cu betivul.

are cu experienta si cu prostia

 

acum, ca ambele sunt de regula in stransa legatura cu varsta, motorul, existenta pasagerului sau nu, conditiile climatice, perioada din zi.., asta e altceva.

prevad anul asta reducerea vitezei pe dn1 la 50km/h in localitati si radare la 50m.

motociclistii o cer isteric prin fapte.

cei care recomandati mersul la 200+//, daca tot sunteti in afara legii, nu mai purtati nici casca. e mai simplu si pentru voi si pentru societate si pentru cei care i-ati putea lovi

Link to post
Share on other sites

Sunteti usor retardati...

Acuzati un om ca mergea cu 300...in conditiile in care se prevede cel mult o culpa comuna, a dat moralismul peste voi, BETIVUL nu avea ce cauta pe strada, e ca si cand ai spune ca soferii beti n-au nici o vina saracii daca dau peste un motociclist ce a depasit viteza legala.

Link to post
Share on other sites

Sunteti usor retardati...

Acuzati un om ca mergea cu 300...in conditiile in care se prevede cel mult o culpa comuna, a dat moralismul peste voi, BETIVUL nu avea ce cauta pe strada, e ca si cand ai spune ca soferii beti n-au nici o vina saracii daca dau peste un motociclist ce a depasit viteza legala.

Bai , de unde l-ati scos pe ala ca fiind betiv? Inconstient , da , cu siguranta...

Link to post
Share on other sites

Nu va inteleg, e un topic care pana la urma se refera la accidentul tragic in care doi copii si-ai pierdut viata din cauza unei vite nesimtite care a traversat prin loc nepermis, la 10 metri de o pasarela pietonala...De unde atatea pareri...care mai de care stie cata experienta avea el, cu ce viteza mergea, ce pitzi dornica de adrenalina era ea...:(

 

Daca va sare unul in fata la 70km/h in catva metri si aveti geamul aburit sau e iluminatul public slab sau va orbeste cineva din fata sau pur si simplu sunteti neatenti...experimentatilor...il evitati? Sau intoarce o masina in fata ta, care-s sansele sa scapi daca intri frontal in ea cu 150km/h sau 300km/h ? Poate avea carnet de un an, dar conducea mobre de la 8 ani, ca Pascota...

 

Si nu in ultimul rand...daca aveti chopper, cruiser, enduro, bicicleta...asta va face nemuritori in urma unui posibil impact cu un stalp de fier, care-ti strapunge corpul...????????

 

Sincer, imi pare rau ca poate pe unii dintre voi v-am salutat in trafic, atatea frustrari si comentarii rautacioase...si atatia "lupi moralisti", n-am mai vazut de mult, am crezut ca am intrat din greseala pe un forum de loganisti...

 

Ieri s-au implinit 2 luni de cand bunul meu prieten Sabin Zabarcencu s-a dus dintre noi, o ardea cu +300km/h pe DN1 frecvent si a murit stupid in service cazandu-i masina de pe cric pe el...Cand e sa fie...:(

 

Asfalt uscat...doar celor ce n-au jigodismul in sange !

Link to post
Share on other sites

Strumfy, rar ma bag in vreo discuitie, dar acum nu ma pot abtine....daca vrei sa aperi ceva sau pe cineva nu o face aducand argumente penibile. Pentru restul forumistilor: indiferent de parerea voastra despre cele spuse de Strumfy, nu cred ca jignirile isi au locul aici...dezbateti cauzele accidentului precizand ca este o parere proprie si nu o certitudine..... si cam atat....

Link to post
Share on other sites

Nu va inteleg, e un topic care pana la urma se refera la accidentul tragic in care doi copii si-ai pierdut viata din cauza unei vite nesimtite care a traversat prin loc nepermis, la 10 metri de o pasarela pietonala...De unde atatea pareri...care mai de care stie cata experienta avea el, cu ce viteza mergea, ce pitzi dornica de adrenalina era ea... :(

 

Daca va sare unul in fata la 70km/h in catva metri si aveti geamul aburit sau e iluminatul public slab sau va orbeste cineva din fata sau pur si simplu sunteti neatenti...experimentatilor...il evitati? Sau intoarce o masina in fata ta, care-s sansele sa scapi daca intri frontal in ea cu 150km/h sau 300km/h ? Poate avea carnet de un an, dar conducea mobre de la 8 ani, ca Pascota...

