Sari la conținut

Accident Electronicii cu str Heliade


GabaRab
 Share

Postări Recomandate

Înseamnă că sîntem absolut de acord! Și la ce și cum facem pe drum, și referitor la producerea acestui accident!

 

yeap,

aici intotdeauna voi scrie pentru teribilisti si cei ce au inca de invatat. ceilalti.., stiu ei prea bine cum sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu intersectia, nu stiu dinamica accidentului, dar stiu ca daca adaptezi viteza conditiilor de drum, trafic si vreme, daca te asiguri temeinic, respecti codul rutier si nu te grabesti, condusul masinii sau motorului este o placere si ajungi in siguranta acasa.

Din pacate multi conduc dupa ureche, soferi sau motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca doamna a gresit... (cu toate parerile de rau si tristetea pentru viata curmata a motociclistului).

Apropo de ambulante care vin pe sensul opus in intersectii... ele vin cu toate avertizarile optice si sonore pornite, mai si vorbesc la megafon, si in intersectii chiar merg incet (nu lasa urme de 28 de metri...), plus ca au avantajul dimensiunii (sunt mari = le vezi ! pe cand mobra apare brusc doar cu o lampa de 20 cm, ar trebui sa te uiti in permanenta in directia din care vine ca sa-l observi la timp, daca el vine foarte tare).

ca doamna a gresit nu mai conteaza, haideti sa invatam sa ne ferim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de parere ca astfel de poze ar trebui prezentate in cadrul cursurilor tinute de scolile moto. Spun asta in speranta ca, POATE, in felul asta cei ce-si doresc mai presus de orice "faima si virtute" vor intelege pericolul la care se expun ca incepatori, si vor alege sa capete un pic de minte inainte de a capata un sicriu sau mai rau, daune pe viata.

 

Intamplator, in ultimii 2 ani am ajuns pe acasa doar in postura de "conservar". Din masina, oricat te-ai asigura, ai mereu 1000 de puncte moarte. Nu ii iau apararea duduei, sunt satul de proaste cu permis. Parerea mea, sincera este ca la noi se greseste de ambele parti. Atata timp cat tu NU respecti legea si mergi blana oriunde-oricum iar viata ta se rezuma la o cola si niste seminte cu bajetii la Victoriei, spor in continuare. De-a lungul anilor am constatat un lucru, toti prietenii/amicii care o ardeau kamikaze (unii f bine) nu mai merg, fie din cauza unor accidente fie din alte cauze.

 

Daca nu te pazesti singur, viata de motorist poate fi atat de scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca doamna a gresit... (cu toate parerile de rau si tristetea pentru viata curmata a motociclistului).

Apropo de ambulante care vin pe sensul opus in intersectii... ele vin cu toate avertizarile optice si sonore pornite, mai si vorbesc la megafon, si in intersectii chiar merg incet (nu lasa urme de 28 de metri...), plus ca au avantajul dimensiunii (sunt mari = le vezi ! pe cand mobra apare brusc doar cu o lampa de 20 cm, ar trebui sa te uiti in permanenta in directia din care vine ca sa-l observi la timp, daca el vine foarte tare).

A fost, din păcate, un accident care putea fi evitat, ca multe altele. Nu mă pronunț din punct de vedere legal, ci din punctul de vedere al celui care-și păzește pielea și nu vrea să moară cu dreptatea în mînă. Greșeli au fost din partea amîndurora. Cine a făcut greșeala mai mare, chiar nu mai contează. O viață a fost pierdută și altele au fost afectate. Păcat! Mare păcat!

 

Eu tot bat monedă pe CONDUITĂ PREVENTIVĂ! Pe ASIGURARE! Motociclistul (mopedistul, biciclistul) care nu pricepe cît de vulnerabil este și se bazează numai pe corectitudinea celorlalți și pe corectitudinea lui e carne de tun! Traficul devine din ce în ce mai tare o JUNGLĂ! Cel mai mare și mai puternic va avea cîștig de cauză, iar acesta nu va fi aproape niciodată cel care circulă pe două roți!

 

Reflexele se formează, nu le ai de la început. De aceea, ÎNCEPĂTORII au cel mai mult de suferit. Odată cu ei au de suferit și TERIBILIȘTII! Dacă sînt și TERIBILIȘTI și ÎNCEPĂTORI, e și mai rău pentru ei!

