Sari la conținut

Biciclisti in trafic


OfficialBizkit
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu merg cu bicicleta prin oras cam in fiecare zi de cativa ani, nu de nevoie, ci ca sa plimb. Dar sincer sa fiu, nu am trecut niciodata pe rosu, cel mai des cand sunt in situatia asta la semafor, ocolesc pe trotuar cateva zeci de metri (daca e liber) si dupa aia ma inscriu din nou pe drum.

Mie in general nu imi place sa merg pe trotuar, in primul rand pentru ca trotuarele sunt foarte foarte inguste iar oamenii pe trotuar nu merg drept, mai fac stanga dreapta ca se ocoleasca unii pe altii si e riscul sa il mai atingi pe cate unu, nu grav, dar tot ii tragi una peste cot cat sa te injure un pic. Plus ca mai sunt si copii care sunt un risc major pe trotuare, dar asa pe strada printre masini e mai simplu pentru ca acolo mai sunt anumite reguli la participantii la trafic iar asta plus un spirit de observatie mai antrenat e destul cat sa nu ai niciodata probleme in trafic. Cum ziceam, merg de ani de zile, cate 10/20 km zilnic, si prin centru si pe stradute mici, peste tot practic, si nu m-am infipt niciodata in cineva, nu am luat nici o oglinda. Toata chestia e sa mergi cat mai pe dreapta exact pe langa bordura si tot timpul sa fii cu ochii dupa masini care vor sa iasa din parcari, atat.

Acum, in legatura cu ce spun altii pe aici, ca biciclistii sunt "diavolu in persoana" si ca ce dracu cauta ei vezi doamne printre masini ..... nu suna cunoscuta replica asta ? Nu cumva e aceasi cand e vorba de masini + motociclete ? Desigur sunt si multe exemple negative de biciclisti dar sunt mult mai multe exemple negative de motociclisti, deci nu prea isi are rostul subiectul asta, decat daca nu cumva vreti sa incepeti sa dati dreptate la "conservarii astia nenorociti" care mai au putin si ne scuipa de fiecare data cand ne vad prin trafic cu motoarele.

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai prost taximetrist din bucuresti,ce cauta ala sa mearga pe mijlocul benzilor?se ducea frumos la trecere,se dadea jos de pe bicicleta si traversa.

Ca să faci la stânga practic tre' să aștepți la 2 semafoare, dacă vrei să te duci pe trecere. I-a dat-o urât la fraier. :lol: Dacă tot suntem la bătăi în trafic, un prieten a reușit să-i îndoaie serios mașina unuia cu un bmx. Tancurile astea mici sunt ale naibii de rezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme nu mai sunt pe strazile patriei si am ramas uimit cati biciclisti sunt in alte tari. Pe aici ce e drept au si piste, una peste alta regulile catre biciclisti sunt simple ... respecti aceleasi reguli/indicatoare ca restul participantilor si stai cat mai aproape de bordura pe banda biciclistilor. Culmea e ca sunt strazi unde daca scazi latimea locurilor de parcare de langa bordura si benzile pentru biciclete de pe ambele sensuri iti ramane loc doar de o masina dar ai voie sa calci pista atata timp cat nu calci si biciclistul de pe ea. Cand vine vorba de reguli catre automobilisti fata de biciclisti, nu am auzit decat una "Daca l-ai lovit esti vinovat". Poate initial pare absurda dar e cat se poate de realista, e clar ca cel care merge cu 20-40 la ora cu un mijloc de transport inferior ca viteza si dotari (oglinzi) nu are cum sa te vada daca vii cu 200 pe o strada unde ai voie 50-70(doar nu ai sa vezi biciclist pe autostrada), daca biciclistul intradevar e de vina esti absolvit de vina. Totusi am vazut si aici persoane care taie soseaua aiurea, care merg in paralel ocupand cam 1,5m pe o pista de 1m, etc. De dragul plimbarilor relaxante, miscarii in sine si a faptului ca inca nu am motorul aici mi-am luat una si pot sa zic ca experienta de pe asfalt nu e deloc asemanatoare cu cea din romania, cum zicea si chivu prefer ceva MTB si trotuar, soseaua nu e deloc sigura la noi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura solutie ar fi, ca din loc in loc (sa zicem... 300 m/ 500 m)sa fie construite parcari etajate si in aceste parcari sa fie directionati si obligati sa intre cu masinile cei ce stationeaza sau parcheaza pe trotuare si pe carosabil. Atunci traficul se fluidizeaza, biciclistii au loc pe prima banda linistiti, nu pe trotuarele inguste si ocupate de masini. Spatiul verde ramane, nu taiem toti copacii si umplem orasul de betoane... Asta este singura solutie. Dar pana se prinde cineva si investeste in aceste parcari, tot asa o sa ne chinuim cu totii. Investitia se scoate in timp deoarece nu ai avea de ales, te duci in aceste parcari sau varianta ar fi o amenda foarte foarte mare.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trăit să o văd şi pe asta. mă gândeam că doar phisdele proaste la volan cred că bicicliştii trebuie să meargă pe trotuar. mai nou aflu că şi mobriştii sunt de aceeaşi părere. rugămintea mea ar fi să citiţi în phula calului codul rutier, că de aia există, să fie citit, nu interpretat de fiecare după cum îi vine bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii biciclist in Bucuresti?

