Sari la conținut

pareri www.motomus.ro


unnamed
 Share

Postări Recomandate

Stai man calm ca o sa o primesti. Da-le lor telefon, nu intreba pe forum. Sunt oameni rezonabili, vorbesti frumos, cum ti-ar place si tie sa ti se vorbeasca si rezolvi repede. Si la mine parca ajunsese cu o oarecare intarziere, dar nu mai tin minte exact ce si cum, oricum cand o platisem eram afara din tara, a mai fost si revizia, pana au ajuns toate piesele... Pana la urma din partea mea a fost o experienta placuta, dar stiam ca nu iau o motocicleta nou-nouta si am mai avut de facuta una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce am tot citit pe forum despre ei, cumva am capatat incredere, si nu ma indoiesc ca nu o v-or livra, este varianta cea mai comoda (mai putin sigura, probabil) in achizitionarea unui vehicul SH, insa problema este in felul urmator;


Cum am mentionat mai devreme, in data de 15.02 am ales ceea ce mi se potriveste, am dat avansul, am semnat contractul si am mentionat "O sa optez pentru serviciile RAR".

Respectiv (ma gandeam), din data de 15.02 pana o sa platesc lichidarea o sa fie suficient timp pentru formalitatile RAR, si avansul platit acopera "cu varf si indesat" cheltuielile RAR-ului.

Mai tarziu dupa ce aveam bani sa platesc si lichidarea, ii rog pe cei de la MOTOMUS sa-mi emita factura finala, oamenii foarte receptivi emit factura finala, zic "gata Boss" in cel mult 10 zile scoti chelia la plimbare.

Pe 29.03 am transferat banii, si nerabdator intreb "- Pe cand sa astept motoreta?", raspunsul a fost "cu sare in ochi", "- Motoreta a fost programata la RAR pe data de 20.04.2017, si abia dupa aceasta data va fi livrarea" (WHAAAT :dropsmilie: ???)....

Din data de 15.02 pana pe 29.03 nu sa facut nimic?

Le trimit un mail cu urmatorul cuprins:

Credeam ca livrarea bunului se va face conform contractului in termen de 10 zile


Art.3. Livrarea bunurilor

3.1. Livrarea bunului ce face obiectul prezentului contract va fi facută de către Vânzător Cumpărătorului în 10 zile de la achitarea integrală a prețului menționat la art. 2 pct. 2.1. și a tuturor penalităților datorate pentru întârzierea la plata prețului în condițiile art. 2, pct. 2.4.

Cum se poate comenta sau rezolva problema? Ideea in care am solicitat inca de la inceput efectuarea RAR-ului (15.02.2017).


A doua zi de dimineata ma suna domnul de la MOTOMUS, putin iritat, zicandu-mi urmatoarele;

- Noi nu facem RAR-ul pana nu platiti in totalitate motoreta, si nu este vina noastra ca RAR-ul dureaza peste 14 zile.

Zic;

- Bine am inteles, insa va rog cumva pe viitor in asemenea cazuri sa treceti o clauza in contract care sa specifice ca "termenul de livrare depinde de RAR daca ai cerut sa ti se faca", pe mine nu ma ajuta, dar "NAH" sa stii la ce sa te astepti, daca cereti seriozitate, fiti buni si oferiti.


Deci de vina sunt cei de la RAR ca au asa program incarcat?

"Draga MOTOMUS, as intelege daca ati fi incepatori in acest domeniu, dar voi aveti ceva experienta in spate, va recomand cu tarie, sa mai treceti o clauza la contract, care sa zica urmatoarele, nu sunt jurist dar cred ca aveti unul si o formuleaza el cum trebuie:

Daca optezi pentru efectuarea RAR, cheltuielile v-or fi scazute din avans, cazul in care "CUMPARATORUL" se suceste si nu mai vrea RAR-ul deja efectuat, asta e "CUMPARATORULE", ai semnat un contract in care esti de acord cu cheltuielile pentru RAR, si daca vrei banii inapoi, tii dam, mai putin pentru RAR"

# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE".


