Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 817
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am fost cu un scuter pe care l-am cumparat cu far xenon care nu era din fabrica (era upgrade facut de vechiul proprietar) si chiar daca mi-au facut identificarea, nu mi-au dat certificatul pana nu m-am intors cu droserul deconectat si cu becul halogen original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce este acela db killer??? Sunt nou nu stiu

Se mai numeste silencer si e o piesa care, la tobele aftermarket vine cu tot cu toba si se poate da jos sau nu. Cu el pus toba suna mai omeneste, fara, urla.

» Post actualizat in 24 Feb 2016 16:04

Iar toba pe care o am cica ar fi omologata doar ca nu am acte la ea

Atunci are degeaba. Si tot degeaba e daca nu e omologata fix pentru modelul mobrei pe care e montata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu'... sa-ti mai zic ceva: autentificarea trebuia facuta inainte sa dai banii pe mobra. Ca de-aia s-a inventat procedura asta, ca sa fii sigur ca n-ai probleme legale in legatura cu agregatu', ca e in starea originala, netaiata, nemodificata.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimic altceva schimbat la ea decât aceea toba, care cică este si omologata, si ar trebui sa nu facă figuri daca nu depășește decibelii care sunt trecuți in cartea motocicletei! De auzit nu se aude tare, se aude ca cea normala, doar ca nu este cea originala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine de stiut cu Ploiesti-ul :) si eu vreau sa inmatriculez mobra pe numele meu si am aceeasi "problema"... daca sunt ok cei din Ploiesti e si mai bine ca imi rezolv relativ repede treburile...

 

Aveti idee cam cat dureaza tot, pana ai numerele noi, certificat etc... si cam cat costa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost eu pe 22.02.2016 la voluntari . Inspectorul a fost exigent a vrut sa ma respingă ca aveam poziția arsa la număr.eu unul nici nu știam ca am lampa . Este o lampa modificata pe led. L-am rugat frumos sa treacă cu vederea.

 

Sincer Cum s-a uitat la hornetul meu, ar trebui sa pui toba originală sau sa te duci cu vreo cunoștință .

 

Mult succes. Ăsta a fost experiență mea de luni . La mine totul a fost ok pana la urma. Am schimbat ledul la poziție ! Sănătate

Editat de Kitaro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu este piesa de schimb, nu ma intreaba nimeni la ITP/ vanzare daca se potrivesc seriile pe bujii. In schimb pentru ca am schimbat motorul trebuie sa ma duc la RAR sa mi-l treaca in carte. Ba mai mult, in anumite cazuri trebuie montat in service autorizat RAR.

Motorul nu este piesa de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele stock au niste coduri pe marca si model inscriptionate pe ele.

Nu stiu daca RAR-ul are sau nu cataloagele,dar in Germania,Italia,etc de genul stiu ca sunt si se verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a va plictisi...

 

La mine, la RAR Voluntari, cu tobe LeoVince SBK/silencerele puse, a fost cam asa:

 

Eram 3 mobre la RAR, 2 vitezane si bormasina mea. Baietii cu vitezanele, cu tobe "de facut senzatie", misto, dar nu prea de mers la RAR.

 

Nenea inspectorul, nu ii mai retin numele, cel cunoscut pe acolo ca fiind foarte exigent... L-a luat pe primul baiat cu vitezana; cand a pornit-o si a inceput sa "sune", l-a trimis direct acasa. Apoi a venit afara la noi si s-a uitat la ambele mobre, fara sa ne mai ia pe rand. L-a trimis si pe al doilea cu vitezana acasa si a spus: "macar baiatul asta a avut bunul simt sa vina cu silencerele montate"-catre mine. Si m-a bagat in hala.

 

Inauntru mi-a spus scrasnind printre dinti ca, daca erau unele la rand cu tobele stock si eu cu astea, chiar daca aveau omologare pe ele si silencere puse, ma trimitea si pe mine acasa. "Dar aia chiar au venit la bataie de joc".

 

Cam asta a fost experienta mea la RAR cu tobele aftermarket.

 

Concluzie: E o loterie. Poti sa risti...si daca ai silencere si stantata omologarea pe tobe, sa treci...sau...sa te trimita acasa. Pune tobele stoc mai bine(desi nu e asa simplu, de parca ai schimba un bec)...sau du-te unde spun colegii.

 

Succes.

Editat de middle_of_nowhere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io spun ca MACAR atunci merita montate db killer-ele.

Daca nu atunci,cand?

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut cand am dus mobra la RAR nici nu am dat atentie tobei, tot sport leo vince dar avea db-killer abia dupa vreo luna mi-am dat seama ce e minunea aia pe toba. Am bagat motocicleta inauntru am platit taxa si am plecat nu a zis nimeni nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate percepem gresit ideea de piesa de schimb. Am masina cu CIV "fara serie motor". A trebuit sa merg la TES sa-mi dea niste documente cum ca motorul este de acelasi tip ( acelasi cod motor).

De putut sa-l schimbi , poti , deci il putem numi piesa de schimb, dar faptul ca trebuie sa umbli dupa acte si modificari CIV se intampla doar in cazul motorului ( nu si a cauciucurilor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...