Jump to content

Recommended Posts

in link avem doua modele de cereri de informare. Sunt foarte bune.

Noua ne trebuie, pe de o parte, o hotarare definitiva care sa constate ca stalpii aia metalici reprezinta pericol permanent si major de moarte pentru mai multe categorii de participanti la trafic; o hotarare definitiva care sa oblige scoaterea lor de pe raza primariei Otopeni; inceperea urmaririi penale a persoanelor care se fac vinovate de montarea acelor stalpi si indirect a decesului tinerilor nostri colegi.

Ca ne-om si informa intre timp, asta e alta.

momentan le-am trimis o somatie sa-i scoata, si sunt curios ce or sa raspunda...

Plangerea vreau sa o fac la parchetul general, de aia am nevoie de informatii si din alte orase, astfel incat ancheta sa fie la nivel national, si sa sperie primariile si consiliile locale: cine a pus sa-i scoata, cine nu a pus nici sa nu puna.

 

De aia astept motociclistii sa ne ajute si de fapt sa se ajute unii pe altii.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E una din cele mai bune actiuni colective din ultima vreme, sper sa fie prima dintr-un lung sir :ok:

Link to post
Share on other sites

Am citit mai devreme un comentariu negativ la adresa d-lui Dan Popescu.

 

Acum vad ca a disparut. Chiar asa pe fata merge cenzura pe-aici?

Urat domnilor, urat ....

 

Da, si mie mi s-a sters postul si mi s-a dat un avertisment de catre "moderatorul" adidas, pentru ca nu rezonam cu opinia lui DP. Adica ai voie sa comentezi doar atata timp cat o faci pe placul moderatorului. Credeam ca s-au mai rezolvat din cazurile de moderatori devianti, se pare ca m-am inselat.

Link to post
Share on other sites

Ti-am explicat frumos, daca ai ceva personal cu DP, te certi in particular. A fost doar un avertisment, pentru offtopic iti pot da si ban.

PS. Dl. moderator :D

Link to post
Share on other sites

Ti se pare tie ca e offtopic daca raspund unui membru care si-a scris opinia pe subiect? Ti se pare tie ca am ceva personal cu DP daca nu-mi place ideea lui de a transforma soselele in piste de reiseri? Mi se pare mie sau ma ameninti cu banare pentru asta?

Link to post
Share on other sites

Tie iti plac stalpii aia acolo? Mie nu si de aia sunt de acord cu aceasta actiune. Tu i-ai vazut pe copiii aia intinsi in Otopeni? Eu i-am vazut. Daca tu esti de acord e ok, dar vino cu argumente. Aceasta discutie trebuie sa fie una constructiva si nu distructiva.

 

PS. Nu eu ti-am sters postul, eu doar ti-am dat o atentionare pe PM :ok:

Link to post
Share on other sites

posturile mele 13 si 34 plus am mai avut unul cam ironic, nu mi s-au sters cu toate ca nu sunt pentru initiativa lui Dan.

respect insa faptul ca se zbate pentru ... ceva, care in prezent pentru mine acel "ceva" nu cred ca e nimerit, dar sunt multi care militeaza pentru acelasi lucru.

so.. be it!

jos palaria pentru initiativa, pentru faptul ca are sustinere, pentru energia depusa pentru asta.

io stiu ce-oi fi scris tu de-ai dernajat moderatoru?

depinde si CUM scrii daca nu esti de acord, zic eu..



poate cu postul meu i-am dat idei lui adidas sa ma "lucreze" si pe mine, :lol:

asa e cateodata nu-mi tin gura...

Link to post
Share on other sites

La ideea mai multor motociclisti (unii chiar campioni nationali) vom organiza un meeting de protest (poate chiar mars) la Otopeni. Data si celelalte detalii vor fi stabilite impreuna cu mai multe grupuri si cluburi de motociclism si vor fi comunicate prin toate caile. Deja am facut discutii preliminare la Primaria Otopeni.

De aspectul referitor la autorizatii, acestea cad in sarcina AMR. Tineti aproape.

 

Pe de alta parte, am rugamintea de a tine aceast topic clar si curat de caterinci, contre, discutii personale, viraje si alte asemenea. Subiectul este prea serios si tinerii nostri camarazi morti nu merita asta. Rog public moderatorii sa actioneze referitor la chestia asta, stergand inclusiv posturi poate bune dar care sunt offtopic.

