Sari la conținut

Sfaturi achizitie moto!


Postări Recomandate

Incep prin a va spune ca am 24 de ani! Inca nu am categoria A dar sper sa se rezolve cat mai curand, categoria B o am de vreo 5 ani si am parcurs aproximativ 300.000km cu diferite masini pe diferite drumuri in diferite conditii! Imi mai trebuie armura si genunchiere si am echipamentul complet! Masor 195 cm si ma chinui sa depasesc 75 de kg!

Vreau o motoreta potrivita pentru un incepator, pentru mine in special!

As vrea sa fie cat mai usoara, cu piese cat de cat ieftine si care nu trebuiesc schimbate prea des! Intretinerea sa fie cat de cat ieftina si rara! Vreau sa ma duca si pe asfalt dar si pe langa (pescuit la Dunare, cateva drumuri de munte)! Viteza de croaziera sa fie undeva la 110 km/ora, sa pot cara si ceva bagaje (nu multe), sa aibe un consum cat mai mic, sa ii pot pune un parbriz mai inalt si...... mai sunt dar nu imi vin acum in minte. Viteza nu ma intereseaza, nici cea de croaziera prea mult, vreau doar sa stiu ca am o rezerva de putere pentru depasiri pe care probabil nu le voi face. Si, foarte important, sa nu ma coste mai mult de 6000 lei!

 

Din ce am citit cred ca mi-ar fi bun un Kawasaki KLR sau KLX de 650 dar din cate vad nu sunt foarte populare la noi!

Sper ca nu v-am plictisit prea rau!

Astept sugestii si sfaturi!

Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 lei .. Un Yamaha SuperTenere 750 ai putea găsi în aceşti bani.

F650 GS ( după 2000, injecţie ) nu ştiu dacă ai să găseşti, deşi ar fi şi aceasta o variantă de reocmandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 lei .. Un Yamaha SuperTenere 750 ai putea găsi în aceşti bani.

F650 GS ( după 2000, injecţie ) nu ştiu dacă ai să găseşti, deşi ar fi şi aceasta o variantă de reocmandat.

 

 

SuperTenere e mare pt. incepator. Motorul e asemanator cu cel de TDM si trage binisor de cei 68 sau 70 de cai cat are, se simte capacitatea.

Bmw F650, Suzuki DR 650, Honda Dominator, Aprilia Pegaso 650, Yamaha Tenere, Kawasaki KLR sau KLE 500. O alegi pe cea care se prezinta in cea mai buna stare tehnica si daca se poate cu cat mai multe accesorii. Spor!

Dominatorul sau KLE cred ca ti-as recomanda. Domi e motor destul de simplu si fiabil, iar KLE-ul are un motor destul de calumea. F650 pe locul 3, iar Pegaso pe 4. Mare grija la mobrele ieftine si recomanda sa iei un mecanic cu tine cand il cumperi.

 

Dintre toate, cred ca pegaso sunt cele mai accesibile si tocmai din cauza asta trebuie sa ai grija cand le cumperi. Pt. ca sunt multi care le-au luat, nu au avut bani sa le intretina calumea si dupa se plang ca "italiencele nu e fiabile". Recomand pegaso model MK2.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti inaltut tare pt kg ce le ai! pune mana si mergi la sala si baga la burtica, lasa fetele :) !

lasand gluma...esti inalt rau pt cele enumerate mai sus. vantul o sa te omoare. Si experienta pe 4 roti e utila dar nu suficienta asa ca nu fii Zmeu.

banutii sunt putini si de aici pleaca totul. as zice un Transalp de prin 90, fiabile tare, un Bmw F650 tot din aniid e glorie. pegaso e sora Bmw-ului . La toate tine de noroc.

cu cat cresc banutii cu atat ai mai multe optiuni.

personal tie iti trebuie o motocicleta mare. si dintre astea mai amri ai putea face fata cu usurinta unei Yamaha St sau unei Honde Africa Twin. Despre Super tenere am auzit multe ...neavand nu le dau crezare decat partial.

Iti recomand cuc ea mai amre caldura o Africa Twin. robuste si fiabile in draci, bune si pe sosea si excelente pt iesiri in natura.

