Sari la conținut

tubliss & mousse


blue_led
 Share

Postări Recomandate

Pneurile FIM sunt mai inguste la aceeasi dimensiune decat cele de cross. De exemplu, un Mitas C18 120/90/18 este mai lat decat un FIM 140/80/18 Michelin sau Pirelli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

din propria experienta. Pana acum ceva timp aveam cu tovarasul meu mousse amandoi iar el a investit intr-u tublis. Vreau sa spun ca omu a evoluat peste noapte :))). Cine are posibilitati sa investeasca intru-un tubliss sa o faca cu incredere. Merita bani din plin. Cu mousse daca ajungi la presiunea cu care poti sa mergi fara nici un fel de problema cu tubliss dejantezi in maxim 5 km.. Cu tubliss mergi pe pana fara prea mari batai de cap, atat ca daca dai cu el ca ghiolbanu poti sa spargi si tublisu, dar la protectia care o are pare imposibil .. Imi cer scuze daca am repetat ceva care deja s-a spus, am citit ultimele posturi si voiam sa dau un sfat .. Stima si respect la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 iesiri cu tubliss dupa 4 ani pe mousse. O iesire pe noroi si una pe piatra/radacini. Este senzatie. incredibila aderenta, dar si mai important felul in care lucreaza suspensia spate. Recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cauciucuri folositi? Cand am luat tubliss-ul, mi s-a spus ca doar cauciucurile cu compozitie tare se preteaza. De aceea, dat fiind si zona noroioasa in care ma dadeam mai des (Monteoru), am luat un Mitas XT754. Foarte bun pe tubliss, mai ales pe noroi merg cu senile. Dar e chin pe iarba, piatra, radacini ude. Si m-as duce catre Mitas FIM cu dunga verde.


» Post actualizat in 02 Nov 2015 06:55

. Cu tubliss mergi pe pana fara prea mari batai de cap, atat ca daca dai cu el ca ghiolbanu poti sa spargi si tublisu, dar la protectia care o are pare imposibil ..

Daca mergi doar pe pana, atingi non-stop cauciucul de protectia interioara a tubliss-ului si uzezi tubliss-ul destul de repede. Mergi pe pana totala doar in cazul in care ti s-a gaurit cauciucul, pana ajungi inapoi la baza. Sau, daca ai de trecut printr-o zona cu grip zero, desumflii cauciucul si treci. Eu am tot timpul o mica pompa de bicicleta in rucsac, pentru a reumfla cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat si al doilea rimlock si am lasat la 0.6 presiunea, dupa iesirea de ieri am vazut ca iarasi mi-a 'plecat' valva, rimlock urile le-am strans la maxim, janta e ok, am 78 de kg si nu inteleg ce se intampla, am prieten care are 95 de kg si merge cu 0.4, are 2 rimlock uri si nu a facut niciodata pana.

o sa revin la 0.8 si din primavara cred ca o sa trec la tubliss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat si al doilea rimlock si am lasat la 0.6 presiunea, dupa iesirea de ieri am vazut ca iarasi mi-a 'plecat' valva, rimlock urile le-am strans la maxim, janta e ok, am 78 de kg si nu inteleg ce se intampla, am prieten care are 95 de kg si merge cu 0.4, are 2 rimlock uri si nu a facut niciodata pana.

o sa revin la 0.8 si din primavara cred ca o sa trec la tubliss

 

eu am doar un rimlock si 95 de kile

am mers cu 0,5 bar si nu s-a miscat nimic din loc

chiar ma gandeam sa mai las spre 0,3 - 0,4

 

ai dat cu vreun meclem prin interior si d-aia aluneca?

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot timpul tipul de la vulcanizare imi da cu 'vaselina' care se foloseste pt montajul pneurilor de auto si care faciliteaza montajul anvelopei

 

I-am zis sa nu mai foloseasca dar nu am reusit sa montam fara, nu aluneca pneul. Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu.

 

Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu.

 

Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul.

 

Si eu am de cros si mi le montez singur. Nu intra chiar asa de greu. Am montat gume de strada la care mi-am rupt mainile mult mai rau comparativ cu astea de cros.