Asteptand cu nerabdare data de 20.04. sa i se faca RAR-ul, si vizitind link-ul cu achizitia facuta (cam disperat in fiecare zi, sper sa nu ma judecati dar au fost cateva zile perfecte pentru plimbari), inainte de Pasti vad ca domnii de la MOTOMUS au liber din data de 19.04 - 24.04. "HMMMM"

Uitandu-ma mai atent observ ca dansii v-or fi prezenti la expozitia SMAEB - 2017 incepand cu data de 21.04., zic, "coincidenta" sau "noroc", "sa vezi ca ma aleg cu motoreta acasa azi (fiind 21.04.), ca tot au drum la BUCURESTI, cred ca le e comod, si mai putin costisitor".

Sun la ei (tot din pura curiozitate):

- Buna ziua, sunt cel ce a cumparat de la voi, si pe 20.04. am RAR-ul pe 21.04 stiu ca veniti la BUCURESI, imi aduceti si motoreta?

Cu sufletul la gura astept un raspuns pozitiv!

- Ne pare rau dar NU! Noi plecam pe 20.04 de dimineata, dar programarea la RAR este intre 13.30-14.00., va rog sa reveniti cu un telefon dupa data de 24.04.

- OK! Dar imi puteti spune cu aproximatie cam cand planificati sa-l livrati?

- Pey! cred ca spre sfarsitul saptamanii viitoare.


Deci, in concluzie,

Am sunat la ei, si deja imi este frica sa mai sun, ca cine stie ce vesti o sa-mi mai dea, ca pana acum am primit doar raspunsuri NEUTRE, NEGATIVE, CU PARERE DE RAU...

Subliniez ca nici o data nu am ridicat tonul, nu am amenintat, nu am injurat, nu ma caracterizeaza, dimpotriva mi-am cerut scuze la prima discutie telefonica cu domnul de la MOTOMUS, momentul in care le-am aruncat cu "Art.3. Livrarea bunurilor" pe mail, pare a fi repros?, o fi repros?, este repros!, dar totusi e vorba de # CEREM SI OFERIM SERIOZITATE


Or fi de "incredere" (ca pana la urma o sa-mi livreze ceea ce-mi apartine) insa dupa experienta pe care inca o am cu ei lasa de dorit.

Pana la uram nu trebuie sa se rezume la "NOROCUL PE CARE IL AI" ci la seriozitatea oferita reciproc.

# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE.

Editat de Dmitri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Or fi de "incredere" (ca pana la urma o sa-mi livreze ceea ce-mi apartine) insa dupa experienta pe care inca o am cu ei lasa de dorit.
Pana la uram nu trebuie sa se rezume la "NOROCUL PE CARE IL AI" ci la seriozitatea oferita reciproc.
# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE.

Tu ca si multi altii, habar nu aveti de procedura de cumparare, inmatriculare si crezi ca daca bati din picior, in 10 zile ai troaca. La asa cumparatori, asa vanzatori si viceversa.

 

PS: zi-le ca renunti la RAR, sa iti trimita troaca asa, sa vezi ce bucurie pe capul tau daca ajungi la RAR mai devreme de 2 luni

 

Foarte misto, tipic samsarilor. Tot ce sper pentru fericirea ta e ca mobra sa corespunda descrierii.

Luciane, tu bati campii aici fara a fi avut legatura directa cu ei sau macar sa fi citit in detaliu tot. Doar nu vrei sa tina vreodata vanzatorul cu 'casa'. Decat cu a lui. Asta e treaba ta. Si daca tot ai adus vorba de samsareala, piata auto/moto din romania pe asta se bazeaza. Cat ai bagat in mobra de cand ai luat-o? Sa vedem daca ai luat-o de la samsari sau nu. Era o poveste pe aici cum au incercat sa ii bage cuiva pe sub nas un tdm900 cu probleme cu intinzatorul de la distributie (voluntar sau involuntar sa zicem). Si-a dat seama, au reparat, toata lumea multumita. Da' cand vrei la bani de SH din 2000 mobra/auto in stare impecabila, nu se poate. Ce depaseste 2-3 ani, deja e invechit si e posibil sa ceara piese/mentenante suplimentara.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 3 exemplare care erau expise pa site, l-am ales pe cel mai scump, pe principiul "idiot" ca e mai bun :D.