 

 

 

 

Filmata, cred ca azi, de un prieten de-al meu, motociclist si el.

Avantaj biciclist:

-are ochelari si casca

-nu are numar de inmatriculare

Datorita acestor chestii nu poate fi identificat. Daca era un scuter sau motocicleta putea fi identificat usor dupa numarul de inmatriculare.

Din video se vede ca vina apartine taximetristului. Dar totusi reactia biciclistului e prea exagerata. Nu cred ca ar fi trebuit sa reactioneze asa.

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am crezut ca citesc un topic despre motociclisti pe un forum de automobilisti ...

 

Eu inteleg ca nu au unde merge pe banda lor special amenajata,dar asta nu inseamna ca trebuie sa ocupe prima banda pe un bulevard aglomerat

 

Bulevardul e aglomerat ca tot taranul crede ca trebuie sa se duca cu masina 500m in loc sa foloseasca bicicleta. Sau transportul in comun.

In alte tari sint o multime de locuri unde biciclistii au voie la o banda intreaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e fain clipul ala, pacat ca nu are sunet :(

in bucuresti cat am stat, nu am avut probleme cu biciclistii si nici eu ca biciclist in trafic, pentru ca nu mergeam ca un sinucigas. dar cand am ajuns in cluj, s-a schimbat situatia. din prima zi in care mi-am luat bicicleta, m-a accidentat unu' de-am cazut cu mecla de asfalt. o luna mai tarziu, o dacie imi pune frana in fata, intru in ea si zbor pe parbriz(a pus frana in fata unei zebre, care nu avea niciun om in apropiere cu vreo dorinta de a trece strada). era sa intru si sub un SUV, un tico vroia sa ma ia pe bord si am avut probleme si cu autobuze. asa ca am decis ca daca oi mai merge, o sa merg pe trotuar, unde sunt piste, iar unde nu sunt, o iau incet. dar nu se poate nici asa. singura sansa e motoretismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am ajuns in cluj, s-a schimbat situatia. din prima zi in care mi-am luat bicicleta, m-a accidentat unu' de-am cazut cu mecla de asfalt. o luna mai tarziu, o dacie imi pune frana in fata, intru in ea si zbor pe parbriz, era sa intru si sub un SUV, un tico vroia sa ma ia pe bord si am avut probleme si cu autobuze

 

Cred ca esti cel mai ghinionist biciclist din zona aia a Romaniei :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am zis asta de cand am ajuns in prima zi. m-am urcat in autobuz sa ajung undeva, am realizat ca am coborat cu o statie mai departe, asa ca am zis ca fug pana in cea in care trebuia sa cobor. in 10 metri, am dat peste 5 oameni, socat fiind ca au reflexul sarpelui uscat la soare, asa ca a trebuit sa ma apuc sa alerg pe strada... asa decisesem ca pe trotuar nu e de mers, deci tre sa imi iau bicicleta urgent :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania problema principala nu e lipsa pistelor sau locul in care sunt pe trotuar sau pe strada. Si in alte tari mult mai civilizate prin care am mers cu bicicleta pistele sunt si pe trotuar si pe strada, sunt doar pentru biciclete sau sunt si pentru biciclete si pentru pietoni, in functie de posibilitati atat tehnice cat si financiare. Si in Paris sunt piste pe trotuar,piste pe strada, piste cu gropi , piste cu asfalt prost, piste fara asfalt, piste pe care parcheaza masini, piste care se termina intr-un chiosc, piste bune , cam ca in Bucuresti.

