Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 817
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu poate sa ajunga la RAR cu ea deoarece nu are asta: /index.php?/topic/720587-carena-suzuki-k6/&do=findComment&comment=3878302. Lasa-l draq de MZ nu mai strica o mobra.

 

Tuning curat Mobra are 2 roti spate dupa cate vad eu, cum sa nu treci rar-ul domle` doar e umflat cauciucul.

Editat de petru_xxl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

O intrebare de incepator am si eu.

Cum se procedeaza in cazul in care ma opreste pe strada politia (cu sau fara inspector rar) si se ia de toba mea cam galagioasa ?

Sa presupunem ca am silencerul sub sea.

Ce si cum fac sa scap de dansii ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

In cazul in care esti oprit de echipajul de politie FARA inspectori RAR, probabil ca te vei alege cu un proces verbal si retinerea certificatului de inmatriculare. Acest proces verbal poti sa-l contesti in instanta si o sa castigi oricand pentru ca retinerea actelor, se face doar in urma constatarii unor defectiuni de catre persoane autorizate si cu aparatura omologata. Partea urata este ca toate astea inseamna timp si bani pierduti aiurea pe la judecatorie.

Daca esti oprit de echipaj de politie CU inspectori RAR si acesti masoara nivelul de zgomot, cu un aparat omologat, esti bun de plata. Inseamna retinerea certificatului pana la remedierea problemei. Adica trebuie sa mergi la RAR, se verifica din nou nivelul de zgomot si daca este ok totul primesti hartiile mobrei.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Multumesc pentru raspuns. Stiam mare parte din ce mi-ai spus.

Ce vroiam sa aflu era altceva.

Daca am db killer pentru toba dar nu il folosesc ci il port cu mine sub sea, o pot scoate la capat cumva ?

Totusi tobele astea nu au fost facute de nea' Gica in atelierul din spatele casei ca sa zica "vezi doamne, ai probleme tehnice".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Multumesc pentru raspuns. Stiam mare parte din ce mi-ai spus.

Ce vroiam sa aflu era altceva.

Daca am db killer pentru toba dar nu il folosesc ci il port cu mine sub sea, o pot scoate la capat cumva ?

Totusi tobele astea nu au fost facute de nea' Gica in atelierul din spatele casei ca sa zica "vezi doamne, ai probleme tehnice".

Salutari,

Pai tu intrebi daca te poti intelege cu cei de la politie sau de la RAR?. Nu stiu daca poate cineva sa-ti raspunda. Asta depinde de multe aspecte. Cred ca cel mai simplu este sa pui db kill-erul si te scutesti singur de emotii.

Ce am uitat sa spun, este ca toba trebuie sa fie omologata pt circulatia pe drumurile publice. Daca nu este si dai peste un inginer "mai a dracu" de la RAR, sigur te pune sa o schimbi, altfel nu-ti mai vezi actele.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri.

In caz de va fi nevoie, o sa incerc sa o bag pe aia cu "am db killer dar sa vedeti ca sunt incepator si vreau sa ma fac auzit ... tralala" poate merge.

Oricum, toba nu urla exagerat. Are un sunet gros si de tonalitate joasa si de obicei nu trec de 7k RPM.

 

Legat de omologare, are niste stante cu Exx (nu mai retin ce numar ... 19 parca), dar ca la majoritatea dintre noi, toba nu este trecuta in acte. :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor :) Vreau sa stiu si eu ce trebuie indeplinit pentru a omologa un triciclu sau un spyder custom. Din pacate.... "bajetii" de la R.A.R care raspund la telefon nu prea sunt in domeniu :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In acte nu se trece nimic legat de evacuare (omologata sau nu). Daca ai cumparat evacuarea de noua, aceasta trebuia sa vina insotita de o hartie in care este specificat nivelul de sunet in relanti si turatie plus numarul de omologare. Daca e second sau un producator no name, nu prea stiu cum poti sa faci rost de o astfel de hartie.

 

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speram sa dau pe grup de persoane care s-au lovit de asta... ca stiu din start ca ma duc al ghiseu, acolo ma duce la altcineva, ala imi zice ca de asta se ocupa altul.. si ma plimb pe acolo pana ajung la mine acasa... stiu pe cineva care a vrut sa omologheze un motor electric pe o masina si l-au pasat in cerc de la o persoana la alta ca pe o minge....

Editat de zack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

Ma poate lamurii si pe mine cineva in legatura cu RAR-ul?

Am o Yamaha YZF R6 dar este streetfighter. nu mai am carenele deloc cu exceptia coditei, bord schimbat cu unul aftermarket, farul a fost inlocuit cu o masca cu doua lupe. Intrebarea mea este ( Mai pot lua RAR-ul sau nu?)