Am optat pentru un Suzuki Burgman din 2006, kilometrajul nici nu stiu ce sa zic :D (este ca vremea "schibatoare"), ca dotari, important pentru mine era sa aiba spatiu de depozitare, motor si 2 roti, achizitia exclusiv pentru plimbari scurte, marea majoritate prin oras, program de corporatist, sa nu urc cu casca in birou.

 

Uite link-ul.

http://www.motomus.ro/scutere/scutere-second-hand/s1568


» Post actualizat in 21 Apr 2017 14:07

Burgman cumperi colegu'?Preventiv,pana ajunge,sa cumperi un litru de ulei de motor ca sa ai pt prima tura...zic si io...

Ai dreptate, dupa ce am dat avans pentru el, dupa zile de documentari si review-uri am luat la cunostinta ca este devorator de ulei, imi asum.

Multumesc, pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta depinde. Un coleg de-al meu, tinerel baiatul, ofiter de marina, avea de toate: scuteras, masina, motoreta, barcuta. Si il intreb ce iti place cel mai mult? El: barcuta. Eu: Pai si alealalte? El: cand e vorba de treaba, 99% din timp, scuterul. Cu masina ii mai iau pe ai mei si daca am timp/chef de plimbare singur, cu moto. A facut vreo 2500km acu 2 ani. Mobra luata de noua. Un hornet.

 

Nu neg ca sunt rare situatiile astea si sansele ca toate mobrele de la cei dinainte numiti sa aiba (da-l naibii) vesnicul 30.000. Insa eu le-am zis sa imi faca si un test de compresie si valorile alea erau, care le-au trecut ei in carte. Si parca am vazut ca se ofereau sa faca si la altele teste de compresie, inclusiv la asta al colegului. Dar pt. a cere un test de compresie trebuie sa te pricepi un pic. Ceea ce 95% din oameni, nu se pricep. Nu cred ca te refuza sa te duci cu mecanicul dupa tine si sa le zici ce vrei sa faci (normal ca unele defecte chiar nu ai cum sa le observi, dar intra la riscul de SH). Oamenii nu se documenteaza, nu se intereseaza inainte sa bata din picior (da-o incolo de treaba ca e de ajuns sa te uiti la stiri in ianuarie 1 zi si sa stii ca e jale la RAR si inmatriculari), sunt spalati pe creier cu kilometrajul (ca de-asta se si ofera) si prefera un km mic si o stare incerta decat una intretinuta si km mai multi, nu isi stiu drepturile si nici obligatiile (legea permisiva are si ea vina ei uneori), se c.aca pe ei pt. 200-300 de lei sa plateasca un mecanic si dupa chitaie ca nu merge fierul si ca ii costa de 10 ori pe-atat reparatie. Firmele sunt axate pe profit, cerere/oferta. Unii mai seriosi, unii mai putini. Dar daca TU ca si cumparator nu te respecti, sa nu crezi ca are grija strainul de tine. ATat am avut de zis.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luciane, tu bati campii aici fara a fi avut legatura directa cu ei sau macar sa fi citit in detaliu tot. Doar nu vrei sa tina vreodata vanzatorul cu 'casa'. Decat cu a lui. Asta e treaba ta. Si daca tot ai adus vorba de samsareala, piata auto/moto din romania pe asta se bazeaza. Cat ai bagat in mobra de cand ai luat-o? Sa vedem daca ai luat-o de la samsari sau nu. Era o poveste pe aici cum au incercat sa ii bage cuiva pe sub nas un tdm900 cu probleme cu intinzatorul de la distributie (voluntar sau involuntar sa zicem). Si-a dat seama, au reparat, toata lumea multumita. Da' cand vrei la bani de SH din 2000 mobra/auto in stare impecabila, nu se poate. Ce depaseste 2-3 ani, deja e invechit si e posibil sa ceara piese/mentenante suplimentara.

