Sari la conținut

Compresie slaba cilindrii


Postări Recomandate

eu azi am cumparat aditiv pentru benzina am bagat cam 50 ml la 10 l de benzina fiind la 18 km am mers cu motorul in ture mai mari ca sa lucreze aditivul si deja a crescut inapoi puterea motorului, mentionez ca fiind incepator in primii 6000 de km am mers cu el subturat, asa iti recomand si tie sa procedezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se numeste Fuel Injector Cleaner, am dat 24 roni pe el

Curata injectoarele, imbuntateste pulverizarea, dizolva rasinile, lacul si depunerile, curata supapele de admisie, reduce emisiile si asigura o functionare mai buna a injectoarelor. Trateaza pana la 80 litri de benzina, 354ml.

Este bun si pentru carburatoare

Editat de relu-cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Right..Performance Solution are perfecta dreptate.Exemplul e mai mult decat edificator pentru mine intrucat dupa multe citite si rascitite pe forumuri si nu numai ,I-mi propusesem sa-mi desfac motorul pentru o revizie generala(cuzineti-simeringuri-segmenti -etc)tinand cont ca are 60.000 km am incercat 5 astfel de solutii minune bagate in rezervor si span baiete,200km cu fiecare,ture,cox etc.Desfac motorul si ce sa vezi....obisnuita calamina ca la orice motor desfacut cu cam atatia km,inclusiv pe supape,scaune,chiulasa si piston cu singura diferenta zic eu mai nasoala ca era mult prea intarita fata de alte moto si de o culoare mai albicioasa care desigur s-a si curatat mai greu.Concluzie....NU DATI BANII PE PROSTII LUATI BOMBOANE LA COPII.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Right..Performance Solution are perfecta dreptate.Exemplul e mai mult decat edificator pentru mine intrucat dupa multe citite si rascitite pe forumuri si nu numai ,I-mi propusesem sa-mi desfac motorul pentru o revizie generala(cuzineti-simeringuri-segmenti -etc)tinand cont ca are 60.000 km am incercat 5 astfel de solutii minune bagate in rezervor si span baiete,200km cu fiecare,ture,cox etc.Desfac motorul si ce sa vezi....obisnuita calamina ca la orice motor desfacut cu cam atatia km,inclusiv pe supape,scaune,chiulasa si piston cu singura diferenta zic eu mai nasoala ca era mult prea intarita fata de alte moto si de o culoare mai albicioasa care desigur s-a si curatat mai greu.Concluzie....NU DATI BANII PE PROSTII LUATI BOMBOANE LA COPII.

 

corect.

 

pentru doritori: daca tot vreti sa faceti ceva si va luati inima-n dinti sa desfaceti motoarele (nu-s rachete nasa) solutia low-cost e sa polishati capul pistonului, camera de ardere si fetele supapelor la nivel de oglinda.

 

alta solutie low-cost dar care necesita putina practica si documentare este anodizarea. dar nu dupa ureche, nu trebuie anodizat tot pistonul.

 

la alte preturi vorbim de acoperiri (ceramice sau nu)

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face ce vrea cu motoreta lui,numai ca marea diferenta este cum merge inainte si dupa daca faci tot ce ar trebui sa faci cum scrie la carte.O ganitura de chiulasa nu e capat de lume celelate umplu sacul(semeringuri supape,pastile supape,segmentii,simeringuri,ghiduri arbore,cuzineti,silicoane de calitate si pastele necesare lustruiri si montarii si sa nu uitam munca)Cam asa e practica pe unde lucrez eu (cam 80% din clienti respecta manualul)si sunt supermultumiti.Nu prea se lasa sa se strice ceva,se schimba din timp la servisare si asta e .Se merge tot timpul anului si nu le place sa-i lase in drum.

Restul e CAN-CAN

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face ce vrea cu motoreta lui,numai ca marea diferenta este cum merge inainte si dupa daca faci tot ce ar trebui sa faci cum scrie la carte.O ganitura de chiulasa nu e capat de lume celelate umplu sacul(semeringuri supape,pastile supape,segmentii,simeringuri,ghiduri arbore,cuzineti,silicoane de calitate si pastele necesare lustruiri si montarii si sa nu uitam munca)Cam asa e practica pe unde lucrez eu (cam 80% din clienti respecta manualul)si sunt supermultumiti.Nu prea se lasa sa se strice ceva,se schimba din timp la servisare si asta e .Se merge tot timpul anului si nu le place sa-i lase in drum.

Restul e CAN-CAN

 

de curiozitate unde esti tu acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

pentru doritori: daca tot vreti sa faceti ceva si va luati inima-n dinti sa desfaceti motoarele (nu-s rachete nasa) solutia low-cost e sa polishati capul pistonului, camera de ardere si fetele supapelor la nivel de oglinda.

 

alta solutie low-cost dar care necesita putina practica si documentare este anodizarea. dar nu dupa ureche, nu trebuie anodizat tot pistonul.

 

la alte preturi vorbim de acoperiri (ceramice sau nu)

 

Iar esti beat mai baiete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata si tu la bobulatie "camera de ardere" (gogmania lunii deocamdata) lustruita oglinda, cu manutza ta, si la mini-price

 

Sa nu zici ca performance solutions alea din creierul tau prajit inseamna slefuirea + lustruirea unui piston hipereutectic .... asta vrei sa zici?

 

cum adica... anodizare? :D Pistonul de aluminiu nu e deja "anodizat" mai tunere?

 

taci, imbata-te si dormi la loc, spammere

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vin cu un update. Am vazut cu ochii mei, nu din auzite de la mecanici rezultatele unui test de compresie, dupa ce 2 mecanici diferiti au zis lucruri diferite. Cu motorul caldut (am mers vreo 2-3km prin oras) compresia a fost ~11 pe cilndrii. In carte zice 9.7 to 14.6 (minimum 7.8). Asta pare ok pentru varsta si km motorului.

 

Ce vreau sa va mai intreb, daca maine la rece, vad cu ochii mei (din nou :D) ca aceasta compresie scade pana la pe 8 ar fi ok ?

 

Mai vreau sa adaug ca porneste greu motorul dimineata cand e mai racoare. Daca il pornesc "la rece" dupa 1 saptamana de stat iar afara sunt 25+ grade, porneste ok. Daca o pornesc dimineata cand sunt 15 grade e mai greu. De asemenea bujiile erau putin negre.

 

PS: Care ar fi o marja corecta intre compresia la rece si la cald ?

Editat de johnny_laslo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu un update. Am vazut cu ochii mei, nu din auzite de la mecanici rezultatele unui test de compresie, dupa ce 2 mecanici diferiti au zis lucruri diferite. Cu motorul caldut (am mers vreo 2-3km prin oras) compresia a fost ~11 pe cilndrii. In carte zice 9.7 to 14.6 (minimum 7.8). Asta pare ok pentru varsta si km motorului.

 

Ce vreau sa va mai intreb, daca maine la rece, vad cu ochii mei (din nou :D) ca aceasta compresie scade pana la pe 8 ar fi ok ?

 

Mai vreau sa adaug ca porneste greu motorul dimineata cand e mai racoare. Daca il pornesc "la rece" dupa 1 saptamana de stat iar afara sunt 25+ grade, porneste ok. Daca o pornesc dimineata cand sunt 15 grade e mai greu. De asemenea bujiile erau putin negre.

 

PS: Care ar fi o marja corecta intre compresia la rece si la cald ?

Radule tu esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...