 

Si nu in ultimul rand...daca aveti chopper, cruiser, enduro, bicicleta...asta va face nemuritori in urma unui posibil impact cu un stalp de fier, care-ti strapunge corpul...????????

 

Sincer, imi pare rau ca poate pe unii dintre voi v-am salutat in trafic, atatea frustrari si comentarii rautacioase...si atatia "lupi moralisti", n-am mai vazut de mult, am crezut ca am intrat din greseala pe un forum de loganisti...

 

Ieri s-au implinit 2 luni de cand bunul meu prieten Sabin Zabarcencu s-a dus dintre noi, o ardea cu +300km/h pe DN1 frecvent si a murit stupid in service cazandu-i masina de pe cric pe el...Cand e sa fie... :(

 

Asfalt uscat...doar celor ce n-au jigodismul in sange !

Nu face comparatie intre Sabin si baiatul asta... :)

Link to post
Share on other sites

Si mai observ ca nu mai suntem toti motociclisti...noi, posesori de supersport suntem un fel de paria ai motociclistilor, nu mai conteaza ca 80% vorbesc permanent la telefon cand sunt la volan, ca nu se asigura...mai nou enduristii, choperristii etc. au gasit adevarata explicatie a accidentelor moto si adevaratii vinovati.

 

Eu zic sa propunati banarea pe timp nedeterminat a tuturor posesorilor de supersport si sa vorbiti voi intre voi despre cat de disciplinati sunteti in trafic, cum mergeti in regim de croaziera cu 90km/h pe 2 roti, ce peisaje minunate vizualizati din mers la aceasta viteza, cate secole au mai trecut de cand niciunul dintre voi n-a avut nici cel mai mic accident datorita indemanarii, experientei si prudentei...:-P

Link to post
Share on other sites

cand o ardem in grup cu 250- 300 -3000+ suntem "jemcheri"

 

cand o mierleste unul dintre noi incepem sa dam cu pietre ce inconstient era ala...

 

halal adunatura (a se citi adunare/grup/comunitate).

 

intr-o comunitate se ia partea membrului in public - cum e si aici.

Link to post
Share on other sites

Nu face comparatie intre Sabin si baiatul asta... :)

Nu era nici o comparatie, era o constatare vis-a-vis de ceasul rau, pisica neagra, vineri 13...despre "cum ti-e scris" cum se zice.Si nu cred ca baiatul asta si-a fortat norocul, cred ca a fost victima unei conjuncturi nefericite, care nu are legatura cu varsta, experienta sau ca avea sport tourer si nu Aprilia Pegaso sau BMW GS 1100R...

 

Dumnezeu sa-i ierte !

 

cand o ardem in grup cu 250- 300 -3000+ suntem "jemcheri"

 

cand o mierleste unul dintre noi incepem sa dam cu pietre ce inconstient era ala...

 

halal adunatura (a se citi adunare/grup/comunitate).

 

intr-o comunitate se ia partea membrului in public - cum e si aici.

:10:

Link to post
Share on other sites

Azi am ieşit la o plimbarica, vreme frumoasă, soare, am plecat în sinaia cu încă 6 prieteni. Am trecut de locul cu pricina, si să zic cam la 5-6 km distanţă de otopeni, scenariu identic. Copil maxim 15 ani traversa ilegal stradă, cu pasarela la 10m. Mda...

Link to post
Share on other sites

E plin de vite in romania, vite care, merg pe mijlocul strazii precum s-ar intoarce de la dus.

Foarte artagosi si scandalagii.

 

Prostia asta de presa, in loc de cacaturile cu 2 litri de apa pe zi, mai bine ar da clipuri prin care sa educe neamul asta de cercopiteci in traversarea regulamentara a strazilor.

