Sari la conținut

Kawasaki LTD 450 - detailing total


TheSaint
 Share

Postări Recomandate

Plecand de la discutia de aici in care un coleg de forum ma ruga sa ma ocup putin de intinerirea motocicletei lui, a plecat totul. :hug:

 

 

Aceasta "batranica" a ajuns la mine pe picioarele ei si fara sa se ajute de baston. :peace:

 

S-a nascut in 1988 => 25 de ani de viata, nu foarte intensa pt ca se pare ca foarte multi din acesti ani au fost petrecuti intr-un Showroom, ea avand 34.700 km la bord cand a venit/plecat de la mine.

 

 

Ca si aspect general arata destul de bine, vopseaua in schimb era foarte agresata, partile vopsite aveau amprenta timpului, ciobituri, matuiala, depuneri de mizerie.

 

Ajunsa la mine in curte se prezenta cam asa:

 

283kawasaki450.jpg

 

282kawasaki450.jpg

 

281kawasaki450.jpg

 

Destul de bine, nu?

Daca ne apropiem de ea si o bagam sub lupa... dezastru...

 

280kawasaki450.jpg

 

279kawasaki450.jpg

 

278kawasaki450.jpg

 

Vopseaua prezenta foarte multa matuiala, zgarieturi adanci, panza de paianjen si destul de multe urme de benzina scursa care a atacat vopseaua.

 

Mai departe

Capetele jambelor

 

276kawasaki450.jpg

 

275kawasaki450.jpg

 

 

Piesa centrala de pe ghidon, mata in totalitate

 

274kawasaki450.jpg

 

 

Roata fata

 

265kawasaki450.jpg

 

mizeria aceea alba este pur si simplu cimentata acolo :angry2:

 

264kawasaki450.jpg

 

 

Buza jantelor este efectiv mata, probabil de la spuma activa din spalatorii

 

263kawasaki450.jpg

 

 

Depuneri de mizerie

 

261kawasaki450.jpg

 

260kawasaki450.jpg

 

259kawasaki450.jpg

 

 

Protectia de plastic a radiatorului, alba si patata de la nu stiu ce solutii

 

258kawasaki450.jpg

 

257kawasaki450.jpg

 

212kawasaki450.jpg

 

 

Etrierul prezenta depuneri de mizerie si inceput de rugina

 

256kawasaki450.jpg

 

255kawasaki450.jpg

 

 

Depuneri de pilitura de fier de la placutele de frana

 

220kawasaki450.jpg

 

254kawasaki450.jpg

 

 

Mai gasim:

 

253kawasaki450.jpg

 

 

Aluminiu matuit si oxidat

 

252kawasaki450.jpg

 

 

rugina, depuneri

 

251kawasaki450.jpg

 

 

 

Rog un coleg sa-mi dea un scurt reply sa pot continua, platforma forumului nu ma lasa sa adaug mai mult de 25 de poze intr-un singur post si nici sa fac posturi succesive.

 

Multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aluminiu MAT

 

250kawasaki450.jpg

 

249kawasaki450.jpg

 

 

Nu are nici un pic de reflexie, nimica nimicuta... 25 de ani...

 

248kawasaki450.jpg

 

247kawasaki450.jpg

 

245kawasaki450.jpg

 

 

 

Roata spate

 

244kawasaki450.jpg

 

 

oxidare

 

243kawasaki450.jpg

 

242kawasaki450.jpg

 

 

Aluminiu de la cadrul seii matuit, plasticul de la cutia de scule albit

 

239kawasaki450.jpg

 

 

roata spate...

 

238kawasaki450.jpg

 

237kawasaki450.jpg

 

236kawasaki450.jpg

 

234kawasaki450.jpg

 

 

Partea stanga aluminiu se prezenta ...la fel, MAT

 

233kawasaki450.jpg

 

232kawasaki450.jpg

 

231kawasaki450.jpg

 

230kawasaki450.jpg

 

228kawasaki450.jpg

 

227kawasaki450.jpg

 

226kawasaki450.jpg

 

240kawasaki450.jpg

 

225kawasaki450.jpg

 

224kawasaki450.jpg

 

 

inca un reply va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmele unei cazaturi...

 

217kawasaki450.jpg

 

216kawasaki450.jpg

 

215kawasaki450.jpg

 

211kawasaki450.jpg

 

 

Am scos de pe batrana tot ce se putea scoate pentru a-mi facilita accesul peste tot.

 

206kawasaki450.jpg

 

 

sub rezervor

 

205kawasaki450.jpg

 

200kawasaki450.jpg

 

 

Am izolat partile electrice si electronice ca sa nu am probleme la spalare

 

204kawasaki450.jpg

 

 

 

Inarmat cu degresant, Wolf's Chemicals Deironizer, apc Meguiar`s si setul de perii cumparat de la Louis.

