Sari la conținut

arogantii de la MYMOTO


unnamed
 Share

Postări Recomandate

in spiritul topicului de anul trecut cu "bisnitarul de la ducati" :D, deschid si eu unul anul asta.

 

anul asta am vrut si mi-am luat de la salon cateva chestii pentru revizia motocicletei. ma uitam si dupa bujii iridium (banii, desui, in buzunar) (ca multi vor zice ca nu se justifica, etc, e alta discutie), i-am intrebat pe cei de la mymoto daca au. nu au la salon, dar imi recomanda cu caldura unele normale pe care le aveau acolo, pentru ca, imi spun ei, cele iridium oricum nu sunt recomandate pentru motoarele cu carburator asa cum am eu (nu stiu, asa o fi, asta e alta discutie). ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam),

 

Vanzatorul era cinstit iti recomanda cu caldura bujii normale, nu era de meserie, mai degraba consilier, un fraier iti vroia binele si nu vroia sa te faca de bani pt 2 bujii iridium din care nu se naste nici un ponei putere la motor si nici duh sfant nu este in ele precum in moaste sfixe.

 

Eu in locu aluia scoteam de sub tejghea 2 bujee din metale estrase din meteoriti si comete cazute pe pamant, trripla scanteie spiralata, inmultitoare de bienzana si ieconomicoasa foc, Aproape ca nu mai tre sa bagi bienzina. Si-ti mere motoreta cum mere calul lu Stefan cel Mare.

 

!00 de lei bucata imparate.

 

 

 

(banii, desui, in buzunar)

 

:))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Prosti cate odata vanzatorii astia . Tu vrei sa cumperi si ei nu vor sa-ti vanda chiar daca au , pe motiv de " ce-ti trebe bahh dracii din alea " . Eu am mai patito , de cele mai multe ori pe buna dreptate din partea lor , dar una peste alta , sunt banii mei si fac ce vreau cu ei . Daca vreau sa-i dau pe tampenii asta e .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu fix de astia spuneam

Cunosc si eu problema de atitudina.

 

Pe de alta parte probabil iti pierzi cumpatul sa intre 200 de pers la tine in magazin si sa nu vinzi nimic....decat chit chat,dar trebui tinut cont ca ai magazin intr-o tara unde motociclismul este zero si fiecare client poate face diferenta intre profit sau minus.Eu ii apreciez pe cei care au curaj sa deschida un business moto in romania

E smaeb, salon, nu targ. E normal sa fie asa. Acolo se lasa o carte de vizita in speranta de a castiga un client in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent unii cred ca oamenii merg la smaeb, mananca un mic, le ramane zgarci intre dinti si comenteaza pe forum ca evenimentul a fost de rahat ca nu ? romanul e fomist... Omul a vrut sa isi cumpere ceva, nu e vb ca vanzatorul/consilierul/ce-o-fi-el i-a recomandat altceva, e vorba de atitudine... Daca ti se pare ca e "fitza" cererea omului de bujii iridium si hai sa-l servim cu comete si meteoriti atunci iti doresc sa dai peste cei mai mistocari vanzatori ca slava cerului sunt destui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De problema de atitudine din partea angajatilor din MyMoto Cotroceni m-am lovit si eu cu cativa ani in urma, motiv pentru care am renuntat sa mai cumpar produse de acolo si am descoperit alte magazine unde chiar exista oameni care stiu si vor sa-ti vanda ceva. totusi, daca noua adresa de reclamatii mentionata este luata in serios, s-ar putea sa mai fac o incercare, macar de curiozitate, sa vad daca s-a mai schimbat ceva :D

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de intamplarea ta. Eu am avut numai experiente de nota 10 la MyMoto Cotroceni. Sunt acolo niste baieti exceptionali. Te ajuta, te sfatuiesc, respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu a-ti avut de-a face cu motoland cluj....sa vedeti acolo respect fata de clienti!stateai cu marfa si banii in mana si nu te baga nimeni in seama..deh vremurile grele i-au bagat rapid in faliment

Bravo domnule actionar principal pt seriozitatea de care da-ti dovada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in spiritul topicului de anul trecut cu "bisnitarul de la ducati" :D, deschid si eu unul anul asta.