Oricum, nu mai da cu vaselina. Apa cu sapun lichid e solutia. Si eu tot asa folosesc si intra f repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

si eu am de gand sa achizitionez un tubliss pe spate,ca m-am saturat de valve plecate si rupte(merg si moale 0,5) ,merg cu 2 papioane si tot degeaba

am tot citit opinii pe forumuri..unii le lauda..alti spun ca nu sunt bune de nimic,ptr ca pierd presiune pe camera mica de 100-110 psi,,etc

cred totusi ca montajul corect este foarte important,

niste opinii de la rideri care le-au folosit timp mai indelungat,ar fi binevenite

PS:daca de ex janta pe care montez tublissul are vreo lovitura-indoitura..o sa pierd presiune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca janta are indoitura mare o sa scapa presiunea din cauciuc, nu foarte tare dar scapa, tubliss merita bani din plin,chiar daca nu tine presiunea in cauciuc, ce conteaza ? merge pe pana fara nici un fel de problema , si ce e si mai importat, nici nu vobleaza. Din punctul meu de vedere merita 1000% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e foarte important sa ai presiunea corecta in camera mica (7-7,5 atm), chiar se recomanda de catre producator sa verifici inainte de fiecare iesire. Daca ai presiunea mai mica se duce tubliss-ul.

De asemenea, aceasta camera mica e atat de mica incat chiar si acel mic "fass" pe care-l face pompa cand o deconectezi de la camera e indeajuns ca sa piarda o presiune relativ mare. Eu bag la pompa 7 atmosfere, o deconectez (face un mic fas), o reconectez (face iar fas si pierde un pic de aer) si deja imi arata cam 6 atmosfere. De aceea e necesar sa iei si o pompa buna, care sa-ti duca 7,5 atmosfere (a mea, peste 7, deja pierde aer pe la garnituri).

De asemenea, daca mergi cu presiune extrem de joasa sau deloc in cauciuc, ai tractiune buna, dar cauciucul va atinge non-stop de invelisul tubliss-ului si-l va freca. Deci vei avea tractiune ca la tanc, dar vei duce tubliss-ul in cateva iesiri. Presiunea recomandata e cam 0,3 sau peste.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O janta indoita poate afecta presiunea din anvelopa, nicidecum din camera tubliss-ului.

Si eu cunosc oameni care merg intentionat cu presiune zero in cauciuc, pt tractiune maxima. Asta pana vor intepa tubliss-ul hi hi hi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din citite ,lumea lauda a doua generatie de tubliss,prima generatie avea probleme cu invelisul camerei mici,se rodea f repede si se gaurea timpuriu

pe site-ul lor scrie ca nu ar fi probleme daca ai janta indoita sau lovita...

http://nuetech.com/tubliss/tubliss-faq/#sthash.OmDus4WE.dpbs

 

What if I have a DENTED or DINGED RIM?

Since TUbliss seals to the inside of the tire, the condition of the rim is almost irrelevant. However the INSIDE SURFACE of the tires bead does need to be in VERY GOOD conditions, as this is what the TUbliss se

- See more at: http://nuetech.com/tubliss/tubliss-faq/#sthash.OmDus4WE.dpuf
What if I have a DENTED or DINGED RIM?
Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceleasi pe care le folosim si cu camera sau mousse

» Post actualizat in 30 Jan 2016 15:15

tot timpul tipul de la vulcanizare imi da cu 'vaselina' care se foloseste pt montajul pneurilor de auto si care faciliteaza montajul anvelopei

 

I-am zis sa nu mai foloseasca dar nu am reusit sa montam fara, nu aluneca pneul. Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu.

 

Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul.

cauciucul de enduro /cross nu trebuie montat cu aparatul vietii de la vulcanizare, ci cu leviere. Astfel nu o sa mai fie nevoit sa dea cu vaselina.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa te duci la cineva care stie. Eu folosesc serviciile Chemtraders (in Popesti-Leordeni, ca tot vad ca esti din Bucuresti). Schimb de tubliss = 15 lei.

Patronul e tot endurist, si are un om specializat pe moto.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...