Nu bat niciun camp sau campie. Mobra am luat-o cu 2300, deja inscrisa. Accesorii la ea: scut (home-made), coburi plastic (cu suporti home-made), aripa spate si cam atat. Am bagat in ea cca 500 euro pana acum pe chestii evidente: cauciucuri (900 lei), crash-bar (455), polish parbriz (70), deflector reglabil (140), service total furca (470), revizie completa motor (ulei, filtre, bujii, lichid frana, urmeaza antigel si buson baie magnetic)- cca 250 lei, topcase + placa metal GIVI (370), ham relee far )50 lei), LED pe toate pozitiile (cca 40-50 lei) + strobe frana (12 lei), risere SW-Motech (130 lei), oglinzi Aprilia (150 lei), bobine pentru bascula (40 lei), ungator manual (cam 30 lei). Mai sunt chestii, dar nu imi mai aduc aminte.

Acum stau si ma intreb: cate din chestiile astea nu le faci si la mobrele luate "mint condition"? Nu servisezi furca? Ba da, chiar daca ala se jura ca in urma cu 3 luni a servisat-o. Urmeaza si kit-ul de lant, care insa mai merge o perioada. Ala nu se schimba oare? Normal ca da, costa cca 650 lei (depinde de magazin). Placutele de frana costa cca 320-350 lei, alea merg pana freaca fier pe fier?! Cati dintre cei care ati luat mobre nu le-ati facut NIMIC? Bine, cu inconstienta se poate merge si fara nicio investitie. La o mobra de touring mai e nevoie si de minim o priza (tip bricheta si una-doua USB), proiectoare (utile in diverse situatii) + alte minuni care toaca bani.

Da, am luat-o mai ieftin decat altele in stare mai buna, dar stiam mobra de vreo doua luni si i-am si facut un mic test-ride in perioada in care eram in cautare de V-strom. Stiam la ce ma bag, stiam cum a fost "intretinuta", am avut timp sa o "inspectez" in unele ocazii. Adica nu mi-a fost trantita in brate: co@e, asta e mobra, banii i-ai dat, pa si pusi! De aia prefer sa iau de la persoana fizica mobra, nu ma complic cu samsari, care promit marea cu sarea, dar la final se lasa cu nervi. Stiu ca n-am luat mobra perfecta, are diverse defecte, dar nimic cat sa-mi rapeasca placerea plimbarii. Merge bine, trage frumos, porneste usor, nu haleste benzina ca apucata, am destula vizibilitate in trafic. O singura chestie ma scoate din rabdari, si anume claxonul, care suna aproape ca unul de scuter. Rezolv si cu ala.

 

In concluzie: una e sa te tot amane firma ca-ti aduce mobra la data de... si sa nu stii nimic despre ea, doar sa crezi aburelile dealerului, alta e sa o iei de la un particular, ai pus laba direct pe ea, negociezi pretul, vezi ce are (sau afli pe parcurs :D ), poti lua un mecanic cu tine ca sa o inspecteze mai bine etc. In rest, sanatate si virtute, eu in locul omului as fi apelat la Biris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bat niciun camp sau campie.

legat de astia, vorbesti din auzite, la asta ma refeream. Asculti de toti care nu stiu sa isi lege un siret si dupa arunca pisica in ograda vecinului. Nu ca vecinul nu ar avea si el pisici moarte. Eu am lucrat personal cu ei si am avut 2 prieteni care si-au luat de la ei mobre. Inteleg modalitatea in care lucreaza si mi-am asumat riscurile (sa le zicem calculate totusi).

 

Acum stau si ma intreb: cate din chestiile astea nu le faci si la mobrele luate "mint condition"?

Tocmai man, aici voiam sa ajung!

 

Stiam la ce ma bag, stiam cum a fost "intretinuta", am avut timp sa o "inspectez" in unele ocazii. Adica nu mi-a fost trantita in brate: co@e, asta e mobra, banii i-ai dat, pa si pusi! De aia prefer sa iau de la persoana fizica mobra, nu ma complic cu samsari, care promit marea cu sarea, dar la final se lasa cu nervi. Stiu ca n-am luat mobra perfecta, are diverse defecte, dar nimic cat sa-mi rapeasca placerea plimbarii. Merge bine, trage frumos, porneste usor, nu haleste benzina ca apucata, am destula vizibilitate in trafic. O singura chestie ma scoate din rabdari, si anume claxonul, care suna aproape ca unul de scuter. Rezolv si cu ala.