Dar, apoi, scopul presei nu este sa educe, ci sa indobitoceasca...

 

Bine c-am scos educatia rutiera din scoli si-am bagat religia :baldy:

:10:

Link to post
Share on other sites

 

 

 

Tin sa te contrazic si sa evidentiez niste amanunte care conteaza zic eu,pt ca in opinia mea asta nu e accident tipic supersport+racer excitat de pitzi din spate = rip.

Opinia mea este ca asta e un alt fel de accident.De ce :

 

1.Moto in cauza nu e nicidecum vreo pocket-rocket,vreun ss hardcore.E umilul si banalul cbr.

aici e un caz in care o toba loud ar fi ajutat.

rip

 

Imi pare rau dar te inseli.

Este evident care este cauza accidentului. Pietonul inconstient.

Dar racerul tau a facut o succesiune de greseli.

In primul rand calarea o motocicleta peste puterile lui. Poate ca CBR-ul nu este o mare scula de motor dar totusi are 100 de cai. El avea cateva luni de permis daca eliminam perioada de iarna. Hai sa spunem ca un CBR poate fi usor de controlat dar el avea si pasager. Si sa iei pasager dupa doar cateva luni de experienta pe un motor destul de puternic nu e chiar ok. Poate ca nu avea viteza. Dar poate avea o viteza mult prea mare pentru experienta lui. In cazul asta avea viteza prea mare.

O alta greseala a fost ca mergea pe banda 1. Ori a fost greseala de incepator ori el gasise un culoar liber pe acolo si vroia sa treaca. Poate pietonul era mascat de masina de care racerul vroia sa treaca.

Oricum daca ai ceva experienta stii bine ca nu ai ce sa cauti langa bordura din dreapta. El nu a mai apucat sa capete experienta necesara sa se fereasca de banda aia. Probabil pietonul nu l-a vazut venind tocmai fiindca era langa bordura ori mascat de o alta masina.

Totusi in Otopeni iluminatul stradal este suficient de bun. Dar nu a vazut pietonul. Nu era obisnuit sa vada. Probabil era concentrat sa tina motorul pe traiectorie.

Daca pietonul sarea din spatele unei masini chiar era greu de vazut. Dar acolo nu sunt parcate masini tocmai din cauza stalpilor climinali.

Faptul ca tie ti se pare un motor banal nu inseamna ca este un motor banal pentru oricine.

In plus putea sa aiba cele mai romanesti tobe ilegale, sansa ca pietulul sa il auda in traficul de pe DN1 ar fi fost mica. Inteleg ca tu incerci sa iti intaresti convingerea ca faci bine ca ai tobe deranjante dar fa o proba sa vedem tu auzi un motor cand vine ori il auzi abea dupa ce trece. Sunetul se propaga dupa alte legi fizice dificil de inteles.

 

Inapoi, nu-i va aduce nimic, asta CATEGORIC! Nici faptul ca a murit si betivul, nici faptul ca va dati voi cu parerea ca avea, sau nu viteza, nici faptul ca stiti voi ca un F4=SS (de unde dracu le scoateti....sunt siderata)! Aveti o formula dupa care calculati IQ-ul??? Vad ca ati decretat deja, in ceea ce il priveste pe rider? Cei care lansati astfel de ipoteze, il cunoasteti? ?

 

Tu ai vazut pagina de facebook a fetei? Nu e greu sa calculezi un IQ vazand pozele. Nu am decretat nimic. Sunt doar ipoteze. Stiu ca ai ceva experienta pe 2 roti. Asta inseamna ca poti sa judeci cam cum a fost acolo. Riderul era incepator. Chiar si cu inteligenta mea limitata pot sa judec faptele prin prisma experientei. E simplu. Incepator, probabil fara talent, calare pe un motor suficient de puternic chiar daca nu e SS si un pasager care nu avea ce sa caute pe motor cu un incepator. Parerea mea despre incepatori pe motoare puternice o sa o citesti mai jos.