 

Stiu ca nu toata lumea este de acord ca exista AMR, sau ca am reusit sa fac ordine si disciplina impreuna cu Bunu, deranjand visele unora de spalare si deturnare de bani, de acaparare de fonduri UE. Stiu ca unii sunt deranjati de faptul ca nu au putut prelua AMR asa cum deja au raportat "afara" asa cum au facut in Bulgaria de exemplu cu asociatia similara. Stiu ca unii sunt din cei care au fost scosi din AMR, sau au plecat singuri, de rusine. Indiferent de greutati, AMR merge mai departe si-si atinge telurile, asa cum eu mi-am atins telul cu Magadan, ba chiar de doua ori, inclusiv iarna...

 

Cine are ceva cu mine, sa mearga la discutiile cu ursii de la Magadan sa posteze acolo sau sa ma caute pe privat. Chiar si de aici de departe voi cauta sa raspund la toata lumea. Va multumesc.

 

Rog moderatorii dupa o zi sa strarga si acest post al meu, mai putin anuntul cu meeting-ul. Multumesc.

Edited by Dan Popescu
Link to post
Share on other sites

Noua ne trebuie, pe de o parte, o hotarare definitiva care sa constate ca stalpii aia metalici reprezinta pericol permanent si major de moarte pentru mai multe categorii de participanti la trafic; o hotarare definitiva care sa oblige scoaterea lor de pe raza primariei Otopeni; inceperea urmaririi penale a persoanelor care se fac vinovate de montarea acelor stalpi si indirect a decesului tinerilor nostri colegi.

Ca ne-om si informa intre timp, asta e alta.

momentan le-am trimis o somatie sa-i scoata, si sunt curios ce or sa raspunda...

Plangerea vreau sa o fac la parchetul general, de aia am nevoie de informatii si din alte orase, astfel incat ancheta sa fie la nivel national, si sa sperie primariile si consiliile locale: cine a pus sa-i scoata, cine nu a pus nici sa nu puna.

 

De aia astept motociclistii sa ne ajute si de fapt sa se ajute unii pe altii.

:10:

Ideea principala ar fi sa ii INLOCUIASCA.

Adica in locul TEVILOR DE OTEL sa monteze altceva din PLASTIC. Adica nici stalpisorii aia mici de plastic peste care trece gibonul fluierand cu orice masina ca sa parcheze la botu calului, dar nici aia de otel care sa ma sfartece daca alunec pe strasse din "tz" cauze...

Bidoanele alea mari de plastic alb-rosii care le puneau la un moment dat pe mijloc ar fi fost cel mai indicate pe marginea soselei... Evident prinse de bordura ... :D

Parerea mea...

Link to post
Share on other sites

postul tau are rol educativ si distractiv (aia cu ursii)

cred ca voi veni la un meeting, dar nu pentru tarusi, cu aia nu sunt de acord, pentru ca voi o sa-mi limitati prin actiunea voastra viteza prin otopeni, si, in loc sa-i "dau" cu varfuri de 90km/h trebuie sa ma tarai cu 65km/h

stii cum e la 65?

te dai jos, fumezi, mananci un mic, te mai urci pe motor mai te uiti la temperatura, te mai dai jos etc

 

la meeting voi veni pentru schimbarea legislatiei de scoala auto-moto.

sa se faca cu exemple si cu probe practice de ocolire a obstacolelor inopinante, cu trecere peste obstacole, cu simulari de accidente a unei masini care nu opreste si tu stai la stop, cu examen SPECIAL pentru motociclete peste 0.5CP/kg, nu functie de varsta. in conditiile actuale sistemul te impinge sa inveti in trafic, ceea ce e gresit, parerea mea.

sa se faca cu exemple de la politie de accidente reale, cu smurdul, chiar daca pretul se ridica.

 

apoi, politia cand te prinde ca ai viteza sa-ti dea sa alegi daca sa-ti aplice amenda sau pentru €200 sa te duci 2-3 zile la curs de conducere preventiva si constientizare a accidentelor, prim-ajutor, etc.

Link to post
Share on other sites

Despre "betoanele" care sunt puse de-a lungul DN-ului, incepand de la fantana Miorita, pe mijloc, dar nu sunt semnalizate cu banda reflectorizanta, ce ziceti? Mie imi e greu sa le observ pentru ca drumul nu e luminat, sunt jegoase si au aproape aceiasi culoare cu soseaua, dar sunt bune ca nu mai intoarce orice idiot pe dubla continua. Treaba facuta pe jumatate bine.