 

In concluzie: una e sa te tot amane firma ca-ti aduce mobra la data de... si sa nu stii nimic despre ea, doar sa crezi aburelile dealerului, alta e sa o iei de la un particular, ai pus laba direct pe ea, negociezi pretul, vezi ce are (sau afli pe parcurs :D ), poti lua un mecanic cu tine ca sa o inspecteze mai bine etc. In rest, sanatate si virtute, eu in locul omului as fi apelat la Biris.

Iarasi ai deviat. Nu poti face chestia asta si la motomus de exemplu? De ce sa nu o verifici? Eu am platit-o cand inca eram la 6000 de km de casa, nu am vazut mobra, insa pretul era destul de ok incat sa risc, mai ales ca imi si doream ceva de genul ala si pe piata nu era cine stie ce. Le-am zis ce vreau, cand o vreau. Au intarziat si pe la mine am impresia cu RAR-ul cateva zile, insa nu a fost deranj mare. Cum se face ca tot felul de oameni au probleme cu tot felul de firme (cum era vb si cu amaratii aia cu telefonul), insa ei nu au in vedere toate aspectele? Pai tocmai de-asta sunt si firmele cum sunt. Solutii sunt, insa mare procent din populatie nu e in stare sa priceapa cum merge societatea si dau rateuri si tot ei sunt aia care fac galagie. Solutia se poate rezolva frumos si usor cum am zis mai sus: storno pe valoarea RAR-ului (515 parca luau) si luat mobra si ocupat singur. Sau stai ca boierul linistit ca si asa e frigul de pe lume si astepti sa termine bezmeticii RAR-ul (ca nu degeaba mananca rahat astia la TV de la inceputul anului cu taxa p.lii si ca e aglomeratie si la inmatriculari si la RAR - vezi termenele pe net) si dupa vine mobra direct la poarta, mare rahat cateva zile in plus. Ca doar nu se dau astia de la motomus cu mobra si te fraieresc pe tine. Biris... da, jos palaria, putini oameni ca ei, insa au si ei un termen de livrare, nu ti-o aduc de pe azi pe maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ajungem la un numitor comun, dar oarecum ne intelegem. Sa zcem ca nu imi place sa fiu dus cu zaharelul, iti aduc azi mobra, ba nu, saptamana viitoare, stai un pic, amanam cu peste doua saptamani livrarea. Cand am avut de facut identificarea anul trecut la ER5, am suit mobra in remorca si tuleo la RAR, unde facusem programare cu ceva timp in urma. Asta cu toate ca motorul avea drept de circulatie, dar nu eram eu in regula (nu terminasem scoala). Parca suna aiurea sa iti tot manevreze cineva mobra, platita integral. Eu sunt oarecum Toma Neincrezatorul.

Ne oprim aici din discutia despre samsari, pardon, dealeri moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai platit serviciul, de ce sa nu ti-o manevreze? Nu vrei, nu platesti serviciul, te descurci singur. Si stai linistit ca nu se suie nimeni pe ea :crack: Cat timp inmatricularile la noi nu sunt o stiinta exacta, trebuie sa fii dispus sa lasi de la tine (daca citesti contractele <in general, fara legatura cu subiectul> sunt si clauze de 'forta majora'). Legat de RAR, aceeasi procedura se aplica si acum, insa cum e a 4-a oara cand ma repet, programarile se fac peste mai mult timp, ca isi inmatriculeaza toti cotoarbele aduse din afara tarii, de asta e nevoie de un pic de ingaduinta. Nu mai e cu programare pt. a 2-a zi sau cum mergea pana acum. Tu stii ce stii, insa esti prea inversunat, in necunostinta de cauza si prea rautacios (ca mare parte din populatia acestei tari pe care cu parere de rau am lasat-o in urma). Cum se face ca unii colaboreaza atat de usor (fiind vorba de ambele parti implicate), iar altii numai un scandal pe ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inversunat, doar ca tepele sunt in proportie mai mare decat clientii multumiti. Nu am cumparat si nu voi cumpara nimic de la ei, dar aveam un prieten interesat nevoie mare de un Burgman de prin 2004 de la ei, pana a citit topicul despre ei (si alte pareri de pe net).

