Jump to content
Sign in to follow this  
kawazaki

Accident Take Ionescu

Recommended Posts

Mergand cu masina dinspre Take Ionescu spre centru(punctele cardinale) am fost socat la ce am asistat.

Pe sens opus un R1 in blana se infinge in partea stanga spate a unui taximetrist care nu a acordat prioritate(acesta a iesit dinspre Nicu Filipescu spre Take Inoescu.

Cei doi de pe motor pur si simplu au zburat peste taxi 30-40 metrii pe squarul ce desparte cele doua benzi putin catre sensul meu de mers.In parbrix sau in capota mi-a venit o semnalizare de la respectivul motor.

Ce am putut eu constata au fost taieturi pe tot corpul superficiale fara mult sange, problema era sa nu fie ceva intern ,smurdul a venit in 3min cred.A venit si un motociclist nu ii retin numele acumm, are magazinul moto de pe colt din Badea Cartan care le-a vandut motorul ieri.Cei doi sunt arabi din cate am inteles.Voi incerca sa pun si filmuletul mai spre seara.

Concluziile le trageti voi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte nasol sa circuli pe-acolo pe banda 1. Cand intra cineva de pe stradutele alea, isi baga botul de-a binelea sa vada ceva de masinile parcate sau intra la risc...Daca ii mai si dai cox, cu atat mai putin te poate vedea. Sper sa nu aiba probleme serioase riderii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fil-mu-let! fil-mu-let!

Sigur ai o problema...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasol... imi pare rau, sper sa nu fie mai mult de o sgriatura la fondulet.. dar au cumparat ieri un r1.. ar fii si cumva prima motocicleta?

acidentele se fac pt greseli din ambele parti, eram sa patesc acelas chestie, tot pe take ionescu azi, cu maisna cu piti care iese din parcare.. dar mergand incet am putut sa evit..asta e sper sa fie bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am doua..mai mici.

Scuze, scuze.....acum vad ca "Sarmalele Reci" clipul.....este in semnatura ta :rusinica: . Initial am crezut ca ai postat tu acel videoclip aici drept filmulet de la accident.

Din nou scuze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pare grav:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebunie mare azi, în oarș! Am ieșit la o tură cu un prieten și după intersecția Gh. Lazăr cu Circumvalațiunii, unde e făcută intrarea/ieșire către/de la Billa, un amețit s-a gândit să întoarcă mașina de pe banda 1, sensul spre Cetății, pe partea cealaltă, spre P-ța 700; colegul cu care eram, l-am luat „frumos” din lateral și a culcat-o... din fericire, fără urmări asupra lui și nici a motocicletei (doar puțin frecată pe la capacul alternatorului).

Și ca să fim chit, era să o pățesc și eu, pe Bogdăneștilor; Mergeam bătrânește pe banda 2, spre Coandă, când observ că pe conservaru din dreapta îl cam fură peisaju și vine peste mine; mă uit spre el, claxonez, nici o reacție. Deja eram pe axul drumului și el tot spre mine, să mă călărească! Pe contrasens venea unu cu o platformă după el, care era mai lată, cât aproape toată band; noroc că eram în a 2-a și am avut de unde să-i dau un zvâc, cât să mă strecor în fața fosilei adormite. La semafor i-am dat ceva carne de mestecat, dar săracu, se uita la mine cu o privire pierdută și nu înțelegea dece mă bag în universul lui.

 

Așa că aveți de grijă!

Oricum, mi se pare obositor și not fun de mers prin oraș, dupămasa la oră de vârf; toată lumea e cu gându în altă parte, numai la condus nu...

 

Apropo, ceva boboci la început de sezon? Poate ne întâlnim și ieșim la o plimbare liniștită, să strângem niște kilometri... și experiență. Sigur, ies cu mare plăcere și cu veteranii, dacă mă primesc și au răbdare să mergă într-un ritm mai domol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E aventura R1-le de o zi. Insanatosire grabnica baietilor.

