Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 829
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am fost eu vinerea trecuta(29.02), omologarea si ITP ul au costat 217,30 RON si a durat cam vreo 2 ore.Suni la 9672, ai la indemana nr de shasiu si iti faci programare, de obicei o primesti repede la motocicleta.Cand mergi la ei(in Voluntari) la poarta iti dau un formular de completat apoi te asezi la coada(de motociclete) la poarta nr. 2. Mai multe vezi si aici:http://www.rarom.ro/RO/article--Programare--132.html

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb inca odata desi am fost destul de explicit-cat costa identificarea?Se face la RAR la schimbarea propietarului unui motor.Este pana intr-un milion ,dar cat anume?3,5,7 sute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

identificarea costa 75 de lei noi (adica 750.000 lei vechi)

Corect, daca moto a mai fost inmatriculata in RO, daca nu a mai fost atunci costa 230 RON! Am fost eu Luni la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb inca odata desi am fost destul de explicit-cat costa identificarea?Se face la RAR la schimbarea propietarului unui motor.Este pana intr-un milion ,dar cat anume?3,5,7 sute?

 

 

Frate ei nu stiu intre ei acolo cum stau lucrurile, la tel inainte cand mi-am facut programarea mi-au spus ca ma costa 300 RON, si am platit 217,30 cu totul :cheers:

 

Deci asta scrie pe factura mea:

 

Verificari tehnice: 43,90 RON

Certificarea autenticitatii documente: 25,10 RON

Certificarea autenticitatii vehicul: 71,80 RON

 

Tva ul este inclus.Alegeti ceva din lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al treilea din lista este cel facut de mine.

 

Adica motorul este inmatriculat in Romania, eu vreau sa-l cumpar, ii fac certificarea autenticitatii - nu e furata cu alte cuvinte.

 

Ar fi fost o idee sa o faca fostul proprietar inainte de semnarea contractului si datul banilor, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult rau.Anul trecut am dat 230 de mii.Acum inspectia tehnica auto este 750 de mii,iar la moto unde nu sunt la fel de multe chestii...in fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un Suzuki adus din Italia si vreau sa-l inmatriculez. Mi-am facut programare la RAR pt joi. Nu stiu ce acte imi vor trebui si nici cat o sa coste. Daca ati avut experiente similare pls help me! Multumesc anticipat pt lamuriri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un Suzuki adus din Italia si vreau sa-l inmatriculez. Mi-am facut programare la RAR pt joi. Nu stiu ce acte imi vor trebui si nici cat o sa coste. Daca ati avut experiente similare pls help me! Multumesc anticipat pt lamuriri

Arunca o privire aici pentru a afla de ce acte ai nevoie. Pentru preturi, citeste tot postul, caci s-a discutat :D. Sau mai suna odata la RAR si intreaba :D.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu momentan nu am cablu de kilometraj la F650-ul meu. Are careva idee daca e vreo problema daca merg asa cu ea la identificare ?

Comenteaza aia de la Rar ? Am dat comanda la Bavaria..dar in stilul lor caracteristic...nu stiu cat va dura pana il aduc (2-3 zile..sau cateva saptamani cica)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu momentan nu am cablu de kilometraj la F650-ul meu. Are careva idee daca e vreo problema daca merg asa cu ea la identificare ?

Comenteaza aia de la Rar ? Am dat comanda la Bavaria..dar in stilul lor caracteristic...nu stiu cat va dura pana il aduc (2-3 zile..sau cateva saptamani cica)..

 

 

daca vrei sa faci doar identificarea nu il intereseaza nici daca merge, tre sa ai motoreta nemodificata si cauciucurile din talon

te costa 70-80 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sebicozaurus: da, banii ii platesti acolo, la casieria RAR.

CosX: stai linistit, nu se uita la kilometraj & stuff... doar iti verifica seriile de pe motor & sasiu, si le trage cate o poza.

emylyo: astazi am fost eu la RAR pentru certificarea autenticitatii, si costa 75 RON :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sebicozaurus: da, banii ii platesti acolo, la casieria RAR.

CosX: stai linistit, nu se uita la kilometraj & stuff... doar iti verifica seriile de pe motor & sasiu, si le trage cate o poza.

emylyo: astazi am fost eu la RAR pentru certificarea autenticitatii, si costa 75 RON :D.

 

Si la cauciucuri nu se uita? Eu am de 170 pe ea si in carte zice ceva de 150 :D

Sa inteleg ca am pus-o? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la cauciucuri nu se uita? Eu am de 170 pe ea si in carte zice ceva de 150 :crack:

Sa inteleg ca am pus-o? :blbl:

Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte.

Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte.

Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc.

 

Dap...am scapat...Aveam programare la 12juma...din cauza traficului am intarziua DOO ore!!...nu au vrut sa ne mai primeasca (eram cu doo Suzuki`uri)...am rezolvat cu o atentie care ne`a costat cate 150ron/pers, ne-au bagat ne-au facut (conform facturii):

-completare civ -20

-certificarea autenticitatii-62.77

-atribuire nr registru-45.21

-verificari tehnice-38.40

-certificarea autenticitatii documente-21.93

total cu tva=224.10

Si abia maine ne dau actele...pt k am ajuns ultimii...nu a mai stat nimeni sa ne scaneze doc si sa ne dea cartea,certif etc....

Traim in Romania...si asta ne ocupa tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte.

Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc.

 

Ba da, se uita si la cauciucuri. Pe site-ul RAR scrie asa:

 

"In cadrul certificarii autenticitatii se verifica daca:

1. Principalele elemente de identificare ale vehiculului sunt originale si/sau nu au fost supuse unor modificari neautorizate;

2. Formularul-tip al documentului care confirma inmatricularea anterioara a vehiculului, eliberat de autoritatile competente din tara de provenienta, este autentic.

3. Vehiculul nu figureaza ca dat in urmarire pe plan intern si international conform bazelor de date la care RAR are acces pe baza de protocoale incheiate cu autoritatile care administreaza aceste baze."

 

Cauciucurile mele au alte dimensiuni si uite-asa mi-au respins identificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am achizitionat un Kawasaki z440 din 1983,motorul ii neinmatriculat in Romania,problema ii ca seria de pe motor nu corespunde cu seria din Fahrzeugbrief.Vreau sa stiu daca pot sa inmatriculez motoru sau o sa am probleme la rar cu identificarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea de pe sasiu corespunde?.. Are cadrul suduri straine sau modificari?

 

In principiu la autentificare se uita la cea de pe sasiu si la starea cadrului.

 

Chiar daca reusesti s-o inmatriculezi, pe viitor este foarte posibil sa ai probleme mult mai grave.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa aiba? Motorul e consumabil, din ce stiu eu... daca aia de pe cadru corespunde , ura si la gara . Doar sa nu fie pus un motor de cilindree diferita sau alt model, atunci chiar e naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...