 

anul asta am vrut si mi-am luat de la salon cateva chestii pentru revizia motocicletei. ma uitam si dupa bujii iridium (banii, desui, in buzunar) (ca multi vor zice ca nu se justifica, etc, e alta discutie), i-am intrebat pe cei de la mymoto daca au. nu au la salon, dar imi recomanda cu caldura unele normale pe care le aveau acolo, pentru ca, imi spun ei, cele iridium oricum nu sunt recomandate pentru motoarele cu carburator asa cum am eu (nu stiu, asa o fi, asta e alta discutie). ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam), la care tipul, foarte arogant si de sus: "MI-AM DAT SEAMA". stiu ca nu pare mare lucru asa, pe cititelea, dar tonul a fost groaznic si m-a scos din sarite, de parca eram ultimul taran venit ca se se afle in treaba (desi eram cu geaca, casca, genunchiere, cizme pe mine, tot), ca sa nu mai zic ca de la mymoto am cumparat multe chestii de-a lungul timpului (ba un sprai de lant, ba o plasa de bagaje, etc.). am plecat repede ca sa nu vin cu replici urate.

 

problema este ca am avut impresia de multi ani ca, mai ales unul dintre cei care lucreaza acolo, este foarte arogant in felul lui de a fi, in modul cum vorbeste cu clientii (platitori). este doar impresia mea? s-au mai lovit si altii de asa ceva?

 

daca imi sar toti (sau majoritatea) in cap ca ei nu au sesizat chestia asta cand intra la mymoto, ca problema e la mine si sunt eu prea sensibil, atunci promit sa sterg topicul in termen de 7 zile, ca sa nu le fac reclama proasta degeaba, dar eu promit oricum sa nu mai calc in magazinul lor.

ah, si cu ocazia asta este bine venita si o replica de la my moto

Si eu cred ca angajatul a făcut o greșeală, dar cred că si tu l-ai "ajutat" un pic in momentul in care " ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam)". Aici ai cam dat-o si tu in bara, oare nu era mai cinstit sa-i spui ce gândeai: "eu totusi vreau iridium, sa nu uitam"...

Poate ca in acest ultim caz si răspunsul vanzatorului ar fi fost diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Aseara la meci am fost sa cumpar seminte de la aia cu fusta inflorata.

Cand i-am zis ca are cana prea mica de seminte, mi-a raspuns: "da-te-n piz@a ma-tii"

Pe aceasta cale vreau sa reclam aroganta cu care am fost tratat.

 

 

PS. frate unii sunte-ti prea de tot cu plangerile astea, unu ca i-a pus tiganii pietre in drum, altu ca nu stiu ce ... e de tot rasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/670260-parere-mymoto-tm/page-2

 

Posted 07 June 2012 - 09:14 PM

 

Niste distrusi si cei din Bucuresti. Te lasa cu gura cascata cat de impertinenti pot fi. Nu am auzit oricum nimic bun de ei de la nimeni. Din pacate, din cauza optiunilor putine, am tot fost nevoit de-a lungul timpului sa trec pe la ei dupa cate ceva. Aveau si-un service in Bucuresti, la fel de praf.
Promotii au avut insa si preturi bune la unele lucruri, insa era incredibil ce sictir aveau vanzatorii aia sau ce naiba erau.
Asta e vanzatorul roman cu putine exceptii, are senzatia ca daca sta dupa tejghea e sub conditia lui si frustrat, se poarta ca atare. Realitatea e ca nu e decat un vanzator si atata o sa ramana. Daca nici nu stie sa comunice va fi tot un vanzator, insa si prost si rupt in coate.
Eu nu am auzit nimic de bine de astia, ba am auzit oameni care au zis ca nu mai trec niciodata pe acolo...Nu are nici o legatura cu bujiile, cu valoarea lor sau cu omul...Eu mi-am facut parearea asta fiind interesat de o mobra pentru care am trecut prin magazinul lor de trei ori, cat si cu gramada de alte ocazii...Ai senzatia ca ii deranjezi uneori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat cate ceva din cotroceni. De obicei oamenii de acolo sunt ok. Dar au fost si situatii aiurea de ex. Pe site scrie colaboram cu motomike...toate bune si frumuoase . Motomike are piesa , am cautat pentru motorul meu pe site-ul in germana.bun. Ma duc in cotroceni ,aproape de ora inchiderii, si zic vreau si eu piesa aia . Se pune un baiat pe cautat, in programul lor , si surpriza.. Nu avem. Totul amabil...dar nu avem. Ori este prea noua colaborarea cu motomike.eu ,ori nu avea chef sa piarda timpul cu mine,ori nu au colaborare cu firma respectiva. Totul amabil dar cu raspuns negativ. A si ieri am fost la smaeb chiar printre primii am intrat in hala ...cativa expozanti erau inca in instruire cu ,consilierii sau vanzatorii pe care ii aveau acolo. Aceasi poveste si la standul mymoto. Deci se preocupau ca totul sa fie ok dpdv organizatoric. Si eu am oameni in subordine si lucrez cu publicul...oricat ai instrui la un om, daca nu are caracterul necesar degeaba racesti gura... Oricine are o zi proasta ..totul este sa stii sa treci peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara la meci am fost sa cumpar seminte de la aia cu fusta inflorata.

