Sari la conținut

Suzuki Gsx-R 750


Vizitator andrey_750r
 Share

Postări Recomandate

Vizitator andrey_750r

Buna seara tuturor. Ma numesc Andrei si vreau sa va prezint si eu primul meu motor. Astept pareri. O seara buna

Editat de andrey_750r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andrey_750r

Da sunt incepator. Dar deocamdata nu m-am "aventurat" foarte mult cu ea, adica am mers mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am inceput pe exact aceeasi motocicleta ca si tine, ai grija numai la acceleratiile bruste, de mers merge dar astea sper sa la inveti in timp, sa nu sari repede cu mana in gaz :D

 

PS: Arata frumos pt varsta ei, sa va intelegeti bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut

 

:goodposting::goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut

:goodposting: :goodposting: :goodposting:

 

arata foarte bine estetic pentru varsta ei. vad ca furca fata USD.e mai nou si mai bun

 

altceva nu stiu ce sa zic.sunt si eu incepator pe cbr 929. plimbari fara evenimente!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut

:10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut

:10:

 

Asfalt uscat, si multa grija cand ciupesti acceleratia >:D< Sa o stapanesti sanatos >:D<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, moto merge si cu 50 si cu 150...ideea e ca atunci cand ai , parca te cam mananca palma "sa vezi si tu cum e"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant ... si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea.

:goodposting: de departe cel mai echilibrat post pe care l-am vazut aici pe forum.

 

on: felicitari pentru achizitie, plimbari placute si fara evenimente neplacute, sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza...unde disparu'!?


...nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6,.......... . Partea amuzanta.......... ,,TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea,, ..............Partea emotionanta,cel putin pe mn m-au atins vorbele astea. :D

nu cred ca mai ar fi si altceva de spus,decat sa ti(nem)cont de acest post.

Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andrey_750r

Nu stiu ce sa intamplat cu prima poza si de aceea postez altele. O zi buna



Poze noi

Stie cineva ce tipuri sunt becurile din far? pentru ca as vrea sa le inlocuiesc cu unele albe gen xenon, sau daca imi puteti recomanda voi anumite marci, si cum se comporta lumina, adica se vede bine sau...Multumesc, o seara buna

post-75785-0-52191700-1369319280_thumb.jpg

post-75785-0-67704300-1369414808_thumb.jpg

post-75785-0-81498500-1369414897_thumb.jpg

post-75785-0-75414900-1369414974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain motorul, si eu tot GSX-R 750 am dar din 94 in mare la fel ca a ta, dar modelul cu furca albastra.Ca motor mi se pare super ok pentru drumuri lungi si pline de viraje unde se apleaca demential.

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ca becuri pshilips xenon ultimate effect, autonomie buna, lumina excelenta, imitatie de xenon (lumina alba, foarte buna vizibilitate cu el), il recomand cu incredere. scoate becurile din faruri (la moto se scot usor), mergi cu ele si cumpara-ti lejer altele, sau cauta pe net manual pt moto tau si vezi ce tipuri de becuri ai.ai grija de moto ca e o superbitate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, a incercat cineva o modare a sistemului de aprindere pentru acest model? Si cand spun modare ma refer la inlocuirea bobinelor de inductie si a fiselor cu fise de tip COP( coil over plug). M-ar interesa de la ce model se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...