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&t=284

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene , probabil ca vei auzi multe pareri si sfaturi deoarece sunt foarte multi motociclisti cu multa experienta ! Eu unul iti sugerez sa-ti iei cateva beri si sa pornesti usor pe la cunoscutii care au motoare si la un pahar de vorba sa sezi pe mobra lor , sa vezi cum te simti pe ea , sa vezi daca-i prea grea sau prea usoara , etc ! Si poate asa o sa-ti gasesti aleasa inimii , mai usor ! Multa bafta ! :)



Esti inaltut tare pt kg ce le ai! pune mana si mergi la sala si baga la burtica, lasa fetele :) !

lasand gluma...esti inalt rau pt cele enumerate mai sus. vantul o sa te omoare. Si experienta pe 4 roti e utila dar nu suficienta asa ca nu fii Zmeu.

banutii sunt putini si de aici pleaca totul. as zice un Transalp de prin 90, fiabile tare, un Bmw F650 tot din aniid e glorie. pegaso e sora Bmw-ului . La toate tine de noroc.

cu cat cresc banutii cu atat ai mai multe optiuni.

personal tie iti trebuie o motocicleta mare. si dintre astea mai amri ai putea face fata cu usurinta unei Yamaha St sau unei Honde Africa Twin. Despre Super tenere am auzit multe ...neavand nu le dau crezare decat partial.

Iti recomand cuc ea mai amre caldura o Africa Twin. robuste si fiabile in draci, bune si pe sosea si excelente pt iesiri in natura.

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&t=284

 

Sa nu-l intelegi gresit pe Raoul , dar cand trebuie sa recomandam o Africana , toti ne balbaim de emotii ! Afriiiiicaaaa ruleeeees !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene , probabil ca vei auzi multe pareri si sfaturi deoarece sunt foarte multi motociclisti cu multa experienta ! Eu unul iti sugerez sa-ti iei cateva beri si sa pornesti usor pe la cunoscutii care au motoare si la un pahar de vorba sa sezi pe mobra lor , sa vezi cum te simti pe ea , sa vezi daca-i prea grea sau prea usoara , etc ! Si poate asa o sa-ti gasesti aleasa inimii , mai usor ! Multa bafta ! :)

 

 

Sa nu-l intelegi gresit pe Raoul , dar cand trebuie sa recomandam o Africana , toti ne balbaim de emotii ! Afriiiiicaaaa ruleeeees !

Africanele ruleaza, dar au niste scoruri cam mari. Nu zic ca nu merita, e una dintre mobrele care le-as adauga 'colectiei', dar e diferenta intre bugetul baiatului si o africa ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal recomanda Africa Twin doar celor care vor să-şi ia dinainte de a le recomanda eu. Altfel, nu. Este o motocicletă grea, cu preţ mare, consum mărişor. Eu sunt înebunit după ea, de aceea am cumpărat-o, de aceea o deţin.

 

Am recomandat SuperTenere 750 şi F650 Dakar pentru că sunt mobre înalte. Chiar dacă are o greutate redusă individul, este totuşi înalt şi nu cred că ar sta bine pe un KLE, Pegaso şi alte biciclete.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pe F650 si Pegaso am si eu probleme cu vantul si am 1.85. La mers 100-110 e rezonabil totusi. La fel si pe TDM, vantul vine din parbriz si din oglinzi fix in cap, de imi tremura si ochii in cap la ce turbulente sunt. ST-ul e fratiorul mai mic al TDM-ului, mai capabil de endureala. Nu l-am testat la drum lung, ci doar in parcare si tragea bine. La momentul ala il simteam peste posibilitatile mele si cica aveam permis de un an. Oricum eu nu sunt etalon la capitolul asta, nu ma consider nici sofer si nici pilot extraordinar si cred ca din cauza ca am constientizat astea, nu prea am avut parte de incidente neplacute.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a va spune ca am 24 de ani! Inca nu am categoria A dar sper sa se rezolve cat mai curand, categoria B o am de vreo 5 ani si am parcurs aproximativ 300.000km cu diferite masini pe diferite drumuri in diferite conditii! Imi mai trebuie armura si genunchiere si am echipamentul complet! Masor 195 cm si ma chinui sa depasesc 75 de kg!