50 km/h si gandestete ca esti invizibil, si vorbesc serios...

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]care are magazinul moto de pe colt din Badea Cartan care le-a vandut motorul ieri.

 

Intradevar, riderii au fost la magazinul moto de pe Take Ionescu dar le-a fost recomandat motociclete de maxim 500 cmc fiind incepatori... Conducand la ei in tara si nu la noi, au vrut ceva mai puternic gen Ninja etc. . Nu au gasit nimic cerintelor lor si au plecat, fara motor. Si or fi gasit ei altceva ieri in alta parte, or fi iesit azi la un "test" ceva, nu cunoastem detalii, dar rezultatul este cel de azi... Ideea e ca motocicleta nu le-a fost vanduta de catre baietii de la magazinul de pe colt din Badea Cartan. Au fost sfatuiti sa isi ia ceva mai micut dar n-au vrut si iata rezultatul ignorantei si neatentiei lor...

 

Le dorim insanatosire grabnica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

R1 acesta nu este pentru începători... mai ales modele de dinainte de 2009 care nu au funcţia de mapare a puterii. Cel de după 2009 în modul B e mai leneş decât un motor de stradă de 500... dar în modul A e fiară.

 

Sper cei doi să fie ok şi să nu fi suferit leziuni ce să le marcheze restul vieţii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draq, incepatorilor mereu le recomand sa faca rulaj in afara localitatii , unde nu este circulatie asa congestionata, si capata putina experienta. Insa mereu se gasesc " city-rideri" care tot invart motoarele doar loco, le tureaza, demareaza, de parca s-au antrenat cu Rosssi, iar cand ies afara, sunt varza !! ce sa mai zicem de urmarile care se vad in accidente, chiar daca nu din vina lor, insa viteza neadaptata si experienta,,,,,, :stuck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insanatosire grabnica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenire grabnica le doresc si eu...dar mai mentionez un lucru de fapt chiar il strig...usor fratilor cu mana dreapta in jungla din oras...ce dracu iti iei r1 si tragi de gaz in haosul din urbe,si pe deasupra poate si incepator sau incepator pe o vitezana???Eu zic ca e si inconstienta,pai te sui pe un fier de o zi si incepi sa alea ,alea si cu pasager printre soferii care acum mai sunt si dezobisnuiti de noi in trafic dupa o iarna???Pe bune acum...cu cat merg mai mult pe mobra si nu ma laud acum ca am ceva km,ma infior si imi dau seama cat de expus esti pe ale doua roti de sub koor...nu incerc sa par interesant si sa dau sfaturi dar unii fac motociclism pt privitorii de pe margine...grija mare ca asfaltul e al dracu de tare!!!Numa bine tuturor si sa nu mai auzim de al de astea!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenire grabnica le doresc si eu...dar mai mentionez un lucru de fapt chiar il strig...usor fratilor cu mana dreapta in jungla din oras...ce dracu iti iei r1 si tragi de gaz in haosul din urbe,si pe deasupra poate si incepator sau incepator pe o vitezana???Eu zic ca e si inconstienta,pai te sui pe un fier de o zi si incepi sa alea ,alea si cu pasager printre soferii care acum mai sunt si dezobisnuiti de noi in trafic dupa o iarna???Pe bune acum...cu cat merg mai mult pe mobra si nu ma laud acum ca am ceva km,ma infior si imi dau seama cat de expus esti pe ale doua roti de sub koor...nu incerc sa par interesant si sa dau sfaturi dar unii fac motociclism pt privitorii de pe margine...grija mare ca asfaltul e al dracu de tare!!!Numa bine tuturor si sa nu mai auzim de al de astea!!!