Oricum nu meritau sa moara indiferent de IQ-ul detinut.

Nu are nici o vina legala. Dar moral riderul incepator nu avea ce sa caute pe motorul ala, nu avea ce sa caute pe banda aia, nu avea ce sa caute cu pasager in spate.

---------------------------------------------------------------

Chiar daca nu e corect ce se intampla nu trebuie sa uitam ca suntem in Romania si trebuie sa invatam sa supravietuim. Invatarea se face incet, pana si copii stiu asta.

Nu ai sa vezi copii care se urca direct pe bicicleta mare. Incep intai pe tricicleta, apoi cu roti ajutatoare, dau jos rotile si incet, incet ajung sa merga pe ceva mai mare. Oamenii constienti nu se urca direct pe 100 de CP. Un naked de 500 nu iti permite sa mergi prea repede ca te deranjeaza curentul. O carenata te protejeaza de curent si iti permite viteze mai mari, si iti da o vaga impresie de siguranta mortala.

 

D Chiar rog pe cineva sa-mi raspunda la intrebarea asta. De ce 90% din accidente au in prim plan o motocicleta de genu ? Ok. acum nu zic ca nu au fost oameni care au murit pe motociclete de genu dar scuzati-ma rata este muuult mai mica si cred ca abia aici se poate invoca acel procent de 0.0001 ghinion,

 

O sa incerc sa iti raspund la intrebare in speranta ca vor citi si altii si vor intelege pericolul ignorantei.

Este doar o parere dar din ce am observat eu majoritatea celor care isi iau astfel de motociclete nu o fac din pasiune pentru mersul pe doua roti. Motive sunt multe. Unii o fac din frustrare de a fi niste nulitati. Nu isi permit o masina de 200 de CP dar un motor care prinde 200 isi pot permite. Genul de oameni care intreaba cat baga.

Altii o fac ca sa impresioneze prin curaj. Sunt cei care se dau cu 300 pe DN. Oameni care trebuie sa isi demonstreze valoarea.

E sub valoarea lor sa merga pe motoare normale. Ei vor numai ce e in top si obligatoriu sa arate bine. CBR-ul, R1, R6, GSXR dupa 2000. Faruri in ungi agresiv, codite subtiri, roata spate cat mai groasa. Chestii care sa inspire forta pentru ca nevolnicii proprietari sa imprumute acea forta.

------------------------------------------------------

E normal ca tinerii sa vrea acel transfer de personalitate. Am facut-o si noi la vremea noastra. Ne imbracam ca vedetele, imprumutam din comportament, gesturi, obiceiuri.

Doar ca nu era atat de periculos si nici nu ne permiteam chestii periculoase. Astazi tinerii vor sa aiba masina ca in Furios si iute, sa aiba motor ca al lui Rossi si sa mearga la fel ca el. Dar fara sa mai treca prin etapele de invatare.

Aici intervine educatia de care vorbeai tu. Nu stiu daca tu ai copii dar eu am si stiu cat e de greu.

Cum sa ii refuzi copilului locul lui in gasca. Va vrea sa fie alfa, sa fie degajat si important in gasca lui. Fetele sa il gaseasca interesant.

Pentru un adolescent e important cum este vazut de ceilalti. Nu il poti umili cu o masina, ori o motocicleta comuna. Se va simti comun se va frustra si va incerca sa atraga atentia prin alte mijloace.

Asta nu o poti rezolva prin educatie. Adica se poate dar e mult prea complicat pentru un parinte normal.

In scimb destul de simplu se poate rezolva prin educatie dorinta de a epata.

Poti educa copilul sa se poarte frumos in trafic. Sa se poarte civilizat in general sa ii imprimi notiunea de penibil. Dar asta trebuie inceput de mic.

------------------------------------------------------------

Revenind la dilema ta. De ce mor adolescentii pe motociclete carenate?

Raspund cu o altfel de intrebare.

Cam ce fel de parinti crezi ca au cei care mor? Cam cat de educati au fost parintii acelor copii? Cam cat de nesimtii au fost parintii acelor copii?