 

Sînt absolut de acord că mașinile de intervenții care intră în intersecții n-o fac cu viteza cu care vine un motociclist, că sînt mult mai vizibile și se aud mult mai de departe, dar ele există în trafic și trebuie să te asiguri și pentru ele, chiar dacă vin pe un drum fără prioritate, deci trebuie să te uiți în toate direcțiile, nu doar pe direcțiile unde trebuie să acorzi prioritate! Asta încercam să-i explic lui @klux. Lui și altora care spun că trebuie să te asiguri doar într-o parte!

 

Cine vrea să priceapă, va pricepe!

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plecam toti pe premiza ca soferita nu s-a asigurat. de ce? eu presupun ca s-a asigurat fix inainte sa iasa motociclistul din spatele masinii pe care o depasea. ea s-a uitat, a vazut masina care vine din spate, si-a luat ca reper viteza ei si a zis bun, ma bag. stim cu totii ca unii mai forteaza, vad ca vine din spate o masina si din fata dar zic ei ca au loc si se baga repede. nu cred ca e cazul cand vorbim de o femeie insarcinata. va dau ca exemplu o manevra extrem de idioata din partea mea care s-a terminat cu bine din doua motive, nu aveam destula viteza si soferul a fost pe faza.

 

greseala mea, am tinut mortis sa depasesc si dupa din fata, mai ales dupa ce am venit de pe banda intai, ascuns de masini parcate. greseala soferului? s-a cam aruncat de pe loc desi masinile veneau repejor... asta o vad zilnic, se forteaza intre ei in ultimul hal, noi suntem doar victime colaterale.

 

singura regula care ramane in picioare e sa mergi de parca esti invizbil si toti soferii vor sa te dea jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare merge asa cum isi pretuieste viata.

Pe multi ii vad in trafic mergand ca si cum viata ar avea un buton de RESTART...

Ca o CONCLUZIE: Pe doua roti, ai prioritate numai daca ti se da...

Pacat, mare pacat de tineretea lui si de viata pe care o avea inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost, din păcate, un accident care putea fi evitat, ca multe altele. Nu mă pronunț din punct de vedere legal, ci din punctul de vedere al celui care-și păzește pielea și nu vrea să moară cu dreptatea în mînă. Greșeli au fost din partea amîndurora. Cine a făcut greșeala mai mare, chiar nu mai contează. O viață a fost pierdută și altele au fost afectate. Păcat! Mare păcat!

 

Eu tot bat monedă pe CONDUITĂ PREVENTIVĂ! Pe ASIGURARE! Motociclistul (mopedistul, biciclistul) care nu pricepe cît de vulnerabil este și se bazează numai pe corectitudinea celorlalți și pe corectitudinea lui e carne de tun! Traficul devine din ce în ce mai tare o JUNGLĂ! Cel mai mare și mai puternic va avea cîștig de cauză, iar acesta nu va fi aproape niciodată cel care circulă pe două roți!

 

Reflexele se formează, nu le ai de la început. De aceea, ÎNCEPĂTORII au cel mai mult de suferit. Odată cu ei au de suferit și TERIBILIȘTII! Dacă sînt și TERIBILIȘTI și ÎNCEPĂTORI, e și mai rău pentru ei!

 

Sînt absolut de acord că mașinile de intervenții care intră în intersecții n-o fac cu viteza cu care vine un motociclist, că sînt mult mai vizibile și se aud mult mai de departe, dar ele există în trafic și trebuie să te asiguri și pentru ele, chiar dacă vin pe un drum fără prioritate, deci trebuie să te uiți în toate direcțiile, nu doar pe direcțiile unde trebuie să acorzi prioritate! Asta încercam să-i explic lui @klux. Lui și altora care spun că trebuie să te asiguri doar într-o parte!

 

Cine vrea să priceapă, va pricepe!