Ma poate invata cineva ce sa fac, sa nu ma apuc sa dau banii pe carene si toate cele? Am sanse sa trec RAR-ul cu ea asa?

Nu stiu daca m-am facut inteles pe deplin dar sper sa se inteleaga :)

Orice raspuns este bine venit atata timp cat este de ajutor.

M-am uitat pe mai multe forumuri si aici la noi dar nu am gasit nimic asemanator problemei mele care sa ma lamureasca :(

Editat de pizzaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere sistemul nostru cu bani treci orice, sunt chiar cazuri de itp. prezente la verificare doar cu talonul . :)), acu depinde cu ce baiat "destept" vorbesti inainte.

Editat de rola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu ar fi chiar asa colorata, sa zicem ca as avea de unde sa iau carenele si piesele necesare ca sa o fac stock ca din fabrica pana trec ITP-ul, dar ma gandesc sa nu ma opreasca careva care stie cum ar trebuii sa arate un r6 si sa ma ia la bani marunti si atunci se lasa cu taloan retinut si doamne fereste mai fac probleme si celui care mi la dat asa :) Nu inteleg de ce sunt regulile astea la noi, nu vad de ce nu se poate, posibil sa-i stric aerodinamica la motocicleta dar atata timp cat nu se umbla la motor sau mai stiu eu ce, de ce nu ar merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna trec de RAR? treci de el pe strada? probabil, totusi ala din voluntari e in fundatura, oricum poti incerca

 

 

treci de autentificare? daca ai seriile in regula .... TRECI

 

treci de ITP la RAR? daca ai seriile,lumini, cauciucuri si evacuarea in regula... probabil ca treci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna trec de RAR? treci de el pe strada? probabil, totusi ala din voluntari e in fundatura, oricum poti incerca

 

 

treci de autentificare? daca ai seriile in regula .... TRECI

 

treci de ITP la RAR? daca ai seriile,lumini, cauciucuri si evacuarea in regula... probabil ca treci.

Am o Yamaha YZF R6 2002, este pe numele unui prieten din motive personale, anul asta pt ca am scapat de un credit mai vechi vreau sa-l trec inapoi pe numele meu. Motocicleta nu mai are carenele, farul si bordul, a fost modificata, este neked/streetfighter, urmeaza sa ma duc cu ea la RAR si intrebarea mea era daca o sa trec de rar pentru faptul ca nu mai am piesele enumerate mai sus.

Acum am fost mai explicit? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa treci .

 

Autentificarea presupune verificarea seriilor . Atat . Daca la tine totul corespunde, treci.

 

Ce spui tu carene etc, sunt valabile daca ti s-a ridicat talonul in prealabil .

 

Daca ai talonul cu ITP valabil si serii ok, esti bine.

 

Nu cred ca pot sa fiu mai clar de atat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Yamaha YZF R6 2002, este pe numele unui prieten din motive personale, anul asta pt ca am scapat de un credit mai vechi vreau sa-l trec inapoi pe numele meu. Motocicleta nu mai are carenele, farul si bordul, a fost modificata, este neked/streetfighter, urmeaza sa ma duc cu ea la RAR si intrebarea mea era daca o sa trec de rar pentru faptul ca nu mai am piesele enumerate mai sus.

Acum am fost mai explicit? :)

nu intelegi ca la rar se fac mai multe operatiuni? uneori mai multe in acelasi timp , dar in general pentru schimbarea de propietate te duci pentru certificatul de autenticitate(sau cum dracu ii zice) ,

 

pentru treaba asta poti sa te duci cu un cadru si un motor in portbagaj si daca seriile corespund treci fara probleme.

 

in acelasi timp daca ai ITP mai vechi de 30 de zile trebuie sa-l faci la ei pentru a inmatricula coropisnitza.

 

daca n-ai far cu siguranta n-o sa iei ITP-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa treci .

 

Autentificarea presupune verificarea seriilor . Atat . Daca la tine totul corespunde, treci.

 

Ce spui tu carene etc, sunt valabile daca ti s-a ridicat talonul in prealabil .

 

Daca ai talonul cu ITP valabil si serii ok, esti bine.

 

Nu cred ca pot sa fiu mai clar de atat .

Nu mi sa mai ridicat talonul pana acum.

Itp-ul imi expira anul asta in aprilie si am zis ca, daca tot fac itp-ul si tot am scapat de Biroul de Credite pt ca asta a si fost motivul pt care l-am trecut pe numele prietenului am zis sa ma duc sa o trec inapoi pe numele meu si ma gandeam ca o sa se ia baietii de acolo de mine ca asta era carenata si acum de ce nu mai este, asta era singura mea frica, dar daca zici ca este ok atunci ma duc cu incredere :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...