Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 20 ore, pepsi a spus:

cu QS merge foarte lin schimbatul de viteze (folosesc si ambreiajul).

Atunci aruncă QS! 🤬

Eu schimb lin la toate 🏍🏍 fără să folosesc ambreiajul  și n-am QS, iar rolul ăluia e tocmai ca să nu ai nevoie de ambreiaj la schimbarea treptelor. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

Atunci aruncă QS! 🤬

Eu schimb lin la toate 🏍🏍 fără să folosesc ambreiajul  și n-am QS, iar rolul ăluia e tocmai ca să nu ai nevoie de ambreiaj la schimbarea treptelor. :moron:

te cred.

 

Din obisnuinta intodeauna folosesc ambreiajul la schimbarea treptelor, mda e degeaba QS-ul pt mine.

Dar n-am dat bani pe ea si nu e ceva ce pot sa dau jos sa o vand (e doar activat din soft).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, pepsi a spus:

ala e pretul pt transportul international, daca esti in Ro, mie i-mi da 5E :D

HD ii in Cluj, aici is facute produsele, vb cu ei, poate nu trebe sa platesti taxa extra daca le cumperi in Ro.

Ai dreptate, transportul este putin peste 5E, dar preturile sunt fara TVA (deci se mai adauga 19%)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 26.09.2022 la 20:48, pepsi a spus:

Din obisnuinta intodeauna folosesc ambreiajul la schimbarea treptelor, mda e degeaba QS-ul pt mine.

 

Al tau porneste imediat cand e rece afara?

Ai probleme cu gasirea N-ului? Intreb deoarece am vazut ca e o problema uzuala la KTM-uri si uneori in trafic, ma tot joc cu schimbatorul 1-2 pana nimeresc N-ul... E prea delicata treaba.

N-am mai intalnit la alte mobre.

La 26.09.2022 la 13:03, pepsi a spus:

Daca ridici ghidonul cu 2cm sau mai mult i-ti trebuie si alt cablu de ambreiaj.

De la Royal Enfield Himalayan se potriveste la fix si e cu vreo 20cmai lunga. Din Anglia l-am luat, undeva pe la 100 ron cu transport.

Daca ridici cu 5+cm, o sa-ti trebuiasca si alta conducta de frana.

Pt suport topcase, pot incerca aici

https://heavyduties.ro/ktm/390-adventure/

Tocmai si-au lansat linia de produse pt 390 Adv.

Nu au nimic pe stock.

I-am sunat si au probleme cu furnizorii, asa ca au scris peste tot "out of stock"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Leon a spus:

Al tau porneste imediat cand e rece afara?

De regula nu porneste din prima cand e rece motorul, la fel a facut si in iulie si acuma.

Cica din cauza normelor amestecul e foarte sarac si asta ingreuneaza pornirea la rece.

Cateodata i-mi iasa sa accelerez 1 pic chiar dupa pornire si atunci nu moare motorul... cateodata trebuie totusi sa dau de 2 - 3 ori la buton

 

Acum 7 minute, Leon a spus:

Ai probleme cu gasirea N-ului? Intreb deoarece am vazut ca e o problema uzuala la KTM-uri si uneori in trafic, ma tot joc cu schimbatorul 1-2 pana nimeresc N-ul... E prea delicata treaba.

Destul de rar.

 

Acum 7 minute, Leon a spus:

Nu au nimic pe stock.

I-am sunat si au probleme cu furnizorii, asa ca au scris peste tot "out of stock"

Mda am observat... mi-am comandat crashbar-uri.

Au dat termen de livrare 3 samanani... mai este o saptamana, apoi vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, pepsi a spus:

De regula nu porneste din prima cand e rece motorul, la fel a facut si in iulie si acuma.

Cica din cauza normelor amestecul e foarte sarac si asta ingreuneaza pornirea la rece.

Multumesc. Si al meu face asa dimneata, chiar daca e mai cald afara. 

Mi-a zis un posesor ca poate si benzina e o cauza, cica sa pun de la Mol (nu de la Petrom)

Acum 4 minute, pepsi a spus:

Destul de rar.

As vrea sa fie rar si la mine, dar nu prea e. Cred ca procentajul este de 50-50% (nimerit din prima sau amestecat in cutie). Si am avut ceva motociclete de-a lungul timpului, deci se exclude eroarea de pilotaj. Ma enerveaza ca trebuie sa fiu excesiv de delicat cu schimbatorul...

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca conteaza benzina (Mol - Omv - Petrom - Rompetrol - 95 - 100), la mine a facut la fel indiferent de unde alimentez.

 

Este un device care se conecteaza la electronica motoretei si modifica raportul benzina / aer si problema cu pornirea la rece dispare....  dar la aprox 200$ nu ma intereseaza :)

Acum 3 minute, Leon a spus:

As vrea sa fie rar si la mine, dar nu prea e. Cred ca procentajul este de 50-50% (nimerit din prima sau amestecat in cutie). Si am avut ceva motociclete de-a lungul timpului, deci se exclude eroarea de pilotaj. Ma enerveaza ca trebuie sa fiu excesiv de delicat cu schimbatorul...

