Sari la conținut

Postări Recomandate

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro. Slipper clutch, TFT, LED, suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, LimpTA a spus:

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

 

 

se adreseaza Indiei si cam atat. lumea astepta altceva.

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro.

 

un rahat :) in 200x aveam ceva de genul cu xtr...  sau husqvarna te630ie la 60 or so cai pe greutate sub 170.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

 

Slipper clutch, TFT, LED,

 

chestii inutile. macar are abs.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

 

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, LimpTA a spus:

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

 

Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema.

 

Acum 1 oră, b374 a spus:

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci  inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound.  [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...]

 

Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250).

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

Acum 2 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva ;):

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea si suspectez ca nu doar a mea, pe acest topic, nu este cum se compara mobra asta cu alte mobre de incepareti, de genul BMW G 310 sau Wakasaki X nushcat .

Multi oameni, [aici ma includ si pe mine] sperau la o mobra moderna, usoara, cu o putere decenta si suspensii decente si aici in special pt mine cu o inaltime relativ mica la sa, dar ....

  • La 157 kg e mai grea ca 690 [cu mai putini cai, cuplu suspensii si tot ce mai vrei]
  • Suspensiile sunt scurte rau [confirm ca si mie mi se pare ciudat ca mobra asta sa aiba wp 43 ajustabile si 790S nu] si spatele e slabut
  • Inaltimea  la sa e mare raportata la cursa mica a suspensiilor si dimensiunile rotilor.

Din pacate nu e mobra cu care sa inlocuiesc X-ul din dotare, care o bate de-i merg fulgii la toate capitolele [in halul in care a fost adus ;)]

 

 

Acum 12 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

 

Partial ai dreptate, in sensul ca nu a ramas decat ktm.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, ovi_ice said:

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

 

si Honda CB500x care e la aceiasi bani, ~ aceeasi putere, tot roti aliaj, dar MULT mai grea la 197kg.  Cu toate ca eu am mers cu ea si mi s-a parut bicicleta. Deci ktm-ul asta mic e si mai bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ovi_ice a spus:

In partea a doua a videolului nenea de la KTM zice ca vor oferi si jante cu spite ca accesorii (aka KTM Powerparts). Pretty cool...

 

 

 

daca ofera si suspensii mai lungi ca powerparts iese de un R, la suprapret .....ahahahhaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La categoria Enduro nou sub 7000 euro, KTM nu prea are concurenta.

 

Noul 390 Adv e 6200 la oferta. Are o lista intreaga de accesorii si 44 cai.

 

Concurenta directa vine din Italia via China. Benelli Trk 502 a vandut de a rupt pana anul trecut. Italia e plina. De anul viitor insa vor avea o problema mare, atat ei cat si cei de la SWM & Royal Enfield...In comparatie cu noul KTM, oferta lor consta in copii nereusite facute pe genunchi.

 

Pentru dus la munca, un traseu dupa, un forestier si un wheelie ocazional, un 390 e vis :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Superba motocicleta și completă!

Din păcate nu știu prea multe legate de motoarele CF, in afara faptului că sunt de origine chineză, dar designul e spectaculos.... probabil una dintre cele mai frumoase motociclete adventure.

Oricum, am dat comandă de CB500x, trebuie sa o aducă în ianuarie ! 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Salut,

Vreun posesor de 390 Adv din Bucuresti sau imprejurimi care imi poate imprumuta motocicleta 10 minute intr-o parcare? Bineinteles contra cost si ce garantii considera proprietarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, pepsi a spus:

salut, ce anume te intereseaza? 

nu sunt din zona ta, dar cunosc bine motoreta 

 

1. Dacă e pretențioasa la combustibil ținând cont de compresie. 

2. Defecte specifice dacă ai întâlnit, în special aia cu TFTul. 

3. Dacă se poate merge în picioare pe off. Tind sa cred ca nu de la scărițele aplecate spre față și poziția rezervorului. 

4. Ce abuz suferă rotile turnate.

5. Protecție la vânt la diverse viteze.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am alimentat doar cu benzina de 95 din mol, omv, petrom, rompetrol, nu am o s sa ceara benzina de 98 - 100

Si nici nu m-am riscat cu benzinarii fantoma

2. Da, rar se opreste tft-ul.

Am mai observat ca uneori setarile nu se salveaza.