Cand i-am zis ca are cana prea mica de seminte, mi-a raspuns: "da-te-n piz@a ma-tii"

Pe aceasta cale vreau sa reclam aroganta cu care am fost tratat.

 

 

PS. frate unii sunte-ti prea de tot cu plangerile astea, unu ca i-a pus tiganii pietre in drum, altu ca nu stiu ce ... e de tot rasul.

Mie mi se pare un topic pertinent. Ca te-ai sa-ti iei seminte de la tanti Tanta si te-a trimis in piz@a ma-tii, te-ai dus cu mari asteptari ca asa o sa se intample, ca deh are trei clase (poate nici pe alea) si nu stie ce e alea customer care. Dar cand te duci la o firma mare cu multiple magazine in toata tara si sa fii tratat cu superioritate nu mi se pare deloc ok. Indiferent ca vrei sa-ti cumperi o motocicleta de la ei sau doar o piulita tot timpul trebuie sa fii tratat corespunzator, clientul meu stapanul meu.

 

Am fost de fata cand i s-a adresat urat angajatul lui unnamed si m-a deranjat si pe mine atitudinea lui, desi am fost de mai multe ori pe la magazinul din Cotroceni si mi s-au parut in regula oamenii de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dat de pereti cu cei de la Cotroceni cand nu mi-au trimis mesaj de confirmare a comenzii de pe polo.de si am stat o luna asteptand piese care erau venite intr-o sapt. ! dar nimeni si repet nimeni de acolo nu a fost arogant sau obraznic , cred ca tine de felul de exprimare si modul de a te impune ca si cumparator .....

de multe ori m-am dus facand pe prostul , stai ca nu stiu ce ulei vreau sau care filtru e mai bun .... dar atata timp cat nu-i faci sa creada ca isi pierd timpul cu explicatii este ok !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

cand te duci la o firma mare cu multiple magazine in toata tara si sa fii tratat cu superioritate nu mi se pare deloc ok. Indiferent ca vrei sa-ti cumperi o motocicleta de la ei sau doar o piulita tot timpul trebuie sa fii tratat corespunzator, clientul meu stapanul meu.

 

Am patit-o si eu cu ei, incercand sa cumpar 2 amarate de bujii - cred ca de-aici mi s-a tras si mie, voiam sa cumpar prea putin... cred.

 

am povestit aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/58865-neseriosii-de-la-mymoto/page-3 dar iata povestea mea si raspunsul primit:

 

din ciclul "inchis! reveniti maine la 8" sau "avem numai ce se vede", in dupa amiaza asta, o noua sceneta jucata de cei de la MyMoto:

 

EPISODUL 1: la depozitul lor (sau ce-o fi) din Sos. Viilor :

 

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

 

cei 4 (patru) indivizi din biroul depozitului ma privesc cu totii ca pe-unu` care cere la farmacie doua legaturi de patrunjel... se uita condescendent la mine si la bujia ce-o tin in mana... raspuns:

_ magazinul s-a inchis! incercati la MyMoto Cotroceni.

_ bine, zic, dar au asa bujii pe stoc?

_daaa, au, au bujii pe stoc!

mi se raspunde, sec (ca sa inteleg ca nu am de ce sa mai zabovesc p`acolo) dar linistitor, fara ca vreunul insa sa verifice ce cod de bujie caut, ori sa ma intrebe ceva. inteleg din tonul raspunsului ca acolo, la magazinul din Cotroceni, bujiile stau gramezi, sa cada pe ei, din toate soiurile si modelele, asteptandu-si cumparatorul... salut, multumesc si plec.

 

goneta pana acolo, ca mai era juma` de ora -magazinul din Cotroceni se inchide la 6.

 

 

EPISODUL 2: la magazinul MyMoto Cotroceni :

 

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

 

zic io si arat bujia cu pricina unui tip care-mi raspunde foarte amabil de data asta:

_ un moment, sa verific... da, avem, dar avem numai una singura, nu doua... incercati la depozit...