 

208kawasaki450.jpg

 

Dupa aplicarea lui Wolf's Chemicals Deironizer in cateva secunde pilitura de fier de la placute a inceput sa se dizolve

 

196kawasaki450.jpg

 

195kawasaki450.jpg

 

 

multa mizerie se desprinde de pe jante

 

194kawasaki450.jpg

 

193kawasaki450q.jpg

 

 

agitat biiine prin toate locurile in care se afla multa mizerie cimentata

 

191kawasaki450.jpg

 

190kawasaki450.jpg

 

188kawasaki450.jpg

 

 

Am clatit cu jet de apa cu presiune

 

187kawasaki450.jpg

 

 

am degresat, "pensulat si periat" toata motoreta cu Spermatrasol, am folosit mai toate pensulele pe care le am in arsenal ca sa pot patrunde in toate locasurile acestui motor.

 

186kawasaki450.jpg

 

 

A urmat spalarea rotii spate, cauciucul a fost spalat cu APC Meguiar`s si peria dedicata

 

181kawasaki450.jpg

 

 

Rugina de la suportul de la toba

 

180kawasaki450.jpg

 

177kawasaki450.jpg

 

176kawasaki450.jpg

 

Inca un reply va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima spalare cu Magifoam

 

175kawasaki450.jpg

 

174kawasaki450.jpg

 

173kawasaki450.jpg

 

172kawasaki450.jpg

 

171kawasaki450.jpg

 

 

Am lustruit partile de luminiu cu ajutorul lui Optimum Metal Polish si Wire Wool. Dupa multe ore de munca aratau cam asa

 

156kawasaki450.jpg

 

148kawasaki450.jpg

 

144kawasaki450.jpg

 

143kawasaki450.jpg

 

 

Dupa o degresare cu IPA motorul este pregatit pt un strat de 1Z Motor Lack

 

149kawasaki450.jpg

 

Un produs excelent,destul de pretentios la aplicare dar care lasa un aspect de nou, putin cam lucios pentru gustul meu, dar rezistent la temperatura motorului si in timp.

 

 

 

Prima zi de lucru se incheie destul de tarziu in noapte

 

182kawasaki450.jpg

 

 

 

 

 

A doua zi am continuat cu lustruirea cadrului seii care era tot din aluminiu

 

50/50 partea stanga lustruita

 

135kawasaki450.jpg

 

 

vazuta de sus

 

134kawasaki450.jpg

 

133kawasaki450.jpg

 

 

Decontaminarea vopselei s-a facut cu argila Sonus

 

119kawasaki450.jpg

 

 

Polishul a inceput cu examinaea defectelor:

 

Panza de paianjen

 

130kawasaki450.jpg

 

129kawasaki450.jpg

 

128kawasaki450.jpg

 

127kawasaki450.jpg

 

 

Ureme ale scurgerilor de benzina pe vopsea, acestea au fost foarte adanci

 

124kawasaki450.jpg

 

122kawasaki450.jpg

 

123kawasaki450.jpg

 

 

Zgarieturi adanci

 

121kawasaki450.jpg

 

 

 

117kawasaki450.jpg

 

inca unul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grosimea vopselei deasupra zgarieturii de mai sus ne arata ca vopseaua are 127 de microni, deci mai mult ca sigur vopsea originala de fabrica

 

115kawasaki450.jpg

 

 

Pe lateralul rezervorului

111kawasaki450.jpg

 

110kawasaki450s.jpg

 

 

Deasupra "steagului"

 

108kawasaki450.jpg

 

103kawasaki450.jpg

 

Polishul s-a facut cu Masina de polish EP 800 si DAS6 Pro

Pastele folosite Menzerna 500, Menzerna 2.500 si GTechniq P2

 

50/50 partea de jos nepolishata

Toate imaginile sunt inainte de finish

 

100kawasaki450.jpg

 

099kawasaki450.jpg

 

098kawasaki450.jpg

 

097kawasaki450.jpg

 

096kawasaki450.jpg

 

095kawasaki450.jpg

 

 

Un filmulet:

youtu.be

Nu stiu cum se face sa se vada direct in topic, daca ma poate ajuta un moderator..

 

Dupa ce am polishat se vede inca santul facut de banzina scursa si care a sapat adanc in vopsea, au mai urmat pasi de polish pana sa dispara

 

092kawasaki450.jpg

 

 

Pe laterala stansa a ezervorului

50/50 stanga nepolistata (tot inainte de finish)

 

090kawasaki450.jpg

 

089kawasaki450.jpg

 

086kawasaki450.jpg

 

085kawasaki450.jpg

 

 

Zgarieturi adanci

 

081kawasaki450.jpg

 

080kawasaki450.jpg

 

078kawasaki450.jpg

 

 

Aripa spate a fost demontata de pe motocicleta si polishata in intregime, inclusiv partea care sta sub sa

 

Inainte

 

077kawasaki450.jpg

 

076kawasaki450.jpg

 

075kawasaki450.jpg

 

inca unul...va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de finish

 

074kawasaki450.jpg

 

071kawasaki450.jpg

 

070kawasaki450.jpg

 

068kawasaki450.jpg

 

 

Stopul inainte

 

067kawasaki450.jpg

 

065kawasaki450.jpg

 

 

Dupa

 

064kawasaki450.jpg

 