Posibil ca ultimul update de soft sa rezolve astea.

3. Se poate, rezervorul nu incurca deloc.

Mai mult incurca ghidonul care e prea jos.

Eu am pus risere de 2cm, cu cablu de ambreiajai lung si e senificativ mai ok.

Intentionez cumva sa modific si scaritele, sa le pun drept si 1-2 cm mai jos.

4. Greu de zis. Pe drumuri cu bolovani mari, stanci, cu un pic de atentie, inca nu au fost probleme.

5. Ok-ish, depinde cu ce esti obisnuit. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, pepsi said:

4. Greu de zis. Pe drumuri cu bolovani mari, stanci, cu un pic de atentie, inca nu au fost probleme.

Mno ... pe 170Kg (uscat) plus încă 80 (medie, tu) și pe roți rigide (ne-elastice) ... nu poți avea spițe rupte (ca alții) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 12.07.2022 la 19:47, pepsi a spus:

salut, ce anume te intereseaza?  

Mi-am luat și eu unul. 

Excelent în trafic, consumă puțin(în oraș 4-4,2  și la drum lung sub 3 litri/100km) și e ușor ca o bicicletă. 

Ce ma deranjează: cutia de viteze (trebuie sa fii delicat rău că sa nimerești "N" - ul și e odios uneori în trafic) și la temperaturi joase (sub 10 grade), ecranul TFT face condens... care dispare după un timp.

 

L-am luat pentru mers zilnic la job și pentru excursii scurte pe drumuri proaste. 

E o jucărie, o alternativa excelentă la scuter în oraș (doar cutia de viteze prost etajată îl trage în jos). 

Cei 44 cai sunt suficienți, e o mică bestie dacă îl duci în ture. 

Aaaa... zgomotul e foarte apropiat de cel al unei  motociclete electrice (este foarte silențioasă) 

:))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o folosesti sanatos!

 

Cu gasitul N-ului is de acord, dar nu pot sa zic ca ma deranjeaza rapoartele din cutie... atat ca tre s a schimb destul de des, dar cu QS merge foarte lin schimbatul de viteze (folosesc si ambreiajul).

Pentru oras / plimbari pe drumuri proaste e perfect cum iasa din fabrica, pt un pic de offroad, adventure niste imbunatatiri is bine venite, mai ales la ergonomie.

 

Eu i-am ridicat ghidonul cu 2cm si urmeaza sa schimb scarita cu una mai joasa, deoarece in configuratia originala era cam nasol de mers in picioare.

I-am mai schimbat pinionul fata cu unul de 14 dinti (-1 fata de cel original), cea ce face mai placuta la accelerare, manevre la viteza mica.

Si i-am facut un fel de scut intre amortizor si toba intermediara, ca aceasta sa nu o prajeasca. 
Ii o problema destul de des intalnica ca amortizorul spate sa piarda uleiul din cauza semeringurilor arse, iar ea ne fiind servisabila, trebuie schibat.

 

20220903_113021.thumb.jpg.325ca10076842f86551c788f2d9d97c4.jpg20220903_131640.thumb.jpg.f5473b4bdde6404366db020656576fa3.jpg20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg

 

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, pepsi a spus:

Sa o folosesti sanatos!

Multumesc!

 

De altfel, multumesc si pentru pontul cu amortizorul si protectia termica.

 

Cat despre ghidon ridicat, asta intentionez si eu (am 1,93 daca ma ridic in scarite, la frana/denivelare ma degajeaza peste ghidon)    :)))

 

Intentionez sa iau suport pentru topcase si sa-i pun un topcase de neam prost (55 litri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ridici ghidonul cu 2cm sau mai mult i-ti trebuie si alt cablu de ambreiaj.

De la Royal Enfield Himalayan se potriveste la fix si e cu vreo 20cmai lunga. Din Anglia l-am luat, undeva pe la 100 ron cu transport.

Daca ridici cu 5+cm, o sa-ti trebuiasca si alta conducta de frana.

Pt suport topcase, pot incerca aici

https://heavyduties.ro/ktm/390-adventure/

Tocmai si-au lansat linia de produse pt 390 Adv.

 

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...