_ pai de-acolo m-au trimis aici, zic.

omul se blocheaza. da din umeri, incurcat... nu-mi plac pauzele lungi intr-o discutie asa ca-l intreb:

_ faza asta, genul asta de atitudine e de tip "comertul socialist", nu ti se pare?

omul incearca amabil sa dreaga busuiocul, lansandu-se in explicatii stufoase, dar... salut, multumesc si plec.

 

aceste doua episoade NU vor fi urmate, de catre mine, de o revenire la vreunul din magazinele lor.

 

Asadar... -NU VA URMA-

FINAL: am comandat dupa 15 min, telefonic, in alta parte... vor sosi luni si tot raul spre bine: costa 13 lei/buc, nu 19 lei/buc, ca la My Moto... bafta la vanzari, baieti!

 

si raspunsul primit, in care sunt apostrofat... elegant :

 

Imi permit o mica corectie: inainte de a intra undeva, te uiti si daca intri unde ai treaba si nu nimeresti in alta parte (alta firma). In cazul de fata, pana sa ajungi la birou, ai ignorat cu succes 2 semne explicite, mari, scrise cu rosu care precizau numele societatii precum si aspectul cu privire la acces. Si iti garantez 100% ca nu ai intrat la firma pe care o cautai :)

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci frumusel un mail catre ei in care sa scrii ce ai patit, daca faci un topic nu o sa se intample nimic, in schimb daca trimiti un mail catre vre-un director e cu totul altceva.

 

dupa cum se vede si dupa cum spunea si inca cineva, topicul si-a atins scopul cu succes si anume informarea si reactia conducerii. daca vor exista si rezultate pe termen lung (nu doar scurt, acum dupa o chelfaneala), ar fi extraordinar.

 

Buna seara,

 

In primul rand ne cerem scuze. In al doilea rand va multumim ca sunteti clientul nostru, se pare ca este greu sa apreciem asta, cel putin pentru anumiti angajati.

In marea lor majoritate, angajatii MYMOTO (peste 25) sunt consilieri, nu vanzatori. Meseria lor este sa inteleaga solicitarea/problema clientului si sa-i ofere solutii.

Reactia angajatului nostru este impardonabila.

 

Stim ca avem o carenta majora cu atitudinea (unui angajat) in magazinul din Bucuresti, acest lucru se va rezolva azi, dupa o evaluare corecta si reala a situatiei.

Va vom informa asupra deciziei.

 

Cu stima,

MYMOTO Tuning srl

- actionar principal -

 

Ma bucur pentru ceea ce auzim (raspunsul asta vine pentru toata comunitatea la fel cum inclusiv pentur comunitate am incercat sa semnalez problema, altfel trimiteam un mail). Sunt sigur ca nu este usor de gestionat o astfel de afacere si stiu ca cel mai greu de lucrat este cu oamenii, dar e bine ca se incearca indreptarea situatiei. In unele cazuri (si nu ma refer aici la un domeniu anume), chiar patronii sunt cei cu un comportament gresit fata de clienti, ceea ce este foarte trist, insa observam ca, de-a lungul anilor, tot mai multe astfel de cazuri dispar fie din cauza ca dispar firmele, fie din cauza ca-si indreapta atitudinea.

 

Vanzatorul era cinstit iti recomanda cu caldura bujii normale, nu era de meserie, mai degraba consilier, un fraier iti vroia binele si nu vroia sa te faca de bani pt 2 bujii iridium din care nu se naste nici un ponei putere la motor si nici duh sfant nu este in ele precum in moaste sfixe.

 

Eu in locu aluia scoteam de sub tejghea 2 bujee din metale estrase din meteoriti si comete cazute pe pamant, trripla scanteie spiralata, inmultitoare de bienzana si ieconomicoasa foc, Aproape ca nu mai tre sa bagi bienzina. Si-ti mere motoreta cum mere calul lu Stefan cel Mare.

 

!00 de lei bucata imparate.

 

 

 

(banii, desui, in buzunar)

 

:))))))))))))

 

dupa cum spunea si alt user, problema a fost de atitudine si s-a legat cu alte probleme similare pe care le-am avut de-a lungul timpului. as fi putut sa vreau si bujii placate cu aur. accept un sfat oricand, dupa cum l-am luat in calcul si pe cel primit de la mymoto.