Cu toate astea in tarile civilizate lumea merge mult mai mult cu bicicleta decat la noi. M-am tot gandit de ce si am ajuns la concluzia ca diferenta principala consta in atitudinea oamenilor, in special in 2-3 aspecte:

- au depasit demult (sau n-au trecut niciodata prin) stadiul in care masina reprezenta un indicator foarte important al nivelului social-financiar(imi amintesc cum intr-o zi in Bucuresti,cand eram cu bicicleta,la un semafor un sofer cu un gunoi de masina imi spune dispretuitor ceva de genu "toata lumea si-a luat masina , tu ai ramas cu bicicleta")

- timpul pierdut in trafic e mai pretios decat confortul oferit de masina

- fiecare isi vede de treaba lui si nu-i prea preocupa ce fac altii, sunt mult mai toleranti si mult mai putini frustrati; soferii nu se oftica (sau cel putin nu se manifesta) si nu claxoneaza cand stau in spatele unui biciclist cand nu au loc sa-l depaseasca, nu trimit biciclistii sa faca stanga pe la trecerea de pietoni cum ar vrea unii, exista respect in trafic indiferent daca esti cu bicicleta cu motoru cu masina sau cu camionu pt ca e respectat omul nu utilajul.

La noi din pacate foarte multi in loc sa se bucure de ceea ce au si de viata in general sunt foarte preocupati de ce vecinu are o masina mai smechera ca oricum nu-i trebuie, de ce cutarescu si-a facut ditamai vila, de ce unu are motor de 1000 ca oricum nu stie sa mearga si chiar daca ar sti oricum nu sunt drumuri si tot asa.

 

Partea cu trecutul pe rosu si cu nerespectarea regulilor de circulatie nu are nici o legatura cu mijlocul de transport utilizat ci cu lipsa repercursiunilor. La noi din pacate de foarte mult timp cei care respecta legea sunt priviti in general ca "fraieri" iar cei care o incalca sau o ocolesc sunt catalogati ca smecheri, descurcareti etc. Asta se imprima in mentalitatea noastra de la varste fragede prin puterea exemplului in ciuda educatiei formale si corecte pe care o primim. Eu recunosc, sunt afectat de chestia asta, cat am mers in tara pe bicicleta am trecut pe rosu aproape de fiecare data cand am putut-o face in siguranta. De ce? Pentru ca n-am primit niciodata amenda , pentru ca politistii de multe ori nu-si fac treaba si sunt indiferenti de prea multe ori. Deasta la noi sunt foarte multi inconstienti , tupeisti, nesimtiti, etc , pt ca politia si legislatia permit aceste lucruri.

Cum am ajuns in Franta, in prima sau a doua zi de mers cu bicicleta prin Paris m-a oprit politia pt trecut pe rosu si deabia am scapat fara o amenda. De atunci incerc sa nu mai trec pe rosu, sau cel putin ma uit bine in jur , mi-e greu sa ma abtin sa astept verdele cand vad ca nu trece nici o masina, incet incet sper sa reusesc sa ma dezobisnuiesc..... Cu masina sau cu motorul nu trec niciodata pe rosu chiar daca e miezul noptii si strazile complet goale. De ce? Pt ca daca m-ar prinde mi-as pierde carnetul ceea ce m-ar afecta prea tare si consider ca nu merita riscul nici chiar in Romania. Cand legile vor fi ok si politia isi va face treaba o sa avem si noi un trafic cat de cat civilizat chiar si asa cu infrastructura deficitara. Educatia se poate face rapid si eficient cu "paru".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania problema principala .....

 

In Romania principala problema este ca majoritatea este dusa cu capu'. Restul sunt detalii nesemnificative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat ca acum, scapam de cocalari fara carnet pe scuter si dam MAI RAU de biciclisti cocalari sau nu ( chiar nu cont categoria ) , dar biciclisti efectiv retarzi.

Mie imi e frica sa nu imi zgarie masina, ca altfel m-as baga fara mila, dar nu au RCA si cu pretul bicicletei lor nu faci nimic.

