Sari la conținut

Problema 600RR


Zvastic
 Share

Postări Recomandate

Salut , am si eu o problema cu un 600RR , an 2008 , pur si simplu , dintr-o data , nu mi se mai ridica turometrul. Cand ii pun contactul si isi face verificarea merge , insa dupa ce o pornesc si accelerez nu se ridica de la 0 .

 

 

Daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare sau stie pe unde ar cam fii problema , sunt dispus sa ascult . Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o problema la ecu honda legat de turometru. Am intanlit la 600rr 2003/2005 genul asta de problema.

Din cate imi amintesc este un fir galben cu verde care vine semnalul din ecu.Trebuie verificat daca exista semnal de la ecu..frecventa.

Check-ul bordului este doar al bordului semnalul este dat de ECU.

Verifica totusi legatura dintre bord si ecu vezi daca s ai continuitate.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Celelalte aparate de bord functioneaza?? Unele tipuri primesc semnalul la turometru de la una dintre bobine, altele de la ECU.

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Celelalte aparate de bord functioneaza?? Unele tipuri primesc semnalul la turometru de la una dintre bobine, altele de la ECU.

Vorbim de 600 RR 2007 deci semnalul vine din ECU.

Am spus si culoarea firului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare,

Am achizitionat si eu o Honda CBR 600 RR 2003 si patesc acelasi lucru,

Fostul proprietar mi-a spus ca turometrul a "incetat din viata" dupa ce si-a facut revizia la motor.

Am verificat cablurile, nu este nici o mufa scoasa nimic, am sa verific si pentru continuitate sa vedem,

in cazul in care este problema de la ECU, necesita sa il schimbam? Adica nu se poate repara ceva?
Si daca schimb ECU, trebuie schimbat si chip-ul la cheie din cate am inteles nu?

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la ECU ar trebui sa mai faci cateva verificari sumare ale circuitului. Rezolva verificarea circuitului la turometru in urmatoarea ordine:

a) deconectezi mufa/conectorul din turometru;

B) ai nevoie de un multimetru/voltmetru de curent continuu_ conectezi sondele aparatului in urmatoarea ordine in conector/mufa_ plus voltmetru la firul galben/verde sau roz/verde(am vazut diferente..in fine ..aceste culori) din conector si minus aparat/COM la un verde, este de masa(-) tot in conector.

c) ridici motocicleta din spate, roata din spate libera, pe un stander moto;

d) comuti contactul motocicletei pe pozitia ON, aprindere si rotesti roata din spate/ schimbatorul de viteze la punctul mort;

e) urmaresti voltmetru daca ai pulsuri/cresteri de tensiune pana la 5 V.

Postezi rezultatele si discutam.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, ai dreptate :hug: ....este vorba de turometru/tahometru, metoda de mai sus este pentru vitezometru....neatentie :-L

Pentru turometru in aceeasi mufa de bord se verifica tensiunea intre galben/verde si masa, motor pornit dar cu tester sau o combinatie de adaptor cu un voltmetru, tensiunea trebuie sa fie peste 11 V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o problema cu un 600RR , an 2008 , pur si simplu , dintr-o data , nu mi se mai ridica turometrul. Cand ii pun contactul si isi face verificarea merge , insa dupa ce o pornesc si accelerez nu se ridica de la 0 .

 

 

Daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare sau stie pe unde ar cam fii problema , sunt dispus sa ascult . Multumesc .

 

ECU este problema. Ca sa te convingi trebuie sa verifici cu alt ECU. Vei avea nevoie si de contactul cu HISS ca sa faci proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face si o verificare cu aparate de masura pentru a te convinge ca este ECU responsabil de defect, vorbim de semnalul care ajunge la tahometru. Forma semnalului care este trimis de ECU si se regaseste la tahometru este de forma treapta(img), il poti vizualiza cu un tester/osciloscop(semnalul din imagine nu este de la un tahometru !.) sau cu un adaptor/mode + un multimetru/voltmetru. Daca nu ai semnal la conductorul Galben/Verde care vine de la ECU, masoara continuitatea circuitului cu un ohmmetru, de aici pana la o conexiune/mufa ( o gasesti pe circuit) si in continuare la ECU, se pastreaza culoarea galben/verde. Posibil sa ai probleme cu continuitatea..si atunci este mai simplu, se reface circuitul. Daca totul este OK , atunci problema este din ECU circuitul integrator de semnal pentru taho este defect, ECU primeste semnale de la senzorii CKP(crankshaft) si CMP(camshaft) prelucreaza pentru aprindere, dar comanda pentru tahometru este lipsa. Sigur gasesti in Bucuresti un atelier moto sa-ti rezolve problema...

Numai bine,

post-74268-0-72722600-1426616372_thumb.png

post-74268-0-10897300-1426616386_thumb.jpg

post-74268-0-09897200-1426616400_thumb.png

post-74268-0-34062600-1426616410_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...