Unde supapa mea am zis ca trebuie sa te asiguri doar dintr-o parte maestre? Imi bagi cuvinte netastate pe forum, nu-i frumos :) Am zis doar ca multi nu se asigura din directia din care nu trebuie sa vina ceva. Circulatia pe contrasens in intersectii nu prea e permisa din cat imi aduc eu aminte, n-oi avea eu 21 de ani de cat. B dar atata lucru mi-a ramas si mie in cap. Cat despre asiguratul din spate, aia care o fac, ca multi nu se uita in oglinzi o fac la inceperea manevrei nu in cursul ei. Arunca o privire, da e liber si incep manevra. Zic doar ca multi ar fi fost surprinsi in situatia asta, nu scuz femeia, din datele puse la dispozitie, moto daca nu era invizibil oricum nu a fost luat in considerare ca fiind un pericol la inceperea manevrei. Poate s-a bazat pe faptul ca moto opreste ca doar nu-i nebun sa vina pe contrasens in ea. Cine stie cum a analizat soferul situatia. Greseala e de ambele parti. Unii, poate chiar si el ar fi evitat situatia daca nu se bloca si incerca totusi evitarea, poate impactul ar fi fost cu vatamare doar.

 

Inca sunt uimit cum de mor oamenii in oras in situatii ca asta. Dupa ce conduci o perioada in oras cred ca te obisnuiesti cu riscul si o lasi instictiv in plaja de viteza care sa-ti permita o scapare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind acest topic am ajuns la niste concluzii triste:

1. pe acest forum marea majoritate sunt aceiasi motociclisti care sunt si karatisti pe karatism.ro, cascadori pe cascadorism.ro, jmekeri da jmekeri pe jemkerismdajmekerism.ro s.a.m.d.;

2. cei de mai sus le stiu pe toate.

Daca sunteti atat de curiosi si implicati si va pasa atat de mult, de ce nu solicitati un consultant de la Politia rutiera cu care sa mergeti la fata locului? Va raspund eu: pentru ca nu va pasa. Ati gasit doar un moment si un loc plin de lume unde sa spuneti voi cat sunteti de dibaci, cat de bine mergeti cu motoru', ce cunostinte de legislatie si fizica aveti, ce mare e a voastra si ce mica e a celor care mor asa.

Daca in locul motorului era un Q7, acum ati fi fost aceiasi comentand si balacarindu-va unii pe altii pe chiuseptism.ro.

 

Eugen, imi pare rau ca trebuie sa suporti asta, drum bun si liniste in Ceruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil se uita de sus si se intreaba cum a putut sa nu-si dea seama ce o sa pateasca si pe urma isi da seama ca-i din cauza anturajului, ca asa fac si tovarasii lui, nici lor nu li se poate intampla.. trezirea baaa!!!

chemam un politist sa ne zica ce? ca legal tanti trebuia sa se asigure dar putea sa se asigure cat vroia ca tot nu vedea mobra? 20j de metri de franare si tot a avut destula viteza sa se farame.. hai sa facem niste calcule simple si pe urma sa ne plangem de forumisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu intelegi pentru ca n-ai doi ochi care stau in fata, tu probabil ai mai multi si esti obisnuit sa te asiguri si din directia din care NU TREBUIE sa vina cineva...

 

 

Unde supapa mea am zis ca trebuie sa te asiguri doar dintr-o parte maestre? Imi bagi cuvinte netastate pe forum, nu-i frumos :) Am zis doar ca multi nu se asigura din directia din care nu trebuie sa vina ceva. ...

Uite de unde am înțeles eu că tu crezi că nu trebuie să te asiguri și din spate. Cel puțin așa am interpretat eu spusele tale. Dacă eu nu înțeleg ceva cu care tu ești de acord, înseamnă că avem păreri opuse, atîta tor. Dacă sîntem de acord, discuția e încheiată.

 

Citind acest topic am ajuns la niste concluzii triste:

1. pe acest forum marea majoritate sunt aceiasi motociclisti care sunt si karatisti pe karatism.ro, cascadori pe cascadorism.ro, jmekeri da jmekeri pe jemkerismdajmekerism.ro s.a.m.d.;

2. cei de mai sus le stiu pe toate.

Daca sunteti atat de curiosi si implicati si va pasa atat de mult, de ce nu solicitati un consultant de la Politia rutiera cu care sa mergeti la fata locului? Va raspund eu: pentru ca nu va pasa. Ati gasit doar un moment si un loc plin de lume unde sa spuneti voi cat sunteti de dibaci, cat de bine mergeti cu motoru', ce cunostinte de legislatie si fizica aveti, ce mare e a voastra si ce mica e a celor care mor asa.