Multi oameni din diverse categorii sociale se plimba pe bicicleta HAOTIC prin oras. Ma uit la ei, ei merg pe bicicleta ca si cum ar fi la ei in curte, nu se uita ca poate vine unu cu masina din spate, SCHIMBA BENZILE ( stai in ***** matii la bordura, ca nu suntem pe autostrada si nu esti pe HAYABUSA ), catastrofic e ca nu au oglinzi, si nici macar reflexul de a intoarce din bun simt capul si din ratiune sau "frica" instinct de conservare, poate ma face unu AFIS, pt ca nu am semnale si pt ca sunt imprevizibil.

Cel mai bun exemplu este dat de masinile parcate PROST sau care stationeaza pe 2-a banda, biciclistul X vede masina care stationeaza, si cu un avant si o siguranta de YAMAHA V-MAX 1700 isi permite sa se bage pe banda 2 cu durere in *** grava. Pai nu iti vine sa-i pocnesti? Si sa dai si cu spatele apoi, 2-a oara sa numai faca.

Alta problema, biciclistii care merg BA FIX PE MIJLOCUL benzii in conditiile in care la bordura e liber, pana si praful e luat, NU da el merge tata pe mijloc cu 20km/h daca are noroc, si noi stam dupa el cu masina sau cu motocicleta, pentru ca avem bun simt si nu ne permitem sa ne bagam aiurea pe banda 2 unde il incurcam pe altul, care merge cu 50km/h .

Culmea e ca multi au tupeul sa comenteze si sa fie vezi Doamne "ofuscati" mon cher, cel mai bun exemplu handicapatul ala din videoclip.

 

Cat despre taximetristul ala, tot respectul pt el ca a avut calm, desi eu cred ca il urmaream pe retardul ala si ii puneam o frana in fata de facea stoppie, indiferent cat de mult ar fi costat reparatia spoilerului spate.

 

Nu am nimic cu ideea de biciclist, si eu sunt biciclist in weekend, dar nu imi permit sa ma plimb pe strada sosea bulevard, ca si cum m-as plimba prin baie dupa hartia igienca( fara nici o grija ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor din toata discutia asta reiese ca mai bine mergem toti pe jos :)) . Nici unul din noi nu e sfant, dar in acelasi timp, cred ca mai bine mor din prostia mea( viraj prost, urc cu mobra in copac, etc) decat din cauza altcuiva( nu conteaza ca e mobrist, biciclist sau un melc care traverseaza strada). Atata timp cat autoritatile nu fac nimic in privinta reamenajarii drumurilor, vom dezbate acest subiect mult si bine. Toti avem nemultumiri, mobristii pe biciclisti, bunica pe mobristi(ca fac galagie noaptea), conservarii...bine conservarii au ura pe toata lumea :)), samd. Mereu o sa fie unul care sa se dea mai smecher, mereu o sa fie unul mai cu mot in frunte si coada la c*r, mereu va fi pietonul care trece pe rosu, tiganul de pe bicicleta care scuipa seminte langa tine, si soferul care are nevoie de un control psihiatric, si daca ne asteptam la mai mult de-atat de la ei, va fi vai si amar de fundurile noastre si de tablele care ni le cara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea reactiilor de pe topicul asta nu-mi arata decat mentalitatea de : "da-l in kilu' meu si p-asta cu trotineta lui de 2 lei, doar n-o sa-i dau si prioritate acuma".

Ca sunt si idioti cu carte de munca e altceva, in orice categorie gasesti idioti. Dar de aici si pana la a spune ca nu au ce cauta pe strada e cale lunga.

 

Am mers cateva mii bune de km prin Bucuresti cu bicla, din necesitate, acum am scapat de haos si ma dau doar de placere, dar stiu ce presupune mersul in Bucuresti atat cu masina si motocicleta cat si cu bicicleta. Ma intreb oare cati dintre voi astia care vreti sa-i neutralizati pe biciclisti aveti reflexul format ca atunci cand sunteti pasageri , si coborati din masina (deci prin dreapta) va asigurati ca nu vine vre-un kamikaze d-asta cu bicicleta care circula cat mai pe dreapta, si nu-i descideti portiera in freza?

