Sari la conținut

Porneste Intr-un Cilindru!


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Un prieten are o Yamaha Special de 400cc si are urmatoarea problema:

- cand porneste motorul, functioneaza doar un cilindru. Motorul e in doi cilindrii in linie dispusi transversal pe lungimea motocicletei.

- dupa 5-10 minute de la pornire, dupa ce s-a incalzit motorul, intra si al doilea cilindru in functiune!

 

Nu se pune problema pornirii pe timp rece, deoarece problema e din vara.

 

Daca are cineva ceva ideii, ar fi de folos!

 

Multumesc de ajutor,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile sunt noi! Asa ne-am gandit si noi ca ar fi bujia de vina, dar dupa ce le-am schimbat nu s-a intamplat nimic!:lol:

Are doua carburatoare! La carburatoare, recunosc, nu ne-am uitat!

 

Dar totusi, dupa 5 minute intra si al doilea! Daca bujia nu ar fi buna nu ar mai fi mers de loc al doilea! NU?

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca la cilindrul cu buba sa ai ccompresia slaba, iar cand e rece motorul sa fie insuficienta pt a se aprinde amestecul, iar in momentul cand se incalzeste compresia mai creste un pic si o ia.

Sau ai probleme cu fisa si/sau bobina respectiva ,poate o scanteie prea slaba pt a aprinde amestecul cand motorul e rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

scoate bujiile, pune degetul pe chilasa, peste gaura bujiei si vezi daca se simte vreo diferenta de compresie. in mod normal, la nici unul nu ar trebui sa poti tine degetul deasupra gaurii cand urca pistonul.

si eu cred ca este o problema de compresie si cum e normal, cand se incalzeste motorul, metalul, de orice fel ar fi el, se dilata si compresia e mai buna.

sa faci testul pe care ti l-am zis eu cu motorul rece.

bafta!

si sfatul cel mai important: nu apela la "serviceuri de incredere". du-te la yamaha, cand nu te mai descurci!

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bujiile sunt noi incearca sa dai la automat cu bujiile "rezemate" de cilindrii si observa daca aspectul scanteii este acelasi la amandoua ca sa elimini problema aprinderii.

Avand in vedere faptul ca ai doua carburatore, cel mai probabil este ca cel de la cilindrul cu problema sa fie reglat prea bobat si sa innece in faza de pornire.

Am patit si eu la fel de vreo doua trei ori dar s-a intamplat iarna, cu socul tras la maxim asa ca din nou ajungem la carburatie. Probabil ca rezolvarea ar fi sa-i dai mai mult aer carburatorului respectiv, chestie care ar fi bine sa o faci corelata cu o sincronizare cu vacuumetre. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...