:(

Eventual incearca sa ridici schimbatorul 1 pic mai sus, poate asa ai control mai bun asupra lui

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Leon said:

 

Al tau porneste imediat cand e rece afara?

2017 390 Duke, pornește la prima cheie. De pe o zi pe alta pornește imediat, dacă au trecut săptămâni învârte de două-trei ori dar pornește din prima. Benzină, de oriunde...

 

5 hours ago, Leon said:

Ai probleme cu gasirea N-ului?

Chestie de obișnuință. Dacă ai mai multe motociclete este aproape normal să dureze un pic până te obișnuiești, mai ales dacă uneori schimbi și încălțămintea. Poate ajuta și soluția propusă de @pepsi, încearcă să ajustezi levierul sus/jos funcție de încălțări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.10.2022 la 14:09, pepsi a spus:

Eventual incearca sa ridici schimbatorul 1 pic mai sus, poate asa ai control mai bun asupra lui

Am schimbat uleiul cu Motorex 15-50W full sintetic si s-a remediat simtitor treaba. Cine stie ce ulei ii pun aia in India...

Acum intra mult mai ok in N. Slava Domnului, ca era tare enervanta treaba.

 

 

La 14.10.2022 la 18:59, Kagemusha a spus:

Chestie de obișnuință. Dacă ai mai multe motociclete este aproape normal să dureze un pic până te obișnuiești...

Am rezolvat cu schimbarea uleiului.

 

In ceea ce priveste pornirea la rece....trebuie doar sa accelerez putin si porneste din prima (chiar si in zilele astea cu 3 grade dimineata). Daca nu accelerez, porneste si se opreste imediat la prima cheie, o ia a doua sau a treia oara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-au sosit creashbarurile HeavyDuties pt KTM

Destul de usor am reusit sa le montez.

Par a fii de calitate, foarte rezistente, poate 1 pic prea masive

Ca si pret, doar chinezariile cred ca is mai ieftine.

 

 

20221026_134936.thumb.jpg.cf17d822319d538dc7371f176f8f2429.jpg20221026_134922.thumb.jpg.7ae4ddf14caf543bc069e090b6c7422a.jpg20221026_134929.thumb.jpg.c16fbe00d922b08b8fa6583449635e4f.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.10.2022 la 16:32, pepsi a spus:

Mi-au sosit creashbarurile HeavyDuties pt KTM

Eu nu montez nimic, doar topcase.

Vreau sa o tin cat mai usoara.

 

In alta ordine de idei, acum nu prea mai dau kix cu neutralul (schimbul de ulei si "delicatetea" in exploatare si-au spus cuvantul).

Porneste din prima (dar a fost cald afara).

 

Mi-a crescut consumul la 4,6 in oras la condus mai agresiv...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu știu dacă problemele întâmpinate sunt sau nu din cauza motorului..

Am fost sa test cu modelul 2022 si s a comportat excelent, pornit usor, gasirea Neutrului foare la ureche, 2000km pe bord, consum 3.5 (motor de test) mi s a parut ok.

Am dat avansul pentru un 390 adv si un 390 rc, sper sa fie alegerea buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 07.11.2022 la 16:56, Cristian C. a spus:

Am dat avansul pentru un 390 adv si un 390 rc, sper sa fie alegerea buna.

Iti iei 2 bucati de 390 cmc?

De ce ai face asta?

Acum 15 ore, pepsi a spus:

Mai fortam sezonul cu cate o iesire :D

Oglinda stanga iti aduce ghinion 7 ani, dupa cum arata...  :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Leon a spus:

Iti iei 2 bucati de 390 cmc?

De ce ai face asta?

 

1 unitate pentru mine, 1 pentru iubita mea. Am preferat să ne achiziționăm modele apropiate pentru eventualele plimbări împreună. Așa am rezumat la același brand și cilindree.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Cristian C. a spus:

 

1 unitate pentru mine, 1 pentru iubita mea. Am preferat să ne achiziționăm modele apropiate pentru eventualele plimbări împreună. Așa am rezumat la același brand și cilindree.

asteptam niste pareri cu RC-ul pe pista :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

drumul fiind acoperit mai mult cu piatra decat cu pamant, am avut aderenta relativ buna.

inschimb la pietrele mai mari am cam simtit ca sare destul de tare roata fata dintr-o parte in alta... cred ca aici o roata de 21" ar ajuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Gata, mi-au schimbat bordul care facea condens, pe garantie.

Jos palaria pentru cei de la GoRacing.

 

 

Am aproape o saptamana de mers zilnic cu motorul....E ce trebuie in aglomeratia din Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...