 

E usor sa judeci din afara, dar cand esti tu ala care pedalezi se cam schimba optica. Similar cu conductaroii auto si motociclistii..

 

@Binox - bun post!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OfficialBizkit - Daca te plângi de ai noștri... nu-ți recomand vreodată să ai neșansa să conduci prin New York... iar cu atitudinea asta... mai bine stai în Românica noastră... e mai sănătos pentru permisul tău. Bicicliștii au tot dreptul să meargă pe șosea. De fapt, chiar le este interzis să meargă pe trotuar (s-a descris mai sus povestea cu pistele ilegale, dar mai interesant, NU au voie să meargă pe trotuar, chiar dacă există piste DACĂ pun în pericol pietonii, așadar legea definește în proporție de 90% locul biciclistului - șoseaua).

Faptul că sunt o mulțime de cocalari proști... ăștia-i întâlnești în mașini, pe motociclete... de ce nu și pe bicle? Din fericire, prostia se vindecă cu pământ (pentru ăștia pe 2 roți și cu mulți bocanci în gură pentru ăia pe 4 roți) și prin selecție naturală se vor împuțina.

@Bigfoot - Atunci când partea de lângă bordură este plină de cioburi și nisip/pietriș, iar când toți "deștepții" simt nevoia să treacă la 15cm de tine (că au loc), mergi pe mijlocul benzii... e cel mai sănătos lucru atât pe biclă cât și pe mobră. Cât despre discuția legată de preț și viteză... eu am dat 3000 euro pe bicla mea de șosea... asta înseamnă că aproximativ 40% din mașinile pe care le intersectez pe stradă șunt mai ieftine decât bicla deci ar trebui duse la Ralba pentru Log(o)lan nou? A... și merge lejer cu 40 (că atât am legal voie să circul cu ea), dacă nu bag piciorul în pedală (e ilegal să merg legal?)

Cât despre cei care-i plâng de milă tacșimergtristului, nu vă doresc să aveți parte de ei în trafic, pentru că marea lor majoritate au venit din sate în care atât le permite ulița... o mașină/căruță pe sens.

Nu vreau să mă înțelegi greșit... iubesc să-mi conduc mașinuța mea, îmi place să merg drumuri cât mai lungi cu ea... dar în București aș fi de acord să se plătească o taxă de 1500 euro pe lună pentru accesul cu mașina / motocicleta în oraș. Cui nu-i convine/ cine nu-și permite... să se mute la Chișinău.

Mi se pare ciudat ca oameni care aleg să meargă pe 2 roți își schimbă așa de drastic viziunea când sunt la volan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex.burlacu

 

Tu esti o exceptie cu o bicicleta mai scumpa de 4000lei.

Din pacate marea majoritate a biciclistilor sunt paraleli si considera ca li se cuvine strada. Da normal mergi pe banda de langa bordura cat mai app de bordura.................nu cat mai app de axul drumului.

Si eu merg pe bicicleta, dar nu imi permit sa merg ca un taran pe mijlocul benzii cu 20km/h..............chiar daca am si eu o bicicleta relativ scumpa..........dar nu conteaza pretul bicicletei......................conteaza BUNUL SIMT al biciclistului.

Tot respectul pentru oamenii in varsta care merg pe bicicleta, ei sunt un exemplu, aia DA aia stiu sa mearga pe bicicleta in TRAFIC. Nu ca toate petardele astea, care merg eventual pe banda 1 ca *** am bicicleta domne sunt participant la trafic...............................oi fi tu participant la trafic, dar traficul nu este in PARC, e pe sosea......locul tau ca biciclist e langa bordura ( NU PE MIJLOCUL BENZII DE LANGA BORDURA ).

Multi biciclisti ar trebui sa isi vada de lungul nasului.

 

Tu mergi cu 40km/h 10 min si daca dai de unu cu 1.9 tdi care accelereaza brusc si te face scrum, tragi pe trotuar sa iti revii. Personal mi se pare o prostie sa mergi cu bicicleta in BUCURESTI, efectiv iti faci rau, " mai bine fumezi" 20de pachete de tigari decat sa inhalezi si sa mirosi tot timpul a benzina diesel praf etc.

 

Exagerezi la ultima ta idee cu taxa aia comunista ...............hai ma sa fim seriosi :crack: . Mai bine pui taxa asta pe NESIMTIRE si MELTENISM .................atunci as fi curios cum ar fi pe strazi.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca o sa ne punem biciclisti in cap.

