Sari la conținut

Sare din a 2 a pe N!


Postări Recomandate

Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie?

Ori e no name, ori e luci ...

 

Cutia de viteze in mod normal dar nu stiu ce ai facut pe acolo, e posibil sa nu fi pus ceva ok sau sa fi deranjat ceva de la locul lui. Problemele de genul asta nu apar de pe azi pe maine ci in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grupul de pinioane din treapta a 2 a au facut ,,raza" pe margini,aceasi problema a avut-o un client acum o luna la un bmw f650cs,dupa 4000 de ture sarea in N,in principiu aceasi problema ar fi si la tine,ciudat este ca nu facea si inainte de a schimba placutele de ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai uitat oare vreo saiba cand ai remontata ambreiajul? asta ar putea duce la un joc axial foarte mare al arborelui primar din cutie de unde si problema cu saritul din viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte patina ambreiajul si nu punea multa forta pe cutie.

Acum ai cuplare buna si tensinea pe cutie este mai mare...cumulat cu o uzura a fost "picatura care a umplut paharul".

Sau pur si simplu o coincidenta ca,cutia a cazut o data cu shimbarea ambreiajului.

 

Jocul axial al arborelui primar nu este dat de ansamblul ambreiajului.

El este fix o data cu montarea rulmentilor de la capete cu canalele de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie?

 

Problema tipica la modelul tau:

Selectorul se "ciobeste" si nu mai impinge furca pana la capat.

Furca de treapta a doua se deformeaza.

Crabotii perechii de pinioane se rotunjesc.

 

Ca sa nu ai surprize sa faci reparatia si sa sara totusi din treapta a doua, recomand sa schimbi toate aceste piese din cutie.

Nu ambreiajul e problema.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie pe care am observat-o la Honda e ca bratul ala cu doua gheare care la miscarea pedalei schimbator in sus si in jos agata tamburul selector si il rotesc nu are o cursa destul de mare la unele modele. la capatul cursei pedalei de multe ori tamburul e rotit doar partial[ se observa ca rotita aceea de la mecanismul cu arc de blocare, aceea ce ruleaza pe steluta de la capatul tamburului nu ajunge in pozitia normala de blocare ci ramane pe la jumatatea varfului] si restul rotatiei pana la intrarea completa in viteza se face prin inertia mecanismului si nu printr-o miscare controlata de rider[ pozitiva]. Se poate largi fereastra din acest brat cu cativa mm in fiecare parte astfel incat sa se mareasca cursa pedalei si schimbarea vitezelor sa se faca mai pozitiv.

In diagrama de mai jos am incercuit cu rosu toate piesele de care am pomenit. In susul imaginii se vede clar bratul cu cele doua gheare. Are o decupare trapezoidala care vine peste acel mic bolt opritor ce limiteaza miscarea sus-jos. Daca se ia material din brat aceasta cursa se poate mari. Mai jos sunt steluta de blocare cu rola aferenta.

post-10713-0-00565400-1366624455_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci,intr`un cuvant ar fi ce l mai bine sa iau o cutie second hand,buna!...dar tree sa dau motorul jos sa schimb pinioanele?sau..merge sa dau doar baia de ulei si partea de jos? :)

 

NU! Dupa cum pui tu problema cea mai buna solutie e sa mergi la un mecanic priceput :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce spui tu mie imi pare forja la greu in treapta 1 a si treapta a a 2 a (recomand sa verifici si compresia pe cilindri ). Si cum ai gasit ambreajul ar fi inca un indiciu. Asa am patit si eu cu un hornet . Nu avea nimic altceva decat uzura mare la pinioanele din cutie la partea unde cupleaza ( nu stiu cum se cheama ) . Oricum ideea e ca se rotunjisera colturile alea unde cupleaza si sarea din viteza . A trebuit sa schimb toata cutia pt ca daca era sa iau piesele stricate noi ma costa mai mult :) . Cred ca fara sa desfaci motorul nu prea ai cum sa vezi care este problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU! Dupa cum pui tu problema cea mai buna solutie e sa mergi la un mecanic priceput :cheers:

Nu crezi ca esti umpic cam figurant?crezi ca daca se vede pe profil ca am 18 ani poti sa ma iei asa cu vorbe dinastea?laso mai moale cu figurile..si puteam bea o bere .....asa cum ziceai tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar eu nu ti-am vizualizat profilul .. chiar poti sa te uiti, exista aceasta facilitate pe forum. Nu varsta e un criteriu, ci felul in care ai intrebat! Faptul ca nu stii ca pentru a schimba pinioanele cutiei de viteza presupune obligatoriu desfacerea motorului ma face sa cred ca esti incepator sau necunoscator. Lucrurile nu sunt asa usoare cum par! Acum, fiecare asculta si intelege ce vrea! Vrei sa dai bani sa iei alt motor sau sa platesti de 2 ori mecanicul, e foarte bine! Banii tai nu ai mei!

 

Bafta multa

 

PS: pun iesirea ta pe seama orii tarzii :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...