:10: ...din pacate multi incepatori in ziua de azi vor motoare de viteza pe care nu stiu sa le controleze si se avanta ca zmeii prin oras sa impresioneze...dar se pare ca oricat le-ar explica unii care mai au ceva experienta in spate ei tot, batman, batman...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu conteaza daca esti incepator ,conteaza ce om esti....(eu am inceput cu honda f4 direct si de 3 ani totul e ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu inteleg ce are motorzone ca asa ii cheama pe cei de la colt din cartan in chestia asta!!Si daca le vindeau ei motocicleta erau vinovati?Fiecare ii raspunzator faptelor sale..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu conteaza daca esti incepator ,conteaza ce om esti....(eu am inceput cu honda f4 direct si de 3 ani totul e ok)

 

Cata dreptate :) Poti sa ai si 1100 sub "poponeata" - cum zicea cineva mai sus - daca esti inconstient, o patesti, conteaza si cum mergi cu ea, ca daca ti-ai cumparat una doar ca sa fii cool, poate te racesti de tot...

Le dorim celor doi insanatosire grabnica si sa speram ca au invatat ceva din experienta asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata dreptate :) Poti sa ai si 1100 sub "poponeata" - cum zicea cineva mai sus - daca esti inconstient, o patesti, conteaza si cum mergi cu ea, ca daca ti-ai cumparat una doar ca sa fii cool, poate te racesti de tot...

Le dorim celor doi insanatosire grabnica si sa speram ca au invatat ceva din experienta asta :D

 

cred ca e undeva la mijloc treaba asta cu "nu conteaza ce ai sub fund, conteaza ce om esti."

 

adica daca ti-ai luat un supersport sau un superbike e clar ce om esti - nu ti-ai luat-o ca sa te bucuri de o plimbare pe drumurile patriei cu 90 la ora in zilele insorite, ti-ai luat-o pentru ca iti place viteza, ai nevoie de (nu va ganditi la prostii) doze cat mai mari de adrenalina, si esti constient de ceea ce faci sau esti constient ca esti inconstient.

 

pe de alta parte, poti sa fii la fel de maniac si sa te trezesti intr-o situatie limita si pe un motor mai linistit, depinde cat de tare "te mananca" - evident ai sanse mai mari pe modelele sus-numite.

 

last but not least, sunt cei care nu traiesc pentru doza zilnica de adrenalina ci pentru placerea de a se da cu motoru, si din lipsa experientiei sau a greselilor conservarilor (sau ambele) sunt pusi in situatii din care nu stiu cum sa iasa.

 

my 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca e undeva la mijloc treaba asta cu "nu conteaza ce ai sub fund, conteaza ce om esti."

 

adica daca ti-ai luat un supersport sau un superbike e clar ce om esti - nu ti-ai luat-o ca sa te bucuri de o plimbare pe drumurile patriei cu 90 la ora in zilele insorite, ti-ai luat-o pentru ca iti place viteza, ai nevoie de (nu va ganditi la prostii) doze cat mai mari de adrenalina, si esti constient de ceea ce faci sau esti constient ca esti inconstient.

 

pe de alta parte, poti sa fii la fel de maniac si sa te trezesti intr-o situatie limita si pe un motor mai linistit, depinde cat de tare "te mananca" - evident ai sanse mai mari pe modelele sus-numite.

 

last but not least, sunt cei care nu traiesc pentru doza zilnica de adrenalina ci pentru placerea de a se da cu motoru, si din lipsa experientiei sau a greselilor conservarilor (sau ambele) sunt pusi in situatii din care nu stiu cum sa iasa.

 

my 2 cents

Da, sunt mai putini care isi cumpara o motocicleta doar pt placerea de a se da cu ea, multi is "zmei" prin trafic, vezi doamne cine is ei ca au motor supersport... Eu pot sa afirm mandru ca mi-am cumparat una sa o folosesc pentru placerea de a fii pe doua roti :)

Numa bine ca a venit vara, cald afara, putem sa ne satisfacem aceasta placere :06Biker:

 

Asfalt uscat si fara evenimente rutiere neplacute! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sunt mai putini care isi cumpara o motocicleta doar pt placerea de a se da cu ea, multi is "zmei" prin trafic, vezi doamne cine is ei ca au motor supersport... Eu pot sa afirm mandru ca mi-am cumparat una sa o folosesc pentru placerea de a fii pe doua roti :)

Numa bine ca a venit vara, cald afara, putem sa ne satisfacem aceasta placere :06Biker:

 

Asfalt uscat si fara evenimente rutiere neplacute!