Uni dintre acei copii ajung adulti si vor fi la fel de needucati si nesimtii ca si parintii lor chiar si la 30-40 de ani.

La varste mature acei copii incep sa isi dea seama ca sunt niste nulitati si continua sa isi manifeste personalitatea prin motociclete colorate cu tobe zgomotoase.

Mai grav este ca fac copii ce vor fi la fel de nesimtii si obtuzi ca si parintii, parintilor lor.

----------------------------------------------------

Dupa parerea mea asta este realitatea in care ne scaldam zilnic.

Cand aud ca moare un motociclist cu experienta ma doare sufletul fiindca stiu ca a fost ucis de realitatea noastra cruda.

Cand moare un adolescent ma gandesc ca nu a avut sansa unei educatii sanatoase. Asa cum spui si tu de la educatie incepe totul.

Dar la cata educatie te poti astepta de la copii celor imbogatiti prin provincie?

Link to post
Share on other sites

De ce am o senzatie de deja vu atunci cand mai apare cate un accident mortal ? Pai datele sunt incredibil de asemanatoare cu restul accidentelor TANAR (20 de ani, incepator) pe o motocicleta relativ PUTERNICA (pentru un incepator) care moare in conditiile date. Ok, nu spun ca meritau asta, daca dobitocul ala nu traversa pe acolo totul era ok pana data viitoare (poate in seara asta poate maine seara poate peste 3 seri, nu stiu). Nu e ciudat ca doar aceste categorii de varsta (experienta)/motociclete sunt implicate in accidente de genu ? OK, stiu, nu am nevoie de confirmare ! nu a fost vina lor dar oamenii au murit cu dreptatea in mana, nu cred ca e prea placut, nu ?

Fratilor haideti sa va spun eu cine e de vinva : EDUCATIA in primul rand si HORMONII (stiu ca suna aiurea, dar asa e). Pai haideti sa incepem cu EDUCATIA si sa luam motociclistul : Cum iti perimiti tu ca motociclist sa te urci pe motor cu o pereche de adidasi in picioare si cel mai probabil niste pantaloni amarati de blug (nu-mi dau seama din poze) ? Cum iti permiti tu ca motociclist sa iei un pasager in spate (o pustoaica de vreo 17 ani) cu "echipament" asemanator ? SI DA STIU, probabil cu tot echipamentul din lume in conditiile actuale tot mureau dar nu asta vreau sa scot in evidenta. Ceea ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca ACEST MOTOCICLIST nu era educat in "ale'motociclismului" si "mama natura a motociclistilor" nu accepta asa ceva, doar simplu fapt ca esti constient de PERICOL si porti un echipament adecvat te v-a salva de necazuri, pentru ca esti educat si iti CONSTIENTIZEZI pozitia de motociclist si tot ce inseamna motociclismul in general.

Pe pietonul (inconstient) nu-l mai iau la rost ca a-ti facut-o voi suficient de bine mai sus.

Ok cu educatia am rezolvat-o. Acum HORMONII : Pai fratilor de ce atunci cand apare un nou accident mortal este implicata o motocicleta SPORT/SS/RR ? De ce nu vad macar jumatate din accidentele mortale pe motociclete touring/choppere/enduro etc etc ? DE CE ? Chiar rog pe cineva sa-mi raspunda la intrebarea asta. De ce 90% din accidente au in prim plan o motocicleta de genu ? Ok. acum nu zic ca nu au fost oameni care au murit pe motociclete de genu dar scuzati-ma rata este muuult mai mica si cred ca abia aici se poate invoca acel procent de 0.0001 ghinion.

Nu voi lasa nici un RIP pentru ca sunt altii care o fac de ceva vreme si o fac chiar foarte bine, mult mai bine decat as putea-o face eu vreodata.

O seara buna,

woow clar

Edited by dNb
Link to post
Share on other sites

Nimic nu iti salveaza viata mai bine decat adaptarea ta la conditiile de mediu si trafic,daca crezi ca nu te poti abtine sa nu tragi de acceleratie (cum sunt si eu ) nu iti cumpara un bolid foarte puternici.