Vreau o motoreta potrivita pentru un incepator, pentru mine in special!

As vrea sa fie cat mai usoara, cu piese cat de cat ieftine si care nu trebuiesc schimbate prea des! Intretinerea sa fie cat de cat ieftina si rara! Vreau sa ma duca si pe asfalt dar si pe langa (pescuit la Dunare, cateva drumuri de munte)! Viteza de croaziera sa fie undeva la 110 km/ora, sa pot cara si ceva bagaje (nu multe), sa aibe un consum cat mai mic, sa ii pot pune un parbriz mai inalt si...... mai sunt dar nu imi vin acum in minte. Viteza nu ma intereseaza, nici cea de croaziera prea mult, vreau doar sa stiu ca am o rezerva de putere pentru depasiri pe care probabil nu le voi face. Si, foarte important, sa nu ma coste mai mult de 6000 lei!

 

Din ce am citit cred ca mi-ar fi bun un Kawasaki KLR sau KLX de 650 dar din cate vad nu sunt foarte populare la noi!

Sper ca nu v-am plictisit prea rau!

Astept sugestii si sfaturi!

Multumiri anticipate!

 

 

Din pacate alegerea ta va fi limitata de bani. Cred ca banii astia iti ajung pt un KLR sau KLX si s-ar putea sa-ti ajunga si pt un Tenere model vechi, sau Super Tenere evident tot modelul vechi,dar se spune ca asta e cam prea puternica pt incepatori.

Fata de cei care au scris inaintea mea as vrea sa-ti spun ca ar trebui sa acorzi o atentie sporita ergonomicitatii. La 1.95 ai tai de ex, nu ai sta prea bine pe un F650GS, care este cunoscuta ca mobra pt fete si pt incepatori, pt ca este joasa si ajungi bine cu picioarele jos. Tu probabil ca ai sta cu genunchii la gura.

Dpdv tehnic toate mobrele care se incadreaza la sectiunea asta a forumului [Enduro Touring & Adventure]indeplinesc cerintele tale [mai putin alea care au fost incadrate aiurea aici ].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput nu conteaza foarte mult ce motocicleta iti vei cumpara ! Oricum o vei schimba intr-un an sau doi, asa ca un Dominator, un F650ST, un Suzuki DR 650/750/800, Tenere 660 ... e' suicient ! Te dai cu el cateva mii de kilometrii si apoi vezi tu in ce directie o iei: ori vaca mare gen Africa, SuperTenere, ... ori mai hard-enduro cu capra de enduro, gen EXC, WR, etc.

 

Bafta iti doresc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In banii respectivi recomand o Honda Transalp 92-95 daca gasesti bine intretinuta. Par sa fie ceva oferte pe la 1300EUR.O sa stai mult mai bine pe ea fata de F urile din aceeasi perioada de la BMW.

 

Twin ul de la Transalp iti va oferii satisfactii mult peste orice monocilidru, este foarte OK de inceput si toleranta, plus ca iti va oferii trainingul necesar pt o Africana peste 1-2 ani in cazul in care ramai ca interes pe acest segment.

 

Eu am inceput pe Transalp din aceleasi motive dupa doi an trecut pe Africa si dupa 3 pe BMW, inca recomand cu caldura gama Transalp si Africa Twin progresiv.

 

Bafta la ales / cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului (m-am mutat, am pescuit, am muncit)!

 

Tin sa va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi!

 

Citesc forumul acesta de ceva timp si alte site-uri despre motorete si cred eu ca m-am hotarat la un anumit gen si anume monocilindrice de 600/650/660!

 

Eu cred ca sunt cele mai potrivite pentru ce vreu si pentru ce mi se potriveste!

 

BMW F650, Aprilia Pegaso 650, Kawasaki KLE consider ca sunt prea ''mici'' pentru mine, am incalecat o Aprilia Pegaso si ma simteam ca ursul de circ pe trotineta, plus ca daca incercam sa virez maxim imi dadeam cu ghidonul in genunchi!