Si eu cred ca angajatul a făcut o greșeală, dar cred că si tu l-ai "ajutat" un pic in momentul in care " ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam)". Aici ai cam dat-o si tu in bara, oare nu era mai cinstit sa-i spui ce gândeai: "eu totusi vreau iridium, sa nu uitam"...

Poate ca in acest ultim caz si răspunsul vanzatorului ar fi fost diferit.

da, poate ai dreptate. insa daca chiar oricum nu vroiam sa-mi cumpar atunci si le spuneam asta si doar intrebam de ele (pret, un sfat, etc.), care e problema?

 

mdap, asta e de rahat. sa nu ai unde sa iti lasi echipamentul, sa mergi 2-3 ore cu cateva kile pe tine.

 

eh, si cine si-ar lasa echipamentul la o garderoba. eu tot timpul, atunci cand sunt nevoit, imi las cu emotii casca pe mana altuia.

Mie mi se pare un topic pertinent. Ca te-ai sa-ti iei seminte de la tanti Tanta si te-a trimis in piz@a ma-tii, te-ai dus cu mari asteptari ca asa o sa se intample, ca deh are trei clase (poate nici pe alea) si nu stie ce e alea customer care. Dar cand te duci la o firma mare cu multiple magazine in toata tara si sa fii tratat cu superioritate nu mi se pare deloc ok. Indiferent ca vrei sa-ti cumperi o motocicleta de la ei sau doar o piulita tot timpul trebuie sa fii tratat corespunzator, clientul meu stapanul meu.

 

Am fost de fata cand i s-a adresat urat angajatul lui unnamed si m-a deranjat si pe mine atitudinea lui, desi am fost de mai multe ori pe la magazinul din Cotroceni si mi s-au parut in regula oamenii de acolo.

da, bine punctat. comentariul userului Ravishing ma duce cu gandul la faptul ca el este unul din cei pe care-i blamam in topicul asta (in modul lui de a fi, nu unul care lucreaza la mymoto).

 

 

In primul rand, este de apreciat reactia promta si adecvata a conducerii magazinului. In al 2-lea rand, dupa cum am specificat si in primul post, problema asta (pe langa incidentul de la salon) am identificat-o la O SINGURA persoane de la magazinul din Cotroceni (idee pe care, recunosc, poate nu am exprimat-o extrem de bine cu "MAI ALES UNUL dintre cei care lucreaza acolo, este foarte arogant in felul lui de a fi") , restul sunt ok. In al 3-lea rand, poate am fost pornit si chitit inca din titlul topicului, poate chiar influentandu-i astfel pe cei care au postat apoi (desi, dupa cati si-au exprimat parerea in directia asta, trebuie sa recunoastem, problema exista!!). Poate era mai corect sa numesc topicul "Pareri despre MYMOTO), as schimba titlul acum, dar din pacate nu stiu cum, asa ca vreau sa rog un MODERATOR cu ocazia asta sa modifice titlul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Angajatul care a oferit raspunsul neadecvat / ofensator nu face parte din echipa Bucuresti, ci dintr-un magazin sistem franciza, din tara. Este un angajat fata abateri pana in prezent, dimpotriva, cu un comportament ok (consilier).

 

....

 

Ne cerem scuze inca odata pentru comportamentul nostru.

 

Cu stima,

MYMOTO Tuning srl

- actionar principal -

 

Frumos raspuns si prompt, ma inclin.

 

Stima,

 

Eu am luat o geaca de la ei si am fost foarte multumit de cum am fost tratat, desi nu aveam nimic pe mine care sa justifice am am venit cu motorul (am lasat tot echipamentul intr-o masina care ne-a insotit la drum).

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu cu ei, incercand sa cumpar 2 amarate de bujii - cred ca de-aici mi s-a tras si mie, voiam sa cumpar prea putin... cred.

 

am povestit aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/58865-neseriosii-de-la-mymoto/page-3 dar iata povestea mea si raspunsul primit:

 

din ciclul "inchis! reveniti maine la 8" sau "avem numai ce se vede", in dupa amiaza asta, o noua sceneta jucata de cei de la MyMoto:

 

EPISODUL 1: la depozitul lor (sau ce-o fi) din Sos. Viilor :

 

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

 

cei 4 (patru) indivizi din biroul depozitului ma privesc cu totii ca pe-unu` care cere la farmacie doua legaturi de patrunjel... se uita condescendent la mine si la bujia ce-o tin in mana... raspuns:

_ magazinul s-a inchis! incercati la MyMoto Cotroceni.

_ bine, zic, dar au asa bujii pe stoc?