Link to post
Share on other sites

@last :

Amice,vorbesti din carti.Bandit-ul pe care vad ca il calaresti tu este aproape identic ca si motor cu cbr-ul,doar au carb mai mici.Dati un search pe google si vedeti cbr=100 de cai.100 de cai pe draq.100 de cai la 12000 ture,putere masurata cu airbox pe la 250-260kmh cu admisie fortata,ehe,mai e mult pana la 100 de cai pt cbr.Dar motociclistul de forum ce sa zica?CBR=100 de cai=Vitezana=de aia au murit.

Maestre,pana la 8000 o freaca motocicleta aia de nu se poate,un sv mi se pare ca trage mult mai puternic chiar daca are 70 de cai.cbr-ul e un ss wannabe,dar el pana in 8000 de ture meri pe 50-60 de cai,se agita ca pepsi si nu trage nimic.Din aceasta cauza,dar si din cauza pozitiei comfortabile si a formei frumoase,e preferat de incepatorii de pretutindeni.Da,cbr-ul are 100 de cai,dar trebuie efectiv sa-i storci din el.

baiatul nu merea langa bordura,a ajuns acolo din cadere.

In fine,discutia nu are sens,sunt unii foarte inradacinati in a pune etichete "accidentul s-a intamplat deoarece ala era prost,merea tare,avea ss,etc".continua sa crezi asta.

Continua sa crezi ca Banditul tau nici nu se compara cu cbr-ul (ca daca ii schimbi carburatoarele si admisia cu cele de gsx-r nu va fi un motor identic cu cel de cbr de 100 de cai,numai ca vei avea acelasi sasiu,suspensii si frane mai slabe decat pe cbr,deci manevrabilitate mai slaba si sanse mai mici de evita un accident,dar nu conteaza atat de mult sasiul,suspensiile si franele pt tine,nu?),ca tu esti safe pt ca meri pe naked si nu meri pe banda 1.Si ai casca conform normelor.Si blugi cu protectii.Si ca cei cu tobe aftermarket sunt toti niste tarani si niste impresari.Arde-o legal ca nu vei muri.Dormi linistit,tie nu ti se va intampla,ai naked de 80 de cai ,nu de 100 ca nebunii aia.

Succese pe toata linia.

 

Plus ca majoritatea de p'aici au nevoie de niste "confirmari" fara de care nu ar simti ca lor nu li se poate intampla...

Ajung astfel sa "caute motive" pentru a inchide vocea interioara a realitatii care le spune: "nu conteaza motocicleta", "nu conteaza experienta", "nu conteaza echipamentul"... "nu contezi decat tu si deciziile care le ei in momentul in care esti la ghidon, in trafic".

 

Ajung sa creada cu putere ca asta-i adevaratul motiv: "avea SS si n-avea experienta"... "mie nu mi se poate intampla deoarece, chiar daca am SS am ceva experienta"; sau "mie nu mi se poate intampla caci eu n-am SS"...

si tot asa...

Sau cea mai hilara: cazand la viteza legala, nu poti muri...

 

Asa se creeaza practic niste convingeri extrem de puternice care, din pacate nu te pot ajuta intr-o situatie reala, pentru care efectiv nu ai cum sa ai experienta....

Intrebati-va sincer: anul trecut... cati pietoni beti ati evitat la mustata ??

Eu, unu' ... nu vreau nici cu gandul sa ma pun in situatia intamplarii de aseara... oricata experienta ai avea, niciodata nu poti fi pregatit pentru un asemenea eveniment...

:agree:

Perfect spus.

 

Se bate apa-n piua cum se intampla de obicei aci pe forum la un astfel de accident :

vin forumistii adevarati si ne explica cum de fapt cbr-ul e o fiara ce de abia poate fi stapanita,pilotul era un racer (ca l-a depasit pe unu care merea cu 90 cu vreo cativa km inainte :moron:) ,fata o pitzi care l-a instigat sa ii dea blana si DE AIA S-A INTAMPLAT ACCIDENTUL.Nu pt ca pur si simplu erau in romainia la locul si timpul nepotrivit.