 

Africa Twin, Transalp, Super Tenere mi se par grele si peste cunostintele si reflexele mele in materie mers pe 2 roti!

Ar mai ramane Dominator, KLR, DR 650, XT!

 

Dintre cele 3 anumerate mai sus ma atrage KLR-ul pentru ca are motorul racit cu lichid. Fiind incepator voi merge foarte incet in special pe langa asfalt si nu stiu cat de bine se va comporta un motor racit pe aer! Plus ca este cel mai usor dintre ele (conform datelor de pe internet). Totusi nu imi place racirea pe lichid fiindca probabil trebuiesc schimbate mai multe (pompa de apa cu garmituri, semeringuri, etc.). Si din ce am citit pana acum nu sunt foarte populare pe la noi!

 

@raoulserban: Experienta pe 4 roti m-a determinat sa aleg mersul intre orase si pe langa asfalt!

 

Va multumesc din nou pentru raspunsuri si indrumari!

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost in aceasi situatie acum 3 ani, si nu stiam ce e bine sa aleg, s-a nimerit sa dau de un Dominator si l-am luat.

 

Racirea pe aer s-a dovedit a fi foarte eficienta, motorul stand in parametrii normali chiar si intr-o zi torida (aprox 35 grade la umbra) in care am facut ture in parcare, in soare, cam 6 ore, la un curs de perfectionare...

 

M-a dus si pe coclau', pe varful Cindrel, si prin tot felul de locuri superbe, dar si pe asfalt, si pe autostrada (ceva mai incet).

 

Eu acum sunt la stadiul 2, adica vreau ceva mai mare putin, si de drum mai lung, sa imi fie comod si cu pasagera.

 

Deci poate esti curios sa te uiti la un Domi intretinut ca la carte uite aici:

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-nx%20650%20dominator-din-1997-516691.html de pret mai discutam daca va fi cazul.

 

In rest.. nu pot decat sa iti zic bafta in a gasi ce crezi tu ca e mai bun pentru tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin, Transalp, Super Tenere mi se par grele si peste cunostintele si reflexele mele in materie mers pe 2 roti!

Ar mai ramane Dominator, KLR, DR 650, XT!

 

Dintre cele 3 anumerate mai sus ma atrage KLR-ul pentru ca are motorul racit cu lichid. Fiind incepator voi merge foarte incet in special pe langa asfalt si nu stiu cat de bine se va comporta un motor racit pe aer! Plus ca este cel mai usor dintre ele (conform datelor de pe internet). Totusi nu imi place racirea pe lichid fiindca probabil trebuiesc schimbate mai multe (pompa de apa cu garmituri, semeringuri, etc.). Si din ce am citit pana acum nu sunt foarte populare pe la noi!

 

Mai exista si Tenere-ul de 660cc. Motorul de 660cc racit cu lichid ii bullet-proof. Si daca pateste ceva, dealerii Yamaha iti vand orice piesa dupa cod. Ii bun si de intaltimea ta, eu la 1.86m abia ajung cu ambele talpi jos. Dar ii putin mai greu decat un mono racit cu aer. Are 195 kg la plin... Dar are din start rezervor de 20L, scut de aluminiu si roti rezistente. Eu pe al meu il folosesc de la touring pe asfalt pana la endureala (cat se poate cu o vaca asa grea si gume mixte).

 

Totusi, daca as cauta un motor mai simplu, m-as orienta spre un Dominator sau un XT.

post-60128-0-00754800-1369371944_thumb.jpg

post-60128-0-83054200-1369371948_thumb.jpg

post-60128-0-40677500-1369371954_thumb.jpg

post-60128-0-28067500-1369371960_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In ordinea parerii mele:

1. Transalp - Foarte versatila pe soselele si traseele off-road romanesti, foarte manevrabila, consum mic, duce ok si pasager, iertatoare cu incepatorii. Comunitate imensa, aftermarketuri multe fabricate de pasionati din Ro (scut, crash-bar-uri, suporti bagaje, cutii, etc) si mai nou vin tare din urma si dezmembrarile.