_daaa, au, au bujii pe stoc!

mi se raspunde, sec (ca sa inteleg ca nu am de ce sa mai zabovesc p`acolo) dar linistitor, fara ca vreunul insa sa verifice ce cod de bujie caut, ori sa ma intrebe ceva. inteleg din tonul raspunsului ca acolo, la magazinul din Cotroceni, bujiile stau gramezi, sa cada pe ei, din toate soiurile si modelele, asteptandu-si cumparatorul... salut, multumesc si plec.

 

goneta pana acolo, ca mai era juma` de ora -magazinul din Cotroceni se inchide la 6.

 

 

EPISODUL 2: la magazinul MyMoto Cotroceni :

 

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

 

zic io si arat bujia cu pricina unui tip care-mi raspunde foarte amabil de data asta:

_ un moment, sa verific... da, avem, dar avem numai una singura, nu doua... incercati la depozit...

_ pai de-acolo m-au trimis aici, zic.

omul se blocheaza. da din umeri, incurcat... nu-mi plac pauzele lungi intr-o discutie asa ca-l intreb:

_ faza asta, genul asta de atitudine e de tip "comertul socialist", nu ti se pare?

omul incearca amabil sa dreaga busuiocul, lansandu-se in explicatii stufoase, dar... salut, multumesc si plec.

 

aceste doua episoade NU vor fi urmate, de catre mine, de o revenire la vreunul din magazinele lor.

 

Asadar... -NU VA URMA-

FINAL: am comandat dupa 15 min, telefonic, in alta parte... vor sosi luni si tot raul spre bine: costa 13 lei/buc, nu 19 lei/buc, ca la My Moto... bafta la vanzari, baieti!

 

si raspunsul primit, in care sunt apostrofat... elegant :

 

Imi permit o mica corectie: inainte de a intra undeva, te uiti si daca intri unde ai treaba si nu nimeresti in alta parte (alta firma). In cazul de fata, pana sa ajungi la birou, ai ignorat cu succes 2 semne explicite, mari, scrise cu rosu care precizau numele societatii precum si aspectul cu privire la acces. Si iti garantez 100% ca nu ai intrat la firma pe care o cautai :)

Buna ziua,

 

Este un pic dificil sa evaluam corect cele doua situatii.

La prima vedere, dumneavoastra nu ati fost la MYMOTO in Sos. Viilor 14, ci la alta firma (SCHUMOTO SRL), care acolo are depozit, fiind firma de distributie. MYMOTO are acolo doar service-ul (lipit de SCHUMOTO, fara birou) si un container dublu in fata.

Mai mult, cei de la SCHUMOTO explica faptul ca NU sunt magazin, si redirectioneaza clientii. Ei nu au resurse alocate pentru a oferi relatii catre utilizatori finali, si nu vand decat prin reteaua de dealeri.

 

Ajungand la MYMOTO Cotroceni, solutia propusa de catre ei este cea corecta (daca era o urgenta!), respectiv atunci cand un client are nevoie pe loc de o piese, este intrebat daca se poate duce in Sos. Viilor, la service-ul MYMOTO de unde poate ridica produsul. Explicatia este destul de simpla, service-ul are acces direct la depozitul SCHUMOTO, acestia avand pe stoc aproape orice consumabila.

 

Ceea ce nu intelegem din istoria de mai sus, este de ce angajatii de la SCHUMOTO nu v-au redirectionat catre service MYMOTO, fiind la 10 metri distanta, dar nu le putem reprosa nimic. Singura explicatie este ca service-ul era inchis (greu de crezut), si v-au redirectionat catre magazinul din Cotroceni.

 

Din punctul nostru de vedere, reactia MYMOTO Cotroceni este absolut corecta, iar decizia dvs este corecta dar in baza unor premise aparent false.

 

Cu stima,

MYMOTO Tuning srl

- actionar principal -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio sansa ca acest topic sa se apropie de cel cu bisnitarul :)

 

Aici a lipsit bulangeala clientului :)

 

+Ca au si raspuns cei de la mymoto..

 

Poate la anul!

 

Sau poate iese la iveala un bisnitar in cursul zilei de astazi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Cu stima,

MYMOTO Tuning srl

- actionar principal -

 

Cu stima, va multumesc si eu pentru raspuns. Toate cele bune!

 

Remediati-va problemele, cred ca am fi cu totii bucurosi ca lucrurile sa mearga bine si decent. Faptul ca reactionati este un lucru pozitiv, sunteti pe calea cea buna. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...