Sari la conținut

BMW F800 R / S / ST / GT


Alex The Ripper
 Share

Postări Recomandate

In afara de faruri, le-au pastrat pe cele de pe gs, aata interesant motorul. mai multe detalii aici

 

Engine: Parallel Twin, 4 valves, DOHC

Displacement: 798cc

Bore and Stroke: 82 x 75mm

Cooling: Liquid

Horsepower: 87 horsepower @ 8000rpm

Torque: 63 lb-ft torque @ 6000rpm

Wheelbase: 59.8 in

Seat Height: 31.5 in (30.5 and 32.5 optional)

Front Suspension: 43mm fork

Rear Suspension: Single shock, adjustable adjustable for preload and rebound

Front Brake: Dual 320mm disc, 4-piston Brembo calipers

Rear Brake: Single 265mm disc with single-piston caliper

Claimed Weight: 449.7 lbs (with fuel) 401 lbs dry

 

2009-BMW-F800R-2.jpg

 

2009-BMW-F800R-6.jpg

Editat de alex ripper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de faruri, le-au pastrat pe cele de pe gs, aata interesant motorul. mai multe detalii aici

 

Engine: Parallel Twin, 4 valves, DOHC

Displacement: 798cc

Bore and Stroke: 82 x 75mm

Cooling: Liquid

Horsepower: 87 horsepower @ 8000rpm

Torque: 63 lb-ft torque @ 6000rpm

Wheelbase: 59.8 in

Seat Height: 31.5 in (30.5 and 32.5 optional)

Front Suspension: 43mm fork

Rear Suspension: Single shock, adjustable adjustable for preload and rebound

Front Brake: Dual 320mm disc, 4-piston Brembo calipers

Rear Brake: Single 265mm disc with single-piston caliper

Claimed Weight: 449.7 lbs (with fuel) 401 lbs dry

 

2009-BMW-F800R-2.jpg

 

2009-BMW-F800R-6.jpg

S-avem pardon da astia de la BMW reusesc orice.Au vrut sa faca o motocicleta urita foc si au reusit.Personal iubesc creatiile BMW din copilarie(acu 50 ani)dar in ultima vreme parca i-a ciupit strechea.Au si modele frumoase da cind se apuca sa faca ceva urit sa te fereasca D.zeu.Este numai o parere personala .Nu dati cu pietre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-avem pardon da astia de la BMW reusesc orice.Au vrut sa faca o motocicleta urita foc si au reusit.Personal iubesc creatiile BMW din copilarie(acu 50 ani)dar in ultima vreme parca i-a ciupit strechea.Au si modele frumoase da cind se apuca sa faca ceva urit sa te fereasca D.zeu.Este numai o parere personala .Nu dati cu pietre.

As zice ca e mai degraba fada/monotona decat urata. Exceptand farurile stil "lolwut?!?" (:P) nu se distinge cu absolut nimic fata de orice alt naked 'standard'.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mie imi place foarte mult cum arata.

Motorul il stiu de la celelalte F800, trage excelent de la turatii mici, foarte eceonomic...

Avand in vedere ca nu se va merge prea mult cu viteze prea mari (fiind naked), ultimele 3 trepte (din 6) ale cutiei vor fi mai scurte pt a creste placerea condusului pe drumurile "nationale".

Ce nu-mi place deloc este ca are transmisia pe lant. Nu prea inteleg de ce nu au preluat de la F800S/ST transmisia prin curea dintata, cu furca monobrat.

S-a revenit la comanda clasica a semnalizatoarelor dintr-un singur buton, in stanga.

 

Pretul de plecare este 7850euro (Germania). Printre optionale, normal ABS, manere incalzite dar si posibilitatea de putere redusa la 34cp pt incepatori.

Pt cei pasionati de touring, se pot comanda sistemele de la F800S/ST: top-case, side-case si tankrucksack.

 

Vlad :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Primul contact "live" cu F800R.

Lansarea oficiala (cel putin in Austria) va fi abia pe 9 mai. Probabil ca atunci voi face si primul test cu el. :laugh:

 

 

eu is fan bmw, momentan nu imi permit unul, dar va veni si vremea unui bmw. asa ca sa ne lasi cateva impresii despre 800R dupa ce faci testul. `tzam. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este poza mea preferata cu F800R, pregatita pt touring: (a se observa ca are si crash-bar)

 

post-9546-1233515505_thumb.jpg

 

Bord clasic BMW, inclusiv computer: (mai nou sistem clasic de semnalizare)

 

post-9546-1233515535_thumb.jpg

 

Si marea dezamagire: transmisia prin lant. Nu stiu de ce nu au pus curea ca la F800S/ST.

 

post-9546-1233515542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

O am de un sezon si acum ma pregatesc de al 2-lea sezon si pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Ca aspect pot spune ca nici mie nu mi-a placut din poze ....dar cand am vazut-o in realitate mi-am schimbat parerea. Poate ca farurile sunt simple si nu sunt prea aspectuase dar in rest nu am ce sa spun. La drum merge foarte bine si in viraje nu am avut probleme absolut deloc . Si asa urata cum spun uni ca este intoarce destule priviri pe strada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu propun sa transformam acest topic intr-unul dedicat seriei F800 in general, bineinteles doar modelelor de strada: F800 S, ST, R si noul F800GT. Sunt deja cativa poseori si or sa mai tot apara.