Link to post
Share on other sites

O idee foarte proasta!

Daca nu ar fi acei stalpi, ar iesi foarte multi cu masinile din aleile laterale si s-ar produce mult mai multe accidente!

Pe langa asta, mai au si rolul de a proteja pietonii.

In cazul accidentului din Otopeni...daca zburau cei doi tineri peste vreun pieton si ar fi existat si a 3 victima?

Link to post
Share on other sites

pai de la un pieton a inceput chestia asta. Ala e in spital. Ai nostri sunt...bucati, facuti exact de stalpii pe care acum toata lumea-i da de la unii la altii. Ba sunt ai Primariei (ei zic ca nu), ba sunt pusi de CNADR...

Link to post
Share on other sites

pai de la un pieton a inceput chestia asta. Ala e in spital. Ai nostri sunt...bucati, facuti exact de stalpii pe care acum toata lumea-i da de la unii la altii. Ba sunt ai Primariei (ei zic ca nu), ba sunt pusi de CNADR...

ala (pietonu) a crapat la spital.

Link to post
Share on other sites

pai de la un pieton a inceput chestia asta. Ala e in spital. Ai nostri sunt...bucati, facuti exact de stalpii pe care acum toata lumea-i da de la unii la altii. Ba sunt ai Primariei (ei zic ca nu), ba sunt pusi de CNADR...

 

nu faceam referire la pietonul care traversa neregulamentar, evident!

 

dar, daca pe trotuarul acela era o mamica cu vreun carucior, ce crezi ca s-ar fi intamplat?

Link to post
Share on other sites

stalpii aia sunt plantati pentru ca "la noi" nu se poate altfel

 

total de acord!

 

Personal mi se pare o tampenie initiativa asta. Romanul trebuie civilizat cu "bata", i-ai pus stalpi, nu mai poate parca si gata, daca altfel nu se poate. Si datul inpoi de pe trotuar (unde au urcat ca nu erau stalpi) este foarte periculos. Ca sa nu mai spun altceva: nu vi s-a intamplat niciodata sa vedeti chiar femei cu carucioare cu copii fiind nevoite sa ocoleasca PE CAROSABIL masina parcata ca porcu' de cate un meltean, blocand TOT trotuarul?? Asta nu este periculos?? Eu am vazut, si nu doar o data!

Alt aspect: stalpii astia au cumva si rolul de a proteja (pe cat posibil) pietonii de o evetuala accidentare din cauza unei masini care a pierdut controulul. Stim bine cat de tare merg foarte multi, inclusiv in oras.

Si sa revenim la moto... daca de exemplu retardu' care da blani in oras (si stim bine ca sunt muuulti, inclusiv intre cei care sustin petitia asta absurda) pierde controlul iar acesti stalpi salveaza viata unor pietoni/copii care mergeau nevinovati pe trotuar, dar altfel, fara stalpi, ar fi fost spulberati de "bolidul" tarasaindu-se pe asfalt??

Nu stiu 100% in ce conditii s-a intamplat acest accident si in ce masura putea fi evitat, daca a fost viteza, prostie, lipsa de experienta sau doar ghinion... dar este un caz izolat totusi. Stalpii aia pot salva mult mai multe vieti asa cum sunt.

 

Cred ca energia asta, implicare AMR si nu numai pot fi folosite in scopuri mult mai intelepte. De exemplu, s-a tot vorbit mai sus de incepatorii care merg pe motoare foarte puternice. Eu as stimula autoritatile sa existe o lege clara si mai ales sa se aplice, cu sanctiuni severe. Asta da scop nobil. Si stim bine ca cei mai multi morti in accidentele moto din RO sunt astfel de cazuri, nici pe departe cei loviti de stalpi... ca sa nu mai zic ca poate pana si la accidentul asta cu stalpii s-ar incadra si situatia tocmai mentionata.

 

ATENTIE CONDUCATORI AUTO-MOTO:

 

Trebuie musai demarata o actiune ferma

impotriva sensurilor giratorii suprainaltate!

Este o loterie sa intri in aceste adevarate capcane generatoare de accidente...

 

Sunt de acord cu asta, un exemplu bun fiind sensul giratoriu de pe DN1 Barcanesti la Lukoil.

La fel de periculoase mi se par insa si sensurile giratorii unde rondul din mijloc este extrem de mic si se intra foarte tare.

