Sari la conținut

probleme cu garnitura cred...


Postări Recomandate

buna

exista cumva pe honda cbr 600 f3 din 1998 racitor de ulei???

intreb pentru ca nu de mult antigelul s-a facut foarte vascos (ca iaurtu sau maioneza si nu ma refer la culoare ci la densitate)

am dus motocicleta l-a doftor si se pare ca a fost in regula garnitura de chiuloasa....maine imi verifica si planeitatea la chiuloasa....iar daca si asta se dovedeste a fi in regula va rog sa imi dati si alte variante....

daca chiuloasa este fisurata se poate verifica????

multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna

exista cumva pe honda cbr 600 f3 din 1998 racitor de ulei???

intreb pentru ca nu de mult antigelul s-a facut foarte vascos (ca iaurtu sau maioneza si nu ma refer la culoare ci la densitate)

am dus motocicleta l-a doftor si se pare ca a fost in regula garnitura de chiuloasa....maine imi verifica si planeitatea la chiuloasa....iar daca si asta se dovedeste a fi in regula va rog sa imi dati si alte variante....

daca chiuloasa este fisurata se poate verifica????

multumesc mult

UNDE SE MONTEAZA FITRU DE ULEI VEZI DACA AI TERMOFLOT- DACA E FILTRU DE ULEI EXTERN SI NU ELEMENT FILTRANT- AR PUTEA FI TERMOFLOTUL(RACITOR ULEI) SPART

Editat de sorinpuv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UNDE SE MONTEAZA FITRU DE ULEI VEZI DACA AI TERMOFLOT- DACA E FILTRU DE ULEI EXTERN SI NU ELEMENT FILTRANT- AR PUTEA FI TERMOFLOTUL(RACITOR ULEI) SPART

da e filtru care infileteaza....ii voi zice la baiatu care sa ocupa de el sa se uite....nu stiu ce sa zic....

si de la ce sa se sparga???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e filtru care infileteaza....ii voi zice la baiatu care sa ocupa de el sa se uite....nu stiu ce sa zic....

si de la ce sa se sparga???

DE LA APA CEL MAI PROBABIL CA E DIN ALUMINIU SE STRAPUNGE- DACA NU AI TINUT-O CU ANTIGEL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate simeriunguri sunt si daca se gasesc....sau se pune silicon???

ce culoare tre sa aibe siliconu???

filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo

In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo

In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema

oricum il las pe el dar vreau sa inteleg si eu ....ca cine stie poate ajuta vreodata

am intrebat de silicon ca zicea cineva de silicon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de-a mesteri ... defapt singurul e TNG dar vad ca se abtine de la raspunsuri clare.

 

Ai acolo 2 o-ringuri daca imi aduc aminte bine, intre radiator si carter. De cele mai mutle ori se duc o-ringurile si nu mai tin presiune, in schimb am intalnit si cazuri in care problema era radiatorul. Din cauza "antigelului" de buna calitate acesta corodase radiatorul tot in zona o-ringurilor. Daca tot umbli acolo schimba si o-ringul mare care etanseaza capacul radiatorului, cel in care ai antigel in mod normal.



filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo

In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema

Mecanicul i-a dat jos chiuloasa deci e clar ca e un mecanic "foarte" priceput.

Ce spui tu acolo nu e la modelul asta, F3-ul are racitorul langa nu sub filtrul de ulei.



cate simeriunguri sunt si daca se gasesc....sau se pune silicon???

ce culoare tre sa aibe siliconu???

Nu pune silicon. Nu ai vrea sa se duca vre-o bucata de silicon pe instalatie in cazul in care se desprinde ...

Simeringurile se gasesc foarte usor.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de-a mesteri ... defapt singurul e TNG dar vad ca se abtine de la raspunsuri clare.

Ma abtin pentru ca motorul eate deja pe mana unui mecanic,nu este corect fata de el sa dau sfaturi .El are motorul in fata il poate vedea,verifica, atinge...este cel mai indreptatit sa spuna ce este defect sau nu.

Noi ne dam cu presupusul...

Este drept ca s-a grabit cu demontatul chiuloasei...parerea mea.

Cu respect TNG!

 

Pentru proprietar:

Ai mai pus o intrebare pe alt topic..un pic mai sus de intrebarea ta, ai raspunsul la problema.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin pentru ca motorul eate deja pe mana unui mecanic,nu este corect fata de el sa dau sfaturi .El are motorul in fata il poate vedea,verifica, atinge...este cel mai indreptatit sa spuna ce este defect sau nu.

Noi ne dam cu presupusul...

Este drept ca s-a grabit cu demontatul chiuloasei...parerea mea.

Cu respect TNG!

 

Pentru proprietar:

Ai mai pus o intrebare pe alt topic..un pic mai sus de intrebarea ta, ai raspunsul la problema.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...