2. Dominator pornire buton sau Tenere 660 - Minusuri au doar daca incerci deodata si pasager mare si incarcare excesiva. Daca nu se poate altfel se descurca si asa, dar nu mai sunt asa agile. Tenerele este mai inalt si mai ok pentru persoane inalte, dar trage tare sus in ture, pe cand Dominator este mai smooth, mai fluid, curge si se accelereaza mai frumos.

 

Africa - mare, grea (pentru tine acestea nu ar fi minusuri), putin mai scumpa si consum mai mare in comparatie cu Transalpul. Este genul de motor pentru stage 2, cand te-ai dat un an, doi si stii mai bine ce vrei - motor mai serios pentru off (Africa), strada (V-Strom sau Varadero), treci pe off-road turism serios si iti un 600 chel (gen TT600 sau XR650) sau hard enduro (4 timpi 250/400 cmc sau 2 timpi).

So, nu as recomanda Africa din prima. Africana aceea cu cardan nu are nici o treaba cu viata reala.

BMW-urile ceva mai vechi - carburatie (ele se incadreaza in banii tai) - Foarte manevrabile in oras. Sa insa prea joasa. Sunt de obicei motoare ce si le cumpara cei scunzi, pentru care saua este mana cereasca.

Aprilia - Nu cunosc. Nu mi-as lua fiindca am prejudecati tampite legate de europene si fiabilitatea lor.

Kawasaki-uri KLX/KLR - Foarte rare in Ro, piese putine si scumpe (conteaza f. mult si piata de dezmembrari)

Suzuki-uri - Nu cele mai fiabile, dar cu vana faina in ele. Inclusiv Dr-ul de 800. Un motor misto si ieftin pentru ce poate el este Freewind-ul, numai ca este un pic cam rutier si cred ca este joasa pentru tine.

Ps - Nu te uita la racirea pe ulei ca un minus. Motoarele racite pe ulei sunt doar un pic mai blegi decat mai puternicele racite pe apa. Este vorba doar de concepte de constructie. Prin 85-90 se mergea masiv pe ulei, dupa 90 au inceput cu racirea pe apa, ca sa mai creasca puterea. Unele au ramas pe ulei pana in 2002 (XT-ul).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea parerii mele:

1. Transalp - Foarte versatila pe soselele si traseele off-road romanesti, foarte manevrabila, consum mic, duce ok si pasager, iertatoare cu incepatorii. Comunitate imensa, aftermarketuri multe fabricate de pasionati din Ro (scut, crash-bar-uri, suporti bagaje, cutii, etc) si mai nou vin tare din urma si dezmembrarile.

2. Dominator pornire buton sau Tenere 660 - Minusuri au doar daca incerci deodata si pasager mare si incarcare excesiva. Daca nu se poate altfel se descurca si asa, dar nu mai sunt asa agile. Tenerele este mai inalt si mai ok pentru persoane inalte, dar trage tare sus in ture, pe cand Dominator este mai smooth, mai fluid, curge si se accelereaza mai frumos.

 

Africa - mare, grea (pentru tine acestea nu ar fi minusuri), putin mai scumpa si consum mai mare in comparatie cu Transalpul. Este genul de motor pentru stage 2, cand te-ai dat un an, doi si stii mai bine ce vrei - motor mai serios pentru off (Africa), strada (V-Strom sau Varadero), treci pe off-road turism serios si iti un 600 chel (gen TT600 sau XR650) sau hard enduro (4 timpi 250/400 cmc sau 2 timpi).

So, nu as recomanda Africa din prima. Africana aceea cu cardan nu are nici o treaba cu viata reala.

BMW-urile ceva mai vechi - carburatie (ele se incadreaza in banii tai) - Foarte manevrabile in oras. Sa insa prea joasa. Sunt de obicei motoare ce si le cumpara cei scunzi, pentru care saua este mana cereasca.

Aprilia - Nu cunosc. Nu mi-as lua fiindca am prejudecati tampite legate de europene si fiabilitatea lor.

