Sari la conținut

problema honda hornet 2007 ... am ramas in drum...


Postări Recomandate

Salutare. Detin o honda hornet 2007 si am plecat la o plimbare si a inceput sa faca figuri kilometrajul..arata aiurea 20 50 0 60 km... apoi a murit de tot la 0. Am mai mers putin si a inceput sa traga intrerupt... si s-a aprins F1. apoi a murit de tot motorul.. nu mai porneste si am ramas cu ea in drum... porneste cam 2 secunde o accelerez oleak si moare...nu sta nici la relanti. Benzina este...ce poate fi???

 

Pompa se aude cand pun contactul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o cu relanti-ul mai mare si duo acasa ,asta daca da sa iti porneasca.Asa am facut si eu cand am avut problema asta,s-a dovedit a fi de la carburatoare.Nu ma dau expert la tine poate fi altceva..

Editat de OfficialBizkit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o cu relanti-ul mai mare si duo acasa ,asta daca da sa iti porneasca.Asa am facut si eu cand am avut problema asta,s-a dovedit a fi de la carburatoare.Nu ma dau expert la tine poate fi altceva..

e injectie ...

 

Salutare. Detin o honda hornet 2007 si am plecat la o plimbare si a inceput sa faca figuri kilometrajul..arata aiurea 20 50 0 60 km... apoi a murit de tot la 0. Am mai mers putin si a inceput sa traga intrerupt... si s-a aprins F1. apoi a murit de tot motorul.. nu mai porneste si am ramas cu ea in drum... porneste cam 2 secunde o accelerez oleak si moare...nu sta nici la relanti. Benzina este...ce poate fi???

 

Pompa se aude cand pun contactul...

Ce poate fi ... dupa simptomele astea si faptul ca e injectie nu pot sa iti zic decat ca pana nu scoti codul de eroare FI nu prea ai de unde sa stii ce e decat daca schimbi piese ca sa le iei prin eliminare, lucru care nu cred ca iti e tocmai accesibil. Pentru codul de eroare fie mergi cu mobra la Honda, la Hachi motors fie il cauti pe Bogdan Gorincioiu, fost mecanic la fosta reprezentanta Honda Iasi, aia dinspre Dancu.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi tu bornele la baterie, poate ai un surub mai deschis si nu mai face atingere. A mai patit un amic astazi treaba asta .

 

Ia vezi tu bornele la baterie, poate ai un surub mai deschis si nu mai face atingere. A mai patit un amic astazi treaba asta .

"Am mai mers putin si a inceput sa traga intrerupt... si s-a aprins F1. apoi a murit de tot motorul.. nu mai porneste si am ramas cu ea in drum... porneste cam 2 secunde o accelerez oleak si moare...nu sta nici la relanti. Benzina este...ce poate fi???

 

Pompa se aude cand pun contactul..."

 

Deci curent are ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Detin o honda hornet 2007 si am plecat la o plimbare si a inceput sa faca figuri kilometrajul..arata aiurea 20 50 0 60 km... apoi a murit de tot la 0. Am mai mers putin si a inceput sa traga intrerupt... si s-a aprins F1. apoi a murit de tot motorul.. nu mai porneste si am ramas cu ea in drum... porneste cam 2 secunde o accelerez oleak si moare...nu sta nici la relanti. Benzina este...ce poate fi???

 

Pompa se aude cand pun contactul...

Cand pui contactul acum si incerci sa pornesti becul de FI se aprinde repetat?

Daca da,cu ce frecventa se aprinde si de cate ori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se aprinde . Becul f1 mi se aprinde din cauza kilometrajului. Cum cadea chilometrajul se aprindea si f1. Am mers putin la relanti cativa km..apoi nu a mai vrut nici asa. Am lasat-o intr-un peco ca era 12 noaptea. Ma duc azi cu o platforma sa o iau...

 

Chilometrajul cand mergea cand nu mergea...

 

Iar cand am plecat din iasi ieri ziua nu porneau farurile (xenon) . E posibil de la xenoane sa fi dereglat ceva pe instalatia electrica?? Ca is puse recent..de vreo 3 saptamani...

 

Curent are in baterie , de borne nu se pune problema ... mufele sunt ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni nu va mai da-ti cu parerea ca sa va aflati in treaba, mai ales daca is chestii logice. Babutza a scris in ambele posturi ca motorul porneste, ceea ce inseamna ca are curent, automat inseamna ca incarcarea merge, problema e in alta parte.

Omu asta a scris aici sa gaseasca o rezolvare nu sa ajunga sa verifice presiunea in roti, in speranta ca poate poate asta il ajuta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Am minimul de cunostinte incat sa verific daca incarca alternatorul,imi schimb singur uleiurile la mobra si consumabilele,deci nu sunt un nestiutor in chestii cat de cat minore. Aici e o problema mai grava...

 

Curent are suficient ,chiar foarte mult

 

Curent are suficient ,chiar foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul ala e de fapt FI, nu F1; si in functie de cum clipeste sau de codul de eroare afisat in bord se poate indica mai precis problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni nu va mai da-ti cu parerea ca sa va aflati in treaba, mai ales daca is chestii logice. Babutza a scris in ambele posturi ca motorul porneste, ceea ce inseamna ca are curent, automat inseamna ca incarcarea merge, problema e in alta parte.

Omu asta a scris aici sa gaseasca o rezolvare nu sa ajunga sa verifice presiunea in roti, in speranta ca poate poate asta il ajuta.

Om bun...cand a zis Puiul_r6 ca un prieten al lui a patit asa...eu eram. Borna slabita face contact cand vrea ea si cum vrea ea...daca o opream imi pornea si mie in schimb, bordul imi dadea milioane de erori de viteza, bec benzina aprins, becul de lipsa ulei sau temperatura prea mare a lichidului de racire, acul de la turometru sarea cum vroia el si nici nu prea tragea cum trebuie ca scanteia probabil era ca la o bricheta. Am crezut ca s-a dus releul de incarcare, desii speram sa fie doar siguranta...am mers pe baterie si ca s-a descarcat si ea (stiu sigur ca in cazul in care nu mai ai curent bordul o ia razna).

Am ajuns la garaj, am desfacut saua si m-am uitat la sigurante "HEAD" si era buna. Cand am pus iar contactul s-a auzit pocnind la borna si am obsercat ca surubul de la - era desfacut in totalitate si mai statea doar in gaura aia de la borna bateriei. Strans borna la loc si merge brici. ;)

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca afli care e faza cu relanti-ul sa postezi aici,ca si a mea a inceput sa faca asa X-(

Din ce am inteles din topicul anterior vizionat de mine tu ai un rf de 400 care e carburatie, deci ori nu stii pe ce lume traiesti ori ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci problema este pompa de benzina. Are un debit f f mic...abia tzaraie. Pompa este mitsubishi UC-T30...

Daca stie cineva undde pot gasi sau daca pot pune altfel de pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Pompa mitsubishi UC-T30 : 650 Vstrom , K2 Gixxer ,SV 650 dupa 2006.

Adica sunt mai multe modele de motoare care folosesc acelasi tip de pompa.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai miscat repede vad, ti-ai dat interesul si ai rezolvat chiar fara ajutorul celor de pe forum. Felicitarile mele, un bun exemplu pentru sectiunea service. Poate vad si muringuristii care au probleme banale, le zici exact ce sa faca si totusi mai intreaba de 5 ori ca la final sa zica ca pana la urma se duc la mecanic, in stilul asta mai ajuta pulea.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...