 

 

 

Eu consider ce ai spus gresit ! Eu unu mi-am luat un motor de viteza pentru a putea sa am acea "putere" si "viteza" cand am nevoie de a iesi din situatii limita ..... nu merg tare ,poti intreba lumea ca doar stiu . ...dar se intampla sa fie faze din astea ...ti-ai calculat cat de cat depasirea ...intri ...ai masina care vine din fata ..si prostul pe care il depasesti accelereaza cand tu esti in depasire ...ce faci? frana nu este o optiune mai ales ca ti-ai luat un pic de avant ...

...nu e mai bine sa ai o "rezerva de putere " sa treci de cel depasit inainte sa intri in cel care vine pe contrasens? think twice ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum fiecare cu ce motor îi place. Eu am mers până acum 2 luni tot pe motor de stradă dar m-am plictisit de acel tip de motor iar că am trecut la supersport nu înseamnă că mă şi dau cu el supersport :) doar că e mai plăcută şi mai interesantă deplasarea pe un motor de viteză iar mie personal poziţia îmi place mai mult. Si da... un motor de viteză cere viteză dar ce contează este cum îl conduce cine îl conduce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut toti bike-rii timisoreni si nu numai vin si eu cu un mic sfat prietenesc,soferii fratilor nu va aud sint distrati muzica,tigara,telefon asa ca punetiva o toba de doamne ajuta sau scoatetiva db killerul si o sa vedeti diferenta..bineinteles ca nu e o solutie..dar e una

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut toti bike-rii timisoreni si nu numai vin si eu cu un mic sfat prietenesc,soferii fratilor nu va aud sint distrati muzica,tigara,telefon asa ca punetiva o toba de doamne ajuta sau scoatetiva db killerul si o sa vedeti diferenta..bineinteles ca nu e o solutie..dar e una

 

asa... si cand vin din tura de noapte la 3-4 dimineata trezesc juma de cartier, nu?

Asta cu tobele e asa o solutie pt unii... si pe mine ma deranjeaza la drum lung cand urla ca disperatu toba.

 

Solutii mai eficiente:

- la intersectii fii atent chiar daca ai prioritate... daca vezi ca soferu nu se uita la tine ai claxon... foloseste-l cu incredere de aia exista. (daca mergi cu 50 in oras ai timp sa vezi si soferu daca se uita la tine sau nu)

- cand e coloana la semafor... cat timp coloana sta te bagi usor, nu turezi motoru nu claxonezi, poti sa avansezi mergi daca nu stai !!!

- cand a pornit coloana de la semafor nu te mai bagi!!! mergi in spatele masinii unde ai ramas.

- mergi cu viteza legala!!! ... o sa observi ca nu mai sunt atatia care i-ti taie calea caci mergi odata cu coloana... ca sa vezi...

- mergi pe mijlocul benzii sau pe partea stanaga... asa ai sanse mai mari sa fii vazut in oglinda si sa nu vina altu peste tine sau daca chiar vine franezi si ai unde sa te tragi sa nu te doboare.

 

nu sunt expert in motociclism,am cam 25-30.000 km facuti cu motoru dar astea sunt observatiile mele, cate odata mai trec si eu peste cele scrise de mine, si era s-o si patesc...

am umbalt destul si in RO si in strainatate cu motoru

 

si cum mai zis cineva pe acii : just my 2 cents!

 

conduceti preventiv si sa ne vedem pe drumuri cu bine!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...