Kawasaki-uri KLX/KLR - Foarte rare in Ro, piese putine si scumpe (conteaza f. mult si piata de dezmembrari)

Suzuki-uri - Nu cele mai fiabile, dar cu vana faina in ele. Inclusiv Dr-ul de 800. Un motor misto si ieftin pentru ce poate el este Freewind-ul, numai ca este un pic cam rutier si cred ca este joasa pentru tine.

Ps - Nu te uita la racirea pe ulei ca un minus. Motoarele racite pe ulei sunt doar un pic mai blegi decat mai puternicele racite pe apa. Este vorba doar de concepte de constructie. Prin 85-90 se mergea masiv pe ulei, dupa 90 au inceput cu racirea pe apa, ca sa mai creasca puterea. Unele au ramas pe ulei pana in 2002 (XT-ul).

 

Africana cu cardan era doar o chestie de-a mea, personala. :) Nu stiu cat de ok sunt, daca se ridica la nivelul XRV-ului ca fiabilitate si restul, insa ca idee, e un motor fain, gandindu-ma la ceea ce pare sa ofere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Africana cu cardan era doar o chestie de-a mea, personala. :) Nu stiu cat de ok sunt, daca se ridica la nivelul XRV-ului ca fiabilitate si restul, insa ca idee, e un motor fain, gandindu-ma la ceea ce pare sa ofere.

Ca optiune de fan sau colectionar hardcore de AT / enduro-turisme, poate m-as risca daca nu as mai sti ce sa fac cu vreo 2000-2500 de euro ( ca sa o si aduc la capacitatile ei standard de functionare). Asta, asa, ceva de genul - am un garaj cu 20-30 de motociclete restaurate in el si o mai cumpar si pe a treizeci si una.

Deci, iese total din calcul. Este mult prea veche, cred ca mai rara ca o Bimota iar la piese si consumabile necesare unei reconditionari si, ulterior, unei bune functionari nu vreau sa ma gandesc. Am trecut prin inconstienta de a reconditiona un motor din `89 adus de mine la stadiul de nefunctionalitate si nu o sa mai repet ever manevra aceasta. Rezultatul este superb, insa nervii si portmoneul meu s-au prajit prea tare. Cand vad la ce preturi au ajuns motocicletele din RO si ce as fi putut lua de acei bani, ajung sa ma intreb de prea multe ori daca a meritat.

Ma uit la motocicleta noastra si la frana pe tambur, care este de domeniul preistoricului si pentru care nu stiu daca gasesti pe undeva saboti.

Vorbim de consumabile, nu de biele, supape, volante, roti dintate uzate in cardan, faimoasa electrica specifica Honda sau un set complet de garnituri.

Am vazut una singura, cu numere de Polonia, acum cativa ani (cred ca 2009), la Satu Mare. Prea mult fier si o garda prea joasa pentru ceea ce ma asteptam de la un turism enduro. Parerea mea.

Fain descrisa aici - http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XLV750R

 

 

(Ramanand on-topic) Ca incepator:

- In primul rand, ia-ti o motocicleta cat mai raspandita. Vei gasi piese si consumabile oriunde si repede, o vor sti mecanicii, vei avea cui sa ceri sfaturi, etc

- Da-te cu ea inainte sa o cumperi. Nu o lua pe recomandari, etc. S-ar putea sa nu iti placa odata ce veti ramane doar voi doi.

- De banii pe care ii ai incearca sa achizitionezi un exemplar cat mai nou. Si in toate mintile lui, bineinteles, nu doar "nou" ca si varsta. Vechimea fierului conteaza. Fiindca vine merea la pachet si cu cea a cauciucului si plasticului. Daca fierul il vezi, ultimele doua pot sa iti rezerve niste surprize frumoase foc - vezi flanse carburator, garnituri etrieri, garnituri vase lichid de frana, furtune de frana + tot ce inseamna instalatia electrica.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu off topic, dar intreb pe acest forum (cu acordul initiatorului ?), in afara de cele enumerate mai sus ce alte mobre in special naked recomandati pentru persoane mai inalte de 1.85m ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aceleasi modele pe care le dezbraci. Demontezi carenele si voila! naked... Apropos, eu am 1.85m inaltime si ma plimb cu o Yamaha naked. Scrie la profilul meu modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...