061kawasaki450.jpg

 

 

Pentru a indeparta praful de polish am mai aplicat o spaare cu Magifoam

 

059kawasaki450.jpg

 

056kawasaki450.jpg

 

 

Toate partile din aluminiu si cele cromate au fost protejate cu Sonus Aluminium sealant

 

052kawasaki450.jpg

 

 

Toate partile vopsite au fost protejate cu Sonax Polymer Netshield, un produs care imprsioneaza extraordinar de tare la viteza cu care fuge apa de pe vopsea

 

050kawasaki450.jpg

 

 

 

 

In final vreau sa va prezint cateva poze inainte - dupa

 

Enjoy :-)

 

 

276kawasaki450.jpg

 

276kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

275kawasaki450.jpg

 

275kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

274kawasaki450.jpg

 

274kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

265kawasaki450.jpg

 

265kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

264kawasaki450.jpg

 

264kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

263kawasaki450.jpg

 

263kawasaki4503.jpg

 

263kawasaki4502.jpg

 

 

Inca un reply si gata, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

261kawasaki450.jpg

 

261kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

260kawasaki450.jpg

 

260kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

258kawasaki450.jpg

 

258kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

257kawasaki450.jpg

 

257kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

256kawasaki450.jpg

 

256kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

252kawasaki450.jpg

 

252kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

251kawasaki450.jpg

 

251kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

250kawasaki450.jpg

 

250kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

249kawasaki450.jpg

 

249kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

248kawasaki450.jpg

 

248kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

247kawasaki450.jpg

 

247kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

245kawasaki450.jpg

 

245kawasaki4502.jpg

 

 

am gresit, mai am nevoie de inca doua :tomato:

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

243kawasaki450.jpg

 

243kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

239kawasaki450.jpg

 

239kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

233kawasaki450.jpg

 

233kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

229kawasaki450.jpg

 

 

228kawasaki450.jpg

 

229kawasaki4502.jpg

 

228kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

226kawasaki450.jpg

 

226kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

220kawasaki450.jpg

 

220kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

212kawasaki450.jpg

 

212kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

211kawasaki450.jpg

 

211kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

180kawasaki450.jpg

 

180kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

177kawasaki450.jpg

 

177kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

115kawasaki450.jpg

 

115kawasaki4502.jpg

 

 

inca un reply, ultimul :peace:

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

111kawasaki450.jpg

 

111kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

110kawasaki450s.jpg

 

110kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

108kawasaki450.jpg

 

108kawasaki4502.jpg

 

 

 

 

 

Pozele de final

 

047kawasaki450.jpg

 

046kawasaki450.jpg

 

045kawasaki450.jpg

 

044kawasaki450.jpg

 

043kawasaki450.jpg

 

042kawasaki450.jpg

 

041kawasaki450.jpg

 

040kawasaki450.jpg

 

037kawasaki450.jpg

 

036kawasaki450.jpg

 

034kawasaki450.jpg

 

033kawasaki450.jpg

 

032kawasaki450.jpg

 

031kawasaki450.jpg

 

030kawasaki450.jpg

 

029kawasaki450j.jpg

 

028kawasaki450.jpg

 

027kawasaki450.jpg

 

 

Punem punctul pe "i" de la Kawask… si o luam de la capat

 

026kawasaki450.jpg

 

 

Cel putin inca 25 de ani sa o stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ea "fratilor"

 

Au mai ramas si pentru voi cateva lucruri de facut la motoreta.

 

Au mai fost multe facute la motocicleta dar nu-mi mai aduc aminte acum, in una din zile nu am avut aparatul la mine si de aceea sunt asa putine poze :-P

Aaa… Cauciucurile au fost si ele tratate cu Opti Bond Tire gel

 

Daca sunt intrebari/reprosuri/injuraturi.. raspund prezent :-)

 

Multumesc pt rabdare si comentarii.

 

:pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bestial! keep up the good work! intrebare: ce solutie sa folosesc pe jantele vopsite mat? sau pe vopseaua mata fiind f pretentioasa? multumesc!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bestial! keep up the good work! intrebare: ce solutie sa folosesc pe jantele vopsite mat? sau pe vopseaua mata fiind f pretentioasa? multumesc!

Multumesc frumos,

Pt curatare foloseste solutii cu PH neutru, de lustruit nu se pune problema, dar poti aplica protectie gen ceara sau sealant.

Nu stiu sa-ti indic exact o solutie speciala pt vopsea mata, nu am mai lucrat pe mate pana acum.

 

Da, intrebare: Orientativ, cat a costat reconditionarea ?

Pana intr-o 100 de euro

 

Clientul nu se grabea si a stat motoreta la mine vreo 5 zile, am lucrat la ea "pe apucate" in mod normal in doua zile este gata iar costurile unei astfel de reconditionari costa in jur de 100 euro, mai mult sau mai putin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasiune pentru detailing intr-adevar! La mai multe!

O intrebare am: cam dupa cat timp de utilizare normala si spalare normala(in conditii optime) tratamentul trebuie refacut? In speta cat tin sealanturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...