Cu programarile stiu cum este, dar de ceva vreme nu mai e nevoie de identificare pentru mobrele deja inmatriculate in tara, deci o economie substantiala de bani si timp, plus avantajul de a putea circula direct cu agregatul. Daaa, stiu, e frig si e naspa acum, nimeni nu se da cu mobra. Nu despre asta e vorba.

 

Ma intorc la editat, cu tine nu mai termin fotografiile nici luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat anul trecut Sprint St-ul de la ei. A fost 90% ca in descriere. Mici zgarieturi pe sub carena(care nu se vedeau nici in poze), si o prindere crapata la o carena(am vazut asta cand am dezgolit mobra acasa). RAR-ul l-au facut tot ei parca pe 520 de lei.Revizia facuta la ei cu ce consumabile am dorit eu(nu imi dadeau garantie fara), consumabilele vechi le-am primit la pachet. Bateria a fost singurul lucru care l-am negociat. I-am pus sa imi faca video cu pornirea la rece, si mi se parea ca invarte cam greu. Le-am zis ca fara baterie noua nu o iau. Au fost de acord.Am mai obtinut un filtru de aer KN la un pret foarte bun. Mai pot socoti minus faptul ca au zis cauciucuri noi , dar doar cel de fata era 2015, cel de spate era 2013, dar intradevar erau noi. Eu am fost multumit una peste alta.Oricum am desfacut si verificat tot acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e problema...

 

Mi se pare corect sa nu te programeze la RAR pana nu achiti integral mobra. Priveste problema din punctul lor de vedere: daca tu te razgandesti si ceri avansul inapoi, practic ei pierd o programare pe care ar fi putut s-o foloseasca pentru un client care si-a achitat motocicleta si s-a tinut de cuvant. Cine are de pierdut? Tu? Nu, pt ca tu te-ai retras din afacere, ci firma lor.

 

Ce sa stipuleze in contract? Ca au explodat timpii de programare la RAR si ca daca nu te poti programa, ei nu pot oferi serviciul pentru care tu ai platit, ceea ce automat duce la intarzierea timpului de livrare? Ce-ar mai trebui sa scrie? Ca apa e uda?

 

Inteleg sa te plangi daca gasesti hibe ascunse la motocicleta, operatiuni de mentenanta facturate dar "uitate" sau alte chestii de genul, dar nu pt ceva ce nu depinde de ei.

 

Nu mi-am luat vreo motocicleta de la ei, nu am nici cea mai mica treaba cu MotoMus, dar mi se pare aberant motivul pt care te plangi de ei.

 

Si asa e urat afara, calmeaza-te ca o sa ai destul timp sa te plimbi cu noua achizitie :cheers: Nu cred ca vrei tu sa iti faci programare pe la RAR, sa ti se lungeasca urechile de la atata asteptat. Acum vreo saptamana ma jucam cu functia de programare online pe site-ul drpciv, iar in Bucuresti gasisem prima zi libera pentru o inmatriculare pe undeva prin iunie parca...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inversunat, doar ca tepele sunt in proportie mai mare decat clientii multumiti. Nu am cumparat si nu voi cumpara nimic de la ei, dar aveam un prieten interesat nevoie mare de un Burgman de prin 2004 de la ei, pana a citit topicul despre ei (si alte pareri de pe net).

Cu programarile stiu cum este, dar de ceva vreme nu mai e nevoie de identificare pentru mobrele deja inmatriculate in tara, deci o economie substantiala de bani si timp, plus avantajul de a putea circula direct cu agregatul. Daaa, stiu, e frig si e naspa acum, nimeni nu se da cu mobra. Nu despre asta e vorba.