Daca in locul motorului era un Q7, acum ati fi fost aceiasi comentand si balacarindu-va unii pe altii pe chiuseptism.ro.

 

Eugen, imi pare rau ca trebuie sa suporti asta, drum bun si liniste in Ceruri.

Citind acest topic și acest forum, constat că mulți nu vor să învețe nimic, mulți nu pot să învețe nimic și mulți nu mai pot, nu mai au cum deoarece au acum o garsonieră cu ușa în tavan!

Nimeni nu le știe pe toate, doar că unii au apucat să treacă prin mai multe experiențe decît alții și atît! Și, culmea, cei cu mai multe experiențe trăite au cele mai multe șanse să le împărtășească și altora! Tatăl meu încerca să-mi explice că eu aș fi mai deștept dacă aș învăța ceva din experiența lui. Eu am încercat mereu să-i explic că dacă nu trec singur prin experiențele mele, nu învăț nimic. Acum am ajuns la o vîrstă la care încep să-i dau puțină dreptate. Un om deștept învață ȘI din experiențele celorlalți!

Îți înțeleg durerea pricinuită de pierderea prietenului, dar nu-l ajută cu nimic, nu suportă el nimic acolo unde o fi! Dacă măcar unul dintre zmeii care circulă pe șosele pricepe ceva, e un punct cîștigat! Așa cum dintr-o catastrofă aviatică/navală se trag concluzii și se îmbunătățește ceva, așa se speră să se întîmple și din aceste topicuri de la subforumul „Accidente”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silencer&cicloburu&alti moralizatori Cum am spus, n-o sa invete nimeni nimic DIN DATUL VOSTRU CU PAREREA. Am invatat personal o lectie dura, vor invata si altii sa fie cu ochii in patru, DATORITA NEFERICITEI INTAMPLARI, dar asta nu se va intampla datorita prostiilor debitate pe un forum. De ex unde Dumnezeu ati vazut ca se trag concluzii dupa catastrofe aviatice pe forumuri, cand vreodata se va trage o concluzie LEGALA avand la baza calcule de pe vreun forum? Lasati concluziile pe mana celor care se ocupa cu asta si mergeti cu grija, sa nu-si dea altii cu parerea despre cat de destepti sunt ei si ce fraieri ati fost voi ca ati comis-o.

Cam atat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine, atunci te întreb: ce prostie am debitat eu?

Ce s-a învățat „DATORITĂ NEFERICITEI ÎNTÎMPLĂRI”?

 

Cînd am făcut analogia cu dezastrele nu am afirmat cumva că s-ar trage concluzii pe forumuri, ci am spus că asta se dorește pe acest subforum, să învățăm din greșelile altora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluziile nu vin din forum ci din analiza. Forumul e doar mediul de comunicare. Ce propui tu in lumina analizei unei catastrofe este doar sa plangem victimele si sa nu analizam nimic ca oricum nu-i aduce inapoi? Iar in cazul asta am fost fortati sa ne dam si cu parerea pentru ca nimeni nu a pus niste date precise. Sunt doua poze rasturnate si cateva articole copiate unul dupa altul. Cam atat. In momentul de fata nu poti trage decat o singura concluzie, moto venea prea tare pe partea gresita a drumului. Nu a fost vazut de auto si poc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, aparent e lezat de faptul ca noi discutam despre cum poti preveni situatii ca asta.

da amice, tovarasu tau e vinovat de ce a patit si sunt cativa pe aici care nu au nicio jena sa o spuna. si nu din lipsa de respect fata de el si viata lui, ci din ura pentru prostia care a comis-o si pe care o vor mai comite si altii in acelasi stil.

inteleg ca tu pana acum din ce ai mai citit pe la accidente nu ai inteles nimic si abia acu ca tovarasu tau si-a luat-o ai reusit sa pricepi ca tre sa fii cu ochii in 4? asta e regula, mai intai tragedie si apoi inveti? naspa de tine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, am impresia ca el crede ca noi vrem sa cautam calcule prin care sa o scoatem pe soferita vinovata si nu ne ies.. nope, nu e cazul..

ce treaba are concluzia legala cu discutia noastra? ai impresia ca ne intereseaza ce pateste soferita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost de unul pe o racheta in timp ce ma incadrasem pe linia de tramvai ca sa fac stanga pe o straduta.