Noi suntem cei mai corecti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bigfoot - tu ai ridicat problema prețului, dar da, ai perfectă dreptate că ăsta nu este un factor de separație între bicicliști. Ai de asemenea dreptate când vorbești despre lipsa de bun simț, însă vreau să-ți atrag atenția că proporția, dacă facem un calcul per cap de vită furajată, va arăta că-s mai mulți șoferii nesimțiti decât cei din alte categorii de "participanți la trafic". Că te "spargi" pe biclă... e discutabil, eu din Vitan la Sala Palatului fac 10-18 minute cu bicla (în funcție de cât de sportiv pedalez), tot cam așa pe mobră și 45-120 minute cu mașina... iar epopeea găsirii unui loc de parcare (cu 10 lei pe zi) este neprețuita. Crezi că înghit mai multe gaze la volan decât pe biclă (cel puțin pentru o perioadă mai mare de timp). Cât despre "taxe comuniste", întreabă colegii de forum de prin alte părți. Londra de exemplu are taxă de acces http://en.wikipedia.org/wiki/London_congestion_charge (dacă ești plătit cu 50 de lire pe zi nu-ți dă mâna să te dai cu mașina-n centru:) îți încarci frumos Oyster'u și bagi la transportul în comun, sau îți iei biclă, a ta sau de închiriat, și o schimbi înainte să treacă 30 de minute) În Japonia, ai mai multe taxe similare, una (de 5% din prețul mașinii) pe care o plătești când îți cumperi mașina, o taxă pe greutate pe care o plătești când îti cumperi mașina și la fiecare inspecție tehnică și una pe modelul impozitului anual, care este aplicabilă celor cu vehicule cu o capacitate mai mare de 661cc. Dacă mai adaugi și impozitele care nu-s mici, o să îi înțelegi de ce merg pe mobre de 400 și cu mijloacele de transport în comun... Până la urmă, mașina (și dreptul de vot) nu trebuie să fie la îndemâna oricărei persoane. Dar deja suntem mult în afara subiectului... Oricum, întotdeuna fie că ești pentru mersul pe biclă sau conservar convins, vei avea suficiente roșii de aruncat în categoria cealaltă și va mai trece multă vreme până ce ai noștri conaționali vor înțelege că nu este nici o competiție (și aia de le place multora să și-o scrie pe jucării "share the road").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am vrut sa scriu o replica mai lunga dar mi-am amintit ceva evident: ori as explica unele lucruri unor oameni care le stiu deja (inutil), ori as explica unele lucruri unor oameni care sint (cel putin momentan) incapabili sa le inteleaga (inutil).

deci mai bine nu :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....locul tau ca biciclist e langa bordura ( NU PE MIJLOCUL BENZII DE LANGA BORDURA ).

Nu e universal valabil, dar de luat in calcul si ca langa trotuar sunt o groaza de strazi care au canale din 5 in 5m, gropi, denivelari etc, ca sa nu mai zic de praf, cioburi and stuff ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am vrut sa scriu o replica mai lunga dar mi-am amintit ceva evident: ori as explica unele lucruri unor oameni care le stiu deja (inutil), ori as explica unele lucruri unor oameni care sint (cel putin momentan) incapabili sa le inteleaga (inutil).

 

 

Asta este esenta forumului, mate ! :closedeyes:

Nu e universal valabil, dar de luat in calcul si ca langa trotuar sunt o groaza de strazi care au canale din 5 in 5m, gropi, denivelari etc, ca sa nu mai zic de praf, cioburi and stuff ;)

Adevarat, da' pe de alta parte, parca, nici nu te-ai astepta ca si conservar sa gasesti un biciclist acolo la APACA. Nu feresc astia motoarele, care mai scot un sunet, ceva...Ce sa mai zici de bicle?

Un sofer prost care a intalnit un biciclist idiot.

Duminica am vazut unul care mergea in plasa unui autobuz pe Prezan la 10 cm de spatele lui. Jur! Imi pare rau ca nu am filmat faza, ca era "loc". Citind topicul asta, tot m-am gandit la el, ce kacat o fi avut ala in loc de creier.

Merge cliseul ala cu padurea si uscaturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...