 

Dar mult mai grav mi se pare ca nimeni nu face nicio campanie sa incerce sa-i educe pe meltenii care inca semnalizeaza stanga in sensul giratoriu, sa le atraga atentia ca este obligatoriu sa semnalizeze de fapt dreapta la iesirea din sens. Iar daca eu nu sunt meltean si nu am semnalizat stanga, melteanul intra tare ca atata a priceput el si atat il duce capul ala de meltean, si cand vede ca eu totusi fac sensul franeaza brusc si incepe sa injure si sa claxoneze, ca de ce nu am semnalizat eu stanga.

Link to post
Share on other sites

Amuzanta discutie per total.

Stalpii aia impiedica stationarea in loc nepermis, nu sunt nicidecum un element de protectie al pietonilor fata de un vehicul scapat de sub control. Orice masina care circula cu >40Km/h matura stalpii aia ca pe surcele.

Drumul asta nu are ce cauta in oras dar daca tot s-a nimerit sa fie printr-unul, gratie tovarasului, ar fi bine ca participantii la trafic sa caste ochii. Politia sa urmareasca traficul din preajma zonelor cu risc ridicat de accident, caci date au deja, si sa aplice sanctiuni.

Dar cum romanul se asteapta, in general, ca celalalt sa faca ceva ne cam asteptam unii pe altii. Noi pe de-o parte asteptam ca CNADNR sa suspende drumul asta dupa modelul Oprescu™ , politia asteapta ca noi sa trecem cu viteza prin locurile umbrite unde stau ei cu gogoasa-n bot la umbra boschetelui, pietonul ca noi sa-l evitam/protejam indiferent de cat de iresponsabil se comporta.

In alta ordine de idei, azi m-am sicanat cu 4 soferi in trafic, toti femei. Astept si eu ca politia sa isi asume rolul de politie nu numai mafie care extorcheaza soferi. Sunt satul de soferi iresponsabili, neatenti, nesimtiti si ostili fata de ceilalti participanti la trafic care nu poseda 4 roti si o tabla deasupra.

Link to post
Share on other sites
Guest Brigada Diverse

Deci sunt doua tabere, nu? Ia sa-mi exprim si eu parerea.

 

Cazul ipotetic in care ei ar salva viata unor pietoni nevinovati de pe trotuar spulberati de un retard gonind pe motor (prezentat de khk mai sus) ar trebui preintampinat de Politie, daca si-ar face datoria si i-ar umfla retardului permisu`, nu sa puna botu` la o spaga si sa-l ierte.

 

De ce eu (eu = oricare dintre noi) trebuie sa risc sa fiu taiat in doua de un stalp daca merg normal dar alunec pe o balega? Care balega, apropos, n-ar trebui sa fie acolo daca Politia si-ar face datoria, nu sa puna botu` la o spaga.

Link to post
Share on other sites

Am primit raspunsul oficial semnat si stampilat de la Primaria Otopeni. Scurt, concis si la obiect:

 

"..............va facem cunoscut faptul ca strada Calea Bucurestilor are regim de
drum national asigurand legdtura cu capitala ldrii si in conformitate cu
prevederile Ordonantei Guvernului nr. 4311997 privind regimul drumurilor,
are zona de protectie de 22 m, distanla de la axul drumului p6ni la marginea
exterioard a zonei drumului.
In consecinta va puteti adresa CNADNR (Compania Nationala de
Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania), institutie care a desfasurat
actiunea de montare a stalpilor de protectie de pe marginea drumului, avand in
administrare drumul national........................."
De unde rezulta ca stim impotriva cui sa ne indreptam, in mod oficial.
Readuc in discutie rugamintea de a trimite poze si descrieri ale altor asemenea "obiecte cauzatoare de moarte" din toata tara. Lucram la plangerea penala.
Va tinem la curent.
Link to post
Share on other sites

@ khk - nu vi s-a intamplat niciodata sa vedeti chiar femei cu carucioare cu copii fiind nevoite sa ocoleasca PE CAROSABIL masina parcata ca porcu' de cate un meltean, blocand TOT trotuarul?? Asta nu este periculos?? Eu am vazut, si nu doar o data!

- Ba da. Amuzant este cand sunt in preajma gramada de locuri libere de parcare si masina politiei ocupa trotuarul in intregime (data viitoare va pun si poza) Si culmea, noi contribuabilii dorim ca tocmai ei sa respecte legea. Le spun intotdeauna, veti fi respectati atunci cand va veti face meseria ca la carte !