El a venit din spate si m-a depasit pe cealalta linie de tramvai (contrasens) :)) Daca ma puneam in mers ca sa-mi continui manevra ajungeam si eu prin tribunale si-l aveam pe constiinta pe idiot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 42 de ani si nu mi i-am petrecut pe net, se vede probabil din nr de posturi. Nu mai am nimic de demonstrat, sau cel putin nu aici.

Intamplator am cunostinte comune si cu soferita, lumea e mica, nu sunt aberant sa-mi doresc raul cuiva.

Cum am scris si in primul post, numai ea stie ce e in sufletul ei.

Ceea ce faceti voi se numeste IPOCRIZIE. Toti ati apasat/tras de acceleratie cel putin o data in viata voastra, v-ati incercat norocul cumva.

Incerc sa explic si mai clar, sintetic (si asta nu va face cinste): Lectia de invatat este CASCATUL OCHILOR. BINE DE TOT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Adica dupa ce a franat 28 de m.. el nu mai vroia sa franeze, sau cum? -

 

...

 

...Dramele astea sunt cantate pe la emisiuni gen maruta-moto, muta postul pentru ca te prostesti...

 

Nu, a franat pana in ultima clipa... dar prea tarziu, atunci cand a realizat ca nu mai are loc sa treaca. De ce atat de tarziu? Banuiesc ca el a crezut ca soferita semnalizeaza plecarea de pe loc si merge inainte.

...

Asa o fi... dar este al treilea r6(in mai putin de o luna) care intra ca berbecul intr-o masina, crezand ca ceilalti participanti in trafic conduc corect.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 42 de ani si nu mi i-am petrecut pe net, se vede probabil din nr de posturi...

Lectia de invatat este CASCATUL OCHILOR. BINE DE TOT!

Eu am 41... (Toți i-am petrecut pe net! Se vede, probabil, din nr. de posturi...)

Dacă am afirmat eu altceva decît ce ai spus tu aici, arată-mi, te rog! Exact asta e și ceea ce „predic” aici: Căscați ochii, nu vă bazați pe ceilalți, numai pe voi înșivă!

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V .

3. Motociclistul nu a franat deoarece credea ca auto semnalizeaza plecarea de pe loc, iar el putea sa treaca pe langa auto pe contrasens(drumul fiind liber). De aici pleaca toata drama!

4. Posibil chiar sa fi accelerat pentru a grabi depasirea. Asta explica ce a urmat!

5. In ultimii metri - fatalitate - masina intoarce! Disperat actioneaza franele, trage si de ambreaj motorul se tureaza in gol... acul ramane blocat acolo!

6. Viteza se reduce dar nu suficent... franarea a fost violenta dar mult prea tarziu... impactul se produce! ..cca 8 m de frana inseamna probabil vreo 25 km/h mai putin(plus motor turat, dar nu viteza maxima) ..cca 8 m prin aer, inseamn probabil 40-50 km/h.

 

Restul decideti voi... eu cred ca accidentul in sine include mai multe cauze... (motociclist)lipsa experienta la un trafic de oras ruland mai "sportiv"... (soferita)asigurare superficiala tousi discutabil - cand se circula peste o anume viteza distanta din retrovizoare este prea mica... viteza, probabil 70-80, nu este foarte mare dar in situatia descrisa a fost fatala...

Poate invatam ceva din asta!

 

RIP motociclistului e tot ce mai pot spune...

 

Din cate am inteles eu acolo este un drum cu o singura banda pe sens. Daca este asa, cum era parcata femeia?

Adica nu incurca traficul?

Daca femeia a plecat de pe loc motociclistul ce face? o depaseste furios ca s-a bagat in fata lui cu nesimtire. E normal sa fi furios in asemenea situatii. Si mie imi vine sa dau gaz maxim sa le arat eu lor ca au gresit. Dar e o prostie.

Si in ultimul rand eu cred ca avea viteza foarte mare. Tu nu ai luat in calcul faptul ca motocicleta era sifonata rau. La 50/h se indoia furca si cam atat.

Am prieten care la 70/h a intrat fara franare intr-o masina si el nu a patit decat cateva julituri iar mobra doar cu furca stramba.