Iar schimbi subiectul si o dai in altele, vorbeam de ungurii de la motomus nu de identificare la fier luat din tara, ca si aici e cu dus si intors. Eu de concurenta stiam de probleme, de astia nu prea am auzit atatea pe cat le 'lauzi' tu. A nu se intelege ca ii consider ingerasi si buricu' targului, ca si pe mine m-au enervat cu o figura: dupa ce dacartasem o caciula de bani si le-am zis eu (sau ne-am consultat sa zicem) ce sa imi schimbe la revizie, tot m-am pomenit cu un cablu de ambreiaj reparat cu kit din ala, in care eu nu aveam incredere. Cablu - despre care nici nu stateam pe ganduri/la discutii cu ei daca imi propuneau sa il schimb. Am pierdut si eu ceva zile cu el, dar da-o incolo ca nu e un capat de tara. Se emit pretentii absurde (uite ca a zis colegul de mai sus si legat de programarea la RAR dupa platirea integrala a fierului - pai ce fac ei daca ei iti scot carte si tu de decizi ca nu mai vrei fierul si ceri banii si faci scandal pt. banii platiti la RAR?) si se vorbeste in necunostinta de cauza. Acum nu o sa fac ca 'cristosul' motocicletelor sa zic "incurajati dealerii ca sunt vai mama lor", insa prin comportamentele astea (enumerate mai sus) asa se incurajeaza tot felul de practici dubioase si aia care lucreaza serios au de suferit. Eu aveam parere f buna despre cocmotors (parca, scuze daca le mai incurc) si am auzit de o motoreta la vanzare care nu aducea deloc spre anuntul cu care era prezentata. Speedline motors (daca or mai fi) mai sunt/erau odata destul de ok. Si mai erau vreo 2 firme serioase. Plus Birisii, de nota 10. Pe cand la altii se vad motoarele facute din bucati diferite, adunate de cine stie unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nimic cu respectivii unguri, nici nu stiam ca-s unguri. Fiecare padure are uscaturile ei. Parerea mea a fost enuntata si asta e. Daca ma gandesc bine, si ER5-ul meu parca tot de la motomus a fost luat, din ce mi-a zis Dan (cel de la care l-am luat), motorul decent, nu mi-a facut probleme. Asa ca se mai intampla sa o dea si ei bine.

 

Ia uite ce zice RAR Neamt, nu e asa mare omor. Acuma, nu stiu cum o fi la altii...

post-92464-0-64018100-1492796608_thumb.png

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vad ca am scris despre drpciv in loc de RAR in ultimul paragraf din postul de mai sus, din greseala. Ma gandeam la ale mele :lol:
la RAR asa sta treaba:

Quote
In acest moment, prima zi cu locuri libere la reprez. R.A.R. BUCURESTI GRIVITA este:
>>> miercuri, 24 mai 2017 (2 locuri, primul la ora 14:00-14:30)


deci o luna si 2-3 zile tot stai pe bara, cel putin in capitala :) Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nimic cu respectivii unguri, nici nu stiam ca-s unguri. Fiecare padure are uscaturile ei. Parerea mea a fost enuntata si asta e. Daca ma gandesc bine, si ER5-ul meu parca tot de la motomus a fost luat, din ce mi-a zis Dan (cel de la care l-am luat), motorul decent, nu mi-a facut probleme. Asa ca se mai intampla sa o dea si ei bine.

 

Ia uite ce zice RAR Neamt, nu e asa mare omor. Acuma, nu stiu cum o fi la altii...

Pai Neamtul nu prea e fruncea. In centru+bucale e jale. Nu i-ai vazut si pe aia la inmatriculari de au ajuns si la batai?

 

Dar se pot obține numere provizorii pt o perioada de max 90 de zile, timp in care poate fi utilizat motorul legal așteptând programarea RAR.

Am impresia ca au modificat acum, e 90 de zile/numar. Chiar nu mai stiu cum e figura cu astea si in ce conditii se elibereaza(trebuia parca carte si ceva talon de itp odata?). Oricum, e cost suplimentar, se elibereaza probabil de la inmatriculari si tot degeaba, aceleasi cozi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...