Dl. Dan asteptam vesti in continuare. Nu ii lasa !



@ Dan Popescu Am incercat sa va trimit un mesaj pe PM dar nu pot. Puteti face ceva demersuri ( primarie, administratia drumurilor, politie) pentru instalarea unui parapet de beton in zona curbei, unde a avut ieri loc accidentul de la Puchenii Mosneni ?

Un asemenea parapet ne-ar scuti de alte accidente, deoarece tentatia sa vireze peste cele doua linii continue e mare pentru cei ce ies de pe strada laterala din dreapta. Sa ii lasam fara aceasta posibilitate pe viitor !

Edited by fast_arrow
Link to post
Share on other sites

Am trimis somatia si catre Directorul General al CNADR referitor la stalpisorii metalici de pe marginea drumurilor nationale. In continutul raspunsului primit de la Primaria Otopeni am fost informati oficial cine a dispus si cine a instalat acesti stalpisori. Urmeaza si plangerea penala.

 

@ fast_arrow: Poze, descrierea exacta, adresa exacta. pe oricare din metodele acestui forum, al forumului Pro-bike sau pe facebook.

Link to post
Share on other sites

Prima actiune a lui DP care trebuie sa recunosc ca e buna si pe care toata lumea ar trebui sa o sustina. In alte tari am vazut ca exista niste schite cum trebuie sa arate parapetul de protectie de pe marginea drumurilor ca sa fie prietenos in caz de accident moto. Si anume, stalpisorii verticali trebuie protejati si la partea de jos de o banda orizontala nu numai la pozitia actuala, astfel in caz de accident moto corpul pilotului sa se poata lovi de acest element orizontal si sa fie pastrat pe carosabil, nu sa fie secerat printre acei stalpisori verticali.

De aia eu cred ca ar trebui un pic asteptat si facut niste schite astfel incat sa se ia o decizie privind forma acestor parapeti care vor fi montati de acum in intreaga tara.

 

Cred ca exista sanse de izbanda in acest caz, cand o sa am timp o sa mai studiez pe net pentru ca si alte tari au avut aceasta problema si am vazut chiar niste schite de cum sa arate parapetul ca sa fie "moto friendly".

Link to post
Share on other sites

Prima actiune a lui DP care trebuie sa recunosc ca e buna si pe care toata lumea ar trebui sa o sustina. In alte tari am vazut ca exista niste schite cum trebuie sa arate parapetul de protectie de pe marginea drumurilor ca sa fie prietenos in caz de accident moto. Si anume, stalpisorii verticali trebuie protejati si la partea de jos de o banda orizontala nu numai la pozitia actuala, astfel in caz de accident moto corpul pilotului sa se poata lovi de acest element orizontal si sa fie pastrat pe carosabil, nu sa fie secerat printre acei stalpisori verticali.

De aia eu cred ca ar trebui un pic asteptat si facut niste schite astfel incat sa se ia o decizie privind forma acestor parapeti care vor fi montati de acum in intreaga tara.

 

Cred ca exista sanse de izbanda in acest caz, cand o sa am timp o sa mai studiez pe net pentru ca si alte tari au avut aceasta problema si am vazut chiar niste schite de cum sa arate parapetul ca sa fie "moto friendly".

Am primit atat de la FEMA cat si de la asociatiile de motociclism partenere din tarile nordice documentatii referitoare la aceste elemente de protectie. Si ei lupta (firesc) pentru cresterea sigurantei motociclismului, fiecare unde, cand si cum poate.

Aceste documentatii vor fi puse la dispozitia CNADR cu prilejul unei intalniri de lucru, pe care acum o organizam.

Problema este ca in afara de comentarii (de toate felurile) pe forumuri motociclistii nu se inghesuie sa participe la astfel de proiecte. In ceea ce priveste AMR, vom continua sa derulam astfel de proiecte, ba chiar le vom amplifica.

Apreciem foarte tare orice actiune sau sprijin al colegilor nostri. AMR este o organizatie facuta de motociclisti pentru motociclisti.

Link to post
Share on other sites

Succes! deasemeni si bordurile separatoare de sensuri reprezinta aceeasi duritate. Pe deasupra au micsorat carosabilul.

 

Este posibil sa luptam si pt RCA-ul Moto pe 8-9 luni? dealtfel perioada prielnica circulatiei Moto.

Edited by TeDy 'M
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...