Kosh are dreptate,a zis-o cel mai bine : ganditi-va ca aveti dreptate si incercati in continuare sa incadrati accidentul la ss,vitezana,etc+racer in slapi+pitzi pe dn1=rip si poate veti dormi mai linistiti.Incercati sa faceti masuratori si analize amanuntite din poza aia sa vedeti ca de fapt avea 67-72-86 kmh,etc,ma mir cum de nu a venit nimeni cu statistici in cat franeaza moto cu pasager si in cat prinde cbr-ul suta.Of Doamne.

 

Parerea mea este ca acest accident i se putea intampla oricaruia dintre noi (indiferent de tipul motocicletei) si oricare dintre noi si-ar fi luat-o in freza in acelasi mod.Foarte foarte putini ar fi scapat din accidentul acela,si 100% pe baza de bulan.Motive se gasesc 1000 de ce s-a intamplat accidentul,si se poate da vina si pe mama lu tata lu cbr si lu Oprescu si etc.,dar eu spun ca oricare dintre noi suntem pasibili de un accident ca asta.

Totusi ar fi bine sa se puna niste stalpi de plastic cum sunt gramada prin centru si care pot indeplini acelasi rol cu cei de metal si probabil sunt mult mai ieftini.Si care se indoaie cand dai in ei si poate urmatorul care va cadea pe acolo cu vreo mare moto de performanta si cu viteze ametitoare de 60-70 nu va muri,va avea numai niste hemoragii interne,dar totusi va scapa si poate asa vom mai scapa inca 1 an.

Nu ma mai bag in discutie ca incepem sa ne rotim in cerc.

Numai bine.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

....In al doilea rand consider ca sunteti frustrati ca un "pusti" are un motor relativ nou...

Frustrati? ...nu, n-as vrea sa fiu in pielea lui!

Am mers cu 298 km/h anul trecut pe DN1...

Ai avut noroc, restul sunt vorbe!

...mi se pare totul penibil cand va vad ca spuneti "are 1 an experienta, nu-i trebuia F4"...

100 de cai, 20 de ani, un an vechime... adevenit deja un tipar! Ce experienta poti acumula in cateva luni? E forumul plin de exemple!

...Sunt si eu ipocrita ca multi de aici.. vad ca se poarta!

Nu toti s-au nascut cu pilotajul in sange, in cele mai multe cazuri motorul este prost ales de catre posesor, iar consecintele le poti citi aici... Unde ajungi cu 200 de cai, ajungi si cu 40, dar niciodata 40 de cai nu te baga in situatiile in care te baga cei 200... daca nu intelegi asta, las-o balta, tot timpul vor fii de vina cainii si betivii...

Edited by cristi 57
Link to post
Share on other sites

Merci! Sunt si eu ipocrita ca multi de aici.. vad ca se poarta!

tu te ai dat cu 300km/h ?

sau ai fost data cu 300km/h?????

 

CACI ESTE O MARE DIFERENTA.......

Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca acest accident i se putea intampla oricaruia dintre noi (indiferent de tipul motocicletei) si oricare dintre noi si-ar fi luat-o in freza in acelasi mod.Foarte foarte putini ar fi scapat din accidentul acela,si 100% pe baza de bulan.Motive se gasesc

:lol:

 

din cauza acestei conceptii capiotolul asta din forum va sta "hot" toata vara,

n-ai ce invata din accidentul asta, pentru ca motocicleta e ca tramvaiu, nu poti ocoli obstacole, nu poti incetini, nu poti frana, nu poti merge la limita evitarii unui incident posibil. pur si simplu nu poti domne', esti doar spectator la ghidon... da, exact, oricare dintre noi ar fi dat coltu-acolo. de ce nu te rezumi la tine si sa zici, "si eu as fi murit acolo!"?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...