Evident, si cu schimbarea aferenta de nume a topicului.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Vlad a propus un Topic dedicat modelelor de strada F800, ca posesor de F800 R m-am decis a deschide acest Topic.

 

Eu propun sa transformam acest topic intr-unul dedicat seriei F800 in general, bineinteles doar modelelor de strada: F800 S, ST, R si noul F800GT. Sunt deja cativa poseori si or sa mai tot apara.

Evident, si cu schimbarea aferenta de nume a topicului.

 

post-29449-0-80163100-1369270391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfoaa ce bavareze asortate!

Si, nimic despre motocicleta, doar ai deschis topicul? Io m-am dat cu F800R si mi-a lasat o impresie tare buna.

 

p.s. merita pus si GT in titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Ma primiti si pe mine in fanclub? :)
F800S-ul meu mi se pare greoi de manevrat in oras... ii sta bine la drum intins... si pe Transfagarasan sau drumuri serpuite, se comporta exemplar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare... e cineva pe aici cu vreun ST 2006 ? Ma bate un gand de achizitie dar inainte as vrea sa vad si eu una fata-n fata :D Bucuresti sau Ploiesti. :D Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Pt posesorii de F800 S si ST (deci numai la F800 cele cu monobrat si transmisie prin curea) fabricate intre 01/2005 si 02/2009, in Germania are loc un recall pt verificarea rulmentului spate. Daca se constata ca are joc mare, va fi inlocuit gratuit. Normal ar fi sa se aplice la orice reprezentanta BMW Motorrad. ( sursa aici )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Iata si noul F800R, acum cu ASC, ESA (optionale), puterea putin marita la 90cp, frane radiale etc.

 

The new features of the BMW F 800 R:

• Higher output than its predecessor – 66 kW (90 hp) at 8,000 rpm (previously: 64 kW (87 hp) at 8,000 rpm).

• Modified ratios for first and second gear.

• New body features with an even more dynamic design.

• New colours.

• Symmetrical main headlight arrangement.

• Upside-down fork.

• Radial front brake callipers.

• Lighter wheels with dynamic design.

• Rider foot pegs.

• Seat height reduced to 790 mm (previously 800 mm).

• New tapered aluminium handlebars.

• ASC (Automatic Stability Control) – optional / special accessory.

• ESA (Electronic Suspension Adjustment) – optional.

• Output reduced to 35 kW (48 hp) – special accessory / optional.

 

post-9546-0-02285700-1415092695_thumb.jpgpost-9546-0-85365900-1415092695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul F 800 R este ultimul model din gama de motociclete pline de caracter echipate cu motor cu doi cilindri paraleli de la BMW Motorrad. Dezvoltarea constantă a calităţilor sale de motocicletă polivalentă asigură că acest roadster dinamic este gata să-şi încânte proprietarii cu performanţele sale sportive, agilitatea deosebită şi versatilitatea sa sporită – toate într-un pachet dinamic. Noua motocicletă îşi va face debutul în showroomurile BMW Motorrad din România în luna martie a anului viitor.

Puterea este dezvoltată, ca şi înainte, de un motor cu doi cilindri, răcit cu lichid, cu patru supape pe cilindru, cu cilindreea de 798 cmc. Cu puterea care a crescut la 66 kW/ 90 CP la 8.000 rpm (de la 64 kW/87 CP la 8.000 rpm) şi rapoarte mai scurte pentru treptele întâi şi a doua de viteză, motorul cu doi cilindri paraleli ofertă o abilitate şi mai bună de sprint, păstrând în acelaşi timp curba de cuplu impresionantă, răspunsul prompt şi consumul redus de combustibil, caracteristice modelului precedent. Cuplul maxim rămâne 86 Nm la 5.800 rpm.

Alte detalii aici: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/noul-bmw-f-800-r/

 

post-62261-0-96201100-1415280395_thumb.jpg

post-62261-0-96808500-1415280402_thumb.jpg

post-62261-0-09778000-1415280416_thumb.jpg

post-62261-0-67968700-1415280429_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare !

 

Daca tot am descoperit acest topic ( cu ajutorul lui KHK si ii multumesc pe aceasta cale), as vrea sa va prezint o problema pe care o am cu F800 ST, am postat-o si pe topicul posesorilor BMW, insa am zic ca poate pe acest topic, dedicat F800, am mai multe sanse sa id3ntific cauzele.

 

Problema mea este referitoare la "pozitia de neutru" . Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles)

Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii...

Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei...

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Cati km are la bord motocicleta?

Din cunostintele tale, a umblat cineva la ambreiaj?

Cand ai schimbat ultima data uleiul?

Ce tip de ulei ai pus?

Maneta are joc liber 3 mm la capat?

Tija de actionare a ambreiajului are joc liber la capat 0.1-0.15 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,



Imi cer scuze de raspunsul intarziat :(, se datoreaza muncii in exces :D



Cati km are la bord motocicleta? = 22000


Din cunostintele tale, a umblat cineva la ambreiaj? = nu cred


Cand ai schimbat ultima data uleiul? = aprox 1 an, mai putin de 1000km


Ce tip de ulei ai pus? = nu stiu


Maneta are joc liber 3 mm la capat? = da


Tija de actionare a ambreiajului are joc liber la capat 0.1-0.15 mm? = ??? nu stiu



Multumesc frumos, daca ai cumva vre-o idee...nu ezita sa mi-o impartasesti.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...