-----------------------------------------------------

In privinta asigurarii cu ochisorii, gatulet si capusor. pot spune ca motociclistii gresesc cand se bazeaza pe acest fel de asigurare de trei ori in doi secunde.

Efectiv un om normal nu se poate asigura si din spate in anumite situatii. Si eu am 20 de ani de cat B. Am lucrat 9 ani ca sofer timp in care nu am zgariat nici macar o masina. in ultimii 10 ani nu am avut nici macar o amenda rutiera.

Sunt situatii in care nu reusesc sa ma asigur si din spate.

De exemplu vrei sa virezi la stanga cu masina putin oblic pe axul drumului. Mai vezi in oglinzi ciuciu.

Vin masini din fata. Prinzi o fereastra si te bagi sa faci virajul. Logic in acel timp nimeni nu ar putea sa te depaseasca. Totusi un motociclist in vitejia lui ar putea sa se bage abuzand de cei 200 CP/180 kg.

Aici gresesc multi motociclisti. In orasele aglomerate trebuie facute manevrele ca si cand ai conduce masina. Daca cu masina in anumite situatii nu puteai face manevra nu o face nici cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-----------------------------------------------------

In privinta asigurarii cu ochisorii, gatulet si capusor. pot spune ca motociclistii gresesc cand se bazeaza pe acest fel de asigurare de trei ori in doi secunde.

Efectiv un om normal nu se poate asigura si din spate in anumite situatii. Si eu am 20 de ani de cat B. Am lucrat 9 ani ca sofer timp in care nu am zgariat nici macar o masina. in ultimii 10 ani nu am avut nici macar o amenda rutiera.

Sunt situatii in care nu reusesc sa ma asigur si din spate.

De exemplu vrei sa virezi la stanga cu masina putin oblic pe axul drumului. Mai vezi in oglinzi ciuciu.

Vin masini din fata. Prinzi o fereastra si te bagi sa faci virajul. Logic in acel timp nimeni nu ar putea sa te depaseasca. Totusi un motociclist in vitejia lui ar putea sa se bage abuzand de cei 200 CP/180 kg.

Aici gresesc multi motociclisti. In orasele aglomerate trebuie facute manevrele ca si cand ai conduce masina. Daca cu masina in anumite situatii nu puteai face manevra nu o face nici cu motocicleta.

Repet, poate nu m-am făcut înțeles, și e ultima mea intervenție pe acest topic: căpușorul ăla pe care trebuie să te bazezi e al tău, motociclist, șofer, biciclist sau ce mama naibii oi fi în acel moment! Datoria ta ca participant la trafic este să te asiguri. Chiar dacă ai sau nu prioritate! Și să nu mori cu dreptatea în mînă! Că unii nu pot sau n-au timp să se asigure din spate, asta e! Eu nu mă bazez pe ei, ci pe mine!

@last, cînd ai mașina oblică și aștepți fereastra, nu mai vezi în oglinzi, absolut de acord! Dar atunci vezi deja cu coada ochiului. Poate tu nu-ți dai seama acum, dar vederea periferică este cea care intră în ecuație. Tu, conștient, nu-ți dai seama de asta. Dar așa funcționează lucrurile și funcționează cu atît mai bine cu cît capeți experiență în trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e al 3 lea sau al 4 lea r6 in decurs de o luna :|

Motociclismul este prost inteles. Nu ai ce sa cauti pe sosea pe RR, SS, ST, nici macar nervos pe chopper si nici la volan. Legislatia, scolile de soferi/instructorii independenti, politia rutiera sunt partase la multe crime/sinucideri. Condoleante codului rutier si famililor indurerate.

Motociclismul este prost inteles. Nu ai ce sa cauti pe sosea pe RR, SS, ST, nici macar nervos pe chopper si nici la volan. Legislatia, scolile de soferi/instructorii independenti, politia rutiera sunt partase la multe crime/sinucideri. Condoleante codului rutier si famililor indurerate.

Tu sfantule....t

 

Cred ca e al 3 lea sau al 4 lea r6 in decurs de o luna :|

E ca si cum ai zice ca loganul e cea periculoasa masina....r6-le e foarte comuna si de aici direct proportionalitatea cu numarul accidentelor in care modelul in cauza e implicat...

 

 

 

Rip.

Editat de jhn05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...